weet je ook waar? Dan kan ik snel ff foto's nemen..quote:Op vrijdag 11 november 2005 07:40 schreef dJ-Zcore het volgende:
Aankomende dinsdag wordt er weer iemand geliquideerd.
FOK! de primeurquote:Op vrijdag 11 november 2005 07:41 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
weet je ook waar? Dan kan ik snel ff foto's nemen..
De daders zijn wel geintegreerdquote:Het incident vond plaats op het Tjotterspad, bij een jachthaven naast het Amsterdamse Bos. Volgens een woordvoerder van de politie zijn twee personen na de schietpartij weggefietst.
Dat pad is vlak bij mijn huis en het is vrij afgelegen, je kan zo het bos in fietsen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:54 schreef Snatched het volgende:
[..]
De daders zijn wel geintegreerd![]()
Maar het is wel redelijk zot dat ze zomaar kunnen wegfietsen en dat ze er gewoon mee wegkomen. Maar die gasten zitten waarschijnlijk al in het vliegtuig richting de Balkan.
ooit een uzi onder je jas gehad, valt echt wel op.. en denk dat dit niet iemand is uit de balkan.. ze konden fietsen en daar kan je echt niets fietsen in de woestijnquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:19 schreef ee-04 het volgende:
[..]
Dat pad is vlak bij mijn huis en het is vrij afgelegen, je kan zo het bos in fietsen.
Dat roepen we steeds, maar uiteindelijk zijn ze tóch best origineel daar in de onderwereldquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:46 schreef Snatched het volgende:
Er blijven er weinig over zo ...
Die heeft iig geen gebruik gemaakt van de VUT.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:58 schreef PDOA het volgende:
Een naar schatting 130-jarige man is donderdagochtend rond 09.00 uur neergeschoten in Amsterdam-Oud Zuid. De identiteit van het slachtoffer is bij de Amsterdamse politie bekend.....
Wordt die man uit Spanje met z'n maten verdacht ofzoquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:58 schreef PDOA het volgende:
Weer liquidatie in onderwereld
Er is sprake van meerdere daders die volgens een woordvoerder via de daken van de omliggende panden gevlucht zijn. Over de toedracht van de schietpartij is nog niets bekend. "We houden overal rekening mee" .
Tevens is de politie opzoek naar de eigenaar van een wit paard met zwarte plekken welke loslopend in de buurt van de liquidatie liep.
Ja, en wat een racisme, om de Pieten vlekken te noemen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wordt die man uit Spanje met z'n maten verdacht ofzo?
Een woestijn? In de Balkan? Zeik het broeikaseffect gaat wel eehl rap nu.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:32 schreef MRDB het volgende:
[..]
ooit een uzi onder je jas gehad, valt echt wel op.. en denk dat dit niet iemand is uit de balkan.. ze konden fietsen en daar kan je echt niets fietsen in de woestijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |