Hey thnx.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:20 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Het is Randstad(zonder t ertussen)
Adverteerder/merk: Randstad
Product: Werk
Titel commercial: Ode aan het werk
Reclamebureau: FHV BBDO
Eerste uitzending: 6 juli 2005
Afkomst muziek: Bestaande muziek
Oorspronkelijke titel: Good to know you
Uitvoerende(n): Gem
Mee naar Diemen-Zuidquote:Op donderdag 17 november 2005 21:59 schreef lovegrrl het volgende:
ik zoek dat nummer dat Lange Frans en Baas B daarnet zongen bij All you Need is love
het enige zinnetje wat ik er nog van kan herinneren komt uit het refrein
"je moet mee naar Diemen-Zuid want je ziet er lekker uit"
help???
de 2e heb ik inmiddels, dank nog daarvoor, nu alleen deze nog en ik ben blijquote:Op woensdag 16 november 2005 23:00 schreef flippie_flink het volgende:
nog maar 1 nummer gezocht,
de eerste was geloof ik een poosje terug wel een hitje, dance achtig nummer en je hoort een stem telkens "...girls all around the world..." zeggen en vervolgens krijg je zo`n hoog synth geluidje.
Somehow doet me dat denken aan Daft Punk- Around the Worldquote:Op donderdag 17 november 2005 23:00 schreef flippie_flink het volgende:
[..]
de 2e heb ik inmiddels, dank nog daarvoor, nu alleen deze nog en ik ben blij
Inmiddels heb ik door lang nadenken opeens de titel... en voor de mensen die hem toevallig ook eens willen horen: Collusion - Impetuous.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:41 schreef defpaul het volgende:
Goed ik ben dus wanhopig op zoek naar een dance/trance nummer van enkele jaren oud. Het is zeer herkenbaar omdat er telkens een kort stukje sample wordt gebruikt van 'Wonderland' (C. Lownoise en M. Theo ... Aaaaalllllllllllll together now).. daarna wordt die sample telkens weer onderbroken door de beat zelf. Er stond me iets bij van Perpetuous maar daar vind ik niet mee wat ik zoek... iemand?
(En nee het is niet van The Farm - All together now)...
Die kwaliteit is wel ontzettend beroerd zeg...kraak en ruist aan alle kanten en dat in 8 seconden.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:44 schreef excalibee het volgende:
hallo..
Ik zoek de titel (misschien is het wel een remix?) van dit nummer.........Het mooie is dat ik een sampletje heb![]()
dus luister en huiver en wie geeft mij het verlossende antwoord(by the way al gezocht naar lyrics in dat stukje maar tevergeefs
)
linkje: http://rapidshare.de/files/7782953/20.wav.html
Mark'Oh - Wordsquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:39 schreef Lianne__ het volgende:
HELLLEEEP!
wie kent een trance nr.. waarin het volgende voorkomt:
"" Words cant say how much i love you
words cant say how much i care.. ''
het is een liedje van vorig jaar ergens.. maar ..ik moet m gewoon weer hebben..
''computers die crashen...''
nee, dat is um niet...quote:Op donderdag 17 november 2005 19:08 schreef F-Snake het volgende:
[ik zoek een nummer waar ik niet zo goed van weet hoe ik het moet uitleggen...
door een vrouw gezongen. beetje gipsy kings style(spaans ofzo) en het deuntje gaat zo:
naaaa na na na naa, naa na na na na na na na naaaaaa
jaaa la-la-la laa, ja la laa la-la-la laa, ja la laaaaa la-la la-la-la laaaaaa
(als je dit een beetje met een tempo achter elkaar zeg krijg je het deuntje ong wel )
Het is een heel bekend nummer... wie weet welk nummer dit is....?]
Denk dat je deze bedoelt: Vaya Con Dios - Nah Neh Nah.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:57 schreef satecl het volgende:
[..]
nee, dat is um niet...![]()
iemand anders,,,,,??
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik denk Paco - Amor de mis amores
Nope die is het ook niet, je hoort hem nu ook in de reclame van mtv spoiledquote:Op donderdag 17 november 2005 23:19 schreef Koepert het volgende:
[..]
Somehow doet me dat denken aan Daft Punk- Around the World
Just a shot in the dark
gevonden het is dus Lutricia Mcneal met Perfect Love alleen deze versie is wel remix waarschijnlijkquote:Op donderdag 17 november 2005 23:44 schreef excalibee het volgende:
hallo..
Ik zoek de titel (misschien is het wel een remix?) van dit nummer.........Het mooie is dat ik een sampletje heb![]()
dus luister en huiver en wie geeft mij het verlossende antwoord(by the way al gezocht naar lyrics in dat stukje maar tevergeefs
)
linkje: http://rapidshare.de/files/7782953/20.wav.html
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:39 schreef Fisher het volgende:
dat liedje onder de appelsientje reclame.. broken daylight of iets dergelijks..
someone?
Dat dusquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mag ie in de OP. Please??!!!!!
Gabriel Rios - Broad Daylight
En nou wil ik m niet meer voorbij zien komen.
kan em niet vinden op kazaa.. alleen een raar stukje van paar seconden, dus kan helaas niet zeggen oft em is of nietquote:
Lange Frans en Baas B doen ook wel vaak aan Freestyle.. dus misschien is dit ook wel toevallig gemaakt..quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:26 schreef Kluupkluup het volgende:
Bij Gammo (ja ik zapte er toevallig langs) werd de geschiedenis van de spellen op de Gameboy even besproken. In het laatste stuk kwamen allemaal flitsen voorbij van allerlei spellen. Met een lekker deuntje eronder. Misschien dat iemand er even op kan letten als er nog een herhaling van komt.. Deuntje was zonder spraak.
nogsteeds zoekende....quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:31 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ohw.. er zat een beetje spraak in. Op de site van Gammo kan je het stukje zelfs bekijken.
http://www.gammotv.nl/ dan 'Video Archief' --> 'GameBoy Special'.. En dan vanaf 60% van het filmpje tot bij het eind. Klinkt wat eentoning.
Klinkt als de uitvoering van 'Peter Gunn' door Emerson, Lake & Palmer. Maar blues?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:09 schreef The_Punisher het volgende:
Ik zoek een bekende wat oudere (blues?) nummer zonder zang.
Het begint met een intro, daarna hoor je iemand roepen:
'Ladies and Gentlemen!!!!!! [namen van artiesten]!!!!
En het gaat dan verder met een bekende melodie.
thxquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:02 schreef Berkery het volgende:
[..]
Klinkt als de uitvoering van 'Peter Gunn' door Emerson, Lake & Palmer. Maar blues?
Maar het nummer komt ook voor in de film 'Blues Brothers' (en werd vorige week hier nog gevraagd), misschien vandaarquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:05 schreef The_Punisher het volgende:
[..]
thx
En blues stond tussen haakjes.![]()
Atc - Around The World ??quote:Op woensdag 16 november 2005 23:00 schreef flippie_flink het volgende:
de eerste was geloof ik een poosje terug wel een hitje, dance achtig nummer en je hoort een stem telkens "...girls all around the world..." zeggen en vervolgens krijg je zo`n hoog synth geluidje.
Shaft - (Mucho mambo) Sway [1999]quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:00 schreef Bartelehiem het volgende:
Ik ben op zoek naar de uitvoerende artiest van de dance versie van het nummer "Sway".
Het origineel is Dean Martin.
Ik gok dat een jaartje of drie geleden een dance versie uitkwam uitgevoerd door een vrouw.
Kan iemand mij op weg helpen aub
Dat zou indd heeel goed kunnen (en heeel jammer zijn)quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Lange Frans en Baas B doen ook wel vaak aan Freestyle.. dus misschien is dit ook wel toevallig gemaakt..![]()
Anders kijk ff hier!![]()
Arcade Fire - Neighbourhood #3 (power out)quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:28 schreef oetelmen het volgende:
Hoi,
Als je op de volgende link klikt,-
http://media.putfile.com/The-Ben-German--Matt-Gilberg-Fight
verschijnt er een filmpje, maar wat mij opviel is dat die muziek zo mooi is! wie kan mij zeggen wat de titel is van die plaat en de groep! alvast bedankt!!
Wes of West?? (weet t niet meer)quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:48 schreef Ontopic het volgende:
Ik zoek een liedje uit de jaren 90.
Het was van een neger in afrikaanse kleding, het ging ongeveer zo, Aleweemetamo.
Meer weet ik niet.
Kan niet anders dan Wes zijn iddquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:10 schreef Muziekjunkie het volgende:
Wes - Alane?
Paris Texas - Bombs awayquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:20 schreef Scarface_ het volgende:
Hoi! Ik zoek dit nummer, eerst op free drukken en dan even ongeveer 18 sec. wachten. Dank u![]()
Misschien Guano Apes - Open your eyesquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:44 schreef Exision het volgende:
hoi, ik zit al een hele week met n nummer in mn hoofd, ik kan alleen maar 2 zinnen onthouden;
" be that machine that burns in your head" en " in your head, in your he e e aad, in your he e eaad"
Mijn dank zou zeker zo groot zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |