ja, ik heb er nog een paar mooie op 't oog hier, wat buitenlandse kentekensquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Indaaaaaah
gaan we nog wagens in de hens steken vannacht?
Mag ik mee doenquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ik heb er nog een paar mooie op 't oog hier, wat buitenlandse kentekens![]()
Uit Friesland?quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ik heb er nog een paar mooie op 't oog hier, wat buitenlandse kentekens![]()
Coolquote:
*vlijtig een laken in 40 stukken scheurtquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com schuift een krat lege bierflesjes naar de voordeurquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*vlijtig een laken in 40 stukken scheurt
*40 wijnflessen laat vollopenmet benzine
en dat wordt 64quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com schuift een krat lege bierflesjes naar de voordeur
![]()
en dat wordt 64quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com schuift een krat lege bierflesjes naar de voordeur
![]()
* Jaguarized vindt in de garage geen flessen wijn, net vanmiddag afgevoerd....quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je hebt toch wel wat over voor een gezellig 'straatvuur'?
drinken de buren niet?quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
* Jaguarized vindt in de garage geen flessen wijn, net vanmiddag afgevoerd....![]()
ze hebben schijnbaar elkaar lopen SMS-sen om de tent te gaan afbreken daar.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
teletekst 121? Vrees voor rellen centrum parijs?
Het is al dagenlang aan het afnemen
Dan hoop ik dat ze nu eens met scherp gaan schietenquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ze hebben schijnbaar elkaar lopen SMS-sen om de tent te gaan afbreken daar.
ik hoop het ook, maar die lafbekken durven vast niet de stad in te trekken...quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze nu eens met scherp gaan schieten
Komen we gauw genoeg achter lijkt mij.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik hoop het ook, maar die lafbekken durven vast niet de stad in te trekken...
Ja, dacht het welquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:55 schreef Sjowhan het volgende:
Jij hebt een tweede liefde gevonden speed?
krijg de tering breulsquote:Je bericht was leeg. Ga terug en voer je reactie alsnog in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |