Ga jij nu ook al op zoek naar mijn foto's???quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:47 schreef pberends het volgende:
Moet ik weer een babe posten bedoel je?
Ach, ga toch borrelen mens!quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga jij nu ook al op zoek naar mijn foto's???
Have fun... ik ga borrelen!
Ik heb wel eens gehad dat een onbekend mens op me dook in het zwembad, telt dat ook?quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:20 schreef Bupatih het volgende:
Ik wacht op de lemming
Onbekende mensen die tegen je aan beginnen te zwemmen...
Wat? Echt zo van de hoge duikplank? Op jouw hoofd?quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat een onbekend mens op me dook in het zwembad, telt dat ook?
Bah. Saai onderwerp.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:44 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Vanavond in NOVA Politiek
Nee gewoon van de kant.. Maar dat is nog niet prettig hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat? Echt zo van de hoge duikplank? Op jouw hoofd?
Over 15 minuten gaat mijn busquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:24 schreef Bupatih het volgende:
Wat doe je hier trouwens?
Moest jij niets iets doen?
Spelletjes spelen met MB...da's oké.[afbeelding]
Inderdaad.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee gewoon van de kant.. Maar dat is nog niet prettig hoor
Oh.quote:Over 15 minuten gaat mijn bus
quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:42 schreef MissBliss het volgende:
Mijn buren, de Tokkies hebben nu al een hevig verlicht Rudolfh-ding in hun tuin staan..
SINTERKLAAS IS ER NOG NIET EENS!11!!!1!!!!!![]()
![]()
![]()
:R
:r;;r
![]()
Net onder de glijbaanquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Inderdaad.
Of dat iemand in je nek landt als je niet oplet waar je zwemt(net onder de glijbaan).
Ja, ik ga dus maarquote:Oh.!
Oké.!
Vreselijk inderdaad, ze moeten 2 weken maximaal dat kerstgezeik invoeren.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:42 schreef MissBliss het volgende:
Mijn buren, de Tokkies hebben nu al een hevig verlicht Rudolfh-ding in hun tuin staan..
SINTERKLAAS IS ER NOG NIET EENS!11!!!1!!!!!![]()
![]()
![]()
:R
:r;;r
![]()
Wrijf het er nog maar in, ja.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:48 schreef Svensational het volgende:
DAG MISSBITCH :R :R r rr R; R;R ;![]()
![]()
![]()
![]()
![]()