quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Mensen die 'op zen tijd' in Delft komen mogen ook geen mod worden!
tot de scheit jou dood, ik ben een hoop schijt gewend. Net als drugs langzaam dosis verhogenquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bedoelt eerder: tot de scheit ons dood toch?
ja en ik ben kapitein igloquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:26 schreef NedeRolf het volgende:
Ben net benaderd :S
vanachter zeker door een groot geschapen negerquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:26 schreef NedeRolf het volgende:
Ben net benaderd :S
Je hebt écht een obsessie heh?quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:26 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]tis inderdaad net polen dat delft
Ik ben een heul slechte mod!quote:
En ik ben een stuk jonger én heb geen koters én geen baan én geen school. Ik faal dus ook al hard genoeg.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja dat was met mother-mother ook geen probleem toen.
mod mag neit bannenquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:27 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik ben een heul slechte mod!![]()
ik ben er maar soms , en ban gewoon iedereen die mij tegenspreekt!![]()
![]()
Appeltje-eitje....
Ja maar jij bent dus erg labiel en de kans dat jij snel van een gebouw afspringt is erg groot dus daar hebben ze ook weinig aan....quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En ik ben een stuk jonger én heb geen koters én geen baan én geen school. Ik faal dus ook al hard genoeg.
Ik mag als mod wel advies geven!...quote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:29 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja maar jij bent dus erg labiel en de kans dat jij snel van een gebouw afspringt is erg groot dus daar hebben ze ook weinig aan....![]()
Ik zie geen komma's en hoofletters. Toedeledokie.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:29 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja maar jij bent dus erg labiel en de kans dat jij snel van een gebouw afspringt is erg groot dus daar hebben ze ook weinig aan....![]()
Nu nog alleen zorgen dat je tietenfoto's uitlekken als tena bij een sluitspierpatiënt and we have a winner!quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En ik ben een stuk jonger én heb geen koters én geen baan én geen school. Ik faal dus ook al hard genoeg.
Ja hoquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:29 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Nee idd....quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja ho. Ik ben heul niet labiel aangezien ik mijn falen geaccepteerd heb en ermee heb leren leven enzo
.
Trouwens, labiele mods zijn volgens mij allang geen uitzondering meer.
sure, en ga nu maar met je broodrooster in badquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:35 schreef Guidoow het volgende:
mag ik? mag ik?
Ach, ze keken ook al tegen me op, vóórdat ik een kleurtje had.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Een vrouw met dezelfde rechten en kleur kijkt niet meer tegen je op dus dan zijn je kansen al helemaal verkeken lijkt me…
Defineer 'ze'.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, ze keken ook al tegen me op, vóórdat ik een kleurtje had.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:31 schreef NJ het volgende:
Gewoon mailen allemaal.
Dat betkent dus dat we niet zo'n hele goede mod krijgen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:36 schreef Lucille het volgende:
Overigens kan je niet solliciteren voor FA, je wordt gevraagt. Net als hele goede moderatoren dus.
Naar de mening van een FA. En wat weten die er nou van?quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[..]
Dat betkent dus dat we niet zo'n hele goede mod krijgen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:37 schreef Dark_Killah het volgende:
Of niet
Ik denk dat Drikh je op een spoorwegovergang erg op je plek vindt zitten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:38 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik denk dat dirk me toch heel erg op mijn plaats zou vinden zitten.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:40 schreef sr_firewire het volgende:
Van welke Mod krijgen we nu een .zip![]()
![]()
Precies, netjes vastgebonden met leren riempjes, een natte spons op je hoofd en een ijzeren hoed met allerlei draadjes. Die ideale stoel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:38 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik denk dat dirk me toch heel erg op mijn plaats zou vinden zitten.
De spons mag ook wel droog, het mag best enigzins pijn doenquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Precies, netjes vastgebonden met leren riempjes, een natte spons op je hoofd en een ijzeren hoed met allerlei draadjes. Die ideale stoel.
quote:Op donderdag 10 november 2005 21:09 schreef Bupatih het volgende:
Vrouwen hebben voorrang.
Jij hebt te vaak naar The Green Mile gekeken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:59 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
De spons mag ook wel droog, het mag best enigzins pijn doen.
Das best een idee, een beetje Twentsche inslag in het beleid..quote:
Inderdaad ja, misschien al wel een keer of zes. Misschien moet ik eens een andere hobby zoeken.. Zou dat modden iets zijn denk jequote:Op vrijdag 11 november 2005 11:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij hebt te vaak naar The Green Mile gekeken.
[afbeelding]
prrrrrrrrrrreciesquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:07 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
Das best een idee, een beetje Twentsche inslag in het beleid..
ik heb ervaringquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:10 schreef Dos37 het volgende:
Meki had zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |