gokje: Liberty X - Just A Little Bitquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:04 schreef BaggerUser het volgende:
ik zoek een nummer, weet alleen nog dit:
juuust a little bit, juhuuuust a little bit.... wel bekend nummer trouwens..
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:39 schreef Fisher het volgende:
dat liedje onder de appelsientje reclame.. broken daylight of iets dergelijks..
someone?
Doet me hier aan denken:quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:18 schreef BaggerUser het volgende:
nee dat just a little bit , juhuuuuust a little bit
werd door een man gezongen
ik zeg niets meerquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mag ie in de OP. Please??!!!!!
Gabriel Rios - Broad Daylight
En nou wil ik m niet meer voorbij zien komen.
50 Cent- Just a Little Bit???quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:18 schreef BaggerUser het volgende:
nee dat just a little bit , juhuuuuust a little bit
werd door een man gezongen
Ohw.. er zat een beetje spraak in. Op de site van Gammo kan je het stukje zelfs bekijken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:26 schreef Kluupkluup het volgende:
Bij Gammo (ja ik zapte er toevallig langs) werd de geschiedenis van de spellen op de Gameboy even besproken. In het laatste stuk kwamen allemaal flitsen voorbij van allerlei spellen. Met een lekker deuntje eronder. Misschien dat iemand er even op kan letten als er nog een herhaling van komt.. Deuntje was zonder spraak.
Jep, bedanktquote:Op zaterdag 12 november 2005 07:16 schreef Ottaav het volgende:
Ralfseltje, Bedoel je deze?
Angela McCluskey - It's been done
Ik weet niet of je het tegen mij had? Maar dat nummer wat ik zoek zit (volgens mij helemaal geen tekst in, maar is helemaal instrumentaal. en met een gitaarloopje het hele nummer door en dat wordt wel eens gevarieerd. Niemand die hem kent?quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:07 schreef cherry19 het volgende:
Blues Brothers - R-e-s-p-e-c-t is dit de just a little bit die je zoekt ? zat ff te zoeken bij http://www.songteksten.net en ds wat ik net vond . geen idee of het wat is
http://www.imdb.com/title/tt0080455/soundtrackquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het tegen mij had? Maar dat nummer wat ik zoek zit (volgens mij helemaal geen tekst in, maar is helemaal instrumentaal. en met een gitaarloopje het hele nummer door en dat wordt wel eens gevarieerd. Niemand die hem kent?Vet bekend nummer, hij wordt ook wel eens gedraaid op radio Veronica enzo.
Je kan hem niet luisteren maar ik zal hem wel even zoekenquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:08 schreef DaFan het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0080455/soundtrack
Tis (Emerson, Lake and Palmer) - Peter Gunn' Theme
Graag gedaan, mooi nummer trouwens, zelf ook erg lang naar gezocht.quote:
Evert van benthem.. Dat lied gaat toch ongeveer als 'Heeee.. Billy Cowboy' ofzoquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:52 schreef Jim.Beam het volgende:
Kennen jullie de reclame van Unox dat die nederlander cowboy in Canada is geworden? Dat cowboy liedje van die reclame zoek ik, wie weet hoe die heet?
Preciesquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:05 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Evert van benthem.. Dat lied gaat toch ongeveer als 'Heeee.. Billy Cowboy' ofzo
lama, heb het alquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zoek de naam van een cubaanse band, bestaande uit een stuk of 4 60+ bejaarden, die vorig jaar best een paar aardige hits hadden. Ja, dat googlet niet zo handig
Sparkle ft. R Kelly - Be carefull.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:47 schreef Vlammeke het volgende:
Heykes iedereen,
Ik ben op zoek naar de titel en uitvoerder van een liedje uit de 80s. Ik denk dat het 87 was.
Het is een heel traag liedje en wordt gezongen door een vrouw. Ze verteld(zingt) tegen haar ene minnaar dat ze op dat moment liever bij haar andere minnaar wil zijn.
Kan iemand mij hier bij helpen???
Alvast bedankt.
Greetz...
Vlammeke.
Misschien Torn between two lovers van Mary Macgregor?quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:47 schreef Vlammeke het volgende:
Heykes iedereen,
Ik ben op zoek naar de titel en uitvoerder van een liedje uit de 80s. Ik denk dat het 87 was.
Het is een heel traag liedje en wordt gezongen door een vrouw. Ze verteld(zingt) tegen haar ene minnaar dat ze op dat moment liever bij haar andere minnaar wil zijn.
Kan iemand mij hier bij helpen???Alvast bedankt.
Greetz...
Vlammeke.
Debbie Gibson : Foolish Beatquote:Heykes iedereen,
Kan iemand mij hier bij helpen???
Alvast bedankt.
Greetz...
Vlammeke.
quote:There was a time when
Broken hearts and broken dreams
Were over.
There was a place where
All you could do was
Wish on a four leaf clover.
But now is a new time
There is a new place
Where dreams just can't come true.
It started the day when I left you (oh)
I could never love again the way I loved you (oh)
I could never cry again like I did when I left you
And when we said goodbye, oh the look in your eyes
Just left me beside myself without your heart
I could never love again now that we're apart
When I was sorry
It was too late to turn around
And tell you so.
There was no reason
(There was no reason)
Just a foolish beat of my heart.
I could never love again the way I loved you (oh)
I could never cry again like I did when I left you
And when we said goodbye, oh the look in your eyes
Just left me beside myself without your heart
Can't you see I'm not fooling nobody
Don't you see the tears are falling down my face
Since you went away.
Break my heart, slipped away
Didn't know I was wrong
Never meant to hurt you now you're gone
Volgens mij is dat Daniel Lioneye met "The King of Rock 'n Roll"quote:Op zondag 13 november 2005 15:32 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Ik zoek 't nummer dat als intro wordt gebruikt bij Viva La Bam op MTV, kan iemand mij dat zo 1-2-3 vertellen?
De titel is in ieder geval: Hillbilly Highwayquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:52 schreef Jim.Beam het volgende:
Kennen jullie de reclame van Unox dat die nederlander cowboy in Canada is geworden? Dat cowboy liedje van die reclame zoek ik, wie weet hoe die heet?
al iemandquote:Op maandag 7 november 2005 00:42 schreef Roppenzo het volgende:
Was gister in de skihut in rotterdam.. hoord eik zo'n typisch mismaakt/cover/skihut nummer
Ballad... (dacht eerst dat het om 4 non blondes ging) acapella.. en dan alleen braziliaanse drums in het begin.. en later barst het nummer los...
iemand enig idee?
'404: File not found'quote:Op zondag 13 november 2005 17:09 schreef TheFrankey het volgende:
Ik zoek het nummer dat te horen is op de achtergrond van het volgende video-tje
wobble.wmv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |