jep.. alles gedaanquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 1 COMen hij pakt em toch
Wel goed ingestelt in het programma? Wel pc opnieuw opgestart?
Ik zei toch al je mag niet jokken, dat vinden ze hier niet fijn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
He verdorie, en ik me maar netjes aan de regles houden de hele tijd
Doe voorzichtig, opspattend vet is niet leukquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:58 schreef D.Rose het volgende:
denk dat ik er nog maar iets in ga gooien
Met matequote:Op vrijdag 11 november 2005 19:58 schreef Bengeltje het volgende:
you love it.![]()
ik heb zin in pudding.
dat lijkt me nog wel de minste oplossingquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:05 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Of combinerenMoest het even als optie noemen
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben ook weer terug uit de kroegwas gezellig
aech niequote:Op vrijdag 11 november 2005 20:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat lijkt me nog wel de minste oplossing
Chocoladevlaquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:02 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Met mate
Ik heb een pak chocoladevla gescoordOok wat hebben?
Probeer eens van iemands onderrug of elders wat zuivel, of, nog beter, wat honing weg te krijgen met je mond zeg maarquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat lijkt me nog wel de minste oplossing
Ik vind het wel lekker.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik denk aan kouwe pudding, als ik iets niet mot, is het wel kouwe pudding![]()
Dan gebruik je warme pudding... Voelt ook weer anders aan op de huidquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik denk aan kouwe pudding, als ik iets niet mot, is het wel kouwe pudding![]()
Schaal nog welquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja 3, en een schaal bitterballen
wijfquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:11 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Probeer eens van iemands onderrug of elders wat zuivel, of, nog beter, wat honing weg te krijgen met je mond zeg maarHeeft doorgaans een interessant effect
ooh.. dat is wel aardig ja, maar kouwe pudding.. brr.... warme honing loopt trouwens snel wegquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:11 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Probeer eens van iemands onderrug of elders wat zuivel, of, nog beter, wat honing weg te krijgen met je mond zeg maarHeeft doorgaans een interessant effect
Je had het bijna gekregen...quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
Chocoladevla![]()
Op buismans afvliegt, hebbe
warm is beter jaquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:13 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Dan gebruik je warme pudding... Voelt ook weer anders aan op de huid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |