Ik ben heel consequent in mijn inconsequentie.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:04 schreef detulp050 het volgende:
Ben je consequent ?
Sorry, maar de crew heeft reeds besloten dat de Griek en mijzelf de functie zullen gaan bekleden. Volgende keer maar gewoon weer een foto van je tieten mailen als je weer crew wilt worden.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben heel consequent in mijn inconsequentie.
Haha. Ik kan het al veel goedkoper.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:03 schreef Insomaniac het volgende:
Boebiedoe mag voor 50 euro onbeperkt in alle besloten fora lezen
Opmerking over Nikky inslikt.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:12 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Haha. Ik kan het al veel goedkoper..
Sukkel! Als ik überfa ben krijgen jullie gewoon alle rechten! Gratis!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:11 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Sorry, maar de crew heeft reeds besloten dat de Griek en mijzelf de functie zullen gaan bekleden. Volgende keer maar gewoon weer een foto van je tieten mailen als je weer crew wilt worden.![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:13 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dat vergat ik bijna, ik krijg zelfs nog toe..
Waarom is Inso nog niet donkerblauw??quote:Op donderdag 10 november 2005 20:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sukkel! Als ik überfa ben krijgen jullie gewoon alle rechten! Gratis!
Mijn punt!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:14 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Waarom is Inso nog niet donkerblauw??![]()
Bedankt.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:21 schreef Tafkahs het volgende:
ik ben er uit, jij wordt het
Je mag blijven.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:25 schreef Dagonet het volgende:
What's in it for me?
Je weet dat POTA een nudistenforum is he?quote:
Kick je wel ratman uit al z'n bevoegdheden?quote:
Dit is een serieus topic.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je weet dat POTA een nudistenforum is he?
Is dat zo'n inteeltkliek joh?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:31 schreef boebiedoe het volgende:
Maar sowieso zal dit nooit kunnen doorgaan natuurlijk. Want dan zijn NiNi en Inso niet meer van Dagonet aanhankelijk voor inside-informatie en dan is Dagonet zijn kans dat het ooit nog wat tussen hun 3 had kunnen worden waarschijnlijk verschoten. Dus Dagonet zal 't nooit zover laten komen.
Ofzo.
Best kut ja dat Cynix weggaat. En Dago vertelt nooit wat.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:31 schreef boebiedoe het volgende:
Maar sowieso zal dit nooit kunnen doorgaan natuurlijk. Want dan zijn NiNi en Inso niet meer van Dagonet aanhankelijk voor inside-informatie en dan is Dagonet zijn kans dat het ooit nog wat tussen hun 3 had kunnen worden waarschijnlijk verschoten. Dus Dagonet zal 't nooit zover laten komen.
Ofzo.
Breuls heeft altijd gelijkquote:Op donderdag 10 november 2005 21:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
HET! IS! EEN! SERIEUS! TOPIC!
Breuls is dan jouw baas.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:06 schreef Insomaniac het volgende:
Breuls probeert m'n gezag nu al te ondermijnen. GOED BEGIN, COLLEGA!!
Nu dus niet meer, nadat hij de zoek heeft gemaakt, trap ik hem eruit!quote:
En bedankt he. De zoek komt nu echt nooit meer terug.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:12 schreef Insomaniac het volgende:
nadat hij de zoek heeft gemaakt, trap ik hem eruit!
Welnee, dat heeft ie niet eens in de gaten. Typisch Breuls.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:25 schreef dwerg het volgende:
[..]
En bedankt he. De zoek komt nu echt nooit meer terug.
Geen zorgen dwerg. Breuls denkt namelijk dat het een grapje is omdat het in ONZ staat.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:25 schreef dwerg het volgende:
[..]
En bedankt he. De zoek komt nu echt nooit meer terug.
+2 Inzichtvolquote:Op donderdag 10 november 2005 21:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Geen zorgen dwerg. Breuls denkt namelijk dat het een grapje is omdat het in ONZ staat.
Opschepperquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:36 schreef Lucille het volgende:
Overigens kan je niet solliciteren voor FA, je wordt gevraagt. Net als hele goede moderatoren dus.
Ik wou net zeggen, waarom zou ze daar achteraf nog voor moeten gaan rekenenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:13 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dat vergat ik bijna, ik krijg zelfs nog toe..
Je bent vaker blauw geweest dan dat PR op jaarbasis bij elkaar kan zuipen. Waarom wil je nu weer, en hoe lang ga je het volhouden?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:15 schreef Insomaniac het volgende:
Zelfs Dirkh steunt me, need I say more? En Dago vindt hem veelbelovend, dus zijn stem telt!!
Je hebt gelijk, groot gelijkquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:16 schreef Hoehner het volgende:
Wat een trieste aandachtshoer ben je ook, om er daadwerkelijk een topic over te openen. Fi, uiteraard.
Een licht 'déjà vu'-gevoel bekruipt mij trouwens bij het lezen van dit topic in combinatie met het 'verkapte'-"maak mij mod"-topic van mede-aandachtshoer ijsmeis van een maandje of wat terug.![]()
Bij deze dus mijn kandidaatstelling, met als single-issue:
- Alle domme aandachtshoeren (ijsmeis, insomaniac, jett, maryse, etc.) van het forum tiefen. [afbeelding]
Hoe durf je inso'n debiel rijtje te zetten, ketter.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:16 schreef Hoehner het volgende:
ijsmeis, insomaniac, jett, maryse, etc
Ze zoekt toch aandacht, of niet dan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:56 schreef dwerg het volgende:
[..]
Hoe durf je inso'n debiel rijtje te zetten, ketter.
probeer je ons te ontvluchten?quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:06 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ben zo dol op opgefokte happende users..
Nee, jouw posts zijn lekker duidelijk, lamlul.quote:Op zondag 20 november 2005 17:55 schreef Scepsis het volgende:
mij niet volledig helder is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |