Naast BruiN zie ik een andere oude bekende, de grote casanova Martijn. Hij heeft een poosje hier gewerkt en in die tijd menig vrouwelijke collega voorzien van een fikse beurt. Die heeft zich wel geamuuseerd hier. Hij is ook nooit vies geweest van Necky bokken. Immer hamerde hij op haar niet zo snuggere capaciteiten, zoals werkwoord vervormingen opzoeken in het woordenboek. 
"Hey Anne"
"Hoi Martijn, leuk t-shirt van Alf draag je"
"Ja hij is een beetje klein, dus het is een strak t-shirt van Alf nu"
"Komt je lekkere lichaam beter tot zijn recht" biecht Ponymeisje op. 
Martijn en ik kijken haar aan en haar hoofd wordt zo rood als een biet.
"Weet je wat me net overkwam Anne, ik loop binnen kijk een beetje rond en ineens staat er een grietje tegen me op te rijden, niet normaal"
Ik lach, "dat is MaBrEzAh"
"Wie?"
"MaBrEzAh die hangt hier altijd rond. Ik snap het ook niet, er is een grote speeltuin waar ze kan rondhangen, maar ze valt liever hier de mensen lastig."
"Oh, nouja ze zag eruit alsof ze eens doorgesmeerd moet worden"
"Ja die blik heeft ze eh" Ik grijns flink naar Martijn
"Ho ho, ik weet wat jij denkt Anne" 
ik kijk hem onschuldig aan. 
"ik heb ook mijn principes, en tja die breezah.."
"MaBreZah" corrigeer ik hem
"MaBrEzAh dan, die voldoet niet aan mijn eisen. Ik val op echte vrouwen niet op dat soort ehm huppelkutjes."
Als Martijn de winkel verlaat, en zorgvuldig wordt nagekeken door een wegdromende Ponymeisje, schopt hij nog eens flink tegen een klein geel hondje met een bruine stip.
Een vlot meisje, van een jaar of 26 loopt parmantig langs de schappen.  Ze heeft een aupairachtig beroep, ze zorgt dus voor  de koters van een of andere rijkaard. Ik zie al helemaal voor me hoe ze een soort Fran Fine is uit The Nanny, altijd op jacht naar haar werkgever. Dat is zo cliché vind ik, verliefd worden op de heer des huizes. Net zoals jonge meisjes die verliefd worden op de leider van hun zeilkamp. Net als dat kikkermeisje dat dierenarts wilde worden, immer verliefd op die stoere leidinggevende jongens.
De nanny loopt naar me toe, en vraagt naar twee grote bakken Häagen Dazs ijs. Tja overduidelijk dat ze hopeloos verliefd is. Waarschijnlijk hebben ze al een amoureuze tête-à  tête achter de rug, en negeert hij haar nu. Misschien lag ze al naakt naast hem op bed terwijl hij zijn driedelig pak nog aanhad, wie weet. 
Als ik zie dat DE_EhT binnenloopt zwellen mijn schaamlipjes op. Als er één toffe bink is dan is hij het wel. Helaas heeft hij al een hele poos een vriendin, wat boft zij toch met zo'n gevatte creatieve humoristische vriend. Enthousiast stapt hij op me af.
"Hey Anne, kijk eens waar ik nu mee bezig ben" en laat een dik boek zien. 
"Oh wat is dat?' vraag ik begeerlijk.
"Nou dit is mijn boek, 'voor dommies'" 
"En je uit het leven gegrepen humoristische cartoons dan?"  
"Tja mijn inspiratie is op sinds de dood van die homo. Dus ik heb mijn cartoonaspiraties naast hem aan de wilgen gehangen"
Haha altijd lachen die DE_EhT. 
Het weer is alweer een stuk kouder, en BruiN komt vloekend de winkel binnen. 
"BruiN, wat is er toch? Is een frikandelletje niet goed gevallen?"
"Nee mên" zegt hij boos. "Mijn kachel is stuk"
"Oh dat is niet zo mooi, snel naar Kontliks afdeling dan, die doet aan klussen"
"Ik hoop dat hij iets weet voor mijn kankerkachel, in koud water douchen is niet puik!"

[ Bericht 0% gewijzigd door Herald op 11-11-2005 16:24:41 ]

*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*