Ik in ieder geval niet... maar ik denk dat ik voor velen kan spreken.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:50 schreef Elvislives het volgende:
maar niemand van hem gehoord dus?
van Kleef is een veelvoorkomende naam (naar het stadje Kleve in Duitsland)quote:Op donderdag 10 november 2005 23:44 schreef BwennieBren het volgende:
Wel bekende naam toch..... of zou dat door de naam Lee van Cleef komen
Tjotterspad is geen Jachthavenweg. De Jachthavenweg loopt meteen haaks op de Amstelveenseweg. Het Tjotterspad ligt dicht aan het water.quote:
Is ook Jachthavenweg. (AT5)quote:Op donderdag 10 november 2005 23:59 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Tjolkerpad is geen Jachthavenweg. De Jachthavenweg loopt meteen haaks op de Amstelveenseweg. Het Tjolkerpad ligt dicht aan het water.
quote:
Die moord was op de Jachthavenweg.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:18 schreef BwennieBren het volgende:
[..]Tjolkerpad
ik bedoel Tjotterspad.
Ja je hebt gelijk whatever...quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:25 schreef Het_Biertje het volgende:
jesus, iedereen aan het bitchen over een stukje weg
Who gives a flying fuck
fucking stadsen.
Bij afbeeldingen dan ?quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:09 schreef Ambrosius het volgende:
Weinig hits bij google op "George van Kleef".
haha zeer dope ik wil deze ook wel wat beterquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:38 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Okay...
Kan iemand mij helpen dit lijstje verder aan te vullen?
Ik heb vorige week een gelijk schema gezien op het www (maar beter), kan ik nu helaas niet meer vinden....
[afbeelding]
Waarom staat Prins Friso erop, alleen omdat Mabel toevallig zijn vrouw is?quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:38 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Okay...
Kan iemand mij helpen dit lijstje verder aan te vullen?
Ik heb vorige week een gelijk schema gezien op het www (maar beter), kan ik nu helaas niet meer vinden....
[afbeelding]
al kijken we naar dat lijstje, dan zou het dus een aanslag zijn vanuit het kamp bruinsma... maar omdat iedereen daar bijna dood is of niks meer te maken heb met die zooi, zullen misschien de joegaslaven wat te maken hebben met dit.. kunnen die fietsen?quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:52 schreef MRDB het volgende:
[..]
haha zeer dope ik wil deze ook wel wat beter
of een 2de terorie er is ruzie in het kamp mieremet/holleende/hells angelsquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:54 schreef MRDB het volgende:
[..]
al kijken we naar dat lijstje, dan zou het dus een aanslag zijn vanuit het kamp bruinsma... maar omdat iedereen daar bijna dood is of niks meer te maken heb met die zooi, zullen misschien de joegaslaven wat te maken hebben met dit.. kunnen die fietsen?
Oh ja... dat was ook zo`n heerlijk subtiele afrekening...quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:00 schreef Steijn het volgende:
Die advocaat Kraal heeft ook een band met de Bulgaar Konstantin Dimitrov, die toen op de Dam is vermoord.
Dat is de volgende !quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:54 schreef Steijn het volgende:
[..]
Waarom staat Prins Friso erop, alleen omdat Mabel toevallig zijn vrouw is?
Holleeder zou vanaf eind 2002 ook Endstra zelf hebben afgeperst. Hij zou Endstra meermalen hebben afgetuigd in het Amsterdamse Bos om hem tot betalen te dwingen. Begin augustus 2005 werd bekend dat het Openbaar Ministerie in Amsterdam in juli huiszoeking had verricht in de woning van Holleeder te Wassenaar in het kader van het onderzoek naar de moord op Endstra. Ook in de woning van Holleeder's vriendin en van een van zijn financiële adviseurs werd een huiszoeking verricht.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:05 schreef MRDB het volgende:
Het incident vond plaats op het Tjotterspad, bij een jachthaven naast het Amsterdamse Bos.
er is vaker iets ruigs gebeurd met dat bos
Daar wonen ze allemaal.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:09 schreef MRDB het volgende:
Klepper werd op 40-jarige leeftijd vermoord bij het winkelcentrum Groot-Gelderlandplein in Amsterdam-Buitenveldert.
wat hebben die lui toch met buitenveldert
Volgens mij kan die Jocic er ook wat van.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:13 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Waar woont Holleeder?
En waar Steve Brown?
Volgens mij zijn dat nl de 2 grootste boefjes in NL
Misschien zetten ze voor lagere criminelen minder goede huurmoordenaars in.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:05 schreef Kjew het volgende:
[..]
Oh ja... dat was ook zo`n heerlijk subtiele afrekening...al zou je denken dat dat anderssoortigen waren gezien de omgevingen waarin de laatste tijd liquidaties plaatsvinden: rustige plekken zonder al teveel mensen.
ik denk zelfs dat ie nog iets gevaarlijker is gezien de manier waarop ie ooit getransporteerd werd door de politie...quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:15 schreef Steijn het volgende:
[..]
Volgens mij kan die Jocic er ook wat van.
Ja precies, met dikke BMW's en die helicopter toen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:17 schreef Kjew het volgende:
[..]
ik denk zelfs dat ie nog iets gevaarlijker is gezien de manier waarop ie ooit getransporteerd werd door de politie...
Steve Brown is aardig uitgerangeerd is min of meer ondergedoken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:13 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Waar woont Holleeder?
En waar Steve Brown?
Volgens mij zijn dat nl de 2 grootste boefjes in NL
Aha... vandaar dat er een paar jaar geleden nog en half leger gebruikt werd om te vervoeren....quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:17 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Nee, jocic was vooral actief in de de jaren 70..... dat is nu niks meer volgens mij....
Ria Eelzak daarentegen heeft nog steeds goktenten bij ons in de stad (Am*dam)
Jepquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:48 schreef MRDB het volgende:
Op 20 juni 2002 werd hij in Sofia gearresteerd, en direct aan Nederland uitgeleverd. Hij wordt ook gezocht in Duitsland (op verdenking van smokkel van heroïne en cocaïne); België; Oostenrijk; Griekenland; Thailand; Canada en Zuid-Afrika.
Naast genoemde zaken zou hij zich onder meer bezig houden met wapenhandel en valse valuta.
die zit nog fijn vast, maar kan wel opdrachten geven
hebwel een motiefquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:48 schreef MRDB het volgende:
Op 20 juni 2002 werd hij in Sofia gearresteerd, en direct aan Nederland uitgeleverd. Hij wordt ook gezocht in Duitsland (op verdenking van smokkel van heroïne en cocaïne); België; Oostenrijk; Griekenland; Thailand; Canada en Zuid-Afrika.
Naast genoemde zaken zou hij zich onder meer bezig houden met wapenhandel en valse valuta.
die zit nog fijn vast, maar kan wel opdrachten geven
Bezige bijquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:50 schreef MRDB het volgende:
[..]
hebwel een motiefhij mocht klepper al niet zo
Jocic wordt onder meer verdacht van de moorden op Sam Klepper en Jan Femer, en van het beramen van een moordplan voor officier van justitie Koos Plooy.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Steve Brown is aardig uitgerangeerd is min of meer ondergedoken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |