abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 november 2005 @ 18:41:55 #1
3767 Herald
Come get some
pi_32064045
Vervolg op topic Dagboek van een ijsmeisje

Ter inleiding:

De belangrijkste personages:

Anne:
Schrijfster van het dagboek,
in de weekends amateurmodel

Timmy:
problematisch wannabe-vriendje van Anne,
in therapie ter ontdekking van het leven en zichzelf.

Ponymeisje:
collega/vriendinnetje van Anne,
liefhebster van (Shetlandse) pony’s, vandaar haar bijnaam.

MaBrEzAh:
hoopt ooit net zo geliefd en gewild te zijn als Anne.

Daniël:
directeur van het bedrijf waar Anne werkt,
womanizer, bedwinger van Necky (heden) en Anne (toekomst?);
werkzaam in de discussiebranche.

Necky:
halfwas;
minnares en aanstaande bruid van Daniël.

Ouders van Anne:
weten van niks

Recente ontwikkelingen:
Anne heeft vroeger in een dolle bui pikante foto’s laten maken. Deze zijn echter gelekt en dat zorgt voor ludieke taferelen.
Daniël heeft de betreffende foto’s ook gezien en nam prompt Anne in dienst.
Ondertussen werpt Timmy zich op als distributeur van de Anne foto’s, gemakkelijk verpakt in een zipje.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  maandag 7 november 2005 @ 18:42:41 #2
3767 Herald
Come get some
pi_32064063
Als ik ’s avonds thuis kom en inlog in mijn mailbox zit deze weer proppertje propvol. Vluchtig lees ik de onderwerpen, maar de meeste mailtjes gaan om hetzelfde *zucht*. Ik denk nog bij mezelf "wat is er nou zo boeiend aan een naakt 15jarig meisje zeg" terwijl ik het gros van de berichten routineus delete. Ik voel me even net als Necky.
Ook heeft Timmy een berichtje gestuurd. Het is een vaag mailtje over zijn leraar Enrique die op iemand lijkt. Nu kan hij zich niet meer concentreren. Gekke Timmy ook. Soms ben ik bang dat hij mijn vriendelijke gebaren verkeerd oppakt, dat ie denkt dat er meer speelt. Hij zal toch wel snappen dat ik niet op broekies als hem val, ik ga meer voor oudere ervaren mannen. Ik denk dat ik Timmy maar eens voorstel aan MaBrEzAh, die kan zo’n leuke jongen en zijn aandacht vast niet versmaden.

Het was ook best een vermoeiende dag op het werk. Tja diepvriesproducten verkopen gaat je niet in de koude kleren zitten (hihi). Ook Ponymeisje was de hele dag aan het emmeren over haar vader. Die moest er ’s nachts weer uit, had iets met een hangende zeurder te maken geloof ik. Het hele gezin Hobbema had dus weinig slaap gehad.

Baas Daniël kwam ook nog even op de werkvloer, meestal zit hij achter de schermen. Hij kijkt me altijd zo raar aan vind ik. Of zou ik spoken zien? Hij zei in elk geval dat we weer ons best deden en er ook leuk bij waren gekleed. Die oude snoeperd weet natuurlijk goed dat onze tepeltjes stijf gaan staan in de diepvries. Ze priemen dan ook altijd hard door onze topjes. Hij meldde ook nog van een feestje, althans bijeenkomst voor de werknemers, de crew. Twee leuke meisjes als wij mochten niet ontbreken zei hij glimlachend.

Nu ik weer thuis ben wil ik nog even ontspannen, dus ik slinger dat handige programma MSN weer aan. Natuurlijk moet ik meteen weer beginnen met verzoekjes afwijzen en rukkers blocken. Ik kan niet wachten tot het weekend.
  maandag 7 november 2005 @ 18:43:10 #3
3767 Herald
Come get some
pi_32064079
Vandaag was het een rare dag op het werk. Ineens kwamen allemaal klanten vragen naar een filmpje. Ja hallo, ik ben Erodroom toch niet. Ga haar maar vragen naar filmpjes. Komen even later twee kibbelende jongens binnen. Vraagt het grootste ventje "zeg hoeveel foto's waren het nou? Een klasgenoot zei 35 en twee filmpjes, ik heb er 30 en die jongen naast me heeft er maar 6". Het liefst zou ik nu een bevroren varkenspoot pakken en ze op hun bek slaan, maar dat mag niet. Net als ik op het punt sta iets gevats terug te zeggen, stoot de ene jongen de ander aan, en maakt met zijn hoofd een beweging richting mij. Een grote glimlach verschijnt op beide gezichtjes en toen kreeg ik door dat ze naar mijn bevroren boezem loerden. "Oprotten nou!" snauw ik ze toe. Wat een brutaliteit zeg.

Ponymeisje helpt ook niet als ze nog eens benadrukt hoe bij elke elke concurrent op het prikbord mijn foto's hangen. Dat elke klant mij naakt heeft gezien, dat iedereen weet waar mijn moedervlekjes zich bevinden. Als ze door heeft dat haar woordjes me niet blij stemmen, voegt ze eraan toe dat het leuke winkeltje de Meki-shop vast niet aan de hype meedoet.

Buiten staat MaBrEzAh weer te hangen. Ze wil zo graag fotomodel worden, en klampt iedereen aan die langsloopt eens naar haar fotootjes te kijken. Een penitrante poepgeur hangt in de lucht als Baggerized zijn kop ook weer vertoont. "hoi ik moest nog even wat boodschapjes voor mijn vader halen" zegt hij, terwijl hij nauwkeurig bijhoudt welk nummer op zijn ipod draait.

Daniël komt ook weer langs "dames" zegt hij "zaterdag is het feestje, jullie komen toch wel eh?". Ponymeisje en ik knikken, volop breezers drinken wordt dat. Als Daniël omdraait vraag ik nog "mag ik iemand meenemen" waarmee ik op Timmy doel. Daniël kijkt een beetje moeilijk "nee eigenlijk niet, het is echt alleen voor onze crew snap je. Het feestje is bij mij thuis, het kan laat worden dus jullie mogen blijven slapen hoor..."
  maandag 7 november 2005 @ 18:48:14 #4
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_32064251
Die tweede is wel leuk
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  maandag 7 november 2005 @ 18:48:17 #5
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32064254

Een wijs man zei ooit dat zelfs de ergste roddel na 6 weken vergeten is, maar ik vrees dat er soms uitzonderingen op die regel bestaan..
Vampire Romance O+
  maandag 7 november 2005 @ 18:51:11 #6
104871 remlof
Europees federalist
pi_32064360
weheheh idd
pi_32064470
herald jij bent echt mijn held weetje dat!
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_32064772
Whehehe
  dinsdag 8 november 2005 @ 16:09:17 #10
3767 Herald
Come get some
pi_32090661
Terwijl de woorden van Daniël nog gonzen in mijn hoofd, staat MaBrEzAh ineens voor me.
"Anne" begint ze "Ik heb een leuke fotograaf ontmoet. Hij vond me erg leuk en wil eens een reportage maken."
Ach gut, het meiske heeft eindelijk beet. Ik veins interesse en ze ratelt verder "Je weet toch dat ik altijd oproepjes zet? Nou iemand voegde me toe op MSN en zei dat hij wel interesse had in een fotoshoot met me. Ik mocht meteen poseren voor mijn webcam!"
"Je hebt toch niet in je blote kont voor de cam gestaan eh?" vraag ik haar.
Met grote ogen kijkt ze me aan "En wat dan nog? Pff moet jij nodig zeggen met je zipje!" en verontwaardigt loopt ze weg. Net als ik Ponymeisje wil updaten van dit nieuws loopt MaBrEzAh weer naar me toe
"Ik heb mijn string aangehouden, dat is meer dan jij, puh" terwijl ze haar tong uitsteekt.

Ponymeisje lacht smakelijk als ik haar vertel over de capriolen van MaBrEzAh. Want bovenal vinden wij klessebessen toch wel het leukste van ons vak.
Jammer dat ik Timmy niet mee mag nemen" zeg ik.
"Naar het feestje bedoel je?"
Ik knik.
"ach zonder Timmy wordt het ook leuk"
"Ben je dan al eens naar zo'n feestje geweest?" vraag ik Ponymeisje.
Ze knikt "Ja vroeger ben ik wel eens geweest. Toen vonden ze me nog schattig, maar sinds ik borstjes heb krijg ik alle aandacht die ik maar wil"
"Ook van Daniël?"
"Vooral van Daniël"
beaamt ze.
Ik weet niet of ik dat positief moet zien, zeker niet als hij wil dat we blijven slapen.
"MaBrEzAh zou het ook leuk vinden, hij maakt ook graag foto's"
Ik kijk Ponymeisje aan, "Daniël bedoel je?"
Weer knikt ze "Ja, hij vindt dat erg leuk, een stel vlotte meiden op de kiek zetten"

Voordat ik tijd heb om daar over na te denken krijg ik een sms. Het is van Timmy. Hij schrijft dat ie 18 euro van iemand heeft gekregen, stond ineens op zijn rekening. Ik typ terug dat hij dan maar wat oude zooi moet geven als bedankje, een paar Harry Potter boeken ofzo. Ik zwijg nog even over het komende feestje.
pi_32090750
!
  dinsdag 8 november 2005 @ 16:15:02 #12
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_32090835
quote:
"hoi ik moest nog even wat boodschapjes voor mijn vader halen" zegt hij, terwijl hij nauwkeurig bijhoudt welk nummer op zijn ipod draait.
!

Herald. .
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_32091117
  dinsdag 8 november 2005 @ 16:32:47 #14
34042 Schmurf
klein maar fijn
pi_32091224
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 16:09 schreef Herald het volgende:
Ik typ terug dat hij dan maar wat oude zooi moet geven als bedankje, een paar Harry Potter boeken ofzo. Ik zwijg nog even over het komende feestje.
ligt het nou aan mij of haal je twee timmen door elkaar hier?
"Anything too stupid to be said is sung. "
  dinsdag 8 november 2005 @ 19:52:11 #15
3767 Herald
Come get some
pi_32096764
Vandaag is een grote dag, ons filliaal wordt vereerd door een bezoekje van Prinses Jett. Over haar gaan de meest wilde geruchten. Het meest wordt nog gesmiespeld over haar voorliefde voor groot geschapen negers. En het is zo'n heel klein iel meisje, daar zou je van denken dat ze doormidden wordt gespleten als een grote negroide stoere rijder haar penetreert.

En ach de lokale televisie is er ook weer. Reporter Stefan Tetelepta staat al klaar met de microfoon. Hij kijkt een beetje rond, zijn blik gaat langs me af. Ineens draait hij zijn hoofd weer in mijn richting, hij herkent me!
De olijke Molukker loopt naar me toe, "zeg ben jij niet eh..."
Ik zucht "Ja dat ben ik"
"toen zag je er wel eh..."
"jonger uit, klopt is ook alweer 3 jaar geleden eh"
"zeg zou je niet een keertje een clipje willen maken?"
Ik kijk hem scheef aan "pardon?"
"Ik bedoel een videoclipje"

meteen nadat hij dat zegt staat MaBrEzAh naast ons
"Ik wil wel mee doen Stefan!" roept ze enthousiast
"oh dat mogen jullie allebei, en dat andere meisje" waarmee hij naar Ponymeisje wijst "mag ook meedoen. Het gaat om een videoclip bij mijn eigen nummer 'Banaan door het Water', een echte kraker. Dus als jullie een mooie string bikini meenemen, gaan we in het lokale zwembad wat exotische plaatjes schieten!"
MaBrEzAh ziet het al helemaal zitten en de twee keuvelen even verder. Ik kijk naar de menigte om te zien of Timmy ergens is.

Ik zie Marokkaantjes dringen om het beste plekje te bemachtigen om eens flink naar Prinses Jett te loeren. Het schijnt een erg multicultureel meisje te zijn. Hoewel het ook kan zijn dat ze niet van voorhuid houdt.
Na haar ereparade wordt ze geïnterviewd door Stefan Tetelepta. Deze grote knuffelbeer annex getinte Paul de Leeuw krijgt echter raadselachtige antwoorden.
"Nou prinses Jett, waarom vindt u dat nou?"
"Omdat appel"
"..."
"En is Balkenende wel een goede baas van Nederland?"
"Jett is een baass"
"En de brand in Schiphol, dat zou eigenlijk niet mogen kunnen"
"weet je wat niet kan??"
zegt ze ineens opgewonden
"Dít kan niet! En het is geen grap eh getinte maat. Ik was dus laatst in Frankrijk, van voor de rellen je weet toch. Komt er dus en junk op me af, een junk (!) en weet je wat die vraagt?"
"nou
" krabt Tetelepta achter zijn oor "een euro?"
"EURO? Kenker nee geen euro, 20 cent had ie kunnen krijgen... MAAR!!"

Het jonge prinsesje staat op, helemaal over haar toeren gaat ze als ze haar verhaal vertelt
"die junk vroeg een sigaret, en ik ben zo aardig, sociaal én let wel ook vollop medeleven eh, dat ik dus een sigaretje aanbied. Frans, Negroide, Marokkaans, ik mag het allemaal weet je. Maar wat doet die junk? Nou ik zal eens zeggen wat die junk doet! Het was een hebberige en zeer onbeleefde junk. Die junk, want dat is ie potverdikkie, die grijpt gewoon twee due, DEUX! zwei sigaretten. ik denk ik laat hem niet over me heen gaan!"
Ineens is het stil, iedereen is aan haar mooie gelipglosste enigzins vochtige lipjes gekleefd zoals vele onbesneden piemels ons al voor waren gegaan.
En zoals alleen een Stefan Tetelepta dat kan pikt hij de draad snel weer op en vraagt "ehm je liet hem niet over je heen gaan?"
Jett kijkt, en beseft haar babylonische spraakverwarring.
"dát laat ik niet over mij heen gaan mijn beste Molukse maat. Dus ik hanteer mijn beste Franse accent en zeg heel bot 'Hè'. maar die junk reageerde niet, die liep gewoon weg. ZONDER! dank je wel te zeggen. Nouja waar zijn je normen en waarden dan vraag ik je."
"Balkenende kan trots op je zijn meisje" voegt de zonnige jager eraan toe.
pi_32096861
Tvp omdat ik te lui ben alles nu te lezen.
pi_32096874
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 19:52 schreef Herald het volgende:
Vandaag is een grote dag, ons filliaal wordt vereerd door een bezoekje van Prinses Jett. Over haar gaan de meest wilde geruchten. Het meest wordt nog gesmiespeld over haar voorliefde voor groot geschapen negers. En het is zo'n heel klein iel meisje, daar zou je van denken dat ze doormidden wordt gespleten als een grote negroide stoere rijder haar penetreert.

En ach de lokale televisie is er ook weer. Reporter Stefan Tetelepta staat al klaar met de microfoon. Hij kijkt een beetje rond, zijn blik gaat langs me af. Ineens draait hij zijn hoofd weer in mijn richting, hij herkent me!
De olijke Molukker loopt naar me toe, "zeg ben jij niet eh..."
Ik zucht "Ja dat ben ik"
"toen zag je er wel eh..."
"jonger uit, klopt is ook alweer 3 jaar geleden eh"
"zeg zou je niet een keertje een clipje willen maken?"
Ik kijk hem scheef aan "pardon?"
"Ik bedoel een videoclipje"

meteen nadat hij dat zegt staat MaBrEzAh naast ons
"Ik wil wel mee doen Stefan!" roept ze enthousiast
"oh dat mogen jullie allebei, en dat andere meisje" waarmee hij naar Ponymeisje wijst "mag ook meedoen. Het gaat om een videoclip bij mijn eigen nummer 'Banaan door het Water', een echte kraker. Dus als jullie een mooie string bikini meenemen, gaan we in het lokale zwembad wat exotische plaatjes schieten!"
MaBrEzAh ziet het al helemaal zitten en de twee keuvelen even verder. Ik kijk naar de menigte om te zien of Timmy ergens is.

Ik zie Marokkaantjes dringen om het beste plekje te bemachtigen om eens flink naar Prinses Jett te loeren. Het schijnt een erg multicultureel meisje te zijn. Hoewel het ook kan zijn dat ze niet van voorhuid houdt.
Na haar ereparade wordt ze geïnterviewd door Stefan Tetelepta. Deze grote knuffelbeer annex getinte Paul de Leeuw krijgt echter raadselachtige antwoorden.
"Nou prinses Jett, waarom vindt u dat nou?"
"Omdat appel"
"..."
"En is Balkenende wel een goede baas van Nederland?"
"Jett is een baass"
"En de brand in Schiphol, dat zou eigenlijk niet mogen kunnen"
"weet je wat niet kan??"
zegt ze ineens opgewonden
"Dít kan niet! En het is geen grap eh getinte maat. Ik was dus laatst in Frankrijk, van voor de rellen je weet toch. Komt er dus en junk op me af, een junk (!) en weet je wat die vraagt?"
"nou
" krabt Tetelepta achter zijn oor "een euro?"
"EURO? Kenker nee geen euro, 20 cent had ie kunnen krijgen... MAAR!!"

Het jonge prinsesje staat op, helemaal over haar toeren gaat ze als ze haar verhaal vertelt
"die junk vroeg een sigaret, en ik ben zo aardig, sociaal én let wel ook vollop medeleven eh, dat ik dus een sigaretje aanbied. Frans, Negroide, Marokkaans, ik mag het allemaal weet je. Maar wat doet die junk? Nou ik zal eens zeggen wat die junk doet! Het was een hebberige en zeer onbeleefde junk. Die junk, want dat is ie potverdikkie, die grijpt gewoon twee due, DEUX! zwei sigaretten. ik denk ik laat hem niet over me heen gaan!"
Ineens is het stil, iedereen is aan haar mooie gelipglosste enigzins vochtige lipjes gekleefd zoals vele onbesneden piemels ons al voor waren gegaan.
En zoals alleen een Stefan Tetelepta dat kan pikt hij de draad snel weer op en vraagt "ehm je liet hem niet over je heen gaan?"
Jett kijkt, en beseft haar babylonische spraakverwarring.
"dát laat ik niet over mij heen gaan mijn beste Molukse maat. Dus ik hanteer mijn beste Franse accent en zeg heel bot 'Hè'. maar die junk reageerde niet, die liep gewoon weg. ZONDER! dank je wel te zeggen. Nouja waar zijn je normen en waarden dan vraag ik je."
"Balkenende kan trots op je zijn meisje" voegt de zonnige jager eraan toe.
OOO MIEN GOT O MIEN GOOOTTT11!
jij bent zo stoer nee seri!!!
prinses jett wie had dat gedacht
pi_32096949
Geweldig Herald!!
  dinsdag 8 november 2005 @ 20:02:48 #19
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_32097107
Sunchaser
Jett
Herald
pi_32099316
;'(
pi_32099327
Meer! Meer!
pi_32099722
LOL, deze ga ik zeker blijven volgen
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  dinsdag 8 november 2005 @ 21:40:58 #25
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_32099823
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 21:35 schreef Schmurf het volgende:

[..]

Misschien ben ik 1) langer geregistreerd dan jij en 2) weet ik heus wel over wie het gaat, maar vind ik dat er gewoon overdreven gereageerd wordt?
Misschien heb jij gemiddeld 1 post per dag en post je vrijwel nooit in PUB/ONZ?

Of misschien ben je wel gewoon een stuk chagrijn...
  dinsdag 8 november 2005 @ 21:41:00 #26
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_32099824
And now for something completely different, I'm on a horse.
  dinsdag 8 november 2005 @ 21:41:27 #27
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_32099846
Herald.
  dinsdag 8 november 2005 @ 21:48:53 #28
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_32100108
Idiote discussie weggeschoond.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  dinsdag 8 november 2005 @ 21:49:45 #29
34042 Schmurf
klein maar fijn
pi_32100140
Leuke verhaaltjes
Hoewel ook weer niet zó geweldig als sommigen voordoen met hun 8 smilies
pi_32100224
tvp
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
pi_32100475
Dit is zo grappig
  dinsdag 8 november 2005 @ 22:03:00 #32
34042 Schmurf
klein maar fijn
pi_32100568
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 22:00 schreef MaRySe het volgende:
Dit is zo grappig
whehe aandachtsgeile slet
pi_32100658
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 22:03 schreef Schmurf het volgende:

[..]

whehe aandachtsgeile slet
je bolle moeder
  dinsdag 8 november 2005 @ 22:06:48 #34
34042 Schmurf
klein maar fijn
pi_32100691
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 22:05 schreef MaRySe het volgende:

[..]

je bolle moeder
daar gaat het verhaal niet over
wel over jou
pi_32100806
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 22:06 schreef Schmurf het volgende:

[..]

daar gaat het verhaal niet over
wel over jou
nee hoor
pi_32102349
Terechte TTT.

Baggerized Hoe verzin je het
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_32103257
Geil topic ouwe!
Vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van !!
Nee, dat is geen gezwel!
Dat van die rode roos had ze er niet bij hoeven te vertellen.. goh wat was dat mens dik!
  woensdag 9 november 2005 @ 15:31:19 #38
3767 Herald
Come get some
pi_32119041
Na alle officiële dingetjes zit Prinses Jett bij ons in een achterkamertje een glaasje prik te drinken. Daniël zegt dat ie het erg leuk vond dat ze eventjes langskwam. "ej geen problemo gast" zegt de prinses. Als Daniël het kamertje verlaat zitten er nog enkel dames, Prinses Jett, Ponymeisje en ik. Plots komt MaBrEzAh binnen gelopen. Ponymeisje en ik kijken elkaar raar aan. "wat kom jíj nou weer doen? je werkt hier niet eens?" merk ik op.
"Doe eens niet zo flauw Anne" verdedigt ze zichzelf, "ik wil hier ook even zijn. Én ik heb lekkere alcoholische mixdrankjes meegenomen!" en ze laat enkele limoengekleurde flesjes zien. Jett en Ponymeisje grijpen beide snel naar een flesje.
Even keuvelen we over de aandacht die Prinses Jett krijgt van alle jongens. "Ik wou dat ik zo popi was" zwijmelt MaBrEzAh.
"Gaat je voeg daarvan schuimen?" vraagt Jett. MaBrEzAh bloost, en neemt nog gauw een slok.
"Ik begin echt te soppen van grote piemels" bekent het kleine prinsesje. "En het liefst een beetje donker" voegt ze eraan toe.
En zo verzandt de conversatie in ranzige meidenpraat, je weet wel hoe het gaat.

De volgende dag...
Nouja jongens weten natuurlijk niet hoe dat gaat, dus laat ik er iets verder op in gaan.

"Weet je wat echt té geil is?" vervolgt Jett "Op zijn hondjes genomen worden door een ruige negert, en dat ie dan met een hand aan mijn haar trekt, met de andere wat ferme tikken op mijn bil geeft en dan hard 'EIJKING!! EIJKING!! ' roept terwijl hij mijn vurige flamoes eens doorveegt."
MaBrEzAh hangt aan haar lippen.
"En er was een keer, toen drukte zo'n negert zijn duim in mijn ster, en toen zat er allemaal darmslijm aan. Dat was best genant"
"Genant? Genant?" veert MaBrEzAh ineens op "als je broertje aan je tieten zit, dat is pas genant!".
"Of als iedereen je zipje heeft gezien hihi" merkt Ponymeisje ineens op.
MaBrEzAh neemt nog een flinke teug van haar drankje. "Ok niet verder vertellen wat ik jullie ga zeggen eh" begint ze. We schudden allemaal ons hoofd, alles wat ze opbiecht blijft in dit kamertje.
"Ik en me ex-vriend hadden nog maar 3 weken, maar het voelde gewoon goed bij hem. Hij kocht alles wat ik wou, heel lief, heb nog nooit zoveel voor een jongen gevoeld. Op een gegeven moment bleef ik bij hem slapen. Dus we gingen het doen. Mijn eerste keer, en hij wist hoeveel dat voor mij betekende. Ik wou het doen met iemand die echt heel speciaal was. En dat was hij." ze stopt even "...maar hij maakte het uit de volgende ochtend in bed"
Ponymeisje en ik kijken elkaar aan. We zijn er even stil van. Maar dan barst Jett in lachen uit.
"Mwahaha domme sssnol" zegt ze.
MaBrEzAh kijkt beteuterd "je bolle moeder" is haar repliek.

"Heb jij het eigenlijk al met Timmy gedaan?" wordt ineens aan mij gevraagd.
Nu is het mijn beurt om weer eens een slok te nemen.
"Nee ik heb het nog niet met Timmy gedaan."
"Maar hij heeft je wel naakt gezien?"

Op die opmerking doe ik een poging sarcasm.gif na te bootsen.
"Timmy is nog maagd" zegt Ponymeisje
"Oh leuk, maagden zijn leuk" weet Prinses Jett te melden
"Alsof jij dat weet" snauwt MaBrEzAh "jij neukt alleen players"
"Want die kunnen dat zo goed"
likkebaardt Jett "maar iemand ontmaagden is ook leuk om te doen hoor Anne"
"Timmy en ik zijn gewoon vrienden" vertel ik haar.
"Och ik kijk anders weleens porno met vrienden" antwoordt de Prinses. "Laatst nog met Mullock, die geloofde niet dat zo'n lief meisje als ik naar porno keek. Jammer dat ie blank was, anders had ik hem nog wel gepijpt"

En zo ging het gesprek gelukkig verder over pijpen, slikken en deepthroaten en hoefde ik niks te vertellen over Timmy.

[ Bericht 66% gewijzigd door Herald op 09-11-2005 17:05:02 ]
pi_32119360
  woensdag 9 november 2005 @ 16:52:12 #40
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_32120928
Hehehehe....hoe kom je erop!
als in goochelaar
pi_32121340
quote:
Op woensdag 9 november 2005 16:52 schreef Goochie het volgende:
Hehehehe....hoe kom je erop!
dr schijnt op forum.fok.nl genoeg bruikbaar materiaal te staan
  woensdag 9 november 2005 @ 17:12:57 #42
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_32121432
quote:
Op woensdag 9 november 2005 17:09 schreef Repeat het volgende:

[..]

dr schijnt op forum.fok.nl genoeg bruikbaar materiaal te staan
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  woensdag 9 november 2005 @ 17:17:24 #43
129335 Bopmorn
ok, zeg maar niets
pi_32121570
Doe net of er niets aan de hand is...
  † In Memoriam † woensdag 9 november 2005 @ 17:32:02 #44
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_32121984
Geniaal herald, pure genialiteit. .
Zeker wel TTT waardig en ik verheug me op de volgende!
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_32122792
ik heb nog nooit iemand ontmaagd!
  woensdag 9 november 2005 @ 18:13:05 #46
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_32123094
tvp...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_32123152
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:00 schreef Jett het volgende:
stomme dooss, nu zit je mailbox vol met mailtjes van wanhopige maagden
  woensdag 9 november 2005 @ 18:16:43 #48
3767 Herald
Come get some
pi_32123193
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:00 schreef Jett het volgende:
ik heb voor de zekerheid toch maar een mailtje naar je gestuurd mocht je het ooit willen
pi_32123208
Kunnen de tvp's hier verwijderd worden, mods? Immers, de afspraak onder de crew was dat alle tvp's verwijderd werden, en de bookmarks gebruikt konden worden.
pi_32123330
Ik hoop dat ik nie die timmy ben!
  woensdag 9 november 2005 @ 18:25:57 #51
34042 Schmurf
klein maar fijn
pi_32123449
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:21 schreef tonks het volgende:
Ik hoop dat ik nie die timmy ben!
volgens mij verwart herald jou met boe
pi_32123644
pi_32123725
Is er ook een .doc-je van dit dagboek?
pi_32123806
Ik ben timmy
pi_32123824
waar kan ik me aanmelden voor de mailinglist?
  woensdag 9 november 2005 @ 18:41:18 #56
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_32123879
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:17 schreef Boekelmans het volgende:
Kunnen de tvp's hier verwijderd worden, mods? Immers, de afspraak onder de crew was dat alle tvp's verwijderd werden, en de bookmarks gebruikt konden worden.
....... HUILIE .......

toch nog een tvp dan....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_32123920
WTF... ik zie alleen maar tieten in mijn .rar file
  woensdag 9 november 2005 @ 19:43:44 #58
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_32125913
Hij is weer fijn

Mullock
  woensdag 9 november 2005 @ 21:07:30 #59
3767 Herald
Come get some
pi_32128586
De dag vandaag begon goed, BruiN mocht weer onze winkel binnen. Om onverklaarbare reden was hem de toegang ontzegd. BruiN is me er eentje, immer als ik een beetje sipjes ben fleurt hij me weer op met zijn grappen maar ook met zijn grollen.
"ej Anne" roept hij me toe "ik heb nieuws mên. Ik woon niet meer bij mijn moeder, ik heb een kamertje gevonden. En omdat te vieren kom ik speciaal bij jou wat diepbevroren frituurversnaperingen halen."
Ik kijk op mijn klokje en zie dat het nog maar vroeg is. "zeg BruiN" en geef hem een aai over zijn baard "je gaat het toch niet meteen nu frituren eh, dat is niet gezond."
Ineens zakt hij op zijn knieën en barst in snikken uit "jawel" biecht hij op "ik ben een ochtendfrituurder *snif*"
Ik maan hem boos toe "Verdikkie BruiN, zo krijg je een dikke pens. Soms heb je ook maar de discipline van een latente kleuter eh."
"maar... maar" sputtert hij "ik heb wel het draadloos internet van de buren gehackt!"
"hmmm talk nerdy to me" zegt de ineens verschenen MaBrEzAh
Serieus, het is gewoon eng hoe dat mens elke keer weer vanuit het niets tevoorschijn komt.

Terwijl BruiN en MaBrEzAh keuvelen over nerd dingen, bitterballen en frikandelen, groet ik Roflollio. "Hey hoeist nou?"
"Matig"
antwoord hij "mijn vriendin... sorry exvriendin inmiddels, is door de politie aangehouden"
"en jij zovan mijn vriendin wat doe je??"
grapte ik
"nee, je weet dat ze wicca is eh. Nou vond ze dat ze bedrogen was door een oude graftak op ebay. Dus ze heeft een vloek uitgesproken. Die is deels mislukt, en nu heeft die bejaarde taart een aanklacht ingediend. Achja de reiskosten om naar haar toe te gaan werden me toch te veel."
"zonde"
troost ik hem "het leek me zo'n leuk meisje"

Een van de assistent bedrijfsleiders, Dagonerd loopt ook even rond. "he BruiN je bent er weer, je moet Zoemer niet meer plagen eh."
"maar het is zo'n... zo'n... creatuur"
verklaart BruiN
"Dat zijn geen excuses BruiN, maar leuk dat je er weer bent. veel vaste klanten heben je erg gemist."

Mijn telefoon piept. Het is een sms van Timmy, of ik een keertje een hapje met hem wil eten. Timmy kennende wordt dat dan McDonalds. De vorige keer dat we daar waren flipte hij helemaal om het speeltje bij zijn happy meal. Maar meestal is Timmy best gezellig, als ie maar niet blijft doorpraten over die ene film met Tom Green, Freddy zijn vingers ofzo. Behendig tik ik een sms dat ik wel wel eten met hem. Als ik Ponymeisje het nieuws vertel attendeert ze me op het komende feestje zaterdag. Ai helemaal vergeten.
pi_32129865
Oehhh... ik kan niet wachten tot zaterdag.
pi_32130809
  woensdag 9 november 2005 @ 23:36:40 #62
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_32134036
[i]deze ruimte is te huur[/i]
pi_32134094
Mooi topic
pi_32134304
Whehehe. Dit zijn nou de perfecte lemmings
Back in business.
  † In Memoriam † woensdag 9 november 2005 @ 23:54:39 #65
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_32134663
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:43 schreef Shirley het volgende:
Whehehe. Dit zijn nou de perfecte lemmings
Lemming? Waar is het andere topic dan, url?

Net je laatste gelezen Herald, .
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
  donderdag 10 november 2005 @ 00:02:00 #66
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_32134908
keep em coming herald!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_32134960
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:54 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Lemming? Waar is het andere topic dan, url?

Net je laatste gelezen Herald, .
Dagboek van een kindermeisje (deel 4)
Back in business.
  donderdag 10 november 2005 @ 00:04:22 #68
8369 speknek
Another day another slay
pi_32134978
Hulde. Wat is eigenlijk de naam van haar dagboek? Toch niet Bruce heh, want zo heet de mijne al.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_32135180
quote:
bwhehehe nu is dit topic alleen nog maar leuker
pi_32136027
Godver, dit moet ik ff TVP'en...
Mensen die thee drinken plassen zittend.
pi_32136142
quote:
Op donderdag 10 november 2005 00:41 schreef Oproerkraaier het volgende:
Godver, dit moet ik ff TVP'en...
Dat mag niet meer .
pi_32137362
Wat een ophef om niks.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32137611
ijsmeis is een Limburggenote van mij !
pi_32137709
quote:
Op donderdag 10 november 2005 00:48 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Dat mag niet meer .
nou en, zo dan
  donderdag 10 november 2005 @ 04:04:39 #75
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_32138476
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_32139064
Je hebt wel een IJsmeis obsessie hoor!
pi_32140699
Waarom zijn alle namen nou weer veranderd behalve de mijne?

pi_32142924
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:01 schreef Baggerized het volgende:
Waarom zijn alle namen nou weer veranderd behalve de mijne?

Dat was ook snel voorbij.
pi_32144307
Op donderdag 10 november 2005 02:10 schreef the_legend_killer het volgende:
ijsmeis is een Limburg genote van mij !
pi_32147715
ik wou vrouwelijke vorm zo zoeken.
  donderdag 10 november 2005 @ 15:23:46 #81
119764 Sledgie
"freude am fahren"
pi_32149771
-Edit- anders loop ik even een pagina achter.
  vrijdag 11 november 2005 @ 01:01:03 #82
34042 Schmurf
klein maar fijn
pi_32167303
jammer, vandaag geen nieuwe
ik had me er al zo op verheugd
pi_32167553
quote:
Een rolletje, al is het nóg zo'n klein & onbeduidend figurantenrolletje dat tijdens de montage helaas moet sneuvelen - dat lijkt me wel het minste.
pi_32167629
Herald.
pi_32167650
Haha, geniaal! More more!
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:39:19 #86
3767 Herald
Come get some
pi_32179220
Naast BruiN zie ik een andere oude bekende, de grote casanova Martijn. Hij heeft een poosje hier gewerkt en in die tijd menig vrouwelijke collega voorzien van een fikse beurt. Die heeft zich wel geamuuseerd hier. Hij is ook nooit vies geweest van Necky bokken. Immer hamerde hij op haar niet zo snuggere capaciteiten, zoals werkwoord vervormingen opzoeken in het woordenboek.

"Hey Anne"
"Hoi Martijn, leuk t-shirt van Alf draag je"
"Ja hij is een beetje klein, dus het is een strak t-shirt van Alf nu"
"Komt je lekkere lichaam beter tot zijn recht
" biecht Ponymeisje op.
Martijn en ik kijken haar aan en haar hoofd wordt zo rood als een biet.
"Weet je wat me net overkwam Anne, ik loop binnen kijk een beetje rond en ineens staat er een grietje tegen me op te rijden, niet normaal"
Ik lach, "dat is MaBrEzAh"
"Wie?"
"MaBrEzAh die hangt hier altijd rond. Ik snap het ook niet, er is een grote speeltuin waar ze kan rondhangen, maar ze valt liever hier de mensen lastig."
"Oh, nouja ze zag eruit alsof ze eens doorgesmeerd moet worden"
"Ja die blik heeft ze eh"
Ik grijns flink naar Martijn
"Ho ho, ik weet wat jij denkt Anne"
ik kijk hem onschuldig aan.
"ik heb ook mijn principes, en tja die breezah.."
"MaBreZah"
corrigeer ik hem
"MaBrEzAh dan, die voldoet niet aan mijn eisen. Ik val op echte vrouwen niet op dat soort ehm huppelkutjes."

Als Martijn de winkel verlaat, en zorgvuldig wordt nagekeken door een wegdromende Ponymeisje, schopt hij nog eens flink tegen een klein geel hondje met een bruine stip.

Een vlot meisje, van een jaar of 26 loopt parmantig langs de schappen. Ze heeft een aupairachtig beroep, ze zorgt dus voor de koters van een of andere rijkaard. Ik zie al helemaal voor me hoe ze een soort Fran Fine is uit The Nanny, altijd op jacht naar haar werkgever. Dat is zo cliché vind ik, verliefd worden op de heer des huizes. Net zoals jonge meisjes die verliefd worden op de leider van hun zeilkamp. Net als dat kikkermeisje dat dierenarts wilde worden, immer verliefd op die stoere leidinggevende jongens.
De nanny loopt naar me toe, en vraagt naar twee grote bakken Häagen Dazs ijs. Tja overduidelijk dat ze hopeloos verliefd is. Waarschijnlijk hebben ze al een amoureuze tête-à tête achter de rug, en negeert hij haar nu. Misschien lag ze al naakt naast hem op bed terwijl hij zijn driedelig pak nog aanhad, wie weet.

Als ik zie dat DE_EhT binnenloopt zwellen mijn schaamlipjes op. Als er één toffe bink is dan is hij het wel. Helaas heeft hij al een hele poos een vriendin, wat boft zij toch met zo'n gevatte creatieve humoristische vriend. Enthousiast stapt hij op me af.
"Hey Anne, kijk eens waar ik nu mee bezig ben" en laat een dik boek zien.
"Oh wat is dat?' vraag ik begeerlijk.
"Nou dit is mijn boek, 'voor dommies'"
"En je uit het leven gegrepen humoristische cartoons dan?"
"Tja mijn inspiratie is op sinds de dood van die homo. Dus ik heb mijn cartoonaspiraties naast hem aan de wilgen gehangen"

Haha altijd lachen die DE_EhT.

Het weer is alweer een stuk kouder, en BruiN komt vloekend de winkel binnen.
"BruiN, wat is er toch? Is een frikandelletje niet goed gevallen?"
"Nee mên"
zegt hij boos. "Mijn kachel is stuk"
"Oh dat is niet zo mooi, snel naar Kontliks afdeling dan, die doet aan klussen"
"Ik hoop dat hij iets weet voor mijn kankerkachel, in koud water douchen is niet puik!"

[ Bericht 0% gewijzigd door Herald op 11-11-2005 16:24:41 ]
pi_32179433
hoe je Nadine erin verwerkt!!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:51:58 #88
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_32179553
Is MaBreeZah ook wie ik denk dat het is?
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  † In Memoriam † vrijdag 11 november 2005 @ 14:52:47 #89
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_32179574
Kontlik. . . Kankerkachel. . Geweldig weer Herald. .
  † In Memoriam † vrijdag 11 november 2005 @ 14:53:45 #90
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_32179600
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:51 schreef JDude het volgende:
Is MaBreeZah ook wie ik denk dat het is?
MaRySe ja.
pi_32179649
Waarom kom ik niet voor in dit deel. !
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:57:27 #92
104871 remlof
Europees federalist
pi_32179700
Als Martijn de winkel verlaat, en zorgvuldig wordt nagekeken door een wegdromende Ponymeisje, schopt hij nog eens flink tegen een klein geel hondje met een bruine stip.
  vrijdag 11 november 2005 @ 15:06:01 #93
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_32179969
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:57 schreef remlof het volgende:
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
pi_32181193
hehe die kachel
  vrijdag 11 november 2005 @ 16:03:56 #95
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_32181720
In 1 woord weer GEWELDIG!!!!
|X|
|X|
pi_32182250
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:39 schreef Herald het volgende:
Een vlot meisje, van een jaar of 26 loopt parmantig langs de schappen. Ze heeft een aupairachtig beroep, ze zorgt dus voor de koters van een of andere rijkaard. Ik zie al helemaal voor me hoe ze een soort Fran Fine is uit The Nanny, altijd op jacht naar haar werkgever. Dat is zo cliché vind ik, een verliefd worden op de heer des huizes. Net zoals jonge meisjes die verliefd worden op de leider van hun zeilkamp. Net als dat kikkermeisje dat dierenarts wilde worden, immer verliefd op die stoere leidinggevende jongens.
De nanny loopt naar me toe, en vraagt naar twee grote bakken Häagen Dazs ijs. Tja overduidelijk dat ze hopeloos verliefd is. Waarschijnlijk hebben ze al een amoureuze tête-à tête achter de rug, en negeert hij haar nu. Misschien lag ze al naakt naast hem op bed terwijl hij zijn driedelig pak nog aanhad, wie weet.
Tweedelig pak. Tweedelig.

Maar laat ik niet zeuren over details.

(Hondsberoerde bediening trouwens, in die winkel.)
  vrijdag 11 november 2005 @ 16:38:06 #97
34042 Schmurf
klein maar fijn
pi_32182733
ik vind dat er nog een kooi in voor moet komen
  vrijdag 11 november 2005 @ 18:38:45 #98
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_32185932
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:57 schreef remlof het volgende:
  vrijdag 11 november 2005 @ 22:30:35 #99
3767 Herald
Come get some
pi_32192094
Wow, wat ik vandaag allemaal heb meegemaakt. Allemaal situaties met negers! Eerst komt MaBrEzAh naar me toe. In een poging om meer op Prinses Jett te lijken en helemaal geënthousiasmeerd door haar verhalen heeft ze gisteravond aangepapt met een neger. Ze wilde niet onderdoen voor de prinses en tevens ook eens de geneugten ervaren van een grote kloppende nikkerpik.
"Maar je houdt toch helemaal niet van negers." herinner ik haar.
"Klopt, daarom heb ik de minst stinkende uitgezocht" bekent ze.
"En was het alles waar je op had gehoopt en meer?"
Even is ze stil "Nou nee, niet echt. Ik snap echt niet dat Jett zo lyrisch is over donkergekleurde mannen. Mijn one-night-niggah was een droefsnoet eerste klas. Hij zat de hele tijd te bazelen over zijn Colt. 45, en hoe hij een grote rapartiest gaat worden. Nou daar had ik dus geen trek in, ik wilde gewoon eens uitgewoond worden, een bitch zijn, een ho"
Ik twijfel of ik het inkoppertje zal maken dat ze daarvoor niet met een zwarte het bed in hoeft te duiken, maar ik besluit haar anekdote niet te verstoren.
"Die gozer zit helemaal te trillen en te doen, alsof ie van niks wist. Een waardeloze player was het. En het ergste is dat zijn piemel niet eens groot was. Ik hoopte nog dat daar verandering in kwam als ie stijf zou worden, maar niks van dat. Dus na veel frunniken weet hij eindelijk het goeie gaatje te vinden en begint als een n00b op en neer te gaan. Ik probeerde de boel nog op te peppen door enorm ranzige taal te spuien, maar dat leek hem alleen maar angstiger te maken. Ik ben nog nooit zo waardeloos geneukt, zelfs mijn broertje weet me beter op te winden! Dus ik waarschuw je alvast Anne, mocht je ooit eens interraciale seks willen hanteren, ga dan nooit met Thijs B. naar huis, want die bakt er niks van!"

En als dat nog niet genoeg was, komt Prinses Jett uiteraard incognito ook nog even langs.
"Het is uit" zegt ze koel.
"Je bedoelt de grote Yes special bomvol leuke testjes onder redactie van -DailaLama-?"
"Nee suffie, ik heb gebroken met mijn ruige rijder."

Wie ze bedoelt snap ik niet, want haar vage beschrijving van haar voormalige geliefde kan slaan op de gehele getinte gemeenschap.
"Mijn negert is vreemd gegaan met een blonde crackhoer"
"Oh bedoel je Lloyd B. soms?"
"Ja die ja, ik heb hem keihard gedumpt én wraak genomen! Ik heb me lekker laten pakken door zijn kameraad Yassine. Man die Mocro kon er wat van zeg. En toen ik door mijn vele orgasmes in een waar delirium terecht kwam heeft ie volgens mij ook nog wat maten uitgenodigd om hun lusten op mijn kleine begeerlijke lijfje te botvieren. Het enige wat ik nog enigzins hoorde was 'nee Lennart jij niet man, terug in je bak homo' maar pin me er niet op vast. Dat hebben ze gisteren namelijk ook al gedaan geloof ik"

Om het geheel nog bizarder te maken draaide op dat moment een nummer van Ali B. En misschien ook met Brace want Jett begint erover hoe ze een sappige snee krijgt van Brace. Terwijl Jett haar vochtige inlegkruis gaat vervangen op het toilet knoopt mijn collega Nökie een gesprekje aan.
"Ik heb gehoord dat Martijn hier gisteren was" vraagt ze aan me.
Even schrik ik, "je bedoelt.. je bedoelt..." stamel ik
"Ik bedoel die lekkere hunk van een excollega Martijn B." zegt ze opgetogen.
Aangezien Nökie nooit zo snel kletst duurt haar lofdicht over onze grote casanova een poosje. Bij tijd en wijlen kijkt ze nog even in de spiegel of ze er nog een beetje fatsoenlijk uitziet. Als ze ziet dat ik een beetje raar kijk als ze steeds naar de spiegel tuurt zegt ze "Tja je wordt toch flink bekeken op zo'n dag eh, dan moet je er natuurlijk wel op je best uitzien."
Ze schuifelt terug naar haar eigen balie als ze ziet dat er een meisje staat met haar string obsceen omhoog getrokken.
"He wat doet die natte plek daar op de grond?" vraagt Jett als ze weer bij me staat.
Ik weet van niks "Nökie stond daar net" vertel ik haar. Tja waar het hart vol van is loopt de slip van over wordt weleens gezegd.
  vrijdag 11 november 2005 @ 22:34:44 #100
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_32192195
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 22:30 schreef Herald het volgende: Dus ik waarschuw je alvast Anne, mocht je ooit eens interraciale seks willen hanteren, ga dan nooit met Thijs B. naar huis, want die bakt er niks van!"[/i]
Fantastisch
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_32192294
Hoe verzin je het
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')