Hehe proberen kan altijd hèquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:51 schreef Gizmore het volgende:
Gaan we alweer een poging wagen?Nou ja, ik zie het wel tegen die tijd
Uiteraard, vlakbij leidscheplein!quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:42 schreef Rock-shocker het volgende:
Is er bier?
'Vuurwerk' kopenquote:Wat: Beetje lopen, ergens zitten, Appelsap drinken, vondelparken, ben&jerry's eten, oliebollen etenenz enz.
Het is in de vakantie dude!quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:35 schreef TehRockstar het volgende:
Dat is een, ligt eraan of ik een uurtje eerder uit le school kan komen
Je staat er iig tussenquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als ik zwanger ben, kan ik niet.
Dank je!quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:02 schreef Brechtje het volgende:
Slowchat reacties verwijderd..
IJsmeis.. Kom je ook trouwens!?
Ik denk dat dit ook wel een beetje het zooitje is wat een poging wilt doen om te komenquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:00 schreef Rock-shocker het volgende:
Mooi toch, hebben die lui ook weer iets te doen. Het is potdomme zaterdagmiddag
Meenemenquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:20 schreef Rock-shocker het volgende:
Ja hey, het is dan toch vakantie en waarschijnlijk ben ik toch wel in de buurt
Tenzij ik bij mijn ouders zit ofzo.
Goed ideequote:
koek en zoopiequote:Op zaterdag 12 november 2005 13:33 schreef Rock-shocker het volgende:
Denk het wel. Hartje winter Vondelparken met je ouders
Is er warme chocomel aanwezig trouwens
Mooi.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wanneer: Donderdag 29 December, 14.00 u.
Waar: Amsterdam CS
Wat: Beetje lopen, ergens zitten, Appelsap drinken, vondelparken, ben&jerry's eten, oliebollen eten, chocomel drinkenenz enz. EN KOEK EN ZOOPIE
Tot nu toe:
---------------------------------------------------------------
Boeman
Brechtje
Dark_angelus
Eix
Lizz-n
Snopprinses
Spenky
Talena
TehRockstar
Trebweb
_Xbox_Master_
-----------------------------------------------------------
Komt allen![]()
Dan gaat ie maar mooi mee met 40% kortingquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:57 schreef Sjengdanny het volgende:
Lijkt me best leuk, maar weet niet of broertje Maikuuul ook mee wilt, want ik heb OV en hij niet![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan gaat ie maar mooi mee met 40% korting![]()
Kan die ons zijn hendig sjieke slippen in Amsterdam showen![]()
Mweh, ik wacht nog eventjes af want het is mij eigenlijk iets te verquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:02 schreef Brechtje het volgende:
Slowchat reacties verwijderd..
IJsmeis.. Kom je ook trouwens!?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:47 schreef Talena het volgende:
Ik heb de namen in in de OP op alfabetische volgorde gezet.
Dus je komt? of niet?quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:57 schreef Sjengdanny het volgende:
Lijkt me best leuk, maar weet niet of broertje Maikuuul ook mee wilt, want ik heb OV en hij niet![]()
wat houdt je dan tegen?quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb OV dus ik wel mogelijk !
Twijfel
hoeveel limbo's limburgers komen er dan?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:25 schreef Eix het volgende:
TLK, als je komt kunnen we samen met Snopp treinen.![]()
Ik en Snopp tot nu toe volgens mij.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:56 schreef Boeman het volgende:
[..]
hoeveel limbo's limburgers komen er dan?![]()
Kom op, je kunt vast wel met reductie met snop meerijden ofzoquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:00 schreef Maikuuul het volgende:
Maar gek Lollerdam, das me hendig ver weg
maar als snopp en eix en vielleicht tlk ook kunnen, waarom U dan nie?quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:00 schreef Maikuuul het volgende:
Ik wil eventueel ook wel via Den Haag reizen, dat je dan 40% korting hebtquote:
kunnen we wel maastricht lullenquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:00 schreef Maikuuul het volgende:
Ich kèn auch waal Mêstreechs heur.quote:Op zondag 13 november 2005 00:48 schreef snopprinses het volgende:
[..]
kunnen we wel maastricht lullen
ja, dat is behoorlijk andersquote:Op zondag 13 november 2005 11:07 schreef Eix het volgende:
[..]
Ich kèn auch waal Mêstreechs heur.Bie de Appie vlakbie t Vriethof lèts een half oer mit dat kassa mèèdje sjtoan wauwele omdat zo'n Belgische madam neit kos pinne, en dus môs goan pinnen boete.
Hoewel Maastrichts wel een iets anders dialect is dan het Zittisj...![]()
![]()
Ja, toen dat kassa miepje lekker begon te kletsen vond ik het eerst ff een vaag dialect, maar kon het wel verstaan en terug antwoorden.quote:
ik kan ook andere dialecten verstaan uit limburgquote:Op zondag 13 november 2005 11:13 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja, toen dat kassa miepje lekker begon te kletsen vond ik het eerst ff een vaag dialect, maar kon het wel verstaan en terug antwoorden.![]()
![]()
![]()
PUB SlowChat 439 | Goeiemiddag!quote:Op zondag 13 november 2005 14:00 schreef _moder8or_ het volgende:
Hoi
Best planquote:Op zondag 13 november 2005 14:02 schreef Boeman het volgende:
Waar spreken we trouwens af op het CS? Bij de FRS bijv.?
Ik zal met een groot spandoek in de aankomst hal staanquote:Op zondag 13 november 2005 14:02 schreef Boeman het volgende:
Waar spreken we trouwens af op het CS? Bij de FRS bijv.?
daar bij die kaartautomaten etc? of bedoel je gewoon in de gang/hal met winkels etcquote:Op zondag 13 november 2005 14:36 schreef Talena het volgende:
[..]
Ik zal met een groot spandoek in de aankomst hal staan?
Gewoon in het middenquote:Op zondag 13 november 2005 14:51 schreef Boeman het volgende:
[..]
daar bij die kaartautomaten etc? of bedoel je gewoon in de gang/hal met winkels etc
Dude, ik wil eigenlijk wel een foto van jouquote:Op zondag 13 november 2005 15:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bij de swirls
Hmm die zal wel dicht zijn in de winter
quote:Op zondag 13 november 2005 15:06 schreef Talena het volgende:
[..]
Dude, ik wil eigenlijk wel een foto van jou
Wie ben jij eigenlijk?
quote:Op zondag 13 november 2005 15:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
![]()
FOK!Userfoto's #195
Brakheid
Ik vind je wel cute hoorquote:Op zondag 13 november 2005 15:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ben vooral gezelligheid
Uiterlijk zegt ook niet alles hè
*plaatst nieuwe foto in fototopic*quote:Op zondag 13 november 2005 15:15 schreef Talena het volgende:
[..]
Ik vind je wel cute hoor
Zelfvertrouwen staat btw iedereen goed
Ach, mijn uiterlijk is ook niet al te best.quote:Op zondag 13 november 2005 15:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ben vooral gezelligheid
Uiterlijk zegt ook niet alles hè
heb je ook ut fotoboek voorquote:Op zondag 13 november 2005 17:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Posten kan hier
Het Puber en Tiener userfoto topic 4
Hier maar weer ontopic!
bij de rest is het juist andersom...quote:Op zondag 13 november 2005 23:44 schreef Fwnk het volgende:
ja vakantie, maar doordeweeks, en he, dan is mijn OV niet geldig.
Wat een boutdag
quote:Op zondag 13 november 2005 23:44 schreef Fwnk het volgende:
ja vakantie, maar doordeweeks, en he, dan is mijn OV niet geldig.
Wat een boutdag
"de rest is geeneens 16 manquote:Op zondag 13 november 2005 23:46 schreef Boeman het volgende:
[..]
bij de rest is het juist andersom...
Denk je nou echt dat ik me geld niet beter kan besteden dan aan een treinkaartje?quote:Op maandag 14 november 2005 00:05 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Wat zeik je, je krijgt zo'n kaart cadeau van de staat, kan als het goed is als je niet gratis kan met 40% korting reizen en nog is het niet goed.![]()
![]()
Ik mag als ik wat korting wil zo'n kortingskaart à ¤55,- aanschaffen, dus dat loont zich voor mij ook niet echt.![]()
Ik hoef gelukkig eens een keer niet de volle mep te betalen want ik kan met TLK en Snop meereizen...![]()
Ik heb dat dus niet,aangezien ik stage heb, en schoolvakanties dan niet tellen...quote:
jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:19 schreef Talena het volgende:
The sorrow, ga jij mee?
Ulreazj dus ook?
Het wordt gezellig!
T lijkt me wel erg vet... ik kan uiteraard natuurlijk een dagje vrij nemen...quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:19 schreef Talena het volgende:
The sorrow, ga jij mee?
Ulreazj dus ook?
Het wordt gezellig!
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:34 schreef Neuralnet het volgende:
27 nu, morgen 28 en in de topictitel staat 29.
Gaaf, the one and only Mekiquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:37 schreef Meki het volgende:
Ik kom denk ik ook als ik niet hoef te werken
Leuk lijstje inderdaadquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:53 schreef Boeman het volgende:
Wanneer: Donderdag 29 December, 14.00 u.
Waar: Amsterdam CS
Wat: Beetje lopen, ergens zitten, Appelsap drinken, vondelparken, ben&jerry's eten, oliebollen eten, chocomel drinkenKOEK EN ZOOPIE op de grachten lopen
Tot nu toe:
---------------------------------------------------------------
Boeman
Brechtje
Dark_angelus
Eix
Lizz-n
_moder8or_
Snopprinses
Spenky
Talena
TehRockstar
the_legend_killer
Trebweb
_Xbox_Master_
-----------------------------------------------------------
Fijne lijst
Waarom zou het nou niet doorgaanquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:45 schreef Brechtje het volgende:
maar we spreken dan amsterdam centraal STATION af ofzo?
of waar precies? dat er geen misverstanden komen?
Ik heb er wel zin in, leuk lijstje, hopen dat het nu wel doorgaat!
nou dit is al de 3e meetquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waarom zou het nou niet doorgaan
Nee dat was beetje dramatischquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zijn de andere 2 niet doorgegaan dan![]()
Wil je nou nog meereizen met 40% kortingquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:45 schreef Brechtje het volgende:
maar we spreken dan amsterdam centraal STATION af ofzo?
of waar precies? dat er geen misverstanden komen?
Ik heb er wel zin in, leuk lijstje, hopen dat het nu wel doorgaat!
Bordje?? Spandoek joh!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:55 schreef spenky het volgende:
[..]
en talena ging toch met een bordje met FOK! staan...
Frank en ik overleggen nog wel ff.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:19 schreef Talena het volgende:
The sorrow, ga jij mee?
Ulreazj dus ook?
Het wordt gezellig!
idd, gewoon bij de ingang afspreken kan wel. Of daar in de hal bij de kaartautomaten, maarja, dat is ongeveer hetzelfdequote:Op woensdag 16 november 2005 08:19 schreef Talena het volgende:
[..]
Bordje?? Spandoek joh!!
Nee het is echt heel simpel, je stapt uit de trein, gaat naar beneden naar de stationshal, ga je naar de hoofdingang dat is dus richting perron 1 NIET 10!
Als het goed is, zie je mij dan buiten staan (tenzij het regent, sneeuwt, hagelt etc sta ik toch maar binnen)
Tegen die tijd moeten we ook even een paar telefoon nr's uitwisselen, ivm de weg kwijt raken, verkeerde trein enz enz.
Spenky, ik ben jou nr al kwijt
In Amsterdam toch?quote:Op woensdag 16 november 2005 00:31 schreef the_legend_killer het volgende:
en precies waar komen we elkaar tegen ?
Zullen we gewoon gaan?quote:Op woensdag 16 november 2005 09:42 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Frank en ik overleggen nog wel ff.
Canon PowerShot A95quote:Op woensdag 16 november 2005 11:34 schreef Fwnk het volgende:
Ik ookFuji Finepix S3500
wel een kloteapparaat achteraf, maja
Hooah!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:47 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
OT:
Ok, Frank , dan gaan we heen. Hooah.
logitech?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:49 schreef oegaboega het volgende:
heb gewoon zon stomme logitech 5.1megapixel camera![]()
Dus?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:49 schreef oegaboega het volgende:
[..]
*fwnk... ze heeft al een vriend*
goed ideequote:Op woensdag 16 november 2005 11:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Is er een MC in de stationshal ? gewoon daar anders kan ik direct even lunchen.
geen van beide???quote:Op woensdag 16 november 2005 11:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Zal ik met baard of zonder komen
Of alleen snor.
omdat ik je ken en weet wat je in de klas zegt allemaalquote:Op woensdag 16 november 2005 11:50 schreef Fwnk het volgende:
Waarom word altijd ergens iets achter gezocht?
jah maar dan is ze niet gephotoshoptquote:Op woensdag 16 november 2005 11:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
en neem dat wijf in je avatar mee als je komt.
Tsjaquote:Op woensdag 16 november 2005 11:51 schreef oegaboega het volgende:
[..]
omdat ik je ken en weet wat je in de klas zegt allemaal![]()
zonder baar en zonder snorquote:Op woensdag 16 november 2005 11:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Zal ik met baard of zonder komen
Of alleen snor.
Nu is ze ook lelijkquote:Op woensdag 16 november 2005 11:52 schreef oegaboega het volgende:
[..]
jah maar dan is ze niet gephotoshopt![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:52 schreef oegaboega het volgende:
[..]
jah maar dan is ze niet gephotoshopt![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:47 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
OT:
Ok, Frank , dan gaan we heen. Hooah.
Ach, we vinden elkaar wel.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:37 schreef Boeman het volgende:
En als Talena gewoon met een spandoek gaat staan zoals afgesproken kun je haar vast BIJNAAAA niet mislopen. Trein, uitstappen (niet vergeten), richting uitgang lopen, en daar ergens op die lijn staan we dannn!!!!
was ook voor moder8or bedoeldquote:Op donderdag 17 november 2005 15:06 schreef Talena het volgende:
[..].
Dude.
Wanhopige mensen worden hier niet gewaardeerd.
Grapjasquote:Op donderdag 17 november 2005 16:44 schreef snopprinses het volgende:
[..]
en dan gaan we ook nog ben&jerry's eten![]()
Wat is datquote:Op donderdag 17 november 2005 16:44 schreef snopprinses het volgende:
[..]
en dan gaan we ook nog ben&jerry's eten![]()
ja en dan quantumkorting vragenquote:Op donderdag 17 november 2005 17:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat is dat
Heb liever de MC of Pizzaria.
quote:Op donderdag 17 november 2005 17:15 schreef Eix het volgende:
Misschien moeten we eens een design gaan maken van het spandoek voor Talena.![]()
Geweldig. Uitprinten op kettingpapier en er een "spandoek" van maken.quote:is ie niet mooi?
Neequote:Op donderdag 17 november 2005 18:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
is ie niet mooi?![]()
haha je verveeld je echt hequote:Op donderdag 17 november 2005 23:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar niemand morgen ff zin om rondje A'dam te doen?
True..quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:25 schreef Neuralnet het volgende:
Een meet regelen voor over 6 weken is al lastig, laat staan voor over een paar uur.
Om 5 uurquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:27 schreef saaw het volgende:
oh als er een meet is in amsterdam moeten jullie om 5 uur mij wel ff uit school halen
zit op de hoek van de prinsengracht en vijzelstraat
morgen dus he
Talena is anders best lekker, brechtje ook wel (quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:04 schreef oegaboega het volgende:
[..]
als die er zijn zal het vast wel niet zo bijzonder eruitzien![]()
oeh.. en ze zijn vrijgezel?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:09 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Talena is anders best lekker, brechtje ook wel ()
Volgens mij wel..quote:
quote:
Je komt gewoon luie donder.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:44 schreef WEST het volgende:
[..]
![]()
maar ik moet ff kijken of ik met stage vrij ben![]()
Jij zit nu in amsterdam dan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jullie hadden vandaag maar ff naar a'dam moeten komen
Neuhquote:
Dit klinkt best wanhopig en eng.quote:Jullie hadden vandaag maar ff naar a'dam moeten komen
Ik verveel me dan ook de je weet wel.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:26 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Dit klinkt best wanhopig en eng.
quote:
Like we carequote:Op vrijdag 18 november 2005 16:14 schreef roze-meisje het volgende:
anders kiezen jullie even een irritante datum uit ofzo(ben dan jarig)
![]()
ik las net in je fotoboek dat je in amsterdam woont, nu snap ik waarom je zo reageertquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:57 schreef Talena het volgende:
[..]
Spuit deo op je bovenlip
Vrouwlijke Fwnk
ja, kutdagquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:14 schreef roze-meisje het volgende:
anders kiezen jullie even een irritante datum uit ofzo(ben dan jarig)
![]()
Koffie lust ik nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:17 schreef snopprinses het volgende:
en koffie drinken!
Is goedquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:24 schreef snopprinses het volgende:
dan drink jij thee of chocomelk ofzo
Wel verdomme jij gaat gewoon mee jaquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:27 schreef _moder8or_ het volgende:
btw. Bij mijn wordt het nu even een "misschien". Aangezien mijn ouders plan hebben om er vandoor te gaan met de auto
Jij komt gewoon en Speedy ookquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:27 schreef _moder8or_ het volgende:
btw. Bij mijn wordt het nu even een "misschien". Aangezien mijn ouders plan hebben om er vandoor te gaan met de auto
daar hebben we een oplossing voor gevonden:quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:27 schreef _moder8or_ het volgende:
ook in AMS?quote:Op zondag 20 november 2005 16:47 schreef Maikuuul het volgende:
Ik kan niet mee want ik ben banned in KLB
En waarom zou je dan niet mee kunnenquote:Op zondag 20 november 2005 16:47 schreef Maikuuul het volgende:
Ik kan niet mee want ik ben banned in KLB
Ik ben ook een misschiengevalletje hoor, ow ik sta er nu bij, maar tis onder voorbehoud he? altijd al geweestquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hai hai![]()
Zo eens klijken, 29 dec, hmmz vuurwerk geld aan de kant gelegt, loon komt 22ste, hmmz heeeel misschien ga ik mee
1 ding: Snap niet waarom AmyLee er nog niet bij staat aangezien zij ook mee gaat![]()
Ik ga heeeeeeeeeeel misschien mee maar ik ben daar nog niet helemaal uit, als ik mee ga zorg ik zeker voor foto's wat de meeste ook wel zullen doentevens wil ik dan wel een verslag maken, maar goed we moeten maar even bekijken.
Gewoon komenquote:Op maandag 21 november 2005 10:28 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik ben ook een misschiengevalletje hoor, ow ik sta er nu bij, maar tis onder voorbehoud he? altijd al geweest
ooit gehoord van Openbaar vervoerquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:27 schreef _moder8or_ het volgende:
Daar is de eerste afvallerquote:Op maandag 21 november 2005 21:17 schreef AmyLee het volgende:
denk dak niet kom.
Je komt gewoonquote:Op maandag 21 november 2005 21:23 schreef AmyLee het volgende:
[..]
ti niet definitief he wel bijna als er genoeg reden is om toch te komen wie weet...
we'll see... heb op dt moment t ff helemaal gehad met alles maar we zien t dna tegen die tijd welquote:
Nouquote:Op maandag 21 november 2005 21:27 schreef snopprinses het volgende:
[..]
je weet zelf nog niet eens of je komt..
moedig jezelf dan ook ff aanquote:Op maandag 21 november 2005 21:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
NouDan kan ik haar toch aanmoedigen
Kom op _moder8or_ Je kan het! Tsjakka!!!quote:Op maandag 21 november 2005 21:37 schreef snopprinses het volgende:
[..]
heh, kzie het al helemaal voor me
quote:Op maandag 21 november 2005 21:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kom op _moder8or_ Je kan het! Tsjakka!!!
afvaller? Ze had helemaal niet gezegd dat ze zou komen, dus niet zo lopen onruststokenquote:
Pomponnenquote:Op woensdag 23 november 2005 13:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat heten toch geen pompoenen jij![]()
Echt niet, je staat er zelf nog in.quote:Alle mensen die bang zijn om mensen irl te zien ipv achter een schuilnaam op en forum zijn er uit
hmm jammer, ik moest niet lachenquote:Op woensdag 23 november 2005 17:57 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Echt niet, je staat er zelf nog in.
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:01 schreef Neuralnet het volgende:
Het ging dan ook over bang zijn voor mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |