pas op, straks drogen je slijmklieren uitquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:53 schreef Schmurf het volgende:
hee dat was best wel assertief van mij, misschien moet ik maar mod worden!
Croupouque is het met zulke omgekeerde psychologie wel gelukt, maar dat was met Odols. En om te zeggen dat dat nou een succes was...quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Datum: Fri, 11 Nov 2005 13:00:40 +0100
Van: "vogeltjesdans" <beffer.van.yvonne@hotmail.com>
Aan: forum@fok.nl
Onderwerp: moderator
Beste mensen, lieve fokmoderators,
Langs deze weg wil ik jullie laten weten dat ik, na rijp beraad, heb besloten
om mij niet beschikbaar te stellen als moderator voor de afdeling ONZ binnen
jullie forum.
Mijn beweegredenen daarvoor zijn als volgt. Ten eerste zal ik waarschijnlijk
over een surplus aan humor beschikken hetgeen zal resulteren in een voor
jullie onvoldoende aantal slotjes. Ten tweede acht ik mezelf niet corrupt
genoeg om plaats te nemen in jullie team. Op de derde en zeker niet de minste
plaats kan ik wel stellen dat mij voor het modereren de vereiste motivatie
volkomen ontbreekt. Ik blijf begrijpelijkerwijs liever reageren met baggerposts.
Ik begrijp dat die een zware teleurstelling en dito verlies voor jullie is,
maar helaas, het is niet anders. Mochten jullie naar aanleiding hiervan de
behoefte hebben om te smeken of ik alsjeblieft toch tot jullie crew wil
toetreden, dan zal ik jullie daartoe de gelegenheid bieden.
Ik wens jullie dan ook veel succes toe met het vinden van een andere mod voor
jullie team.
Lieve groetjes, en kusjes voor Yvonne,
Vogeltjesdans
bij wie slijm ik nu dan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
pas op, straks drogen je slijmklieren uit
kroep was wel een toffe modquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Croupouque is het met zulke omgekeerde psychologie wel gelukt, maar dat was met Odols. En om te zeggen dat dat nou een succes was...
De kunst is om het te kunnen zonder dat je blauw bentquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:41 schreef Dribbel_ het volgende:
En als er 1 iemand is die Paultjuhhh kan laten stoppen met baggeren ben ik het wel, dus maak me blauw![]()
met wie moet ik dan baggerenquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
De kunst is om het te kunnen zonder dat je blauw bent
dat wel ja.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik knipperde met m'n ogen en hij was weer weg
Start een eigen forum met <insert half onzin>quote:
en noem het forumhoerenquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Start een eigen forum met <insert half onzin> [afbeelding]
Gelukkig hebben we de zeer tevreden Ali er aan overgehoudenquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:55 schreef rompompom het volgende:
Croupouque is het met zulke omgekeerde psychologie wel gelukt, maar dat was met Odols. En om te zeggen dat dat nou een succes was...
Heh kut. Ik wilde die naam net voorstellen als vervanging voor het keldertjequote:
Ja, jij mag mailen naar bupatih@gmail.com.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Boe
Misschien heb ik wel gesollliciteerdquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:23 schreef HuHu het volgende:
Schmurf, waarom jij niet?
Punten kunnen niet bij Hotmail, dit is dus pure blufquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
misshcien wil mother-mother het nog eens proberen?
ach, Bupatih werd het ook pas bij zn achtste sollicitatie, dus wie weet jij nu ook eindelijk... Heb je weer gewoon het opgelsagen standaard ik wil ONZ mod worden mailtje gestuurd, of voor de afwisseling een nieuwe geschreven?quote:
Omdat ik er geen zin in heb om van dat debiele ondankbare kutwerk te doen wat ik al anderhalf jaar gedaan heb?quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:12 schreef Schmurf het volgende:
Q, waarom jij niet dan?
En wat doet 'n mod dan, al dan niet in de / een / het kast?quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:14 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Een homo, al dan niet in de / een / het kast.
Modden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:15 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
En wat doet 'n mod dan, al dan niet in de / een / het kast?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:20 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Ik denk
Ah, Renmaestro dus. Dat lijkt me een toffe peer, maar ik heb eigenlijk geen idee hoe hij als mod was.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:24 schreef Croupouque het volgende:
Ik ga nú opzoeken wie er weg is.
Ik had dat een week terug ongeveer in het FB-topic van Onz. Hé, is Ren mod hier?quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:32 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ah, Renmaestro dus. Dat lijkt me een toffe peer, maar ik heb eigenlijk geen idee hoe hij als mod was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |