ik las net in je fotoboek dat je in amsterdam woont, nu snap ik waarom je zo reageertquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:57 schreef Talena het volgende:
[..]
Spuit deo op je bovenlip
Vrouwlijke Fwnk
ja, kutdagquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:14 schreef roze-meisje het volgende:
anders kiezen jullie even een irritante datum uit ofzo(ben dan jarig)
![]()
Koffie lust ik nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:17 schreef snopprinses het volgende:
en koffie drinken!
Is goedquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:24 schreef snopprinses het volgende:
dan drink jij thee of chocomelk ofzo
Wel verdomme jij gaat gewoon mee jaquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:27 schreef _moder8or_ het volgende:
btw. Bij mijn wordt het nu even een "misschien". Aangezien mijn ouders plan hebben om er vandoor te gaan met de auto
Jij komt gewoon en Speedy ookquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:27 schreef _moder8or_ het volgende:
btw. Bij mijn wordt het nu even een "misschien". Aangezien mijn ouders plan hebben om er vandoor te gaan met de auto
daar hebben we een oplossing voor gevonden:quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:27 schreef _moder8or_ het volgende:
ook in AMS?quote:Op zondag 20 november 2005 16:47 schreef Maikuuul het volgende:
Ik kan niet mee want ik ben banned in KLB
En waarom zou je dan niet mee kunnenquote:Op zondag 20 november 2005 16:47 schreef Maikuuul het volgende:
Ik kan niet mee want ik ben banned in KLB
Ik ben ook een misschiengevalletje hoor, ow ik sta er nu bij, maar tis onder voorbehoud he? altijd al geweestquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hai hai![]()
Zo eens klijken, 29 dec, hmmz vuurwerk geld aan de kant gelegt, loon komt 22ste, hmmz heeeel misschien ga ik mee
1 ding: Snap niet waarom AmyLee er nog niet bij staat aangezien zij ook mee gaat![]()
Ik ga heeeeeeeeeeel misschien mee maar ik ben daar nog niet helemaal uit, als ik mee ga zorg ik zeker voor foto's wat de meeste ook wel zullen doentevens wil ik dan wel een verslag maken, maar goed we moeten maar even bekijken.
Gewoon komenquote:Op maandag 21 november 2005 10:28 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik ben ook een misschiengevalletje hoor, ow ik sta er nu bij, maar tis onder voorbehoud he? altijd al geweest
ooit gehoord van Openbaar vervoerquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:27 schreef _moder8or_ het volgende:
Daar is de eerste afvallerquote:Op maandag 21 november 2005 21:17 schreef AmyLee het volgende:
denk dak niet kom.
Je komt gewoonquote:Op maandag 21 november 2005 21:23 schreef AmyLee het volgende:
[..]
ti niet definitief he wel bijna als er genoeg reden is om toch te komen wie weet...
we'll see... heb op dt moment t ff helemaal gehad met alles maar we zien t dna tegen die tijd welquote:
Nouquote:Op maandag 21 november 2005 21:27 schreef snopprinses het volgende:
[..]
je weet zelf nog niet eens of je komt..
moedig jezelf dan ook ff aanquote:Op maandag 21 november 2005 21:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
NouDan kan ik haar toch aanmoedigen
Kom op _moder8or_ Je kan het! Tsjakka!!!quote:Op maandag 21 november 2005 21:37 schreef snopprinses het volgende:
[..]
heh, kzie het al helemaal voor me
quote:Op maandag 21 november 2005 21:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kom op _moder8or_ Je kan het! Tsjakka!!!
afvaller? Ze had helemaal niet gezegd dat ze zou komen, dus niet zo lopen onruststokenquote:
Pomponnenquote:Op woensdag 23 november 2005 13:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat heten toch geen pompoenen jij![]()
Echt niet, je staat er zelf nog in.quote:Alle mensen die bang zijn om mensen irl te zien ipv achter een schuilnaam op en forum zijn er uit
hmm jammer, ik moest niet lachenquote:Op woensdag 23 november 2005 17:57 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Echt niet, je staat er zelf nog in.
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:01 schreef Neuralnet het volgende:
Het ging dan ook over bang zijn voor mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |