quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan wordt maar snel weer heet, je doet een beetje kinderachtig nu .![]()
ik ben bezig 80 gig aan data en zo om te zettenquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nog steedsduurt wel lang voor zo'n pc
![]()
![]()
![]()
Jij vindt van niet?quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Irl voldoende maar op fok! aanpassen?yeah right.
Speedy is begonnenquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:17 schreef indahnesia.com het volgende:
jee, al die avatars met sneeuw zijn eng man..
Ze zijn niet engquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Daar heb ik de schijt aanquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:17 schreef Tha_T het volgende:
Die sneeuwvlokjes zijn irritant Speedy.
En bedanktquote:
goeienavondquote:
ik heb er ook één, maar die is voor de winterquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Wordt geregeltquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:18 schreef Sjowhan het volgende:
Fuck off met die sneeuwstorm
Moet zaterdagmiddag naar vriendin ja
Avond MutZquote:
nou, dat duurt dan wel erg langquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ze zijn niet engdit is een voorbode van een serieuze sneeuwstorm
Ik heb er ook een, maar niet zoveel sneeuwquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ze zijn niet engdit is een voorbode van een serieuze sneeuwstorm
pc gekochtquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:21 schreef indahnesia.com het volgende:
ik kan trouwens serieus multi-tasken op deze computer. Dat is een eng voorteken
Daar is hij een held inquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
iemand anders de schuld geven![]()
DEC + JAN + FEB + MAARTquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou, dat duurt dan wel erg lang![]()
En dat houd in?quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:21 schreef indahnesia.com het volgende:
ik kan trouwens serieus multi-tasken op deze computer. Dat is een eng voorteken
Ik heb em iig niet gemaakt hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb er ook een, maar niet zoveel sneeuwen geen meisje op de achtergrond.
April mei jun juli,quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Daar is hij een held in
[..]
DEC + JAN + FEB + MAARTsneeuw sneeuw sneeuw
Heyquote:
jaja, zolang het op 25 februari maar mooi weer is op Schiphol, kan de rest een sneeuwboel worden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Daar is hij een held in
[..]
DEC + JAN + FEB + MAARTsneeuw sneeuw sneeuw
zoals altijdquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En je netjes aan de regels houden?
Maken jullie nou nooit iets zelf?quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb em iig niet gemaakt hoormaar na de feestdagen is de sneeuw verdwenen
niet iedereen is zo handig.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maken jullie nou nooit iets zelf?
Augustus, september, oktober, november, decemberquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
April mei jun juli,of zijn we niet aan het zingen.
Das nu duidelijk.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet iedereen is zo handig.
Vroem vroemquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:26 schreef D.Rose het volgende:
zo toch maar eens de frituurpan opstarten
Mijn vorige was wel zelf gemaakt. Ik heb geen idee hoe je dat met die sneeuw doet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jajaquote:
Ooh, ik heb anders op 25 feb een enorme sneeuwstorm staan, mogelijk ergste allertijdenquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jaja, zolang het op 25 februari maar mooi weer is op Schiphol, kan de rest een sneeuwboel worden.
dat wist ik niet van je, General Bengeltjequote:Op vrijdag 11 november 2005 19:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey dit is General, hier mag je niet jokken.
Benzine erin gooitquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:26 schreef D.Rose het volgende:
zo toch maar eens de frituurpan opstarten
quote:
mooi kut, dan moet ik namelijk per se op vakantie.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jaja
[..]
Ooh, ik heb anders op 25 feb een enorme sneeuwstorm staan, mogelijk ergste allertijden
Nee, ik kan geen sneeuw makenquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:27 schreef classpc het volgende:
[..]
Mijn vorige was wel zelf gemaakt. Ik heb geen idee hoe je dat met die sneeuw doet.
Ik moest vandaag weer tanken. 1,50 per liter voor mengsmeringquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat wist ik niet van je, General Bengeltje
Dat wordt dan maar afzeggen, de sneeuw zal pas in mei gaan smelten, alle sneeuw zal rond midden juni gesmolte zijnquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mooi kut, dan moet ik namelijk per se op vakantie.
gooi er dan gewoon benzine in met een beetje olie..quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:29 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik moest vandaag weer tanken. 1,50 per liter voor mengsmering
vrouwen mogen datquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet hoor.stang alleen maar een beetje.
ik ben luiquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gooi er dan gewoon benzine in met een beetje olie..
Damnquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:29 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik moest vandaag weer tanken. 1,50 per liter voor mengsmering
Kan jij het wel danquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
valt me dan weer van je tegen
Kroket ?quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eerst de frietjes en frikadellen erin![]()
NEEEEEEEEEEEquote:
Stoom??quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik verkouden ben, in stoomwolkje gaat staan.![]()
Wil je dat ik brandwonden krijg?quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Stoom??![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Hier kun je beter zijn, altijd lekker warm
Nou, ik heb de afgelopen 5 jaar 2 kroketten gehad, dus dat valt best mee zou ik zeggenquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat vermoede ik al, je bent een kroket mannetje.![]()
Neeeeee zo bedoel ik het nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wil je dat ik brandwonden krijg?![]()
En jij vond mij lief? Dan doe je dat toch niet ?![]()
Welke Software??quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:40 schreef indahnesia.com het volgende:
* indahnesia.com vraagt zich af waar ie zijn weerstation-cd heeft gelaten
Verdorie was ik nu aan het jokken?quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou, ik heb de afgelopen 5 jaar 2 kroketten gehad, dus dat valt best mee zou ik zeggen
ja, en dat mag hier nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Verdorie was ik nu aan het jokken?
Waarom Cd?quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies ja.. en uiteraard zit ie niet in de doos
Oke, verkeerd geinterpreteerd.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Neeeeee zo bedoel ik het nietJij is lief
![]()
![]()
Graag gedaanquote:
Iddquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey dit is General, hier mag je niet jokken.
He verdorie, en ik me maar netjes aan de regles houden de hele tijdquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar ik jok zelf toch al? Dan is dat toch niet rechtsgeldig?![]()
Ik heb ook maar 1 COMquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kan geen weerstation vinden op COM1 (ik heb maar 1 compoort)..o jee..
you love it.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:55 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Begint een karaktertrekje te worden dit he
jep.. alles gedaanquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 1 COMen hij pakt em toch
Wel goed ingestelt in het programma? Wel pc opnieuw opgestart?
Ik zei toch al je mag niet jokken, dat vinden ze hier niet fijn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
He verdorie, en ik me maar netjes aan de regles houden de hele tijd
Doe voorzichtig, opspattend vet is niet leukquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:58 schreef D.Rose het volgende:
denk dat ik er nog maar iets in ga gooien
Met matequote:Op vrijdag 11 november 2005 19:58 schreef Bengeltje het volgende:
you love it.![]()
ik heb zin in pudding.
dat lijkt me nog wel de minste oplossingquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:05 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Of combinerenMoest het even als optie noemen
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben ook weer terug uit de kroegwas gezellig
aech niequote:Op vrijdag 11 november 2005 20:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat lijkt me nog wel de minste oplossing
Chocoladevlaquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:02 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Met mate
Ik heb een pak chocoladevla gescoordOok wat hebben?
Probeer eens van iemands onderrug of elders wat zuivel, of, nog beter, wat honing weg te krijgen met je mond zeg maarquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat lijkt me nog wel de minste oplossing
Ik vind het wel lekker.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik denk aan kouwe pudding, als ik iets niet mot, is het wel kouwe pudding![]()
Dan gebruik je warme pudding... Voelt ook weer anders aan op de huidquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik denk aan kouwe pudding, als ik iets niet mot, is het wel kouwe pudding![]()
Schaal nog welquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja 3, en een schaal bitterballen
wijfquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:11 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Probeer eens van iemands onderrug of elders wat zuivel, of, nog beter, wat honing weg te krijgen met je mond zeg maarHeeft doorgaans een interessant effect
ooh.. dat is wel aardig ja, maar kouwe pudding.. brr.... warme honing loopt trouwens snel wegquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:11 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Probeer eens van iemands onderrug of elders wat zuivel, of, nog beter, wat honing weg te krijgen met je mond zeg maarHeeft doorgaans een interessant effect
Je had het bijna gekregen...quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
Chocoladevla![]()
Op buismans afvliegt, hebbe
warm is beter jaquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:13 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Dan gebruik je warme pudding... Voelt ook weer anders aan op de huid![]()
Warme honing kan idd wat problemen opleverenquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. dat is wel aardig ja, maar kouwe pudding.. brr.... warme honing loopt trouwens snel weg![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:15 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Je had het bijna gekregen...En toen zei je iets doms
hard to getquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja tuurlijk, een vrouw ligt gelijk met de benen uitelkaar.
kan ook leuk zijn, voor de mensen met haastquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:16 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Warme honing kan idd wat problemen opleveren![]()
En nog steeds probeer je een vraag met een por te combineren he?quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:17 schreef Bengeltje het volgende:![]()
Lief naar mannetje in buis kijkt.please?
Bitterballen met curry?quote:
Beperk je dan wel tot een klein gebiedquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kan ook leuk zijn, voor de mensen met haast![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:19 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Beperk je dan wel tot een klein gebiedBij teveel haast en half werk, wordt het dan zo leuk met de kleren weer aandoen
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hard to get
de meeste vrouwen vinden beffen best fijn
Of technisch gesproken, gebeft worden
Tis tenminste geen nee meer.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:18 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
En nog steeds probeer je een vraag met een por te combineren he?![]()
Ik neem dit in overweging
wie heeft het over gelijk?quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]vent die maar een ding wil,
Ontken het ook niet, maar om dat gelijk te doen??? uhh laten doen, sorry
hey Speedy, de Com-poort is wel in gebruik volgens apparaatbeheer, het programma zegt echter van nietquote:
Ben je dat nu alweer vergetenquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bitterballen met curry?Waar kom jij vandaan?
Jij kwam daar wel vrij snel mee.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wie heeft het over gelijk?Het ging nu over het "beffen" onderdeel van het Grote Spel. En ja, dat onderdeel bestaat voor het grootste gedeelte uit "beffen".
Dan bef ik wel iemand anders hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij kwam daar wel vrij snel mee.![]()
en grootste gedeelte is relatief,
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:27 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Heb goddank geen termijn genoemd waarbinnen dit gaat gebeuren
jij bent een stand-in voor D.rose?quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:35 schreef Oploskoffie het volgende:
Tijd voor een extra bakje vla![]()
* B dan toch ook maar een bakje geven doet...
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan bef ik wel iemand anders hoor
Dankje vriendelijk.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:35 schreef Oploskoffie het volgende:
Stand-in? onzin.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij bent een stand-in voor D.rose?
veel plezier ermeequote:Op vrijdag 11 november 2005 20:35 schreef Oploskoffie het volgende:
Dit had ik eerder moeten lezenquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:36 schreef Bengeltje het volgende:Ik denk niet dat ik jouw vla nog wel wil,.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:40 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Neh... Rose een kloon van me...
goh.. geen idee..quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom wou die ene nu baggeren ?
yeah well whatever, Bengel-pleaserquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Stand-in? onzin.
buismans is dan wel een kloon maar.....
Waar is D, eigenlijk? Nog altijd aan het eten?
Pech gehad.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:41 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Dit had ik eerder moeten lezen
Tsja, is kennelijk stoer he om iemand z'n profiel, sig en usericon over te nemen. Men dacht dan vast dat ik het was.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom wou die ene nu baggeren ?
ja, man, ik dacht al, wat ben jij aan het flippuh manquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja, is kennelijk stoer he om iemand z'n profiel, sig en usericon over te nemen. Men dacht dan vast dat ik het was.![]()
![]()
Harem ?quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
yeah well whatever, Bengel-pleaser
Helaas dan, hij viel snel door de mand.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja, is kennelijk stoer he om iemand z'n profiel, sig en usericon over te nemen. Men dacht dan vast dat ik het was.![]()
![]()
Zeker een hij, welke vrouw doet nu zoiets.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, man, ik dacht al, wat ben jij aan het flippuh man
het taaltje leek nergens op, dus hij/zij viel zo door de mand
Idd.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Helaas dan, hij viel snel door de mand.
Ik communiceer uiteraard altijd in correct Nederlands.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, man, ik dacht al, wat ben jij aan het flippuh man
het taaltje leek nergens op, dus hij/zij viel zo door de mand
quote:Nanana nana nanana
Nanana nana nanana yeahyeah
Vannacht was heftig
Je krijgt van mij een dikke tien, ohoh
'k Ging voor je lichaam
Daarna zou ik wel verder zien, yeahyeah
En nu de morgen komt lig jij tegen me aan
Als je straks wakker wordt laat ik je nooit meer gaan
refrein:
Je komt in ademnood
Want de kans is groot
Dat ik krijg wat ik wil van jou
Mond op mond, we doen 't nou
Ademnood, geef je nu maar bloot
Delen we de passie weer
Of wordt dit de laatste keer voor jou, ohoh
'k Geef me gewonnen
Je bent de best in je soort, hmmhmm
Volgende ronde
Waarin jij weer op punten scoort, yeahyeah
We liggen uitgeput verstrengeld in elkaar
Ik vind je toch wel lief dus je bent nog lang niet klaar
refrein
Ademnood
Ademnood
Ademnood yeahyeah
Ademnood geef je nu maar bloot
Ademnood hey yeahyeahyeah oh baby
Ademnood delen we de passie weer
Ademnood yeahyeah ahah
Ademnood yeahyeah ahah
refrein
refrein
Nanana nana nanana
Wat ik wil van jou
Wat ik wil van jou ohoh
Nanana nana nanana
Nanana nana nanana
nee, ik ga niet happen Beee... dat heb ik gisteren al gedaanquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker een hij, welke vrouw doet nu zoiets.![]()
Hijgavond.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:49 schreef Jaguarized het volgende:
Nostalgie!
Linda, Roos en Jessica - Ademnood![]()
[..]
Doe je dat niet één keer perdag?quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, ik ga niet happen Beee... dat heb ik gisteren al gedaan![]()
quote:
onder anderequote:Op vrijdag 11 november 2005 20:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik communiceer uiteraard altijd in correct Nederlands.![]()
tot zoquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe je dat niet één keer perdag?![]()
Hai moppie
Ik ga er even vandoor.![]()
morgen weer misschienquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai moppie
Hai moppiequote:Op vrijdag 11 november 2005 20:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai moppie
Het leven zonder B valt ons allen zwaarquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:02 schreef Jaguarized het volgende:
Bé gaat weg en het valt gelijk stil.
Jij kwam ook ineens weer binnen dus het kan ook aan jou liggen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het leven zonder B valt ons allen zwaar
owjahquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij kwam ook ineens weer binnen dus het kan ook aan jou liggen.![]()
ja, ik heb er nog een paar mooie op 't oog hier, wat buitenlandse kentekensquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Indaaaaaah
gaan we nog wagens in de hens steken vannacht?
Mag ik mee doenquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ik heb er nog een paar mooie op 't oog hier, wat buitenlandse kentekens![]()
Uit Friesland?quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ik heb er nog een paar mooie op 't oog hier, wat buitenlandse kentekens![]()
Coolquote:
*vlijtig een laken in 40 stukken scheurtquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com schuift een krat lege bierflesjes naar de voordeurquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*vlijtig een laken in 40 stukken scheurt
*40 wijnflessen laat vollopenmet benzine
en dat wordt 64quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com schuift een krat lege bierflesjes naar de voordeur
![]()
en dat wordt 64quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com schuift een krat lege bierflesjes naar de voordeur
![]()
* Jaguarized vindt in de garage geen flessen wijn, net vanmiddag afgevoerd....quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je hebt toch wel wat over voor een gezellig 'straatvuur'?
drinken de buren niet?quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
* Jaguarized vindt in de garage geen flessen wijn, net vanmiddag afgevoerd....![]()
ze hebben schijnbaar elkaar lopen SMS-sen om de tent te gaan afbreken daar.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
teletekst 121? Vrees voor rellen centrum parijs?
Het is al dagenlang aan het afnemen
Dan hoop ik dat ze nu eens met scherp gaan schietenquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ze hebben schijnbaar elkaar lopen SMS-sen om de tent te gaan afbreken daar.
ik hoop het ook, maar die lafbekken durven vast niet de stad in te trekken...quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze nu eens met scherp gaan schieten
Komen we gauw genoeg achter lijkt mij.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik hoop het ook, maar die lafbekken durven vast niet de stad in te trekken...
Ja, dacht het welquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:55 schreef Sjowhan het volgende:
Jij hebt een tweede liefde gevonden speed?
krijg de tering breulsquote:Je bericht was leeg. Ga terug en voer je reactie alsnog in.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
krijg de tering breulszet die cursor gewoon meteen in dat tekstvak. Ik word doodziek van dit soort zaadmeldingen
Je mist watquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
FOK!liefde..
Gelukkig heb ik dat niet...
Ik wil niet eens jouw liefde wordenquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
FOK!liefde..
Gelukkig heb ik dat niet...
quote:
Hoe heet ze ook al weer.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
netjes ReneSpeedy zit er lelijk naast hier
Maar goed, wat maakt het ook uit
geen ideequote:Op vrijdag 11 november 2005 22:22 schreef Sjowhan het volgende:
Leo, waar is ze trouwens?
Is gewoon zo, geef is toequote:Op vrijdag 11 november 2005 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
netjes ReneSpeedy zit er lelijk naast hier
Maar goed, wat maakt het ook uit
Hello classquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:25 schreef classpc het volgende:
Ik kom ook weer even langs
quote:
luister maar naar buzzer, een paar centimeter onder jequote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:27 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
je zit er wel een paar honder kilometer naast
Hoe kon ik zo ronddwalen zonder die begeleidende hand? Terwijl het al die tijd gewoon voor mijn neus zatquote:
Liefde gebeurt niet. Dat voel jequote:Op vrijdag 11 november 2005 22:36 schreef classpc het volgende:
Ik denk dat ik te moe ben om te kunnen begrijpen wat hier nou allemaal gebeurt.
Dat wil ik wel, maar daar heb ik geen zin in.quote:
Mooie uitspraak. Die sla ik op.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:39 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat wil ik wel, maar daar heb ik geen zin in.
Ik wil nog iets doen.
Nouja, ik ben te moe om iets te doen.quote:
Moet hier nog steeds serieus antwoord op gegeven worden?quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:47 schreef classpc het volgende:
[..]
Nouja, ik ben te moe om iets te doen.
Ik ga slapen mensen. Tot morgen ofzo
Jaquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet hier nog steeds serieus antwoord op gegeven worden?
nou loop je al zolang mee in diot topic, eigenlijk hoor je het te wetenquote:
slaap lekker B.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:53 schreef Bengeltje het volgende:
Gezellig hier, maar helaas, deze B gaat slapen![]()
Trusten allen![]()
D.![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:57 schreef Sjowhan het volgende:
Flash wordt gewoon een lonely 40+ser die alleen op fok rondbanjert en wat werkt
Even voor de edit hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:57 schreef Sjowhan het volgende:
Flash wordt gewoon een lonely 40+ser die alleen op fok rondbanjert en wat werkt
Ik zit toch serieus aan Leonieke te denken hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
nou loop je al zolang mee in diot topic, eigenlijk hoor je het te weten
je moet even terug in de tijdquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zit toch serieus aan Leonieke te denken hoor
wil je een serieus of een luchtig "het is maar fok" antwoord?quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zit toch serieus aan Leonieke te denken hoor
Hmmz oke, wie zou het dan moeten zijnquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:02 schreef buzzer het volgende:
[..]
je moet even terug in de tijd
en bovendien is dat met leonieke maar voor de gein, die heeft een goede relatie met Phille
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |