Opschepperquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:36 schreef Lucille het volgende:
Overigens kan je niet solliciteren voor FA, je wordt gevraagt. Net als hele goede moderatoren dus.
Ik wou net zeggen, waarom zou ze daar achteraf nog voor moeten gaan rekenenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:13 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dat vergat ik bijna, ik krijg zelfs nog toe..
Je bent vaker blauw geweest dan dat PR op jaarbasis bij elkaar kan zuipen. Waarom wil je nu weer, en hoe lang ga je het volhouden?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:15 schreef Insomaniac het volgende:
Zelfs Dirkh steunt me, need I say more? En Dago vindt hem veelbelovend, dus zijn stem telt!!

Je hebt gelijk, groot gelijkquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:16 schreef Hoehner het volgende:
Wat een trieste aandachtshoer ben je ook, om er daadwerkelijk een topic over te openen. Fi, uiteraard.
Een licht 'déjà vu'-gevoel bekruipt mij trouwens bij het lezen van dit topic in combinatie met het 'verkapte'-"maak mij mod"-topic van mede-aandachtshoer ijsmeis van een maandje of wat terug.![]()
Bij deze dus mijn kandidaatstelling, met als single-issue:
- Alle domme aandachtshoeren (ijsmeis, insomaniac, jett, maryse, etc.) van het forum tiefen. [afbeelding]
Hoe durf je inso'n debiel rijtje te zetten, ketter.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:16 schreef Hoehner het volgende:
ijsmeis, insomaniac, jett, maryse, etc
Ze zoekt toch aandacht, of niet dan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:56 schreef dwerg het volgende:
[..]
Hoe durf je inso'n debiel rijtje te zetten, ketter.
probeer je ons te ontvluchten?quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:06 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ben zo dol op opgefokte happende users..
Nee, jouw posts zijn lekker duidelijk, lamlul.quote:Op zondag 20 november 2005 17:55 schreef Scepsis het volgende:
mij niet volledig helder is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |