tja, je moet iemand met een pistool ook niet tegensprekenquote:Na het horen van 2 knallen, wat achteraf schoten bleken, is iemand te horen die 'nee, nee' roept, waarna nog een aantal schoten valt
Sreten (Jotsa) Jocicquote:Op donderdag 10 november 2005 23:17 schreef milagro het volgende:
Peter R. nu op Talpa
Het is niet Jaap van Hees, een vriend van Holleeder.
Wel een vriend van Houtman en bekende van Holleeder
Goh, had ik toch gelijkquote:Op donderdag 10 november 2005 21:26 schreef JaWi het volgende:
Misschien tijd voor een centraal topic, maar het is weer zover.
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/009152.html
quote:Na zijn dood is deze nalatenschap belegd in vastgoed in Amsterdam-Noord. Hierbij waren Hingst, Mieremet, Houtman en ene Marco P. betrokken. De vier zouden hierbij in conflict zijn geraakt met Heineken-ontvoerder Willem Holleeder, die door P. was gemaand weg te blijven uit Amsterdam-Noord.
'Liquidaties gevolg van moord uit 1993'
Ik mag er niet in de buurt komen, en volgens mij is ie niet zo spraakzaam meer..quote:Op donderdag 10 november 2005 23:05 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Vraag 's aan 'm hoe-ie heet dan !
En vlot een beetje !
Nee, begin volgend jaar gaan ze hem uitleveren ofzo. Was net nog wat over bij bureau misdaad.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:21 schreef pekel het volgende:
[..]
Paar weken geleden toch vrijgelaten?
Ja, da's wel vaker zo met criminelen.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:21 schreef romit het volgende:
niet zo spraakzaam
Ga zo dicht mogelijk bij staan... misschien vang je wat op.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:21 schreef romit het volgende:
[..]
Ik mag er niet in de buurt komen, en volgens mij is ie niet zo spraakzaam meer..
Dik drie uur al ondertussen, was rond 20.15. Hij zal niet meer zo zichtbaar zijn lijkt me..quote:Op donderdag 10 november 2005 23:25 schreef BwennieBren het volgende:
Zou ie er nog liggen na 2,5 uur? Ik kan er wel ff naar toe scooteren
Dacht ik al. Had het meteen moeten doen want woon er 5 min. scooteren vandaan. Maar ja, zo'n sensatiebak ben ik nu ook weer niet. Trouwens het is koud buiten...quote:Op donderdag 10 november 2005 23:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dik drie uur al ondertussen, was rond 20.15. Hij zal niet meer zo zichtbaar zijn lijkt me..
moet je nagaan, die vent is eerst koudgemaakt, moet ie nog 3 uuir in de kou liggen ookquote:Op donderdag 10 november 2005 23:31 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Dacht ik al. Had het meteen moeten doen want woon er 5 min. scooteren vandaan. Maar ja, zo'n sensatiebak ben ik nu ook weer niet. Trouwens het is koud buiten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |