nou zegquote:Op maandag 28 november 2005 16:00 schreef Seborik het volgende:
Waarom moet ik daar nu weer op zoeken. Sodemieter op, ik heb al genoeg gezeik aan m'n kop.
*knuflett sebobo.quote:Op maandag 28 november 2005 16:00 schreef Seborik het volgende:
Sodemieter op, ik heb al genoeg gezeik aan m'n kop.
Whehehe! Wil je vrijdag ook zo'n mooi topic in OO?quote:Op maandag 28 november 2005 19:40 schreef Tokus het volgende:
damn, das wel heel lang zeg! ik voel me gewoon ineens een n00b!
quote:Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.
Tja, dat zijn dus echt van die dingen waarvan ik niet weet of ik er nou trots op zou zijn, of me helemaal kapot zou moeten schamen. Ik heb in die vijf jaar dat ik hier zit wel leuke mensen ontmoet, maar toch bekruipt me af en toe het idee dat ik ontzettend veel uren verkloot heb.quote:Op maandag 28 november 2005 19:32 schreef Jane het volgende:
Ja, hallo!
Had ik hier al verteld dat ik vandaag precies 6 jaar op FOK! geregistreerd sta? Wat een mijlpaal niet?
De vraag is natuurlijk of je die uren anders zoveel beter had besteed. Niet dat je je noodzakelijk beter zal voelen van het antwoord op die vraag trouwensquote:Op maandag 28 november 2005 21:00 schreef dwerg het volgende:
[..]
Tja, dat zijn dus echt van die dingen waarvan ik niet weet of ik er nou trots op zou zijn, of me helemaal kapot zou moeten schamen. Ik heb in die vijf jaar dat ik hier zit wel leuke mensen ontmoet, maar toch bekruipt me af en toe het idee dat ik ontzettend veel uren verkloot heb.
hoeft niet per sé, ik post daar toch nooit.quote:Op maandag 28 november 2005 20:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Whehehe! Wil je vrijdag ook zo'n mooi topic in OO?
http://forum.fok.nl/topic/784376
Mooi! Erg goed en bijzonder!quote:Op maandag 28 november 2005 13:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Roisin.
Wat vind je van het album trouwens, Liejannuh?
quote:Op maandag 28 november 2005 22:14 schreef Bosbeetle het volgende:
ohja OO dat was er ook nog ...
je hebt gelijk.quote:Op maandag 28 november 2005 23:30 schreef Jane het volgende:
OO was een tijdje muf, maar het is nu zéker het hottest forum van FOK!
En lekker geen last van vervelende mods.quote:
Zie mijn edit, Mike.quote:Op maandag 28 november 2005 23:37 schreef Mike het volgende:
[..]
En lekker geen last van vervelende mods.
Dan moet ik naar de tandarts, niet dat ik anders in de buurt van bergen op zoom wasquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:35 schreef Seborik het volgende:
Binnenkort (14-12) komt Spinvis een gratis optreden in De Waterput (Bergen op Zoom) geven. Erg tof.
Coolquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:35 schreef Seborik het volgende:
Binnenkort (14-12) komt Spinvis een gratis optreden in De Waterput (Bergen op Zoom) geven. Erg tof.
Als ik tijd heb, kom ik. Maar dat had ik al gezegd.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:35 schreef Seborik het volgende:
Binnenkort (14-12)
Liejannuh en ik zijn de 6 jaar al làààng gepasseerd...quote:Op maandag 28 november 2005 19:32 schreef Jane het volgende:
Ja, hallo!
Had ik hier al verteld dat ik vandaag precies 6 jaar op FOK! geregistreerd sta? Wat een mijlpaal niet?
Idem.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zit zelfs al op de 3,5 jaarwaar gaat de tijd heen
Tnx Z!quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:22 schreef Z het volgende:
Dat OO hadden ze net zo goed Arcee Only kunnen noemen. En nog gesolliciteerd Jane.
Haha ik zit al weer een half jaar op de oude nieuwequote:Op dinsdag 29 november 2005 15:26 schreef webfreak het volgende:
5,5 jaar
Tijdje terug nog eens de oude layout ingesteld in een nostaligsche bui... Maar na een half uur ben je dat eeuwige blauw/geel helemaal zat
Stond er ook geen afzender op ofzo?quote:Op donderdag 1 december 2005 17:06 schreef dwerg het volgende:
Hmm, ik had vandaag een postbode aan de deur met een pakje waar mijn naam op stond, maar ik had echt helemaal niks besteld. Ik was dan ook niet van plan om ¤ 76 te betalen voor iets waar ik niet om gevraagd had. Heb ik iemand op het forum beledigd? Kan ik morgen vrachtwagens met zand en tientallen pizza's verwachten?
Jawel. En bij dat bedrijf zeiden ze dat het gisteren was besteld door een man. Duidelijk.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:20 schreef webfreak het volgende:
Stond er ook geen afzender op ofzo?
Mijn buurjongens zijn net zo lollig als ik.quote:Misschien is 't wel zo'n 'lollige' buurjongen ofzo.
Kijk, dat is nieuws waar we wat mee kunnen!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:42 schreef bartrid het volgende:
hell yeah, een nieuwe Mininstry met Raven van Prong/Killing Joke en Tommy Victor van Prong. 3 van mijn favoriete bands.
http://www.ministrymusic.org/news/
Dan wordt het wel de band van verlepte mannenquote:Op woensdag 30 november 2005 00:42 schreef bartrid het volgende:
hell yeah, een nieuwe Mininstry met Raven van Prong/Killing Joke en Tommy Victor van Prong. 3 van mijn favoriete bands.
http://www.ministrymusic.org/news/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |