oftewel.. doe maar ietsquote:Op donderdag 10 november 2005 19:46 schreef Oploskoffie het volgende:
Leuk... Gevraagd worden een website te bouwen voor iemand die nog niet eens een domeinnaam heeft omdat de naam van de zaak nog bepaald moet worden![]()
En ik ben niet technisch
![]()
Ohwja... Gnaaf![]()
eeejjjjjjquote:
Het ontwerpen is het probleem niet zoquote:
Verwijs hem naar www.google.nl en dan: Free Webtemplatesquote:Op donderdag 10 november 2005 19:46 schreef Oploskoffie het volgende:
Leuk... Gevraagd worden een website te bouwen voor iemand die nog niet eens een domeinnaam heeft omdat de naam van de zaak nog bepaald moet worden![]()
En ik ben niet technisch
![]()
Ohwja... Gnaaf![]()
Idd, maar als beginner moet je toch wat hequote:Op donderdag 10 november 2005 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
templates
Weet je hoe hard die dingen zuigen?
Zelf bouwen
je moet toch ergens beginnen, als je niet weet hoe het moetquote:Op donderdag 10 november 2005 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
templates
Weet je hoe hard die dingen zuigen?
Zelf bouwen
goed puntquote:Op donderdag 10 november 2005 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
alleen met zelfbouw weet je zelf 100% hoe iets gedaan is of in elkaar zit
Met templates moet je het maar uitzoeken. Templates doen bovendien nooit precies wat je wil, en als je in staat bent om een template zodanig te tweaken en tunen dat ie dat wel doet, dan had je het makkelijk, en sneller, from scratch kunnen bouwen
Know what?quote:Op donderdag 10 november 2005 19:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Verwijs hem naar www.google.nl en dan: Free Webtemplates
So true.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Met templates moet je het maar uitzoeken. Templates doen bovendien nooit precies wat je wil, en als je in staat bent om een template zodanig te tweaken en tunen dat ie dat wel doet, dan had je het makkelijk, en sneller, from scratch kunnen bouwen
Ik ben geen beginnerquote:Op donderdag 10 november 2005 20:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd, maar als beginner moet je toch wat he![]()
En idd zelfbouw is 1000X beter
lekker html-en in kladblokquote:Op donderdag 10 november 2005 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
de rest hier is met ervaring geboren kennelijkquote:Op donderdag 10 november 2005 20:14 schreef Renesite het volgende:
Heb ze ook veeeel gebruikt
Daar heb ik al mijn "ervaring" weg qua opbouw
"....van spelen leer je lekker toch het meest!"quote:Op donderdag 10 november 2005 20:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
de rest hier is met ervaring geboren kennelijk
kan zijn, maar dan moet je wel speelgoed hebben, of weten hoe je ermee kan spelenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"....van spelen leer je lekker toch het meest!"
Kinderen voor Kinderen, 1984. En het is waar
Truequote:Op donderdag 10 november 2005 20:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
kan zijn, maar dan moet je wel speelgoed hebben, of weten hoe je ermee kan spelen
filemaker leert je hoe het moet?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
True
De learning curve van Access was mij ook te steilMaar met FileMaker kan ik best een boel
Windows 3.1 volgens mij al. Maar dat weet ik niet zeker, want daar had je ook Write bij.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:23 schreef dolle_hond het volgende:
kladblok zat al heel vroeg bij windows
Nou, dat is een DB-pakket waar ik na 1 dagje cursus best veel mee kan, na een hoop zelf prutsen natuurlijkquote:Op donderdag 10 november 2005 20:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
filemaker leert je hoe het moet?
ah, cursus, zonder cursus/leraar kan het dus niet?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dat is een DB-pakket waar ik na 1 dagje cursus best veel mee kan, na een hoop zelf prutsen natuurlijkEn ik vind het erg fijn werken, gewoon
nou ja, wat opstart-hulp is wel handig jaquote:Op donderdag 10 november 2005 20:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ah, cursus, zonder cursus/leraar kan het dus niet?
wadtjequote:Op donderdag 10 november 2005 20:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
alleen zo'n plaatje weiger ik te gebruiken.
quote:
Wrom?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
alleen zo'n plaatje weiger ik te gebruiken.
ik heb trouwens al wel mijn frontpage W3C transitional gemaakt. Dat was een hele klus. Ooit komt de website nog wel in zijn geheel.quote:
ah okee, goed excuusquote:Op donderdag 10 november 2005 20:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb adverteerders die behoorlijk betalen voor dat plekkie![]()
plaatje staat nu op mn sitequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |