*plaatst nieuwe foto in fototopic*quote:Op zondag 13 november 2005 15:15 schreef Talena het volgende:
[..]
Ik vind je wel cute hoor
Zelfvertrouwen staat btw iedereen goed
Ach, mijn uiterlijk is ook niet al te best.quote:Op zondag 13 november 2005 15:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ben vooral gezelligheid
Uiterlijk zegt ook niet alles hè
heb je ook ut fotoboek voorquote:Op zondag 13 november 2005 17:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Posten kan hier
Het Puber en Tiener userfoto topic 4
Hier maar weer ontopic!
bij de rest is het juist andersom...quote:Op zondag 13 november 2005 23:44 schreef Fwnk het volgende:
ja vakantie, maar doordeweeks, en he, dan is mijn OV niet geldig.
Wat een boutdag
quote:Op zondag 13 november 2005 23:44 schreef Fwnk het volgende:
ja vakantie, maar doordeweeks, en he, dan is mijn OV niet geldig.
Wat een boutdag
"de rest is geeneens 16 manquote:Op zondag 13 november 2005 23:46 schreef Boeman het volgende:
[..]
bij de rest is het juist andersom...
Denk je nou echt dat ik me geld niet beter kan besteden dan aan een treinkaartje?quote:Op maandag 14 november 2005 00:05 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Wat zeik je, je krijgt zo'n kaart cadeau van de staat, kan als het goed is als je niet gratis kan met 40% korting reizen en nog is het niet goed.![]()
![]()
Ik mag als ik wat korting wil zo'n kortingskaart à ¤55,- aanschaffen, dus dat loont zich voor mij ook niet echt.![]()
Ik hoef gelukkig eens een keer niet de volle mep te betalen want ik kan met TLK en Snop meereizen...![]()
Ik heb dat dus niet,aangezien ik stage heb, en schoolvakanties dan niet tellen...quote:
jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:19 schreef Talena het volgende:
The sorrow, ga jij mee?
Ulreazj dus ook?
Het wordt gezellig!
T lijkt me wel erg vet... ik kan uiteraard natuurlijk een dagje vrij nemen...quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:19 schreef Talena het volgende:
The sorrow, ga jij mee?
Ulreazj dus ook?
Het wordt gezellig!
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:34 schreef Neuralnet het volgende:
27 nu, morgen 28 en in de topictitel staat 29.
Gaaf, the one and only Mekiquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:37 schreef Meki het volgende:
Ik kom denk ik ook als ik niet hoef te werken
Leuk lijstje inderdaadquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:53 schreef Boeman het volgende:
Wanneer: Donderdag 29 December, 14.00 u.
Waar: Amsterdam CS
Wat: Beetje lopen, ergens zitten, Appelsap drinken, vondelparken, ben&jerry's eten, oliebollen eten, chocomel drinkenKOEK EN ZOOPIE op de grachten lopen
Tot nu toe:
---------------------------------------------------------------
Boeman
Brechtje
Dark_angelus
Eix
Lizz-n
_moder8or_
Snopprinses
Spenky
Talena
TehRockstar
the_legend_killer
Trebweb
_Xbox_Master_
-----------------------------------------------------------
Fijne lijst
Waarom zou het nou niet doorgaanquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:45 schreef Brechtje het volgende:
maar we spreken dan amsterdam centraal STATION af ofzo?
of waar precies? dat er geen misverstanden komen?
Ik heb er wel zin in, leuk lijstje, hopen dat het nu wel doorgaat!
nou dit is al de 3e meetquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waarom zou het nou niet doorgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |