Zo worden wij mannen bedrogenquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:52 schreef Johan_de_With het volgende:
Push-up.
Of terroristen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De Palestijnen worden in het algemeen gebrandmerkt als zielig en onderdrukt.
Dat zijn sommige ook.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:54 schreef RichardQuest het volgende:
Of terroristen.
ff saven.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:54 schreef Monidique het volgende:
http://movies.crooksandliars.com/Hardball-WHIG-Sh.mov. Zo waar, zo sneu, om te lachen als je er niet van zou gaan huilen eerder.
.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:59 schreef Monidique het volgende:
Nou, vrijwel alle Palestijnen zijn onderdrukt.
Wie doet dat?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:59 schreef MrX1982 het volgende:
Wat schiet je ermee op om Palestijnen de slachtofferrol te geven?
Wat schiet je er mee op om (sommige) Palestijnen een terrorist te noemen?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:59 schreef MrX1982 het volgende:
Wat schiet je ermee op om Palestijnen de slachtofferrol te geven?
Whehe, ik zag van de week MTV- the real world.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:54 schreef Monidique het volgende:
http://movies.crooksandliars.com/Hardball-WHIG-Sh.mov. Zo waar, zo sneu, om te lachen als je er niet van zou gaan huilen eerder.
.
@ VERONICA, check.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:01 schreef Monidique het volgende:
Species 2.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:04 schreef Monidique het volgende:
@ Veronica, niet Talpa, check.
Ik heb ook sterk het vermoeden dat hier sprake is van belangrijke ondersteuning. Maar het wordt er niet minder fraai op.quote:
Het beestje zijn naam geven.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:02 schreef RichardQuest het volgende:
Wat schiet je er mee op om (sommige) Palestijnen een terrorist te noemen?
Hier heb je je antwoord.quote:
Oh, daar hoef je mij niet van te overtuigen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:05 schreef MrX1982 het volgende:
Jezelf opblazen in een bus in Israël zie ik als een terroristische actie.
Ja, zo kan je alle arabieren ook wel terrorist noemen, of alle moslims terrorist noemen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het beestje zijn naam geven.
Jezelf opblazen in een bus in Israël zie ik als een terroristische actie.
Dat denk ik ook. Helaas ziet Alizee er niet meer uit sinds ze een kind heeft gekregenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb ook sterk het vermoeden dat hier sprake is van belangrijke ondersteuning. Maar het wordt er niet minder fraai op.
Dan is dat duidelijkquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:07 schreef RichardQuest het volgende:
Hier heb je je antwoord.
Oh, daar hoef je mij niet van te overtuigen.
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:59 schreef Monidique het volgende:
Nou, vrijwel alle Palestijnen worden onderdrukt.
2 programma's tegelijk, net nu mn video open ligt, damn.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:08 schreef RichardQuest het volgende:
Clairy Polak bij DWHN(zo kijkt ze)
[ bron ]quote:After Wednesday's bombings, Taher Masri, a former Jordanian prime minister, told the Los Angeles Times that the attacks demonstrated that the U.S. invasion of Iraq had begun to seriously destabilize the Middle East. "Iraq was not the source of terrorism [before the invasion]," Masri said, "but now it has become exactly that."
Ja, en? Vrijwel alle Palestijnen worden ook onderdrukt. Nu mag je mij uitleggen hoe dat een slachtofferrol is.quote:
Dat is inderdaad wel te hopen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:09 schreef RichardQuest het volgende:
Vergeet niet dat Gretta Duisenberg en Dries Van Agt er net zo over denken.
She's hot, echtquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:11 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben geen liefhebber van Frankrijk maar voor Laetitia Casta maak ik graag een uitzondering![]()
![]()
En Palestijnse ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:11 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De meeste Franse vrouwen krabben in hun okselhaar terwijl ze een Gauloise paffen.
Onderdrukking is meestal niet een heldhaftig ietsquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:11 schreef Monidique het volgende:
Ja, en? Vrijwel alle Palestijnen worden ook onderdrukt. Nu mag je mij uitleggen hoe dat een slachtofferrol is.
Wat een borstenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:11 schreef Yildiz het volgende:
She's hot, echt!
http://www.prettycelebrities.net/mannequins/laetitia_casta/
open dir![]()
Jij leest wat je wilt lezen. Ik zeg dat vrijwel alle Palestijnen onderdrukt worden. Dat is een feit. Nu mag jij uitleggen ten eerste wat een slachtofferrol is en ten tweede hoe ik dat dan aan de Palestijnen geef door een simpel feit te noemen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Onderdrukking is meestal niet een heldhaftig iets
Je suggereert dus dat ze zielig zijn.
Wat n wijf, wat n lijf.quote:
Franse vrouwen hebben stijl óf zijn geil.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:11 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De meeste Franse vrouwen krabben in hun okselhaar terwijl ze een Gauloise paffen.
De Palestijnen verkiezen hun eigen lot door te denken dat ze Israël kunnen verslaan.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:13 schreef Monidique het volgende:
Jij leest wat je wilt lezen. Ik zeg dat vrijwel alle Palestijnen onderdrukt worden. Dat is een feit. Nu mag jij uitleggen ten eerste wat een slachtofferrol is en ten tweede hoe ik dat dan aan de Palestijnen geef door een simpel feit te noemen.
Een niet-legale bezetting van Palestina door Israël vind ik nou niet echt netjes zeg maar.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De Palestijnen verkiezen hun eigen lot door te denken dat ze Israël kunnen verslaan.
Dom erg dom om dat te denken.
Er zijn wel meer Arabische landen met zo'n domme instelling. De hele gedachte gang in veel Arabische landen tov Israël is verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |