BoosBloempje.rarquote:Op zondag 13 november 2005 17:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zodra je tietenfoto's naar Danny verstuurd is de kans dat je de nieuwe FA wordt nog vrij groot.
puik plan. Modrecycling is in.quote:Op zondag 13 november 2005 17:24 schreef Croupouque het volgende:
Ik denk dat ik maar weer eens ga solliciteren.
Nou, ik heb een voorstel. Ik ben doorderweeks ook niet zoveel meer online. Misschien kunnen we een duo-weekend-modschap aan.quote:Op zondag 13 november 2005 17:24 schreef Croupouque het volgende:
Misschien moet er nog een derde bij, voor de zaterdag- en zondagochtenden.quote:Op zondag 13 november 2005 17:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, ik heb een voorstel. Ik ben doorderweeks ook niet zoveel meer online. Misschien kunnen we een duo-weekend-modschap aan.
Die dan ook de middag en de avond dekt?quote:Op zondag 13 november 2005 17:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Misschien moet er nog een derde bij, voor de zaterdag- en zondagochtenden.
Wauw.quote:Op zondag 13 november 2005 17:30 schreef Adelante het volgende:
De zaterdagmiddag kan ik dan wel voor jullie
Pff, dat opperde ik de vorige keer al in m'n propaganda topic.quote:Op zondag 13 november 2005 17:36 schreef livEliveD het volgende:
Ik vind dat we meer naar een dictatuur toemoeten.
in het geval van dictatuur wil ik mezelf graag kandidaat stellenquote:Op zondag 13 november 2005 18:34 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Pff, dat opperde ik de vorige keer al in m'n propaganda topic.
wat is het verschil tussen een dictatuur en hoe het nu is?quote:Op zondag 13 november 2005 17:36 schreef livEliveD het volgende:
Ik vind dat we meer naar een dictatuur toemoeten. Scheelt namelijk crewmeets en die tijd kun je dan aan het slaaf zijn besteden. Ik opteer om ONZ slaaf te worden voor de komende 8 dagen (ja ik ga direct voor het lange modperiode-pakket)
Daar lijkt het al erg veel opquote:Op zondag 13 november 2005 18:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Gewoon, elke week een gastmod.
Er zijn teveel dictatorsquote:Op zondag 13 november 2005 23:47 schreef Schmurf het volgende:
wat is het verschil tussen een dictatuur en hoe het nu is?
Ben benieuwdquote:Op maandag 14 november 2005 00:39 schreef Hoehner het volgende:
Als ik de criteria zo doorlees dan moet de nieuwe moderator zichzelf grappig vinden, een afkeer hebben jegens de kleur blauw, enorme verwachtingen van het moderatorschap hebben, en 90% van de topics in OvjL non-grappig vinden. Het belooft wat.
Gargamel zou een kans maken.quote:Op maandag 14 november 2005 00:39 schreef Hoehner het volgende:
Als ik de criteria zo doorlees dan moet de nieuwe moderator zichzelf grappig vinden, een afkeer hebben jegens de kleur blauw, enorme verwachtingen van het moderatorschap hebben, en 90% van de topics in OvjL non-grappig vinden. Het belooft wat.
Ok Deal.quote:Op zondag 13 november 2005 17:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Misschien moet er nog een derde bij, voor de zaterdag- en zondagochtenden.
oh ik wil best hoorquote:Op maandag 14 november 2005 03:16 schreef Roi het volgende:
De persoon onder mij krijgt mijn stem!
Ik zou bijna die sollicitatie de deur uit schrijvenquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:56 schreef livEliveD het volgende:
Ik ben al jaren voor het idee om geen moderators in onzin te hebben maar begeleiders. En ja, dat kost wat mankracht maar alles om de ander te helpen. Een wekelijks praatgroepjestopic lijkt me ook wel zinvol zodat je met lotgenoten over je baggerverslaving kunt praten. En je op vaste tijden melden. Daarnaast een soort van integratieplan zodat je langzaam mee kan gaan posten in de serieuze fora. Ook een apart icoon voor baggeraars lijkt me een pre zodat anderen daar rekening mee kunnen houden (soort van rijschool uithangbord op je auto zeg maar). Wie is voor?
Heh dit is best een off-topic post
quote:Op zondag 13 november 2005 17:24 schreef Croupouque het volgende:
jij welquote:Op maandag 14 november 2005 13:29 schreef NedeRolf het volgende:
Ik ben net benaderd :S
de deadline is over 2 uur bereikt. ik neem aan dat er ondertussen al redelijk wat overlegd is, en er na 20:00 overleg gepleegd wordt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:13 schreef NedeRolf het volgende:
Inderdaad, wanneer wordt het bekend gemaakt?
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:01 schreef Schmurf het volgende:
[..]
de deadline is over 2 uur bereikt. ik neem aan dat er ondertussen al redelijk wat overlegd is, en er na 20:00 overleg gepleegd wordt.
dan wordt het vandaag ook nog bekend gemaakt neem ik aan? (iemand die weet hoe dit vorige keren ging?)
Het lijkt mij inderdaad ook dat de meeste serieuze sollicitaties al binnen zijn, en dat ze al een paar uitgesloten hebben.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:01 schreef Schmurf het volgende:
[..]
de deadline is over 2 uur bereikt. ik neem aan dat er ondertussen al redelijk wat overlegd is, en er na 20:00 overleg gepleegd wordt.
dan wordt het vandaag ook nog bekend gemaakt neem ik aan? (iemand die weet hoe dit vorige keren ging?)
Nou, ik ben benieuwd.quote:Van: nikky@fok.nl <nikky@fok.nl>
Verzonden: zaterdag 12 november 2005 0:27:01
Aan: "Tim Gregoire" <mijnhotmail@hotmail.com>
Cc: forum@fok.nl
Onderwerp: Re: Sollicitatie
| | | Postvak IN
Hoi Boebiedoe
Bedankt voor je sollicitatie en je interesse in het FOK!forum.
We nemen je sollicitatie mee naar achteren en hoort zo spoedig mogelijk van ons.
Met vriendelijke groet,
Nikky
Forum Admin @FOK!.nl
At 13:35 11-11-2005, you wrote:
Er lopen 2 vibrators over de noordpool zegt de een tegen de andere "brrrrrrrrrrrr"
Kusje,
boebiedoe
Daarmee doel je toch zeker niet op mij hé.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:17 schreef NJ het volgende:
En natuurlijk zitten daar een aantal tussen die niet eens serieus te noemen zijn
Vanaf 20:00 uur? Tof. Wordt de uitslag dan vanavond nog bekend gemaakt, of hebben de rayonhoofden iets langer de tijd nodig?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:17 schreef NJ het volgende:
We hebben tot nu toe een stuk of tien mailtjes binnen.
En natuurlijk zitten daar een aantal tussen die niet eens serieus te noemen zijn en een aantal die zeker kanshebber zijn.
Dus dan gaan we vanaf acht uur elk onze mening geven over de binnengekomen sollicitaties en zodra wij eruit zijn en de FA's het er mee eens zijn, dan krijgen jullie het te horen..
quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:23 schreef boebiedoe het volgende:
Daarmee doel je toch zeker niet op mij hé..
Ben je al zenuwachtig, BrauN?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Vanaf 20:00 uur? Tof. Wordt de uitslag dan vanavond nog bekend gemaakt, of hebben de rayonhoofden iets langer de tijd nodig?
Het loopt me al aardig dun door de broek, ja.quote:
Dat laatste.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Vanaf 20:00 uur? Tof. Wordt de uitslag dan vanavond nog bekend gemaakt, of hebben de rayonhoofden iets langer de tijd nodig?
Mijn email ligt eruit, vandaar dat jullie geen smeekbede dreigmail sollicitatie hebben ontvangen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:17 schreef NJ het volgende:
En natuurlijk zitten daar een aantal tussen die niet eens serieus te noemen zijn en een aantal die zeker kanshebber zijn.
Dus dan gaan we vanaf acht uur elk onze mening geven over de binnengekomen sollicitaties en zodra wij eruit zijn en de FA's het er mee eens zijn, dan krijgen jullie het te horen..
Okee!quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:17 schreef NJ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |