Kern van waarheid enzo.quote:Minister Rita Verdonk blijft erbij dat het raam van haar werkkamer is beschoten. Of deze 'beschieting' met een luchtbuks of een katapult is gebeurd maakt volgens de geschrokken VVD-politica niet uit; feit blijft dat het is gebeurd. "Iemand heeft iets op mijn raam afgevuurd. Er zat een gat of een dikke buts in mijn raam", zo verklaarde Verdonk vanochtend op Radio 1.
sizzlet gaat zo lekker eten bij vrienden en daarna uit.quote:
*flapperdeflap*quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:34 schreef kLowJow het volgende:
Verdonk blijft bij 'beschieting'
[..]
Kern van waarheid enzo..
Eetse liefurdquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:35 schreef sizzler het volgende:
[..]
sizzlet gaat zo lekker eten bij vrienden en daarna uit.
Hoeveel stoute kindertjes er dit jaar weer worden weggevoerd?quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:39 schreef sizzler het volgende:
Ik gok trouwens dat r@b eerst nog met een sinterklaasbericht komt.
26000quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoeveel stoute kindertjes er dit jaar weer worden weggevoerd?
Oh, wacht, nee, ik ben in de war met iemand anders.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoeveel stoute kindertjes er dit jaar weer worden weggevoerd?
1 dag ja.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:57 schreef George-Butters het volgende:
http://www.nosheadlines.nl/forum.php/list_message/144#144
Sizzler ook op het forum van de NOS actief?
Dus je geeft toe dat jullie beschavingen gelijkwaardig zijn?quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:04 schreef MrX1982 het volgende:
Waar is Mutant01. Ik moet hem verslaan in civ IV.
Ik had gister de islam uitgevonden. Meteen de prediker die het kan verspreiden vermoord.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:08 schreef Johan_de_With het volgende:
Dus je geeft toe dat jullie beschavingen gelijkwaardig zijn?.
Hoe Judeo-Christelijk-humanistisch, Maarten.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik had gister de islam uitgevonden. Meteen de prediker die het kan verspreiden vermoord.
Ik wilde POL gaan spammen, maar de functies werkte voor geen meter dus hield ik het maar voor gezien.quote:
Het ging per ongeluk.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:11 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe Judeo-Christelijk-humanistisch, Maarten.
Wat is dat nu weer voor een wangedrag? De islam is echt iets wat je je grootste vijand wil laten overkomen. Is er dan geen mogelijkheid deze cultus over te brengen op de tegenstander? Dan neem ik niet eens de moeite het spel te kopen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik had gister de islam uitgevonden. Meteen de prediker die het kan verspreiden vermoord.
Wat een heerlijk spel. Gisteren de Islam uitvinden, vandaag vol goede moed de tweede helft van de twintigste eeuw in. Zorgen dat ik het voor Sinterklaas krijg.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het ging per ongeluk.![]()
Ik heb mijn tegenstander Ghandi bekeerd tot het christendom. Nu hak ik hem in de pan.
Ja, past goed bij het topicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |