was ook voor moder8or bedoeldquote:Op donderdag 17 november 2005 15:06 schreef Talena het volgende:
[..].
Dude.
Wanhopige mensen worden hier niet gewaardeerd.
Grapjasquote:Op donderdag 17 november 2005 16:44 schreef snopprinses het volgende:
[..]
en dan gaan we ook nog ben&jerry's eten![]()
Wat is datquote:Op donderdag 17 november 2005 16:44 schreef snopprinses het volgende:
[..]
en dan gaan we ook nog ben&jerry's eten![]()
ja en dan quantumkorting vragenquote:Op donderdag 17 november 2005 17:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat is dat
Heb liever de MC of Pizzaria.
quote:Op donderdag 17 november 2005 17:15 schreef Eix het volgende:
Misschien moeten we eens een design gaan maken van het spandoek voor Talena.![]()
Geweldig. Uitprinten op kettingpapier en er een "spandoek" van maken.quote:is ie niet mooi?
Neequote:Op donderdag 17 november 2005 18:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
is ie niet mooi?![]()
haha je verveeld je echt hequote:Op donderdag 17 november 2005 23:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar niemand morgen ff zin om rondje A'dam te doen?
True..quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:25 schreef Neuralnet het volgende:
Een meet regelen voor over 6 weken is al lastig, laat staan voor over een paar uur.
Om 5 uurquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:27 schreef saaw het volgende:
oh als er een meet is in amsterdam moeten jullie om 5 uur mij wel ff uit school halen
zit op de hoek van de prinsengracht en vijzelstraat
morgen dus he
Talena is anders best lekker, brechtje ook wel (quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:04 schreef oegaboega het volgende:
[..]
als die er zijn zal het vast wel niet zo bijzonder eruitzien![]()
oeh.. en ze zijn vrijgezel?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:09 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Talena is anders best lekker, brechtje ook wel ()
Volgens mij wel..quote:
quote:
Je komt gewoon luie donder.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:44 schreef WEST het volgende:
[..]
![]()
maar ik moet ff kijken of ik met stage vrij ben![]()
Jij zit nu in amsterdam dan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jullie hadden vandaag maar ff naar a'dam moeten komen
Neuhquote:
Dit klinkt best wanhopig en eng.quote:Jullie hadden vandaag maar ff naar a'dam moeten komen
Ik verveel me dan ook de je weet wel.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:26 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Dit klinkt best wanhopig en eng.
quote:
Like we carequote:Op vrijdag 18 november 2005 16:14 schreef roze-meisje het volgende:
anders kiezen jullie even een irritante datum uit ofzo(ben dan jarig)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |