Dat steekt lekker af bij de rest van het gespuis wat hier mod.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:49 schreef nikky het volgende:
Wie hoeven er niet te mailen.mensen die geen tijd hebben. mensen die het voor het kleurtje doen. mensen die denken dat het weinig werk is. mensen die geen humor hebben. mensen die denken dat bagger humor is.
Een vrouw met dezelfde rechten en kleur kijkt niet meer tegen je op dus dan zijn je kansen al helemaal verkeken lijkt me…quote:Op donderdag 10 november 2005 21:09 schreef Bupatih het volgende:
Vrouwen hebben voorrang.
Travo's ook?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:09 schreef Bupatih het volgende:
Vrouwen hebben voorrang.
Heh, vervelend. Jij ook al niet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:48 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik wil best mod worden..
Ik voldoe aan de eisen.. alleen ik heb geen humor
Ja die wil nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:49 schreef skiczukie het volgende:
BrauN zou tof zijn.
Maar jij bent nog een beetje té newbie, weet je.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja die wil niet![]()
Ik neem die taak wel op me, en dan ga ik al dat gebagger eensch goed aanpakken
En hoe weet jij dat zo zekerquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:58 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Maar jij bent nog een beetje té newbie, weet je.
je geeft iig al het goede voorbeeldquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja die wil niet![]()
Ik neem die taak wel op me, en dan ga ik al dat gebagger eensch goed aanpakken
Gewoon nog een biertje nuttigen, en mailen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:04 schreef cerror het volgende:
Hé kut, die eisen weer?
Ja, dan red ik het weer niet.
Hodver.
Neeeehhhh.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:04 schreef cerror het volgende:
Hé kut, die eisen weer?
Ja, dan red ik het weer niet.
Hodver.
Ik moet zeggen dat die mail briljant was in al zijn zuigendheid.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:05 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Gewoon nog een biertje nuttigen, en mailen.
Cerror jij wordt geen mod hequote:Op vrijdag 11 november 2005 01:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat die mail briljant was in al zijn zuigendheid.
Ben je besodemietert!quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:14 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Cerror jij wordt geen mod he!
fjoeiquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Ben je besodemietert!
Mijn mail word al door de server gebounced.
Bedenk wel, een mod kan alleen maar notes zetten hoor.quote:
Dan doe ik het wel, aangezien jullie inmiddels zo'n beetje door de olbies heenraken zal het feit dat ik amper in ONZ post ook niet echt een probleem zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 21:09 schreef Bupatih het volgende:
Vrouwen hebben voorrang.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:17 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik denk dat bagger de toekomst heeft, mag ik dan mailen?
Ja dat was met mother-mother ook geen probleem toen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel, aangezien jullie inmiddels zo'n beetje door de olbies heenraken zal het feit dat ik amper in ONZ post ook niet echt een probleem zijn.
mensen met eczeem mogen niet in de crewquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:20 schreef BrauN het volgende:
Ik ga dus écht niet solliciteren! Mijn humor reikt momenteel niet verder dan wat schaapachtig lachen om "stervende hoeren kanker kachel" en daarnaast heb ik geen tijd. Ik moet namelijk ook gewóón FOK!ken.
Dat van die pallets, nee man, dát was pas lachen!quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:20 schreef BrauN het volgende:
Ik ga dus écht niet solliciteren! Mijn humor reikt momenteel niet verder dan wat schaapachtig lachen om "stervende hoeren kanker kachel" en daarnaast heb ik geen tijd. Ik moet namelijk ook gewóón FOK!ken.
polen ook nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat van die pallets, nee man, dát was pas lachen!![]()
Dat topic was natuurlijk copy+paste werk vanaf het Scholieren.com forum. Denk je nu echt dat ik een eczeemlijer ben?quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
mensen met eczeem mogen niet in de crew![]()
Je bedoelt eerder: tot de scheit ons dood toch?quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:22 schreef Sanne1805 het volgende:
Cerror maat! vriendschap respect en dat soort zaken tot de dood ons schijt!
swooshdock tot modquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik moet ook schijten
quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:24 schreef zapsel het volgende:
Dribbel dus!!
mijn nummer een uit delft!
Dat is een goede runner-up!quote:
Mensen die 'op zen tijd' in Delft komen mogen ook geen mod worden!quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:25 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik zit ook op zen tijd in delft
quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:24 schreef zapsel het volgende:
Dribbel dus!!
mijn nummer een uit delft!
quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Mensen die 'op zen tijd' in Delft komen mogen ook geen mod worden!
tot de scheit jou dood, ik ben een hoop schijt gewend. Net als drugs langzaam dosis verhogenquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bedoelt eerder: tot de scheit ons dood toch?
ja en ik ben kapitein igloquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:26 schreef NedeRolf het volgende:
Ben net benaderd :S
vanachter zeker door een groot geschapen negerquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:26 schreef NedeRolf het volgende:
Ben net benaderd :S
Je hebt écht een obsessie heh?quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:26 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]tis inderdaad net polen dat delft
Ik ben een heul slechte mod!quote:
En ik ben een stuk jonger én heb geen koters én geen baan én geen school. Ik faal dus ook al hard genoeg.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja dat was met mother-mother ook geen probleem toen.
mod mag neit bannenquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:27 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik ben een heul slechte mod!![]()
ik ben er maar soms , en ban gewoon iedereen die mij tegenspreekt!![]()
![]()
Appeltje-eitje....
Ja maar jij bent dus erg labiel en de kans dat jij snel van een gebouw afspringt is erg groot dus daar hebben ze ook weinig aan....quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En ik ben een stuk jonger én heb geen koters én geen baan én geen school. Ik faal dus ook al hard genoeg.
Ik mag als mod wel advies geven!...quote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:29 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja maar jij bent dus erg labiel en de kans dat jij snel van een gebouw afspringt is erg groot dus daar hebben ze ook weinig aan....![]()
Ik zie geen komma's en hoofletters. Toedeledokie.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:29 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja maar jij bent dus erg labiel en de kans dat jij snel van een gebouw afspringt is erg groot dus daar hebben ze ook weinig aan....![]()
Nu nog alleen zorgen dat je tietenfoto's uitlekken als tena bij een sluitspierpatiënt and we have a winner!quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En ik ben een stuk jonger én heb geen koters én geen baan én geen school. Ik faal dus ook al hard genoeg.
Ja hoquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:29 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Nee idd....quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja ho. Ik ben heul niet labiel aangezien ik mijn falen geaccepteerd heb en ermee heb leren leven enzo
.
Trouwens, labiele mods zijn volgens mij allang geen uitzondering meer.
sure, en ga nu maar met je broodrooster in badquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:35 schreef Guidoow het volgende:
mag ik? mag ik?
Ach, ze keken ook al tegen me op, vóórdat ik een kleurtje had.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Een vrouw met dezelfde rechten en kleur kijkt niet meer tegen je op dus dan zijn je kansen al helemaal verkeken lijkt me…
Defineer 'ze'.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, ze keken ook al tegen me op, vóórdat ik een kleurtje had.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:31 schreef NJ het volgende:
Gewoon mailen allemaal.
Dat betkent dus dat we niet zo'n hele goede mod krijgen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:36 schreef Lucille het volgende:
Overigens kan je niet solliciteren voor FA, je wordt gevraagt. Net als hele goede moderatoren dus.
Naar de mening van een FA. En wat weten die er nou van?quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[..]
Dat betkent dus dat we niet zo'n hele goede mod krijgen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:37 schreef Dark_Killah het volgende:
Of niet
Ik denk dat Drikh je op een spoorwegovergang erg op je plek vindt zitten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:38 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik denk dat dirk me toch heel erg op mijn plaats zou vinden zitten.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:40 schreef sr_firewire het volgende:
Van welke Mod krijgen we nu een .zip![]()
![]()
Precies, netjes vastgebonden met leren riempjes, een natte spons op je hoofd en een ijzeren hoed met allerlei draadjes. Die ideale stoel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:38 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik denk dat dirk me toch heel erg op mijn plaats zou vinden zitten.
De spons mag ook wel droog, het mag best enigzins pijn doenquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Precies, netjes vastgebonden met leren riempjes, een natte spons op je hoofd en een ijzeren hoed met allerlei draadjes. Die ideale stoel.
quote:Op donderdag 10 november 2005 21:09 schreef Bupatih het volgende:
Vrouwen hebben voorrang.
Jij hebt te vaak naar The Green Mile gekeken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:59 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
De spons mag ook wel droog, het mag best enigzins pijn doen.
Das best een idee, een beetje Twentsche inslag in het beleid..quote:
Inderdaad ja, misschien al wel een keer of zes. Misschien moet ik eens een andere hobby zoeken.. Zou dat modden iets zijn denk jequote:Op vrijdag 11 november 2005 11:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij hebt te vaak naar The Green Mile gekeken.
[afbeelding]
prrrrrrrrrrreciesquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:07 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
Das best een idee, een beetje Twentsche inslag in het beleid..
ik heb ervaringquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:10 schreef Dos37 het volgende:
Meki had zat
kort biequote:Op vrijdag 11 november 2005 11:36 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik doe het voor het tagje, niet voor het kleurtje. Dan kan ik ook solliciteren toch?
precies wat zalt duskequote:Op vrijdag 11 november 2005 12:13 schreef Manneke_Pils het volgende:
Al die Tukkers als mod, dan zijn de sluitposts nóg vager dan nu!
Mwah, voor iemand die zijn demotivatie motiveerd klinkt het zo slecht nog niet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
-knip-
Heb je hem echt al gestuurd of niet? Anders doe ik het alsnog ff.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Datum: Fri, 11 Nov 2005 13:00:40 +0100
Van: "vogeltjesdans" <beffer.van.yvonne@hotmail.com>
Aan: forum@fok.nl
Onderwerp: moderator
Beste mensen, lieve fokmoderators,
Langs deze weg wil ik jullie laten weten dat ik, na rijp beraad, heb besloten
om mij niet beschikbaar te stellen als moderator voor de afdeling ONZ binnen
jullie forum.
Mijn beweegredenen daarvoor zijn als volgt. Ten eerste zal ik waarschijnlijk
over een surplus aan humor beschikken hetgeen zal resulteren in een voor
jullie onvoldoende aantal slotjes. Ten tweede acht ik mezelf niet corrupt
genoeg om plaats te nemen in jullie team. Op de derde en zeker niet de minste
plaats kan ik wel stellen dat mij voor het modereren de vereiste motivatie
volkomen ontbreekt. Ik blijf begrijpelijkerwijs liever reageren met baggerposts.
Ik begrijp dat die een zware teleurstelling en dito verlies voor jullie is,
maar helaas, het is niet anders. Mochten jullie naar aanleiding hiervan de
behoefte hebben om te smeken of ik alsjeblieft toch tot jullie crew wil
toetreden, dan zal ik jullie daartoe de gelegenheid bieden.
Ik wens jullie dan ook veel succes toe met het vinden van een andere mod voor
jullie team.
Lieve groetjes, en kusjes voor Yvonne,
Vogeltjesdans
Screenshotje hebben?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:17 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Heb je hem echt al gestuurd of niet? Anders doe ik het alsnog ff.
Héhéhé!quote:
Habemus Operatamquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:32 schreef Bupatih het volgende:
Het wil nog niet echt lukken met de witte rook.
En het is ook nog niet zo dat de mailserver rookt van inspanning.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:32 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:32 schreef Bupatih het volgende:
En dat verbaast jullie?quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:34 schreef NJ het volgende:
[..]
En het is ook nog niet zo dat de mailserver rookt van inspanning.
Ik wil je wel even een mailtje sturen hoor, als je dat graag wil.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:34 schreef NJ het volgende:
[..]
En het is ook nog niet zo dat de mailserver rookt van inspanning.
Doemajdiemaar.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
En dat verbaast jullie?.
Iedereen die écht mod wilde worden, heeft 59834752 rondes geleden al gesolliciteerd. Nu gaat iedereen die het 'wel leuk lijkt' mailen.
Daarna komen de overlegtopics in FC en uiteindelijk wordt het een gevalletje 'nou ja, doe dan die maar....'
ik word het oniequote:Op vrijdag 11 november 2005 14:32 schreef Bupatih het volgende:
denk ie dat of hop ie datquote:
Doe vooral geen moeite.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik mail wel even als ik tijd heb![]()
ik zag net dat ik aan alle voorwaarden voldoe![]()
Dat is hoe de rest van de wereld over jou denkt, bijzonder irritant.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik vind mensen die hun post editten nadat ik ze heb gequote bijzonder irritant![]()
Dat vinden ze van jou ookquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is hoe de rest van de wereld over jou denkt, bijzonder irritant.![]()
Ze proberen je dichtbij te krijgen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat vinden ze van jou ook![]()
Veel mensen vinden mij lief![]()
KNUFFELLLSSS![]()
Als het blauw wat je bedoelt is met je hoofd in een vuilniszak ben ik direct voor.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:41 schreef Dribbel_ het volgende:
En als er 1 iemand is die Paultjuhhh kan laten stoppen met baggeren ben ik het wel, dus maak me blauw![]()
Nee hoor, ze zijn gewoon behulpzaam, zo waren die reacties als ga je fohnen in de douche, en ga met je broodrooster in bad, helemaal niet slecht bedoeld.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ze proberen je dichtbij te krijgen.Om je net dat laatste duwtje van het perron te geven wanneer de HSL op topsnelheid voorbij komt.
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
knip
quote:bij gelijke kwaliteiten geven wij de voorkeur aan allochtonen, vrouwen, ex-gedetineerden, analfabeten, terminaal werklozen en andere kansarmen
Dan zal ik jouw binnekort wel rood makenquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als het blauw wat je bedoelt is met je hoofd in een vuilniszak ben ik direct voor.![]()
Ick gooi alle baggeraars in de kachel bedoel ik natuurlijkquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:47 schreef Schmurf het volgende:
GolleM met zijn kooi!
stopt ie alle baggeraars erin!!![]()
![]()
pas op, straks drogen je slijmklieren uitquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:53 schreef Schmurf het volgende:
hee dat was best wel assertief van mij, misschien moet ik maar mod worden!
Croupouque is het met zulke omgekeerde psychologie wel gelukt, maar dat was met Odols. En om te zeggen dat dat nou een succes was...quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Beste mensen, lieve fokmoderators,
Langs deze weg wil ik jullie laten weten dat ik, na rijp beraad, heb besloten
om mij niet beschikbaar te stellen als moderator voor de afdeling ONZ binnen
jullie forum.
Mijn beweegredenen daarvoor zijn als volgt. Ten eerste zal ik waarschijnlijk
over een surplus aan humor beschikken hetgeen zal resulteren in een voor
jullie onvoldoende aantal slotjes. Ten tweede acht ik mezelf niet corrupt
genoeg om plaats te nemen in jullie team. Op de derde en zeker niet de minste
plaats kan ik wel stellen dat mij voor het modereren de vereiste motivatie
volkomen ontbreekt. Ik blijf begrijpelijkerwijs liever reageren met baggerposts.
Ik begrijp dat die een zware teleurstelling en dito verlies voor jullie is,
maar helaas, het is niet anders. Mochten jullie naar aanleiding hiervan de
behoefte hebben om te smeken of ik alsjeblieft toch tot jullie crew wil
toetreden, dan zal ik jullie daartoe de gelegenheid bieden.
Ik wens jullie dan ook veel succes toe met het vinden van een andere mod voor
jullie team.
Lieve groetjes, en kusjes voor Yvonne,
Vogeltjesdans
bij wie slijm ik nu dan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
pas op, straks drogen je slijmklieren uit
kroep was wel een toffe modquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Croupouque is het met zulke omgekeerde psychologie wel gelukt, maar dat was met Odols. En om te zeggen dat dat nou een succes was...
De kunst is om het te kunnen zonder dat je blauw bentquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:41 schreef Dribbel_ het volgende:
En als er 1 iemand is die Paultjuhhh kan laten stoppen met baggeren ben ik het wel, dus maak me blauw![]()
met wie moet ik dan baggerenquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
De kunst is om het te kunnen zonder dat je blauw bent
dat wel ja.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik knipperde met m'n ogen en hij was weer weg
Start een eigen forum met <insert half onzin>quote:
en noem het forumhoerenquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Start een eigen forum met <insert half onzin> [afbeelding]
Gelukkig hebben we de zeer tevreden Ali er aan overgehoudenquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:55 schreef rompompom het volgende:
Croupouque is het met zulke omgekeerde psychologie wel gelukt, maar dat was met Odols. En om te zeggen dat dat nou een succes was...
Heh kut. Ik wilde die naam net voorstellen als vervanging voor het keldertjequote:
Ja, jij mag mailen naar bupatih@gmail.com.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Boe
Misschien heb ik wel gesollliciteerdquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:23 schreef HuHu het volgende:
Schmurf, waarom jij niet?
Punten kunnen niet bij Hotmail, dit is dus pure blufquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
misshcien wil mother-mother het nog eens proberen?
ach, Bupatih werd het ook pas bij zn achtste sollicitatie, dus wie weet jij nu ook eindelijk... Heb je weer gewoon het opgelsagen standaard ik wil ONZ mod worden mailtje gestuurd, of voor de afwisseling een nieuwe geschreven?quote:
Omdat ik er geen zin in heb om van dat debiele ondankbare kutwerk te doen wat ik al anderhalf jaar gedaan heb?quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:12 schreef Schmurf het volgende:
Q, waarom jij niet dan?
En wat doet 'n mod dan, al dan niet in de / een / het kast?quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:14 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Een homo, al dan niet in de / een / het kast.
Modden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:15 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
En wat doet 'n mod dan, al dan niet in de / een / het kast?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:20 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Ik denk
Ah, Renmaestro dus. Dat lijkt me een toffe peer, maar ik heb eigenlijk geen idee hoe hij als mod was.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:24 schreef Croupouque het volgende:
Ik ga nú opzoeken wie er weg is.
Ik had dat een week terug ongeveer in het FB-topic van Onz. Hé, is Ren mod hier?quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:32 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ah, Renmaestro dus. Dat lijkt me een toffe peer, maar ik heb eigenlijk geen idee hoe hij als mod was.
waar hangt pool uit eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het streven is een 1 op 1 bezetting.
relax die is ff mijn typo's aan het verbeterenquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:16 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
waar hangt pool uit eigenlijk?
Die zien we dus nooit meer terugquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
relax die is ff mijn typo's aan het verbeteren
Waarom denk je dat ze nog een mod zoekenquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:26 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Die zien we dus nooit meer terug
Ik wist dat ik een kans maakte.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, jij mag mailen naar bupatih@gmail.com. [afbeelding]
Al jaren zelfs.quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:56 schreef livEliveD het volgende:
Ik ben al jaren voor het idee om geen moderators in onzin te hebben maar begeleiders. En ja, dat kost wat mankracht maar alles om de ander te helpen. Een wekelijks praatgroepjestopic lijkt me ook wel zinvol zodat je met lotgenoten over je baggerverslaving kunt praten. En je op vaste tijden melden. Daarnaast een soort van integratieplan zodat je langzaam mee kan gaan posten in de serieuze fora. Ook een apart icoon voor baggeraars lijkt me een pre zodat anderen daar rekening mee kunnen houden (soort van rijschool uithangbord op je auto zeg maar). Wie is voor?
Heh dit is best een off-topic post
Zou best leuk zijn. Met stemrondes en opdrachten e.d.quote:Op zaterdag 12 november 2005 08:53 schreef Classics het volgende:
[..]
Ik wil mods weg kunnen stemmen
Big Modder
Elke week een mod minder![]()
Ik was er altijd vroeg bij. Toen ik bv 3 was kreeg ik al het idee om 80km/u op de ringweg van Amsterdam in te stellen.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Misschien moet ik me inderdaad maar afmelden
sorry jongens
quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:56 schreef livEliveD het volgende:
Ook een apart icoon voor baggeraars lijkt me een pre zodat anderen daar rekening mee kunnen houden (soort van rijschool uithangbord op je auto zeg maar).
Ik ben voorquote:
Nou ja...quote:Op zaterdag 12 november 2005 08:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wist dat ik een kans maakte.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:21 schreef Tiemie het volgende:Ik heb geen tijd Ik hou wel van kleurtjes ![]()
Het IS weinig werk Ik doe niet aan humor En bagger is töf .
Dus ik ben geschikt![]()
Plons de kikker is toch coolerquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:58 schreef Tiemie het volgende:
[..]
m'n huidige usericon is véél mooier..
Finse vlag?quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:04 schreef Tiemie het volgende:
Plons heeft wel iets blauw-wits, das wel positief.
quote:Datum: Sat, 12 Nov 2005 01:26:33 +0100
Van: "nikky@fok.nl" <nikky@fok.nl>
Aan: "vogeltjesdans" <beffer.van.yvonne@hotmail.com>
CC: forum@fok.nl
Onderwerp: Re: moderator
Hoi Vogeltjesdans,
Bedankt voor je sollicitatie en je interesse in het FOK!forum.
We nemen je sollicitatie mee naar achteren en hoort zo spoedig mogelijk van ons.
Met vriendelijke groet,
Nikky
Forum Admin @FOK!.nl
quote:At 13:00 11-11-2005, you wrote:
> Beste mensen, lieve fokmoderators,
>
> Langs deze weg wil ik jullie laten weten dat ik, na rijp beraad, heb besloten
> om mij niet beschikbaar te stellen als moderator voor de afdeling ONZ binnen
> jullie forum.
>
> Mijn beweegredenen daarvoor zijn als volgt. Ten eerste zal ik waarschijnlijk
> over een surplus aan humor beschikken hetgeen zal resulteren in een voor
> jullie onvoldoende aantal slotjes. Ten tweede acht ik mezelf niet corrupt
> genoeg om plaats te nemen in jullie team. Op de derde en zeker niet de minste
> plaats kan ik wel stellen dat mij voor het modereren de vereiste motivatie
> volkomen ontbreekt. Ik blijf begrijpelijkerwijs liever reageren met baggerposts.
>
> Ik begrijp dat die een zware teleurstelling en dito verlies voor jullie is,
> maar helaas, het is niet anders. Mochten jullie naar aanleiding hiervan de
> behoefte hebben om te smeken of ik alsjeblieft toch tot jullie crew wil
> toetreden, dan zal ik jullie daartoe de gelegenheid bieden.
>
> Ik wens jullie dan ook veel succes toe met het vinden van een andere mod voor
> jullie team.
>
> Lieve groetjes, en kusjes voor Yvonne,
>
> Vogeltjesdans
Mag ik al inzetten op het antwoord?quote:
Ja hee, zo maak ik geen kans muts.quote:
Ik zou alleen kans maken op basis van registratiedatum.quote:
Oh ja, dat is waar.quote:Op zondag 13 november 2005 01:43 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik zou alleen kans maken op basis van registratiedatum.Dus ga je gang joh..
* stem toewerpt *quote:Op zondag 13 november 2005 14:23 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Helaas ligt mijn registratie datum te hoog om enige kans te maken, anders was ik vanzelfsprekend de juiste vrouw
*eensch*quote:Op zondag 13 november 2005 14:23 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Helaas ligt mijn registratie datum te hoog om enige kans te maken, anders was ik vanzelfsprekend de juiste vrouw
quote:
nuff said.quote:Van: "nikky@fok.nl" <nikky@fok.nl>
ouwe jongens krentebroodquote:
Zodra je tietenfoto's naar Danny verstuurd is de kans dat je de nieuwe FA wordt nog vrij groot.quote:Op zondag 13 november 2005 14:23 schreef -BoosBloempje- het volgende:
BoosBloempje.rarquote:Op zondag 13 november 2005 17:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zodra je tietenfoto's naar Danny verstuurd is de kans dat je de nieuwe FA wordt nog vrij groot.
puik plan. Modrecycling is in.quote:Op zondag 13 november 2005 17:24 schreef Croupouque het volgende:
Ik denk dat ik maar weer eens ga solliciteren.
Nou, ik heb een voorstel. Ik ben doorderweeks ook niet zoveel meer online. Misschien kunnen we een duo-weekend-modschap aan.quote:Op zondag 13 november 2005 17:24 schreef Croupouque het volgende:
Misschien moet er nog een derde bij, voor de zaterdag- en zondagochtenden.quote:Op zondag 13 november 2005 17:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, ik heb een voorstel. Ik ben doorderweeks ook niet zoveel meer online. Misschien kunnen we een duo-weekend-modschap aan.
Die dan ook de middag en de avond dekt?quote:Op zondag 13 november 2005 17:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Misschien moet er nog een derde bij, voor de zaterdag- en zondagochtenden.
Wauw.quote:Op zondag 13 november 2005 17:30 schreef Adelante het volgende:
De zaterdagmiddag kan ik dan wel voor jullie
Pff, dat opperde ik de vorige keer al in m'n propaganda topic.quote:Op zondag 13 november 2005 17:36 schreef livEliveD het volgende:
Ik vind dat we meer naar een dictatuur toemoeten.
in het geval van dictatuur wil ik mezelf graag kandidaat stellenquote:Op zondag 13 november 2005 18:34 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Pff, dat opperde ik de vorige keer al in m'n propaganda topic.
wat is het verschil tussen een dictatuur en hoe het nu is?quote:Op zondag 13 november 2005 17:36 schreef livEliveD het volgende:
Ik vind dat we meer naar een dictatuur toemoeten. Scheelt namelijk crewmeets en die tijd kun je dan aan het slaaf zijn besteden. Ik opteer om ONZ slaaf te worden voor de komende 8 dagen (ja ik ga direct voor het lange modperiode-pakket)
Daar lijkt het al erg veel opquote:Op zondag 13 november 2005 18:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Gewoon, elke week een gastmod.
Er zijn teveel dictatorsquote:Op zondag 13 november 2005 23:47 schreef Schmurf het volgende:
wat is het verschil tussen een dictatuur en hoe het nu is?
Ben benieuwdquote:Op maandag 14 november 2005 00:39 schreef Hoehner het volgende:
Als ik de criteria zo doorlees dan moet de nieuwe moderator zichzelf grappig vinden, een afkeer hebben jegens de kleur blauw, enorme verwachtingen van het moderatorschap hebben, en 90% van de topics in OvjL non-grappig vinden. Het belooft wat.
Gargamel zou een kans maken.quote:Op maandag 14 november 2005 00:39 schreef Hoehner het volgende:
Als ik de criteria zo doorlees dan moet de nieuwe moderator zichzelf grappig vinden, een afkeer hebben jegens de kleur blauw, enorme verwachtingen van het moderatorschap hebben, en 90% van de topics in OvjL non-grappig vinden. Het belooft wat.
Ok Deal.quote:Op zondag 13 november 2005 17:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Misschien moet er nog een derde bij, voor de zaterdag- en zondagochtenden.
oh ik wil best hoorquote:Op maandag 14 november 2005 03:16 schreef Roi het volgende:
De persoon onder mij krijgt mijn stem!
Ik zou bijna die sollicitatie de deur uit schrijvenquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:56 schreef livEliveD het volgende:
Ik ben al jaren voor het idee om geen moderators in onzin te hebben maar begeleiders. En ja, dat kost wat mankracht maar alles om de ander te helpen. Een wekelijks praatgroepjestopic lijkt me ook wel zinvol zodat je met lotgenoten over je baggerverslaving kunt praten. En je op vaste tijden melden. Daarnaast een soort van integratieplan zodat je langzaam mee kan gaan posten in de serieuze fora. Ook een apart icoon voor baggeraars lijkt me een pre zodat anderen daar rekening mee kunnen houden (soort van rijschool uithangbord op je auto zeg maar). Wie is voor?
Heh dit is best een off-topic post
quote:Op zondag 13 november 2005 17:24 schreef Croupouque het volgende:
jij welquote:Op maandag 14 november 2005 13:29 schreef NedeRolf het volgende:
Ik ben net benaderd :S
de deadline is over 2 uur bereikt. ik neem aan dat er ondertussen al redelijk wat overlegd is, en er na 20:00 overleg gepleegd wordt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:13 schreef NedeRolf het volgende:
Inderdaad, wanneer wordt het bekend gemaakt?
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:01 schreef Schmurf het volgende:
[..]
de deadline is over 2 uur bereikt. ik neem aan dat er ondertussen al redelijk wat overlegd is, en er na 20:00 overleg gepleegd wordt.
dan wordt het vandaag ook nog bekend gemaakt neem ik aan? (iemand die weet hoe dit vorige keren ging?)
Het lijkt mij inderdaad ook dat de meeste serieuze sollicitaties al binnen zijn, en dat ze al een paar uitgesloten hebben.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:01 schreef Schmurf het volgende:
[..]
de deadline is over 2 uur bereikt. ik neem aan dat er ondertussen al redelijk wat overlegd is, en er na 20:00 overleg gepleegd wordt.
dan wordt het vandaag ook nog bekend gemaakt neem ik aan? (iemand die weet hoe dit vorige keren ging?)
Nou, ik ben benieuwd.quote:Van: nikky@fok.nl <nikky@fok.nl>
Verzonden: zaterdag 12 november 2005 0:27:01
Aan: "Tim Gregoire" <mijnhotmail@hotmail.com>
Cc: forum@fok.nl
Onderwerp: Re: Sollicitatie
| | | Postvak IN
Hoi Boebiedoe
Bedankt voor je sollicitatie en je interesse in het FOK!forum.
We nemen je sollicitatie mee naar achteren en hoort zo spoedig mogelijk van ons.
Met vriendelijke groet,
Nikky
Forum Admin @FOK!.nl
At 13:35 11-11-2005, you wrote:
Er lopen 2 vibrators over de noordpool zegt de een tegen de andere "brrrrrrrrrrrr"
Kusje,
boebiedoe
Daarmee doel je toch zeker niet op mij hé.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:17 schreef NJ het volgende:
En natuurlijk zitten daar een aantal tussen die niet eens serieus te noemen zijn
Vanaf 20:00 uur? Tof. Wordt de uitslag dan vanavond nog bekend gemaakt, of hebben de rayonhoofden iets langer de tijd nodig?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:17 schreef NJ het volgende:
We hebben tot nu toe een stuk of tien mailtjes binnen.
En natuurlijk zitten daar een aantal tussen die niet eens serieus te noemen zijn en een aantal die zeker kanshebber zijn.
Dus dan gaan we vanaf acht uur elk onze mening geven over de binnengekomen sollicitaties en zodra wij eruit zijn en de FA's het er mee eens zijn, dan krijgen jullie het te horen..
quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:23 schreef boebiedoe het volgende:
Daarmee doel je toch zeker niet op mij hé..
Ben je al zenuwachtig, BrauN?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Vanaf 20:00 uur? Tof. Wordt de uitslag dan vanavond nog bekend gemaakt, of hebben de rayonhoofden iets langer de tijd nodig?
Het loopt me al aardig dun door de broek, ja.quote:
Dat laatste.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Vanaf 20:00 uur? Tof. Wordt de uitslag dan vanavond nog bekend gemaakt, of hebben de rayonhoofden iets langer de tijd nodig?
Mijn email ligt eruit, vandaar dat jullie geen smeekbede dreigmail sollicitatie hebben ontvangen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:17 schreef NJ het volgende:
En natuurlijk zitten daar een aantal tussen die niet eens serieus te noemen zijn en een aantal die zeker kanshebber zijn.
Dus dan gaan we vanaf acht uur elk onze mening geven over de binnengekomen sollicitaties en zodra wij eruit zijn en de FA's het er mee eens zijn, dan krijgen jullie het te horen..
Okee!quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:17 schreef NJ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |