Nee, ze wordt niet afgerekend op domme dingen ze zegt, die ze inderdaad zegt en waarop gereageerd wordt, er wordt een hetze tegen haar gevoerd. Alles wat zij zegt, wordt op zo'n manier bekeken, om te kijken of er nog wat antisemietisch te vinden is. Zie het voorbeeld 'zes miljoen'.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Onzin. Ze zegt domme dingen en wordt daarop terecht afgerekend.
Nee ok, het is onzin.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Volgens Van Dale ''mag'' je niets zeggen, dat is echt de grootste onzin die ik ooit gehoord heb.
Het houd je van de straatquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:29 schreef pberends het volgende:
Onzin. Ze zegt domme dingen, maar de mensen die er op in gaan zijn nog dommer. Bovendien hebben wij wat te lachen.
Hij houdt wel van stempeltjes denk ik......quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:26 schreef MrX1982 het volgende:
Zo die Knoop is scherp zeg. Ze heeft er niets op te zeggen.
Brillejood stond er vroeger ook in.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:31 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee ok, het is onzin.
Maar het staat in de van Dale.
Als er nou kutjood in zou staan zou het land, sterker nog, de wereld te klein zijn, niet?
Een of andere publicistquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:30 schreef Johan_de_With het volgende:
Wie is die griezel zonder das? Niet Knoop, diens opponent met z'n zalvende juridisch advies. (Ik probeer naar ''Havelaar'' te kijken.)
Doet Gretta toch nog iets goeds!quote:
wist ik niet, schande op mezelf, sorryquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Brillejood stond er vroeger ook in.
Een hetze tegen haar vind ik onzin. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:30 schreef Monidique het volgende:
Nee, ze wordt niet afgerekend op domme dingen ze zegt, die ze inderdaad zegt en waarop gereageerd wordt, er wordt een hetze tegen haar gevoerd. Alles wat zij zegt, wordt op zo'n manier bekeken, om te kijken of er nog wat antisemietisch te vinden is. Zie het voorbeeld 'zes miljoen'.
Lache die gast, z'n besneden piemel ligt vanavond in de reet van Gretta.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:33 schreef Monidique het volgende:
Benzakour?
Die plagiaatpleger en AEL-hotemetoot?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:33 schreef Monidique het volgende:
Benzakour?
Ik ken 'm niet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die plagiaatpleger en AEL-hotemetoot?
T lijkt idd de frontpage wel.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:36 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vind het overigens een slechte discussie als je het uberhaupt van een discussie kunt spreken
Discussies met pure relnichten zijn per defenitie onzinnigquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:36 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vind het overigens een slechte discussie als je het uberhaupt van een discussie kunt spreken
Het is gewoon een slecht programmaquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:38 schreef pberends het volgende:
Discussies met pure relnichten zijn per defenitie onzinnig.
CUquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:39 schreef Yildiz het volgende:
Mag die CDA-er met die gare ketting de tweede kamer uit?
Haast hetzelfde, maar mijn standpunt blijft.quote:
Inderdaad, 'U ZEGT ZE!'quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:42 schreef George-Butters het volgende:
nou
ik vind het een behoorlijk suffe discussie met Greta.
Gemiereneuk.
Of rabbijn Evers.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:42 schreef Monidique het volgende:
Het valt me op dat diegene van Een Ander Joods Geluid er niet is.
Ik vind het wel 's jammer van hem als hij zich met de Nederlandse politiek bezighoudt, van de zijlijn.....quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:41 schreef Monidique het volgende:
Ik vind Van Agt een goede vent. Nu, maar ook al eerder.
Pain in the ass.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Lache die gast, z'n besneden piemel ligt vanavond in de reet van Gretta.
----------spiegel----------quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:47 schreef MrX1982 het volgende:
Waar ik niet tegen kan is om de Palestijnen te brandmerken als zielig en de Israëliërs als kwaadaardig.
Op die manier bereik je nooit iets.
Allemaal waar.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:47 schreef MrX1982 het volgende:
Waar ik niet tegen kan is om de Israëli's te brandmerken als zielig en de Palestijnen als kwaadaardig.
Op die manier bereik je nooit iets.
De CU is een engel van het licht, vergeleken met het CDA.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:42 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Haast hetzelfde, maar mijn standpunt blijft.
De Palestijnen worden in het algemeen gebrandmerkt als zielig en onderdrukt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
----------spiegel----------
[..]
Allemaal waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |