Nee dat was beetje dramatischquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zijn de andere 2 niet doorgegaan dan![]()
Wil je nou nog meereizen met 40% kortingquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:45 schreef Brechtje het volgende:
maar we spreken dan amsterdam centraal STATION af ofzo?
of waar precies? dat er geen misverstanden komen?
Ik heb er wel zin in, leuk lijstje, hopen dat het nu wel doorgaat!
Bordje?? Spandoek joh!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:55 schreef spenky het volgende:
[..]
en talena ging toch met een bordje met FOK! staan...
Frank en ik overleggen nog wel ff.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:19 schreef Talena het volgende:
The sorrow, ga jij mee?
Ulreazj dus ook?
Het wordt gezellig!
idd, gewoon bij de ingang afspreken kan wel. Of daar in de hal bij de kaartautomaten, maarja, dat is ongeveer hetzelfdequote:Op woensdag 16 november 2005 08:19 schreef Talena het volgende:
[..]
Bordje?? Spandoek joh!!
Nee het is echt heel simpel, je stapt uit de trein, gaat naar beneden naar de stationshal, ga je naar de hoofdingang dat is dus richting perron 1 NIET 10!
Als het goed is, zie je mij dan buiten staan (tenzij het regent, sneeuwt, hagelt etc sta ik toch maar binnen)
Tegen die tijd moeten we ook even een paar telefoon nr's uitwisselen, ivm de weg kwijt raken, verkeerde trein enz enz.
Spenky, ik ben jou nr al kwijt
In Amsterdam toch?quote:Op woensdag 16 november 2005 00:31 schreef the_legend_killer het volgende:
en precies waar komen we elkaar tegen ?
Zullen we gewoon gaan?quote:Op woensdag 16 november 2005 09:42 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Frank en ik overleggen nog wel ff.
Canon PowerShot A95quote:Op woensdag 16 november 2005 11:34 schreef Fwnk het volgende:
Ik ookFuji Finepix S3500
wel een kloteapparaat achteraf, maja
Hooah!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:47 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
OT:
Ok, Frank , dan gaan we heen. Hooah.
logitech?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:49 schreef oegaboega het volgende:
heb gewoon zon stomme logitech 5.1megapixel camera![]()
Dus?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:49 schreef oegaboega het volgende:
[..]
*fwnk... ze heeft al een vriend*
goed ideequote:Op woensdag 16 november 2005 11:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Is er een MC in de stationshal ? gewoon daar anders kan ik direct even lunchen.
geen van beide???quote:Op woensdag 16 november 2005 11:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Zal ik met baard of zonder komen
Of alleen snor.
omdat ik je ken en weet wat je in de klas zegt allemaalquote:Op woensdag 16 november 2005 11:50 schreef Fwnk het volgende:
Waarom word altijd ergens iets achter gezocht?
jah maar dan is ze niet gephotoshoptquote:Op woensdag 16 november 2005 11:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
en neem dat wijf in je avatar mee als je komt.
Tsjaquote:Op woensdag 16 november 2005 11:51 schreef oegaboega het volgende:
[..]
omdat ik je ken en weet wat je in de klas zegt allemaal![]()
zonder baar en zonder snorquote:Op woensdag 16 november 2005 11:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Zal ik met baard of zonder komen
Of alleen snor.
Nu is ze ook lelijkquote:Op woensdag 16 november 2005 11:52 schreef oegaboega het volgende:
[..]
jah maar dan is ze niet gephotoshopt![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:52 schreef oegaboega het volgende:
[..]
jah maar dan is ze niet gephotoshopt![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:47 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
OT:
Ok, Frank , dan gaan we heen. Hooah.
Ach, we vinden elkaar wel.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:37 schreef Boeman het volgende:
En als Talena gewoon met een spandoek gaat staan zoals afgesproken kun je haar vast BIJNAAAA niet mislopen. Trein, uitstappen (niet vergeten), richting uitgang lopen, en daar ergens op die lijn staan we dannn!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |