quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:26 schreef Kluupkluup het volgende:
Bij Gammo (ja ik zapte er toevallig langs) werd de geschiedenis van de spellen op de Gameboy even besproken. In het laatste stuk kwamen allemaal flitsen voorbij van allerlei spellen. Met een lekker deuntje eronder. Misschien dat iemand er even op kan letten als er nog een herhaling van komt.. Deuntje was zonder spraak.
nogsteeds zoekende....quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:31 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ohw.. er zat een beetje spraak in. Op de site van Gammo kan je het stukje zelfs bekijken.
http://www.gammotv.nl/ dan 'Video Archief' --> 'GameBoy Special'.. En dan vanaf 60% van het filmpje tot bij het eind. Klinkt wat eentoning.
Klinkt als de uitvoering van 'Peter Gunn' door Emerson, Lake & Palmer. Maar blues?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:09 schreef The_Punisher het volgende:
Ik zoek een bekende wat oudere (blues?) nummer zonder zang.
Het begint met een intro, daarna hoor je iemand roepen:
'Ladies and Gentlemen!!!!!! [namen van artiesten]!!!!
En het gaat dan verder met een bekende melodie.
thxquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:02 schreef Berkery het volgende:
[..]
Klinkt als de uitvoering van 'Peter Gunn' door Emerson, Lake & Palmer. Maar blues?
Maar het nummer komt ook voor in de film 'Blues Brothers' (en werd vorige week hier nog gevraagd), misschien vandaarquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:05 schreef The_Punisher het volgende:
[..]
thx
En blues stond tussen haakjes.![]()
Atc - Around The World ??quote:Op woensdag 16 november 2005 23:00 schreef flippie_flink het volgende:
de eerste was geloof ik een poosje terug wel een hitje, dance achtig nummer en je hoort een stem telkens "...girls all around the world..." zeggen en vervolgens krijg je zo`n hoog synth geluidje.
Shaft - (Mucho mambo) Sway [1999]quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:00 schreef Bartelehiem het volgende:
Ik ben op zoek naar de uitvoerende artiest van de dance versie van het nummer "Sway".
Het origineel is Dean Martin.
Ik gok dat een jaartje of drie geleden een dance versie uitkwam uitgevoerd door een vrouw.
Kan iemand mij op weg helpen aub
Dat zou indd heeel goed kunnen (en heeel jammer zijn)quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Lange Frans en Baas B doen ook wel vaak aan Freestyle.. dus misschien is dit ook wel toevallig gemaakt..![]()
Anders kijk ff hier!![]()
Arcade Fire - Neighbourhood #3 (power out)quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:28 schreef oetelmen het volgende:
Hoi,
Als je op de volgende link klikt,-
http://media.putfile.com/The-Ben-German--Matt-Gilberg-Fight
verschijnt er een filmpje, maar wat mij opviel is dat die muziek zo mooi is! wie kan mij zeggen wat de titel is van die plaat en de groep! alvast bedankt!!
Wes of West?? (weet t niet meer)quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:48 schreef Ontopic het volgende:
Ik zoek een liedje uit de jaren 90.
Het was van een neger in afrikaanse kleding, het ging ongeveer zo, Aleweemetamo.
Meer weet ik niet.
Kan niet anders dan Wes zijn iddquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:10 schreef Muziekjunkie het volgende:
Wes - Alane?
Paris Texas - Bombs awayquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:20 schreef Scarface_ het volgende:
Hoi! Ik zoek dit nummer, eerst op free drukken en dan even ongeveer 18 sec. wachten. Dank u![]()
Misschien Guano Apes - Open your eyesquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:44 schreef Exision het volgende:
hoi, ik zit al een hele week met n nummer in mn hoofd, ik kan alleen maar 2 zinnen onthouden;
" be that machine that burns in your head" en " in your head, in your he e e aad, in your he e eaad"
Mijn dank zou zeker zo groot zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |