Start een eigen forum met <insert half onzin>quote:
en noem het forumhoerenquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Start een eigen forum met <insert half onzin> [afbeelding]
Gelukkig hebben we de zeer tevreden Ali er aan overgehoudenquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:55 schreef rompompom het volgende:
Croupouque is het met zulke omgekeerde psychologie wel gelukt, maar dat was met Odols. En om te zeggen dat dat nou een succes was...
Heh kut. Ik wilde die naam net voorstellen als vervanging voor het keldertjequote:
Ja, jij mag mailen naar bupatih@gmail.com.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Boe
Misschien heb ik wel gesollliciteerdquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:23 schreef HuHu het volgende:
Schmurf, waarom jij niet?
Punten kunnen niet bij Hotmail, dit is dus pure blufquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
misshcien wil mother-mother het nog eens proberen?
ach, Bupatih werd het ook pas bij zn achtste sollicitatie, dus wie weet jij nu ook eindelijk... Heb je weer gewoon het opgelsagen standaard ik wil ONZ mod worden mailtje gestuurd, of voor de afwisseling een nieuwe geschreven?quote:
Omdat ik er geen zin in heb om van dat debiele ondankbare kutwerk te doen wat ik al anderhalf jaar gedaan heb?quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:12 schreef Schmurf het volgende:
Q, waarom jij niet dan?
En wat doet 'n mod dan, al dan niet in de / een / het kast?quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:14 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Een homo, al dan niet in de / een / het kast.
Modden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:15 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
En wat doet 'n mod dan, al dan niet in de / een / het kast?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:20 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Ik denk
Ah, Renmaestro dus. Dat lijkt me een toffe peer, maar ik heb eigenlijk geen idee hoe hij als mod was.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:24 schreef Croupouque het volgende:
Ik ga nú opzoeken wie er weg is.
Ik had dat een week terug ongeveer in het FB-topic van Onz. Hé, is Ren mod hier?quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:32 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ah, Renmaestro dus. Dat lijkt me een toffe peer, maar ik heb eigenlijk geen idee hoe hij als mod was.
waar hangt pool uit eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het streven is een 1 op 1 bezetting.
relax die is ff mijn typo's aan het verbeterenquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:16 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
waar hangt pool uit eigenlijk?
Die zien we dus nooit meer terugquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
relax die is ff mijn typo's aan het verbeteren
Waarom denk je dat ze nog een mod zoekenquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:26 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Die zien we dus nooit meer terug
Ik wist dat ik een kans maakte.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, jij mag mailen naar bupatih@gmail.com. [afbeelding]
Al jaren zelfs.quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:56 schreef livEliveD het volgende:
Ik ben al jaren voor het idee om geen moderators in onzin te hebben maar begeleiders. En ja, dat kost wat mankracht maar alles om de ander te helpen. Een wekelijks praatgroepjestopic lijkt me ook wel zinvol zodat je met lotgenoten over je baggerverslaving kunt praten. En je op vaste tijden melden. Daarnaast een soort van integratieplan zodat je langzaam mee kan gaan posten in de serieuze fora. Ook een apart icoon voor baggeraars lijkt me een pre zodat anderen daar rekening mee kunnen houden (soort van rijschool uithangbord op je auto zeg maar). Wie is voor?
Heh dit is best een off-topic post
Zou best leuk zijn. Met stemrondes en opdrachten e.d.quote:Op zaterdag 12 november 2005 08:53 schreef Classics het volgende:
[..]
Ik wil mods weg kunnen stemmen
Big Modder
Elke week een mod minder![]()
Ik was er altijd vroeg bij. Toen ik bv 3 was kreeg ik al het idee om 80km/u op de ringweg van Amsterdam in te stellen.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Misschien moet ik me inderdaad maar afmelden
sorry jongens
quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:56 schreef livEliveD het volgende:
Ook een apart icoon voor baggeraars lijkt me een pre zodat anderen daar rekening mee kunnen houden (soort van rijschool uithangbord op je auto zeg maar).
Ik ben voorquote:
Nou ja...quote:Op zaterdag 12 november 2005 08:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wist dat ik een kans maakte.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:21 schreef Tiemie het volgende:Ik heb geen tijd Ik hou wel van kleurtjes ![]()
Het IS weinig werk Ik doe niet aan humor En bagger is töf .
Dus ik ben geschikt![]()
Plons de kikker is toch coolerquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:58 schreef Tiemie het volgende:
[..]
m'n huidige usericon is véél mooier..
Finse vlag?quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:04 schreef Tiemie het volgende:
Plons heeft wel iets blauw-wits, das wel positief.
quote:Datum: Sat, 12 Nov 2005 01:26:33 +0100
Van: "nikky@fok.nl" <nikky@fok.nl>
Aan: "vogeltjesdans" <beffer.van.yvonne@hotmail.com>
CC: forum@fok.nl
Onderwerp: Re: moderator
Hoi Vogeltjesdans,
Bedankt voor je sollicitatie en je interesse in het FOK!forum.
We nemen je sollicitatie mee naar achteren en hoort zo spoedig mogelijk van ons.
Met vriendelijke groet,
Nikky
Forum Admin @FOK!.nl
quote:At 13:00 11-11-2005, you wrote:
> Beste mensen, lieve fokmoderators,
>
> Langs deze weg wil ik jullie laten weten dat ik, na rijp beraad, heb besloten
> om mij niet beschikbaar te stellen als moderator voor de afdeling ONZ binnen
> jullie forum.
>
> Mijn beweegredenen daarvoor zijn als volgt. Ten eerste zal ik waarschijnlijk
> over een surplus aan humor beschikken hetgeen zal resulteren in een voor
> jullie onvoldoende aantal slotjes. Ten tweede acht ik mezelf niet corrupt
> genoeg om plaats te nemen in jullie team. Op de derde en zeker niet de minste
> plaats kan ik wel stellen dat mij voor het modereren de vereiste motivatie
> volkomen ontbreekt. Ik blijf begrijpelijkerwijs liever reageren met baggerposts.
>
> Ik begrijp dat die een zware teleurstelling en dito verlies voor jullie is,
> maar helaas, het is niet anders. Mochten jullie naar aanleiding hiervan de
> behoefte hebben om te smeken of ik alsjeblieft toch tot jullie crew wil
> toetreden, dan zal ik jullie daartoe de gelegenheid bieden.
>
> Ik wens jullie dan ook veel succes toe met het vinden van een andere mod voor
> jullie team.
>
> Lieve groetjes, en kusjes voor Yvonne,
>
> Vogeltjesdans
Mag ik al inzetten op het antwoord?quote:
Ja hee, zo maak ik geen kans muts.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |