van mijquote:
quote:
nee natuurlijk niet, maar ben gewoon nieuwsgierig. Niet iedereen heeft die info, maar goed als je het niet kwijt wil maakt ook niet uit.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:57 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wat heb je daar nou voor bron voor nodig?
Denk je dat ik t uit m'n mouw schud?![]()
Harry Vermeegenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:00 schreef pekel het volgende:
Kleine man, kaal, met een lange jas.
Dat zijn we allemaalquote:Op donderdag 10 november 2005 22:59 schreef itsontoday het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, maar ben gewoon nieuwsgierig.
Vraag 's aan 'm hoe-ie heet dan !quote:Op donderdag 10 november 2005 23:04 schreef romit het volgende:
Voor me huis...
Shit ik sta er ook opquote:Op donderdag 10 november 2005 23:05 schreef DonSauza het volgende:
Hitlist:
Fouad Abbas
Lucia de Berk
Jan Boellaard (de Poes) (Heineken-ontvoerder)
Willem van Boxtel (Big Willem)
Steve Brown
Krista van Dompselaar (kunstvervalsing)
Stanley Esser (Koekkie)
Ferdi Elsas (ontvoerder-moordenaar G.J. Heijn)
Martin Erkamps (Remmetje) (Heineken-ontvoerder)
Willem Holleeder (de Neus) (Heineken-ontvoerder)
Jotsa Jocic
Hendrik Jut (de kop van Jut)
Tony Mc Sneak (The Snake)
Leo van K., de moordenaar van Marcel Nivard
Robert Kok (Mink Kok)
Martin Kok
Kobus Lorsé (de Zigeuner)
Han van Meegeren (vervalser/schilder)
Frans Meijer (Heineken-ontvoerder)
Aage Meinesz (de Meesterkraker)
John Mieremet
Thea Moear (de Godmother)
Henk Orlando Rommy
Charlie da Silva
Etienne Urka
Johan Verhoek (de Hakkelaar)
Jardo Verheugd (bankier van de onderwereld)
Straks is het Hans van der Togtquote:Op donderdag 10 november 2005 23:04 schreef JaWi het volgende:
Waarom wil de politie de naam niet vrijgeven.
z'n vrouwtje is anders niet erg indrukwekkend. Een aangezien z'n met z'n 2én nog regelmatig op een vespa in de rondte snorren vraag ik me af waar al die lijfwachten dan uithangen.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:05 schreef EmjaY het volgende:
Mijnheertje Holleeder wordt direct in verband gebracht met de afgelopen 3 moorden, en zelfs voor die periode ging hij de deur niet uit zonder lijfwachtenIn deze tijd gaat hij dus niet relaxed in zn eentje rondwandelen in een duister haventje
![]()
Of het altijd verrassende "huh, wat voel ik nou?? Ah shit nee he...".quote:Op donderdag 10 november 2005 21:46 schreef Leshy het volgende:
[..]
Als ik ooit geliquideerd wordt, roep ik wel iets heroisch op het eind, iets in de trant van "Mijn leven, wat doe je!" of "Enkeltje Klaagbaak!"
Kan niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Straks is het Hans van der Togt
misschien kunnen ze de familie niet bereiken...maar ik word ook wel nieuwsgierig!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:04 schreef JaWi het volgende:
Waarom wil de politie de naam niet vrijgeven.
Dat is goed nieuws zeg !!!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:10 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Kan niet.
Die zit vast volgens mij.
Heeft JR doodgeschoten.
Kom je ze wel eens tegen?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:08 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
z'n vrouwtje is anders niet erg indrukwekkend. Een aangezien z'n met z'n 2én nog regelmatig op een vespa in de rondte snorren vraag ik me af waar al die lijfwachten dan uithangen.
Henricus Antonius van Meegeren (10 oktober 1889 – 30 december 1947)quote:Op donderdag 10 november 2005 23:08 schreef Zwansen het volgende:
Han van Meegeren? Ik dacht dat die van begin vorige eeuw was...
Nee en hij komt net online op mn msnquote:Op donderdag 10 november 2005 23:10 schreef TimmyAsd het volgende:
Jaap van Hees staat niet op de hitlist
Ah, dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Henricus Antonius van Meegeren (10 oktober 1889 – 30 december 1947)
Oftewel, bullshitlijstje
Precies, Holleeder is betrekkelijk makkelijk te raken op zijn scooter. Bijna dagelijks in de PC te bezichtigen. Hell, als het even meezit rijd je hem gewoon dood met een SUV.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:08 schreef PLAE@ het volgende:
Een aangezien z'n met z'n 2én nog regelmatig op een vespa in de rondte snorren
Jij hebt ze nog door Zuid zien crossen na de eerste moord? Hij is wel wat slimmer dan dat neem ik aan, en helemaal te slim om in zn eentje rond te wandelen.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:08 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
z'n vrouwtje is anders niet erg indrukwekkend. Een aangezien z'n met z'n 2én nog regelmatig op een vespa in de rondte snorren vraag ik me af waar al die lijfwachten dan uithangen.
Uiteraard waarom denk je dat de Vries daar nu staatquote:Op donderdag 10 november 2005 23:13 schreef EmjaY het volgende:
Buiten dat lekken zeer bekenden veel sneller uit dan de wat onbekendere snuitjes. Als het Holleeder was was het allang bekend door getuigen, hulpdiensten die hun bek niet kunnen houden.
"Bloed op m'n nieuwe jasje!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:08 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Ah shit nee he...".
De Donald Duck!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:15 schreef Elvislives het volgende:
wat heeft ie in zn hand eigenlijk...
lijkt wel een Laserpatrol, misschien is het een verkeersagentquote:Op donderdag 10 november 2005 23:15 schreef Elvislives het volgende:
,,,,,,,,, een witte gympschoen, van die schutter die ontkomen is op de fiets richting het Amsterdamse Bos. Politie is nu allemaal op zoek naar een fietser met een witte gympie.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:15 schreef Elvislives het volgende:
of iemand uit helmond!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:18 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
lijkt wel een Laserpatrol, misschien is het een verkeersagent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |