coolquote:
da's in ieder geval een beginquote:Op donderdag 10 november 2005 21:00 schreef qu63 het volgende:
mijn site is ook gemaakt met kladblok
althans.. het logo staat er
Tering dan ben je echt stonedquote:Op donderdag 10 november 2005 21:13 schreef dolle_hond het volgende:
geinig die berkery zet in post 299 een tvp neer
hehe.. niet eens gezienquote:Op donderdag 10 november 2005 21:13 schreef dolle_hond het volgende:
geinig die berkery zet in post 299 een tvp neer
ik ookquote:Op donderdag 10 november 2005 21:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik had de eerste vorige maand al op![]()
that reminds me.. ik moet nog ergens oude kaas hebben liggenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ook
nu maar weer nieuwe gekocht
hele oude wrsquote:Op donderdag 10 november 2005 21:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
that reminds me.. ik moet nog ergens oude kaas hebben liggen![]()
ja, gatverdamme, van die steen-harde lettertjesquote:Op donderdag 10 november 2005 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
kruidnootjes zijn zwaar okee
Al die andere meuk die tussen "strooigoed" in zit, mag je rustig houden
die idd, en van die jellybeans en andere niet-sinterklaas-achtige zooiquote:Op donderdag 10 november 2005 21:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, gatverdamme, van die steen-harde lettertjes![]()
en die knoer-harde schuimpjes waarmee je een raam door kan gooienquote:Op donderdag 10 november 2005 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die idd, en van die jellybeans en andere niet-sinterklaas-achtige zooi
nope, die andere is voor morgenquote:
als hij nu stopt, dan niet tulikquote:Op donderdag 10 november 2005 21:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moah.. van zo'n klein zakje?
jep.. ik ga maar eens wat anders doenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:39 schreef dolle_hond het volgende:
we hebben weer een traag fok zeg
Ik zie hetquote:Op donderdag 10 november 2005 21:24 schreef classpc het volgende:
Eén of andere hond heeft me op 2nite gezet met een foto en MIJN msn adres
Ik hoop voor je dat je dat profiel niet bekeken hebt.quote:
Neuh, ik zag het topic in KLBquote:Op donderdag 10 november 2005 22:02 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je dat profiel niet bekeken hebt.
Tenzij je dat juist leuk vindt, natuurlijk.
Deejjjjjjjjquote:Op donderdag 10 november 2005 22:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*binnen komt en veel lawaai maakt
eejjjjjjjjj
Deejjjjjjjjquote:Op donderdag 10 november 2005 22:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*binnen komt en veel lawaai maakt
eejjjjjjjjj
[22:01] <Tha_T> Ik kom even online om te zeggen dat useraccounts suckenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:52 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Had je mijn dingen op IRC gelezen?![]()
Tokkie to me?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:53 schreef Sjowhan het volgende:
Useraccountding?
Die jaquote:Op donderdag 10 november 2005 22:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
[22:01] <Tha_T> Ik kom even online om te zeggen dat useraccounts sucken
[22:01] <Tha_T> Vooral als het die van je pa betreft
[22:02] <Tha_T>tot zo
)
[22:02] <Tha_T>dus
[22:02] * Tha_T (bla@.nl) Quit (Quit: Whehe jij leest deze quit-message!!!!!!1!1!11!!!)
die?
Ze is een beetje hardquote:Op donderdag 10 november 2005 22:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjj Jeejjjjjjj
maareh, die dame in je avatar, is dat je nieuwe vlam?
truster buzzerquote:Op donderdag 10 november 2005 23:04 schreef buzzer het volgende:
ik was er wel niet vanavond, maar ik zeg toch even welterusten
wat is daarmee danquote:
nou vooruit, ondanks dat je er niet was, toch een welgemeend welterustenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:04 schreef buzzer het volgende:
ik was er wel niet vanavond, maar ik zeg toch even welterusten
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat is niet wat je zoekt in een vrouw begrijp ik?
Already therequote:Op donderdag 10 november 2005 23:15 schreef Sjowhan het volgende:
Tha_T kom anders ff op IRC..
No problemo.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan vind je het vast niet erg als ik haar binnenkort eens opzoek
begin van het volgende jaarquote:Op donderdag 10 november 2005 23:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
No problemo.![]()
Wanneer ongeveer?
![]()
Ah ruk, dan ben ik net weg.quote:
Joh. Wat zal je er van balen.....quote:
ik huil mezelf wel in slaap'vanavondquote:Op donderdag 10 november 2005 23:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Joh. Wat zal je er van balen.....![]()
ja!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:53 schreef D.Rose het volgende:
het is hier trouwens weleens drukker
Je doet maar, ik zal hetzelfde doen.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik huil mezelf wel in slaap'vanavond
je neemt me toch niet in de maling he?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je doet maar, ik zal hetzelfde doen.![]()
Nee joh.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je neemt me toch niet in de maling he?
Alles goed Buzzerquote:
Aha okequote:Op vrijdag 11 november 2005 07:21 schreef indahnesia.com het volgende:
ja hoor. ik ga mijn website W3C-standaard maken. Ik moet nog redelijk wat kleine aanpassingen doen, maar het gaat ooit nog wel lukken
Ik ben nu al wakker en kan niet echt meer in slaap komenquote:Op vrijdag 11 november 2005 07:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedemorgen classpc, dat wordt nog even uitslapen of niet
Moppie!!!!!quote:
Wowquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Moppie!!!!!![]()
![]()
![]()
goedemorgen
alles goed
Goeiemorgenquote:
Ja ik ben rap vandaag hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
WowDas rap, ik verwachte de eerste tien minuten geen reactie in GCSC
![]()
Hai moppie![]()
![]()
Goed? Ja en nee.Bij jou duidelijk wel, verliefde speedy.
![]()
Hai class.quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:13 schreef classpc het volgende:
Bedankt SpeedyGJ
Graag gedaan Classpcquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:13 schreef classpc het volgende:
Bedankt SpeedyGJ
'tje?quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent toch ook een fok!usertje?
Goedemorgen lieve D.![]()
quote:
Ik aardig?? hoe kom je eropquote:
Kalmeringsmiddeltje geeft,quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja ik ben rap vandaag hoorheb veel zin
sorry ik weet totaal niet wat ik heb maar sinds ik verliefd ben ben ik echt compleet anders geworden, veel vrolijker enzo, ach logisch natuurlijk
![]()
Ja en nee? hmmz zit wat inbij mij zit het helemaal goed
![]()
![]()
![]()
danseeeee
[sub]GJ doe eens rustig[/sub}
en hoe kom je er weer vanaf?quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik aardig?? hoe kom je erop!!!!!!
Ik weet het, je bent een kop groter, zo niet meer.quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
'tje?
ik ben al een grote jongen hoor
Nou normaal zou ik zeggen, tis niet zo moeilijk, gewoon erop gaan zitten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik aardig?? hoe kom je erop!!!!!!
O jammer, zo snel alweer wegquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:19 schreef D.Rose het volgende:
ik moet ff de vuilnis aan de straat zetten, en daarna aan het werk
tot later
B
Dank jequote:Op vrijdag 11 november 2005 08:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kalmeringsmiddeltje geeft,![]()
Je hebt je energie ook nog nodig bij je vriendinnetje, ze heeft niets aan een uitgeput vriendje.![]()
Hahahquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:16 schreef Bengeltje het volgende:
Je hebt je energie ook nog nodig bij je vriendinnetje, ze heeft niets aan een uitgeput vriendje.![]()
goeiemorgen!quote:
Je moet het maar hopen, anders heb je gewoon pechquote:
D_H!!!!!!quote:
Speedy.quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dank je
Ik raak niet uitgeputze komt trouwens met de feestdagen hier heen
dat wordt super gezellig
Dat is een hele goeie vraagquote:
Dat vind ik erg lief van jequote:Op vrijdag 11 november 2005 08:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou normaal zou ik zeggen, tis niet zo moeilijk, gewoon erop gaan zitten.
maar deze keer blijf ik netjes.![]()
quote:
Tot later D.Rosequote:Op vrijdag 11 november 2005 08:19 schreef D.Rose het volgende:
ik moet ff de vuilnis aan de straat zetten, en daarna aan het werk
tot later
B
Je zit buitenquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:23 schreef classpc het volgende:
Wat is het toch koud... brrr
11.3 graden hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:23 schreef classpc het volgende:
Wat is het toch koud... brrr
Je wil mij formateren.quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is een hele goeie vraag
Kan simpel opgelost worden hoor.
Format Bengeltje
Enter
Alle gegevens zullen worden gewist weet je het zeker? Druk enter:
Enter.
Bezig met formateren.
1% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100%
Formateren voltooid.
Vul volumenaam in of druk op enter voor geen naam.
Enter
Opgelost slotje
Bengeltjequote:Op vrijdag 11 november 2005 08:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Speedy.![]()
Ik wil niet veel zeggen, maar uhhh DOE RUSTIG![]()
![]()
Gezellig dat ze met de feestdagen komt![]()
Nou ik kan net zo goed buiten zitten want de isolatie op mijn kamer is niet zo geweldig.quote:
Kom jij ook nog wel achterquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:26 schreef classpc het volgende:
je wordt zo druk van die liefde he
Heb ik nou nooit last van.quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:26 schreef classpc het volgende:
je wordt zo druk van die liefde he
nou, gedeeltelijk weet ik het alquote:
Dit is de enige manier om er weer vanaf te komen toch?quote:
quote:
mijn balkondeuren zijn alleen dubbelglasquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:27 schreef classpc het volgende:
[..]
Nou ik kan net zo goed buiten zitten want de isolatie op mijn kamer is niet zo geweldig.
Mijn kamer heeft een balkon, maar daarom is de hele buitenmuur van mijn kamer ook van hetzelfde kunststof als de balkondeur gemaakt.
Aha okequote:Op vrijdag 11 november 2005 08:28 schreef dolle_hond het volgende:
afgezien van mijn moeheid en hoofdpijn gaat t goed
Ai, nu ga je fout, niemand is TE lief.quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Bengeltje
Ik probeer rustig te doen maar ik kan dat niet![]()
![]()
![]()
Zeker gezellig dat ze komtze is te lief
![]()
![]()
mijntes niet eensquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
mijn balkondeuren zijn alleen dubbelglas
Nee, je vriendin moet je niet slaan. Kijk, daar gaat het al helemaal fout bij jou.quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]tot het 100% is, dan sla je al die vrolijkheid er compleet uit
quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ai, nu ga je fout, niemand is TE lief.![]()
Nouja, als jij maar gelukkig bent.
![]()
Beterschapjes hondje.quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:28 schreef dolle_hond het volgende:
afgezien van mijn moeheid en hoofdpijn gaat t goed
Dat bedoel ik ook nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:31 schreef classpc het volgende:
[..]
Nee, je vriendin moet je niet slaan. Kijk, daar gaat het al helemaal fout bij jou.
En een radiator aan je binnenmuur is niet mogelijk?quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:29 schreef classpc het volgende:
En doordat de buitenmuur van kunststof is, kan ik geen verwarming op mijn kamer hebben...
Ik heb hier nu wel zo'n wannabe radiator op wieletjes. een wadiator
Geen idee. Maar het is nogal een kleine kamer. Dan moet ik wel wat ruimte afstaan voordat die er bij kan.quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En een radiator aan je binnenmuur is niet mogelijk?
die heeft de zoon van de huisbazin (v, 70+) vervangen voordat ik erin kwam. Staat nog in de grondverfquote:
Ik heb alleen een gaskachelquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:34 schreef classpc het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het is nogal een kleine kamer. Dan moet ik wel wat ruimte afstaan voordat die er bij kan.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat had hij nou echt niet in de gaten.![]()
Er zijn toch tegewoordig van die lange smalle, zal toch wel mogelijk zijn?quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:34 schreef classpc het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het is nogal een kleine kamer. Dan moet ik wel wat ruimte afstaan voordat die er bij kan.
Vriendin wat speels een tikje geven tijdens het sexuele spel is vaak alleen maar opwindendquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:31 schreef classpc het volgende:
[..]
Nee, je vriendin moet je niet slaan. Kijk, daar gaat het al helemaal fout bij jou.
die zijn toch nooit leukquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beterschapjes hondje.
Hoofdpijn had ik gisterenavond, ouderavond was geen pretje .![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vriendin wat speels een tikje geven tijdens het sexuele spel is vaak alleen maar opwindend
Vaak, maar niet altijd.quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vriendin wat speels een tikje geven tijdens het sexuele spel is vaak alleen maar opwindend
Nou, bij de jongste ging ik trots naar huis.quote:
Dat is toch iets anders, lijkt mij.quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
SMquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:48 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat is toch iets anders, lijkt mij.
Ik ben oversext, okee, kan ik voor de rest ook niets aan doenquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]deze praat op zo'n vroege morgen
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ben oversext, okee, kan ik voor de rest ook niets aan doen('t is gewoon zo
)
goeiemorgenquote:
lastig inderdaad. Ik heb een tijdje geleden al de grote fouten eruit gehaald, maar nu wil ik het nog beter, te beginnen met mijn forum.quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:27 schreef Sjowhan het volgende:
w3c standaard.. lastig, maar als je alles volgt, gaat 't wel lukken
Goeiemorgen Flashquote:
quote:
en waarom wel eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee weet iemand of het een goed idee is om een USBstick als NTFS te formatteren? En waarom (niet)?
Vreemd, ik weet er zelf ook 't fijne er niet vanaf.. wellicht in DIG vragen?quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lastig inderdaad. Ik heb een tijdje geleden al de grote fouten eruit gehaald, maar nu wil ik het nog beter, te beginnen met mijn forum.Ik kom nogal wat vreemde dingen tegen, zo lijkt W3C het principe van 'directory' niet helemaal lekker te vinden
![]()
Links als /active/ lijkt hij niet goed te pakken....
Weeniet, stabieler file system of zo dacht ikquote:
Lijkt me geen probleem. Googlen levert ook niets negatiefs op geloof ik.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weeniet, stabieler file system of zo dacht ik
ik zal eerst de layout nog eens doorlopen vanavond. Alle andere opmaak-fouten zijn er inmiddels uit. Ik moet wel pagina per pagina alles doorlopenquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vreemd, ik weet er zelf ook 't fijne er niet vanaf.. wellicht in DIG vragen?
dag indaquote:
heb het maar gewoon gedaanquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:13 schreef classpc het volgende:
[..]
Lijkt me geen probleem. Googlen levert ook niets negatiefs op geloof ik.
sjongequote:Op vrijdag 11 november 2005 09:27 schreef dolle_hond het volgende:
nou fles:
dat mailtje maken kost veel moeite en tijd
hopelijk geniet je er straks van
nouquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sjonge
Nou ja kijk maar, heb het hele weekend nog
Ook pech voor z'n stats dan.. Tijdens het schoffelen kun je niet internettenquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:00 schreef WEST het volgende:
AMD krijgt pechze willen voorstellen om de WW in te korte.., aangezien AMD in de WW zit moet hij dus snel werk zoeken
![]()
nee dat kan nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ook pech voor z'n stats dan.. Tijdens het schoffelen kun je niet internetten![]()
goeiemorgenquote:
ja weet ik, maar die zou toch doodgaan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
_moder8tor_, AMD.. whatever. allemaal hetzelfde![]()
als ie zonder uitkering en baan moet overleven wel jaquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja weet ik, maar die zou toch doodgaan?
echt?quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:18 schreef qu63 het volgende:
ik ga toch dat notepad icoontje weghalen denk ik
ik werk liever met acces dan met excel. ik ben het boekhoudprogramma voor de ouderraad ook om aan het bouwen naar acces.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
hondje, sorry. Ik snap er geen kut vanik zie wat tabellen, maar waar de velddefinities of de relaties etc in Access zitten, geen flauw idee
Ik vind Access ook best vrij KUT eigenlijk. Gewoon omdat ik er niet uit wijs kom
Ik ben het op zich wel met je eens dat je sommige dingen veel beter in een database kan doen dan in een spreadsheet. Maar ik werk veel liever met een database-pakket wat ik WEL begrijpquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik werk liever met acces dan met excel. ik ben het boekhoudprogramma voor de ouderraad ook om aan het bouwen naar acces.
anders volg je toch een paar lesjes ecdl op de school waar je nu werkt?quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben het op zich wel met je eens dat je sommige dingen veel beter in een database kan doen dan in een spreadsheet. Maar ik werk veel liever met een database-pakket wat ik WEL begrijp
Access forceert je te denken in querys en rapporten en formulieren. Dat wil ik niet. Ik wil zelf mogen denkenquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
anders volg je toch een paar lesjes ecdl op de school waar je nu werkt?
Acces is heel eenvoudig mee te werken alsje weet hoe het werkt namelijk.
Daar laten ze je vast niet toe als je je fotocamera's meeneemtquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Access forceert je te denken in querys en rapporten en formulieren. Dat wil ik niet. Ik wil zelf mogen denkenAls ik met Access wil werken vraag ik wel asiel aan in Noord-Korea
Yet another reason not to use Accessquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daar laten ze je vast niet toe als je je fotocamera's meeneemt![]()
of nieuwssite's bekijktquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daar laten ze je vast niet toe als je je fotocamera's meeneemt![]()
de relaties vind je in EXTRA - RELATIESquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
hondje, sorry. Ik snap er geen kut vanik zie wat tabellen, maar waar de velddefinities of de relaties etc in Access zitten, geen flauw idee
Ik vind Access ook best vrij KUT eigenlijk. Gewoon omdat ik er niet uit wijs kom
Het toppunt van anti-stalinisme.. of waar doen ze daar aan..quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yet another reason not to use Access
geinig trouwens, een associatie tussen Noord-Korea en een Amerikaans product, dat zich nog "Toegang" noemt ook
of niet meezingt met propagandaquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
of nieuwssite's bekijkt
of nogal een eigen mening hebt
Eigen mening heb ik niet, dus dat scheeltquote:
volgens mij scoor je dan best hoog op de lijst van mensen die wellicht naar binnen mogen daar.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigen mening heb ik niet, dus dat scheelt![]()
mja, nu een beetje laat om weer terug je nest in te duikenquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:50 schreef Dark_Killah het volgende:
Owh, sta ik vandaag 7 uur op, blijkt het dat ik vrij ben.
kom je ook lekker op tijd achterquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:50 schreef Dark_Killah het volgende:
Owh, sta ik vandaag 7 uur op, blijkt het dat ik vrij ben.
die dozen schuiven doet het hem he...quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
godver
eerst dozen schuiven tot de lunch, en vanmiddag wat storingen lopen. EN het hele weekend aan databases klooien![]()
Ik al helemaal me tas inpakken enzo.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kom je ook lekker op tijd achter![]()
templates?quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:53 schreef WEST het volgende:
die verekte kut database.., waarom maakt die geen database aan zoals ik dat wil![]()
ik ben een CMS aan het installeren.., maar ik zit in de database en moet een database aanmaken zodat die aan het werk kan gaan. alleen hij weigerd een database aan te makenquote:
nee, klagen is ook weer zoietsquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:54 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik al helemaal me tas inpakken enzo., mjah boeie dan slaap ik morgen wel uit. Ik mag natuurlijk eigenlijk helemaal niet klagen over zo'n vrij dagje.
Mambo?quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:59 schreef WEST het volgende:
[..]
ik ben een CMS aan het installeren.., maar ik zit in de database en moet een database aanmaken zodat die aan het werk kan gaan. alleen hij weigerd een database aan te maken![]()
jupquote:
wat gebruik je?quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:30 schreef WEST het volgende:
[..]
jup
maar ik moet eerst een database aanmaken maar dat werkt gewoon niet![]()
daar ga ik me ook eens in verdiepen...quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:59 schreef WEST het volgende:
[..]
ik ben een CMS aan het installeren.., maar ik zit in de database en moet een database aanmaken zodat die aan het werk kan gaan. alleen hij weigerd een database aan te maken![]()
lunch zequote:Op vrijdag 11 november 2005 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
en alweer 2 PC's omgewisseld
Lunchtijd
aan het afkicken?quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
vandaag gewoon braaf bruin brood met snijworst
Hoe kom je daar bij?quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:28 schreef Dark_Killah het volgende:
Waarom zijn er maar 3 mensen online
ik denk dat hij nog steeds terug denkt aan die nare kroket-ervaring.quote:
die van mij is nog wel up hoor, ook bij sohostedquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:37 schreef classpc het volgende:
Nou lekker, mijn site is weer eens down. Way to go, Sohosted.
discriminatie is hetquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
die van mij is nog wel up hoor, ook bij sohosted
Ik heb server 4. En jij?quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
die van mij is nog wel up hoor, ook bij sohosted
Waarvoor gebruik je de pc?quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:42 schreef indahnesia.com het volgende:
Hey, ze hebben bij de MediaMarkt een leuke computer:Pentium 4 3.06 Ghz 1024 MB DDR geheugen 250 GB Sata harddisk ATI moederbord 256 MB videokaart 16x/48x DVD rewriter onboard geluidskaart card-readers input netwerkkaart toetsenbord muis WinXP SP2 M'soft Works 8.0
Wie zou daar 699 euro voor betalen? Ik zit er hard aan te denken deze op te pikken. Mijn huidige PC is uit zomer 2002, dus een beetje vernieuwing kan geen kwaad![]()
15, maar dat lees je straks welquote:
ik kan die 250gb wel gebruikenquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik kan die 250gb wel gebruiken
zij niet
ze heeft genoeg aan 1 á2 gig
je hebt gelijk, maar een schijf van 250gb voor iemand die alleen maar internetbankiert, af en toe wat spelltjes (spider, patience, etc) speelt en office gebruikt is wel erg veul!quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]sommige leren het ook nooit
Hoe groter de hd's hoe meer ze kunnen opvallen (Vooral bij de jongeren)
Hoe volle de hd's, hoe trager hij wordt.
1 maal crash,spul van 200 gig
Zelfs van 80 gig ben ik al niet echt blij, geef mij maar 4X 50 gig
ik maak dan ook regelmatig backups. op zich zit ik wel redelijk veilig op die manier. Ik heb er al 1 keer voordeel van gehad toen ik wat weggeflikkerd had wat ik nog nodig had.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]sommige leren het ook nooit
1 maal crash,spul van 200 gig
Zelfs van 80 gig ben ik al niet echt blij, geef mij maar 4X 50 gig
dat gaat dus minder lekkerquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:22 schreef AmyLee het volgende:middag alles goed? met mij niet heb de zoveelste toets verpest deze week
Klopt dan heb je er ook geen donder aanquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
je hebt gelijk, maar een schijf van 250gb voor iemand die alleen maar internetbankiert, af en toe wat spelltjes (spider, patience, etc) speelt en office gebruikt is wel erg veul!
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:22 schreef AmyLee het volgende:middag alles goed? met mij niet heb de zoveelste toets verpest deze week
ik heb wel veel data van mijn websites, ook foto's en dergelijke. Ik geloof dat mijn schijf van 120 gig nu wel 60% vol zit. ook wat games geinstalleerd, dan gaat het rap volquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
je hebt gelijk, maar een schijf van 250gb voor iemand die alleen maar internetbankiert, af en toe wat spelltjes (spider, patience, etc) speelt en office gebruikt is wel erg veul!
Allebei onzinquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
nou, dan kom ik straks in de buurt met mijn 250 gig.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allebei onzin
Boejje als je kan opvallenDaar is toch niet iets slecht aan of zo?
En mijn![]()
![]()
Pimp Jackass Motherfucker van een 500 GB schijf
![]()
![]()
is nu ongeveer half vol, en nog net zo snel als toen hij leeg was
Kan mezelf wel iets aandoen, het gaat gewoon klote net nu slagen zo belangrijk isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |