Stond er ook geen afzender op ofzo?quote:Op donderdag 1 december 2005 17:06 schreef dwerg het volgende:
Hmm, ik had vandaag een postbode aan de deur met een pakje waar mijn naam op stond, maar ik had echt helemaal niks besteld. Ik was dan ook niet van plan om ¤ 76 te betalen voor iets waar ik niet om gevraagd had. Heb ik iemand op het forum beledigd? Kan ik morgen vrachtwagens met zand en tientallen pizza's verwachten?
Jawel. En bij dat bedrijf zeiden ze dat het gisteren was besteld door een man. Duidelijk.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:20 schreef webfreak het volgende:
Stond er ook geen afzender op ofzo?
Mijn buurjongens zijn net zo lollig als ik.quote:Misschien is 't wel zo'n 'lollige' buurjongen ofzo.
Kijk, dat is nieuws waar we wat mee kunnen!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:42 schreef bartrid het volgende:
hell yeah, een nieuwe Mininstry met Raven van Prong/Killing Joke en Tommy Victor van Prong. 3 van mijn favoriete bands.
http://www.ministrymusic.org/news/
Dan wordt het wel de band van verlepte mannenquote:Op woensdag 30 november 2005 00:42 schreef bartrid het volgende:
hell yeah, een nieuwe Mininstry met Raven van Prong/Killing Joke en Tommy Victor van Prong. 3 van mijn favoriete bands.
http://www.ministrymusic.org/news/
Ja, en ze beginnen dan meteen met moeilijke taal te gooien die wij niet-nerds niet begrijpen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:38 schreef dwerg het volgende:
Je website is kapot, sebbo. Of Mike. Of IR.
Op jullie site stond altijd al moeielijke taal ... ik snap het hele woord brimstig al nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:16 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, en ze beginnen dan meteen met moeilijke taal te gooien die wij niet-nerds niet begrijpen.
Wedden dat je je wel eens brimstig voelt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Op jullie site stond altijd al moeielijke taal ... ik snap het hele woord brimstig al niet
Vastquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:22 schreef Seborik het volgende:
[..]
Wedden dat je je wel eens brimstig voelt.
Morris Day heerscht. Kijk maar naar Jay & Silent Bob! Maar de film komt om 00:00 op Veronica.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:15 schreef dwerg het volgende:
Op welke zender, sebbo?
Ik vind Morris Day zo briljant acteren.
Logisch dat die prijs blijft stijgen...quote:
Nou niet bepaald. Maar is dat een vereiste voor al dan niet goede muziek vandaagdedag?quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:21 schreef nipeng het volgende:
Spinvis, heeft dat brute gitaarsolo's?
Volkomen mee eensquote:Op maandag 5 december 2005 10:55 schreef Seborik het volgende:
De cover In The Year 2525 van Visage veegt alle muziek toch onder de grond.
quote:Op maandag 5 december 2005 10:55 schreef Seborik het volgende:
De cover In The Year 2525 van Laibach veegt alle muziek toch onder de grond.
Ik ga donderdag weer!quote:Op maandag 5 december 2005 20:38 schreef thaleia het volgende:
Ik wilde Liejannuh even melden dat ik zojuist bloed heb gegeven. Het is trouwens aan te raden om dat op Sinterklaasavond te doen, want normaal moet ik altijd best lang wachten en nu kon ik meteen doorlopen, en iedereen was heerlijk relaxed. EN ze hadden banketstaaf
Daar ga ik in meequote:Op dinsdag 6 december 2005 17:13 schreef Seborik het volgende:
Hallo, ik wil even van dit topic gebruik maken om het label Rhino te vereren voor het uitbrengen van al die geniale boxsets.Rhino.
Welke boxsets? Nou.... de Nuggets-serie, No Thanks....That's Punk! en nog tientallen anderen.
* Mark gaat in 1 keer door naar woensdagquote:Op dinsdag 6 december 2005 08:35 schreef Seborik het volgende:
Hopelijk wordt het vandaag dan een betere voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |