Of het ultieme 'IK HEB EEN IPOD, BEROOF MIJ'-teken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:18 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind oordopjes ook wel het ultieme 'LAAT ME MET RUST'-teken.
In combinatie met een boek lezen, is dat dé garantie dat je met rust gelaten wordt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:18 schreef MissBliss het volgende:
mijn looks ookquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:18 schreef MissBliss het volgende:
Zwarte dopjes kopen danquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:18 schreef Frollo het volgende:
[..]
Of het ultieme 'IK HEB EEN IPOD, BEROOF MIJ'-teken.
Mensen die beide oortjes inhebben zijn gewoon egoistisch en irritant.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:15 schreef pberends het volgende:
... terwijl je beide oordopjes van je muziekspeler in je oren hebt.
[afbeelding]
Wat denken ze wel niet? Dat ze belangrijker zijn dan mij muziek??
En als dat niet werkt, dan maar zo:quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:18 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb alleen beide oordopjes in als ik loop.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Mensen die beide oortjes inhebben zijn gewoon egoistisch en irritant.
Volgende keer dat je een medefietser inhaalt zonder over je schouder te kijken of er misschien een auto aankomt, rij ik je fuckin plat, gare neptweakert.
Dat mag nog. Nèt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb alleen beide oordopjes in als ik loop.
Waarom snappen ze dat dan nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:18 schreef MissBliss het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Als ik iemand met oordopjes zie, wil ik nog wel eens fake tegen ze aan lullen. Dus met mijn mond bewegen alsof ik praat, maar er komt dus geen geluid uit mijn mond. En als die stakkers dan verbaasd hun oordopjes uit hun oren halen en vragen "wat?", dan zeg ik "oh nee ik weet het al. dank je." en loop weg.![]()
jij was toch zo'n grote neger?quote:
Subtiel de muziek wat harder zetten werkt goedquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:15 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Wat denken ze wel niet? Dat ze belangrijker zijn dan mijn muziek??
edit:.
idd, zeker als ze je proberen duidelijk te maken dat jouw gulp open staat enzo...quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:15 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Wat denken ze wel niet? Dat ze belangrijker zijn dan mijn muziek??
edit:.
Gaat makkelijk met knopen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:56 schreef Mrln het volgende:
[..]
idd, zeker als ze je proberen duidelijk te maken dat jouw gulp open staat enzo...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |