http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/009152.htmlquote:Weer liquidatie 020
En jawel, we hebben weer in beller! Het was alweer een tijdje stil rondom John en zijn bureau Misdaad moet zo toch echt live. Blijkbaar toch nog even snel wat telefoontjes gepleegd, want er is er zojuist weer 1 neergelegd. Opnieuw in 020 vlakbij de VU. Een trouwe lezer van GeenStijl is ter plaatse. Hierbij het ooggetuigenverslag: “Na het horen van 2 knallen, wat achteraf schoten bleken, is iemand te horen die 'nee, nee' roept, waarna nog een aantal schoten valt. Zodra ik opsta uit mijn stoel ligt er een man op straat die neergeschoten blijkt te zijn. Na een aantal minuten arriveert de politie, en daarna de ambulance. Het gebied wordt op dit moment afgezet. Lijkt mij een liquidatie. Het is gebeurt in de jachthaven ter hoogte van de VU, vlak bij het ING gebouw aan de ring. Aan het Jollenpad of de Jachthavenweg. De wegenaanduiding is nogal wazig hier."
Ik ook, tot ik de foto's zagquote:Op donderdag 10 november 2005 21:30 schreef Zwansen het volgende:
hmm, ik heb mijn bedenkingen bij dat verhaal.
Waarom zijn zijn/haar handen niet afgedekt? Beetje prutserig.quote:
Beter kijken piemelquote:Op donderdag 10 november 2005 21:35 schreef IntroV het volgende:
Wat een onzin.... ik zie nergens politie, maar die vent is wel afgedekt?!
http://www.at5.nl/index.asp?newsid=12628quote:Op donderdag 10 november 2005 21:30 schreef Zwansen het volgende:
hmm, ik heb mijn bedenkingen bij dat verhaal.
Dat is het mooie van internet. Als de FP hier het nou ook eens post snelquote:Op donderdag 10 november 2005 21:37 schreef TimmyAsd het volgende:
Geenstijl is er dan wel snel bij..
Zou Holleeder wel eens kunnen zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 21:37 schreef cultheld het volgende:
Maar nu de hamvraag: Wie is die pechvogel?
Zeker, en dan ook nog foto's online, heel snel.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:37 schreef TimmyAsd het volgende:
Geenstijl is er dan wel snel bij..
En wát las hij vlak voor zijn dood??quote:Op donderdag 10 november 2005 21:37 schreef cultheld het volgende:
Maar nu de hamvraag: Wie is die pechvogel?
Krant/tijdschrift zo te zien.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:41 schreef Disorder het volgende:
[..]
En wát las hij vlak voor zijn dood??
Ja, al is het vlakbij Amstelveen. Weet niet precies hoe het daar zitquote:Op donderdag 10 november 2005 21:42 schreef TimmyAsd het volgende:
AmstelveenDit is toch gewoon Buitenvelderd?
Er zullen nog wel meer volgen jaquote:Op donderdag 10 november 2005 21:42 schreef TimmyAsd het volgende:
www.at5.nl
De hele setting doet denken aan een liquidatie, de vierde in tien dagen tijd.
Later meer.
Was de eerste naam waar ik aan dacht.quote:
Was het in het centrum? Daar was namelijk een vrouw vermoord:quote:Op donderdag 10 november 2005 21:41 schreef Roi het volgende:
Dinsdagmiddag zag ik trouwens ook zo'n blauw tentje in een steegje in Amsterdam, ook stond er een busje van de politie Calamiteiten. In het blauwe tentje zag ik een man lopen met zo'n wit pak+masker.. Weet iemand daar iets van ?
Ja is Buitenveldert. Foutje van AT5.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:42 schreef TimmyAsd het volgende:
www.at5.nl
Man geliquideerd in Amstelveen
Op het Tjotterspad bij de Amstelveenseweg is donderdagavond een nog onbekende man doodgeschoten.
De man is van dichtbij door twee anderen beschoten, vermoedelijk met een automatisch wapen. Volgens eerste berichten stond de man te wachten toen hij door zijn opponenten benaderd werd.
Later meer.
Ze hebben er een grensconflict over.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:44 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, al is het vlakbij Amstelveen. Weet niet precies hoe het daar zit.
Het Gelderlandplein is nog zelfs iets dichterbij Amstelveen. En das gewoon Buitenvelderdquote:Op donderdag 10 november 2005 21:44 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, al is het vlakbij Amstelveen. Weet niet precies hoe het daar zit.
Als ik ooit geliquideerd wordt, roep ik wel iets heroisch op het eind, iets in de trant van "Mijn leven, wat doe je!" of "Enkeltje Klaagbaak!"quote:Op donderdag 10 november 2005 21:43 schreef Burbo het volgende:
Maargoed, dat 'nee, nee' is wel schokkend op zich
Tja, tis nu al 20 minuten later en nog niets op nu.nl, nos.nl etc. Vreemd.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:46 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Het Gelderlandplein is nog zelfs iets dichterbij Amstelveen. En das gewoon Buitenvelderd
Maar dit is dus echt, staat ook op AT5.
quote:
Die willen eerst meer informatie en bronnen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja, tis nu al 20 minuten later en nog niets op nu.nl, nos.nl etc. Vreemd.
Waarom?quote:
Amstelveenseweg is gewoon Amsterdam hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 21:42 schreef TimmyAsd het volgende:
www.at5.nl
Man geliquideerd in Amstelveen
Op het Tjotterspad bij de Amstelveenseweg is donderdagavond een nog onbekende man doodgeschoten.
De man is van dichtbij door twee anderen beschoten, vermoedelijk met een automatisch wapen. Volgens eerste berichten stond de man te wachten toen hij door zijn opponenten benaderd werd.
Later meer.
Dus daar..! Ik ken die plek wel. Er zijn daar ook woonboten.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:50 schreef BwennieBren het volgende:
Het is bij jachthaven Meerzicht
[afbeelding]
Dat zeg ikquote:Op donderdag 10 november 2005 21:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Amstelveenseweg is gewoon Amsterdam hoor.
Samen met het aantal criminelen.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:57 schreef Insomaniac het volgende:
Zo zie je maar, de criminaliteit in de hoofdstad daalt inderdaad!
Deze gasten kunnen wel gemist worden. Ervan uitgaande dat het weer een afrekening is.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:57 schreef Insomaniac het volgende:
Zo zie je maar, de criminaliteit in de hoofdstad daalt inderdaad!
Lekker hollandsquote:Op donderdag 10 november 2005 22:02 schreef Zwansen het volgende:
Ah, nu ook op NOS-teletekst. Ze gingen er op de fiets vandoor schijnt...
De vraag is echter, wie of welke organisatie neemt de boel over nu er een vacüum aan het ontstaan is. Zal er erger zijn dan hiervoor? Lijkt er wel op, de politie heeft totnutoe nog geen zaak kunnen oplossen: de daders en opdrachtgevers achter slot en grendel gooien.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Deze gasten kunnen wel gemist worden. Ervan uitgaande dat het weer een afrekening is.
Hoop wel dat het een beetje goede boeven zijn die de toko overnemen van die dooie prutseres, anders zijn straks de drugs opquote:Op donderdag 10 november 2005 22:05 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
De vraag is echter, wie of welke organisatie neemt de boel over nu er een vacüum aan het ontstaan is.
dat is in het zuiden van nederlandquote:Op donderdag 10 november 2005 22:10 schreef TimmyAsd het volgende:
Gaat nog druk worden, men schijnt nog lang niet klaar te zijn en de Hells Angels schijnen ook nog in actie te komen
Nah, die staat nog bij de Thaise douane.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:04 schreef ondeugend het volgende:
Op een fiets ? Zou de scooter stuk zijn ?
Ahh jij weet er dus vanquote:Op donderdag 10 november 2005 22:15 schreef alsem het volgende:
[..]
dat is in het zuiden van nederland, er komt nog 1 liquidatie in omg. amsterdam, dan is het weer een jaar stil
quote:Op donderdag 10 november 2005 21:51 schreef liquid-orange het volgende:
Het staat al wel op de site van het AD: http://www.ad.nl/binnenland/article58955.ece
Ik laat de teksten "Opnieuw liquidatie in Amsterdam" en "Het is nog onduidelijk of het om een liquidatie gaat" nog even op me inwerken.quote:Opnieuw liquidatie in Amsterdam
AMSTERDAM - Op het Tjotterspad bij de Amstelveenseweg in Amsterdam is vanavond een nog onbekende man doodgeschoten. Dat heeft de politie bevestigd.
Volgens de politie zijn twee personen na de schietpartij weggefietst. Het is nog onduidelijk of het om een liquidatie gaat. Over de identiteit van het slachtoffer is volgens de politie nog niets bekend.
De man is volgens de Amsterdamse tv-zender AT5 van dichtbij door twee anderen beschoten, vermoedelijk met een automatisch wapen. Volgens eerste berichten stond de man te wachten toen hij door zijn opponenten benaderd werd.
Eerst de dominee, nu de pastoor?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:21 schreef milagro het volgende:
Nou, ben benieuwd
Lijkt Bruinsma wel weer, zo aan de kleding te zien
GeenStijl...goeie servicequote:UPDATE 2: Het slachtoffer zou wel eens Jaap van Cleef kunnen heten. Oh, en voor de liefhebbers: u kunt nu inzoomen. Ofwel speel CSI 020...
Hij ligt ook net zo..quote:Op donderdag 10 november 2005 22:21 schreef milagro het volgende:
Nou, ben benieuwd
Lijkt Bruinsma wel weer, zo aan de kleding te zien
Google kent em niet. Ja alleen als bridger, misschien heeft ie banden met Melchers.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Jaap van Cleef.. zal me vader wel ff vragen wie het is..
Er zit een Jaap van Cleef op bridgeclub Almere.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Jaap van Cleef.. zal me vader wel ff vragen wie het is..
die kent google al helemaal nietquote:Op donderdag 10 november 2005 22:32 schreef TimmyAsd het volgende:
jaap van weef trouwens... aldus hart van NL
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
die kent google al helemaal niet![]()
Onze bridgeheld zal nu ook wel tig telefoontjes hebben gehadquote:Op donderdag 10 november 2005 22:36 schreef pekel het volgende:
GeenStijl heeft de naam Jaap van Cleef verwijderd..
Ik ga nu meteen googlen op Jees van Claaf.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:36 schreef pekel het volgende:
GeenStijl heeft de naam Jaap van Cleef verwijderd..
iddquote:Op donderdag 10 november 2005 22:39 schreef Het_Biertje het volgende:
naam staat er nog steeds...
Zo flauw, maar ik moest heel hard lachen...quote:Op donderdag 10 november 2005 22:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ga nu meteen googlen op Jees van Claaf.![]()
Een of andere Jaap waar niemand de acternaam van weet (Cleef, Kleef, Heest...)quote:Op donderdag 10 november 2005 22:41 schreef T1andonly het volgende:
Crime Scene Investigation op Fokaltijd leuk.
Maar er staat dus nog niet vast wie het is?
Hoezo? Holleeder had toch de vorige 3 op zijn geweten? Die weet donders goed dat ie op moet passen lijkt me.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:43 schreef TimmyAsd het volgende:
Het is, of beter gezegd was, een goede vriend van Holleeder. Die moet nu echt in zijn broek schijten lijkt me
NU nog meer lijkt me...quote:Op donderdag 10 november 2005 22:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Holleeder had toch de vorige 3 op zijn geweten? Die weet donders goed dat ie op moet passen lijkt me.
bron?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:44 schreef PLAE@ het volgende:
Holleeder heeft een appartement aan die jachthaven die je ziet op de foto's
Die zit vast.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:43 schreef pekel het volgende:
Ik hou het op grote WillemLijkt er wel veel op
Dat zei John Mieremet ookquote:Op donderdag 10 november 2005 22:27 schreef Zwansen het volgende:
Whehe. Prachtig.
Voor de opdrachtgever niet, die had binnen een half uur de beelden via GS.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
Het duurt wel erg lang
Daar dacht ik net ook aan, maar zit die ook niet vast? Net zoals Johan V.?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:51 schreef BwennieBren het volgende:
Of Etienne Urka?
Zit ook vast.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:51 schreef BwennieBren het volgende:
Of Etienne Urka?
He, die 'grap' staat ook op GSquote:Op donderdag 10 november 2005 22:52 schreef srblackbird het volgende:
De fiets als vervoersmiddel groeit in populariteit onder huurmoordenaars; zouden ze straks in A'dam 2 uitgebrande fietsen vinden?
Volgens mij loopt ie vrij rond...quote:Op donderdag 10 november 2005 22:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Daar dacht ik net ook aan, maar zit die ook niet vast? Net zoals Johan V.?
Dat is Maurice de Hondquote:Op donderdag 10 november 2005 22:54 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Volgens mij loopt in vrij rond...
[afbeelding]
Dan regenen er geen sporen weg, mocht er een oud-hollandsche wolkbreuk losbarsten.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:54 schreef Ludwig het volgende:
Waarom zetten ze altijd zon debiele tent op? Die gozer geeft toch geen straatfeest ofzo?
van mijquote:
quote:
nee natuurlijk niet, maar ben gewoon nieuwsgierig. Niet iedereen heeft die info, maar goed als je het niet kwijt wil maakt ook niet uit.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:57 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wat heb je daar nou voor bron voor nodig?
Denk je dat ik t uit m'n mouw schud?![]()
Harry Vermeegenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:00 schreef pekel het volgende:
Kleine man, kaal, met een lange jas.
Dat zijn we allemaalquote:Op donderdag 10 november 2005 22:59 schreef itsontoday het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, maar ben gewoon nieuwsgierig.
Vraag 's aan 'm hoe-ie heet dan !quote:Op donderdag 10 november 2005 23:04 schreef romit het volgende:
Voor me huis...
Shit ik sta er ook opquote:Op donderdag 10 november 2005 23:05 schreef DonSauza het volgende:
Hitlist:
Fouad Abbas
Lucia de Berk
Jan Boellaard (de Poes) (Heineken-ontvoerder)
Willem van Boxtel (Big Willem)
Steve Brown
Krista van Dompselaar (kunstvervalsing)
Stanley Esser (Koekkie)
Ferdi Elsas (ontvoerder-moordenaar G.J. Heijn)
Martin Erkamps (Remmetje) (Heineken-ontvoerder)
Willem Holleeder (de Neus) (Heineken-ontvoerder)
Jotsa Jocic
Hendrik Jut (de kop van Jut)
Tony Mc Sneak (The Snake)
Leo van K., de moordenaar van Marcel Nivard
Robert Kok (Mink Kok)
Martin Kok
Kobus Lorsé (de Zigeuner)
Han van Meegeren (vervalser/schilder)
Frans Meijer (Heineken-ontvoerder)
Aage Meinesz (de Meesterkraker)
John Mieremet
Thea Moear (de Godmother)
Henk Orlando Rommy
Charlie da Silva
Etienne Urka
Johan Verhoek (de Hakkelaar)
Jardo Verheugd (bankier van de onderwereld)
Straks is het Hans van der Togtquote:Op donderdag 10 november 2005 23:04 schreef JaWi het volgende:
Waarom wil de politie de naam niet vrijgeven.
z'n vrouwtje is anders niet erg indrukwekkend. Een aangezien z'n met z'n 2én nog regelmatig op een vespa in de rondte snorren vraag ik me af waar al die lijfwachten dan uithangen.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:05 schreef EmjaY het volgende:
Mijnheertje Holleeder wordt direct in verband gebracht met de afgelopen 3 moorden, en zelfs voor die periode ging hij de deur niet uit zonder lijfwachtenIn deze tijd gaat hij dus niet relaxed in zn eentje rondwandelen in een duister haventje
![]()
Of het altijd verrassende "huh, wat voel ik nou?? Ah shit nee he...".quote:Op donderdag 10 november 2005 21:46 schreef Leshy het volgende:
[..]
Als ik ooit geliquideerd wordt, roep ik wel iets heroisch op het eind, iets in de trant van "Mijn leven, wat doe je!" of "Enkeltje Klaagbaak!"
Kan niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Straks is het Hans van der Togt
misschien kunnen ze de familie niet bereiken...maar ik word ook wel nieuwsgierig!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:04 schreef JaWi het volgende:
Waarom wil de politie de naam niet vrijgeven.
Dat is goed nieuws zeg !!!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:10 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Kan niet.
Die zit vast volgens mij.
Heeft JR doodgeschoten.
Kom je ze wel eens tegen?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:08 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
z'n vrouwtje is anders niet erg indrukwekkend. Een aangezien z'n met z'n 2én nog regelmatig op een vespa in de rondte snorren vraag ik me af waar al die lijfwachten dan uithangen.
Henricus Antonius van Meegeren (10 oktober 1889 – 30 december 1947)quote:Op donderdag 10 november 2005 23:08 schreef Zwansen het volgende:
Han van Meegeren? Ik dacht dat die van begin vorige eeuw was...
Nee en hij komt net online op mn msnquote:Op donderdag 10 november 2005 23:10 schreef TimmyAsd het volgende:
Jaap van Hees staat niet op de hitlist
Ah, dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Henricus Antonius van Meegeren (10 oktober 1889 – 30 december 1947)
Oftewel, bullshitlijstje
Precies, Holleeder is betrekkelijk makkelijk te raken op zijn scooter. Bijna dagelijks in de PC te bezichtigen. Hell, als het even meezit rijd je hem gewoon dood met een SUV.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:08 schreef PLAE@ het volgende:
Een aangezien z'n met z'n 2én nog regelmatig op een vespa in de rondte snorren
Jij hebt ze nog door Zuid zien crossen na de eerste moord? Hij is wel wat slimmer dan dat neem ik aan, en helemaal te slim om in zn eentje rond te wandelen.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:08 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
z'n vrouwtje is anders niet erg indrukwekkend. Een aangezien z'n met z'n 2én nog regelmatig op een vespa in de rondte snorren vraag ik me af waar al die lijfwachten dan uithangen.
Uiteraard waarom denk je dat de Vries daar nu staatquote:Op donderdag 10 november 2005 23:13 schreef EmjaY het volgende:
Buiten dat lekken zeer bekenden veel sneller uit dan de wat onbekendere snuitjes. Als het Holleeder was was het allang bekend door getuigen, hulpdiensten die hun bek niet kunnen houden.
"Bloed op m'n nieuwe jasje!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:08 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Ah shit nee he...".
De Donald Duck!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:15 schreef Elvislives het volgende:
wat heeft ie in zn hand eigenlijk...
lijkt wel een Laserpatrol, misschien is het een verkeersagentquote:Op donderdag 10 november 2005 23:15 schreef Elvislives het volgende:
,,,,,,,,, een witte gympschoen, van die schutter die ontkomen is op de fiets richting het Amsterdamse Bos. Politie is nu allemaal op zoek naar een fietser met een witte gympie.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:15 schreef Elvislives het volgende:
of iemand uit helmond!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:18 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
lijkt wel een Laserpatrol, misschien is het een verkeersagent![]()
tja, je moet iemand met een pistool ook niet tegensprekenquote:Na het horen van 2 knallen, wat achteraf schoten bleken, is iemand te horen die 'nee, nee' roept, waarna nog een aantal schoten valt
Sreten (Jotsa) Jocicquote:Op donderdag 10 november 2005 23:17 schreef milagro het volgende:
Peter R. nu op Talpa
Het is niet Jaap van Hees, een vriend van Holleeder.
Wel een vriend van Houtman en bekende van Holleeder
Goh, had ik toch gelijkquote:Op donderdag 10 november 2005 21:26 schreef JaWi het volgende:
Misschien tijd voor een centraal topic, maar het is weer zover.
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/009152.html
quote:Na zijn dood is deze nalatenschap belegd in vastgoed in Amsterdam-Noord. Hierbij waren Hingst, Mieremet, Houtman en ene Marco P. betrokken. De vier zouden hierbij in conflict zijn geraakt met Heineken-ontvoerder Willem Holleeder, die door P. was gemaand weg te blijven uit Amsterdam-Noord.
'Liquidaties gevolg van moord uit 1993'
Ik mag er niet in de buurt komen, en volgens mij is ie niet zo spraakzaam meer..quote:Op donderdag 10 november 2005 23:05 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Vraag 's aan 'm hoe-ie heet dan !
En vlot een beetje !
Nee, begin volgend jaar gaan ze hem uitleveren ofzo. Was net nog wat over bij bureau misdaad.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:21 schreef pekel het volgende:
[..]
Paar weken geleden toch vrijgelaten?
Ja, da's wel vaker zo met criminelen.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:21 schreef romit het volgende:
niet zo spraakzaam
Ga zo dicht mogelijk bij staan... misschien vang je wat op.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:21 schreef romit het volgende:
[..]
Ik mag er niet in de buurt komen, en volgens mij is ie niet zo spraakzaam meer..
Dik drie uur al ondertussen, was rond 20.15. Hij zal niet meer zo zichtbaar zijn lijkt me..quote:Op donderdag 10 november 2005 23:25 schreef BwennieBren het volgende:
Zou ie er nog liggen na 2,5 uur? Ik kan er wel ff naar toe scooteren
Dacht ik al. Had het meteen moeten doen want woon er 5 min. scooteren vandaan. Maar ja, zo'n sensatiebak ben ik nu ook weer niet. Trouwens het is koud buiten...quote:Op donderdag 10 november 2005 23:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dik drie uur al ondertussen, was rond 20.15. Hij zal niet meer zo zichtbaar zijn lijkt me..
moet je nagaan, die vent is eerst koudgemaakt, moet ie nog 3 uuir in de kou liggen ookquote:Op donderdag 10 november 2005 23:31 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Dacht ik al. Had het meteen moeten doen want woon er 5 min. scooteren vandaan. Maar ja, zo'n sensatiebak ben ik nu ook weer niet. Trouwens het is koud buiten...
Eindelijk !quote:Op donderdag 10 november 2005 23:35 schreef Diesz het volgende:
Sjors (George?) van Cleef (Kleef?)
Ik zie een trend !quote:Op donderdag 10 november 2005 23:39 schreef MRDB het volgende:
Volgens Peter R. de Vries was het slachtoffer actief in de onderwereld. Hij zou op een woonboot bij de jachthaven wonen.
Jawel, ikke. Tegelijk ook op de FP en met bronvermeldingquote:Op donderdag 10 november 2005 23:35 schreef pekel het volgende:
Wat een posts in 1 minuut
Niemand heeft trouwens gewonnen
oud nieuws man... eris een updatequote:Op donderdag 10 november 2005 23:42 schreef MRDB het volgende:
Misdaadverslaggever Peter R. de Vries vertelde bij Barend en Van Dorp donderdagavond telefonisch dat hij weet om wie het gaat. Hij wilde de naam van het slachtoffer niet uitspreken maar zei wel dat de man tot de vriendengroep van Cees Houtman (vorige week vermoord) behoort en bekend is bij de familie Holleeder.
Volgens Peter R. de Vries was het slachtoffer actief in de onderwereld. Hij zou op een woonboot bij de jachthaven wonen.
Snel verhuizen duschquote:Op donderdag 10 november 2005 23:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zie een trend !
Ook keurig netjes voor zijn huis dus.
Het spijt me dat het je stoort schat, er stond nog niks toen ik mijn post schreef, probeerde het netjes te doenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Eindelijk !
Nu nog weten hoe je die mijnheer spelt.
Dat googelt namelijk pas lekker.
Ik in ieder geval niet... maar ik denk dat ik voor velen kan spreken.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:50 schreef Elvislives het volgende:
maar niemand van hem gehoord dus?
van Kleef is een veelvoorkomende naam (naar het stadje Kleve in Duitsland)quote:Op donderdag 10 november 2005 23:44 schreef BwennieBren het volgende:
Wel bekende naam toch..... of zou dat door de naam Lee van Cleef komen
Tjotterspad is geen Jachthavenweg. De Jachthavenweg loopt meteen haaks op de Amstelveenseweg. Het Tjotterspad ligt dicht aan het water.quote:
Is ook Jachthavenweg. (AT5)quote:Op donderdag 10 november 2005 23:59 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Tjolkerpad is geen Jachthavenweg. De Jachthavenweg loopt meteen haaks op de Amstelveenseweg. Het Tjolkerpad ligt dicht aan het water.
quote:
Die moord was op de Jachthavenweg.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:18 schreef BwennieBren het volgende:
[..]Tjolkerpad
ik bedoel Tjotterspad.
Ja je hebt gelijk whatever...quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:25 schreef Het_Biertje het volgende:
jesus, iedereen aan het bitchen over een stukje weg
Who gives a flying fuck
fucking stadsen.
Bij afbeeldingen dan ?quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:09 schreef Ambrosius het volgende:
Weinig hits bij google op "George van Kleef".
haha zeer dope ik wil deze ook wel wat beterquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:38 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Okay...
Kan iemand mij helpen dit lijstje verder aan te vullen?
Ik heb vorige week een gelijk schema gezien op het www (maar beter), kan ik nu helaas niet meer vinden....
[afbeelding]
Waarom staat Prins Friso erop, alleen omdat Mabel toevallig zijn vrouw is?quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:38 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Okay...
Kan iemand mij helpen dit lijstje verder aan te vullen?
Ik heb vorige week een gelijk schema gezien op het www (maar beter), kan ik nu helaas niet meer vinden....
[afbeelding]
al kijken we naar dat lijstje, dan zou het dus een aanslag zijn vanuit het kamp bruinsma... maar omdat iedereen daar bijna dood is of niks meer te maken heb met die zooi, zullen misschien de joegaslaven wat te maken hebben met dit.. kunnen die fietsen?quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:52 schreef MRDB het volgende:
[..]
haha zeer dope ik wil deze ook wel wat beter
of een 2de terorie er is ruzie in het kamp mieremet/holleende/hells angelsquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:54 schreef MRDB het volgende:
[..]
al kijken we naar dat lijstje, dan zou het dus een aanslag zijn vanuit het kamp bruinsma... maar omdat iedereen daar bijna dood is of niks meer te maken heb met die zooi, zullen misschien de joegaslaven wat te maken hebben met dit.. kunnen die fietsen?
Oh ja... dat was ook zo`n heerlijk subtiele afrekening...quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:00 schreef Steijn het volgende:
Die advocaat Kraal heeft ook een band met de Bulgaar Konstantin Dimitrov, die toen op de Dam is vermoord.
Dat is de volgende !quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:54 schreef Steijn het volgende:
[..]
Waarom staat Prins Friso erop, alleen omdat Mabel toevallig zijn vrouw is?
Holleeder zou vanaf eind 2002 ook Endstra zelf hebben afgeperst. Hij zou Endstra meermalen hebben afgetuigd in het Amsterdamse Bos om hem tot betalen te dwingen. Begin augustus 2005 werd bekend dat het Openbaar Ministerie in Amsterdam in juli huiszoeking had verricht in de woning van Holleeder te Wassenaar in het kader van het onderzoek naar de moord op Endstra. Ook in de woning van Holleeder's vriendin en van een van zijn financiële adviseurs werd een huiszoeking verricht.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:05 schreef MRDB het volgende:
Het incident vond plaats op het Tjotterspad, bij een jachthaven naast het Amsterdamse Bos.
er is vaker iets ruigs gebeurd met dat bos
Daar wonen ze allemaal.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:09 schreef MRDB het volgende:
Klepper werd op 40-jarige leeftijd vermoord bij het winkelcentrum Groot-Gelderlandplein in Amsterdam-Buitenveldert.
wat hebben die lui toch met buitenveldert
Volgens mij kan die Jocic er ook wat van.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:13 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Waar woont Holleeder?
En waar Steve Brown?
Volgens mij zijn dat nl de 2 grootste boefjes in NL
Misschien zetten ze voor lagere criminelen minder goede huurmoordenaars in.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:05 schreef Kjew het volgende:
[..]
Oh ja... dat was ook zo`n heerlijk subtiele afrekening...al zou je denken dat dat anderssoortigen waren gezien de omgevingen waarin de laatste tijd liquidaties plaatsvinden: rustige plekken zonder al teveel mensen.
ik denk zelfs dat ie nog iets gevaarlijker is gezien de manier waarop ie ooit getransporteerd werd door de politie...quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:15 schreef Steijn het volgende:
[..]
Volgens mij kan die Jocic er ook wat van.
Ja precies, met dikke BMW's en die helicopter toen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:17 schreef Kjew het volgende:
[..]
ik denk zelfs dat ie nog iets gevaarlijker is gezien de manier waarop ie ooit getransporteerd werd door de politie...
Steve Brown is aardig uitgerangeerd is min of meer ondergedoken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:13 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Waar woont Holleeder?
En waar Steve Brown?
Volgens mij zijn dat nl de 2 grootste boefjes in NL
Aha... vandaar dat er een paar jaar geleden nog en half leger gebruikt werd om te vervoeren....quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:17 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Nee, jocic was vooral actief in de de jaren 70..... dat is nu niks meer volgens mij....
Ria Eelzak daarentegen heeft nog steeds goktenten bij ons in de stad (Am*dam)
Jepquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:48 schreef MRDB het volgende:
Op 20 juni 2002 werd hij in Sofia gearresteerd, en direct aan Nederland uitgeleverd. Hij wordt ook gezocht in Duitsland (op verdenking van smokkel van heroïne en cocaïne); België; Oostenrijk; Griekenland; Thailand; Canada en Zuid-Afrika.
Naast genoemde zaken zou hij zich onder meer bezig houden met wapenhandel en valse valuta.
die zit nog fijn vast, maar kan wel opdrachten geven
hebwel een motiefquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:48 schreef MRDB het volgende:
Op 20 juni 2002 werd hij in Sofia gearresteerd, en direct aan Nederland uitgeleverd. Hij wordt ook gezocht in Duitsland (op verdenking van smokkel van heroïne en cocaïne); België; Oostenrijk; Griekenland; Thailand; Canada en Zuid-Afrika.
Naast genoemde zaken zou hij zich onder meer bezig houden met wapenhandel en valse valuta.
die zit nog fijn vast, maar kan wel opdrachten geven
Bezige bijquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:50 schreef MRDB het volgende:
[..]
hebwel een motiefhij mocht klepper al niet zo
Jocic wordt onder meer verdacht van de moorden op Sam Klepper en Jan Femer, en van het beramen van een moordplan voor officier van justitie Koos Plooy.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Steve Brown is aardig uitgerangeerd is min of meer ondergedoken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |