quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:27 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Heb goddank geen termijn genoemd waarbinnen dit gaat gebeuren
jij bent een stand-in voor D.rose?quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:35 schreef Oploskoffie het volgende:
Tijd voor een extra bakje vla![]()
* B dan toch ook maar een bakje geven doet...
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan bef ik wel iemand anders hoor
Dankje vriendelijk.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:35 schreef Oploskoffie het volgende:
Stand-in? onzin.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij bent een stand-in voor D.rose?
veel plezier ermeequote:Op vrijdag 11 november 2005 20:35 schreef Oploskoffie het volgende:
Dit had ik eerder moeten lezenquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:36 schreef Bengeltje het volgende:Ik denk niet dat ik jouw vla nog wel wil,.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:40 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Neh... Rose een kloon van me...
goh.. geen idee..quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom wou die ene nu baggeren ?
yeah well whatever, Bengel-pleaserquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Stand-in? onzin.
buismans is dan wel een kloon maar.....
Waar is D, eigenlijk? Nog altijd aan het eten?
Pech gehad.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:41 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Dit had ik eerder moeten lezen
Tsja, is kennelijk stoer he om iemand z'n profiel, sig en usericon over te nemen. Men dacht dan vast dat ik het was.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom wou die ene nu baggeren ?
ja, man, ik dacht al, wat ben jij aan het flippuh manquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja, is kennelijk stoer he om iemand z'n profiel, sig en usericon over te nemen. Men dacht dan vast dat ik het was.![]()
![]()
Harem ?quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
yeah well whatever, Bengel-pleaser
Helaas dan, hij viel snel door de mand.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja, is kennelijk stoer he om iemand z'n profiel, sig en usericon over te nemen. Men dacht dan vast dat ik het was.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |