Continu met je snufferd boven de verf en de autowas is natuurlijk geen gezonde leefstijlquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:46 schreef Z het volgende:
En dan is Mr. Miyagi ook nog een dood.
http://www.cnn.com/2005/S(...)morita.ap/index.html
daar had ie toch van die jonge knaapjes voor?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:55 schreef Mark het volgende:
[..]
Continu met je snufferd boven de verf en de autowas is natuurlijk geen gezonde leefstijl
Ik niet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 09:09 schreef Liejannuh het volgende:
Overigens, krijgt iedere inzender voor de top 2000 een radio 2 kalender?
Ik ook niet.quote:
Misschien geven ze binnenkort op de FP kaartjes voor The Eagles weg. Een actie in samenwerking met Ticket Unlimited ofzo.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:37 schreef Seborik het volgende:
Verdomme welke verstofte oude nep-kut-rockers houden de ticketmaster-site van The Eagles bezet.
wakker worden nadat je gisteren 8 uur over het treintraject Den Haag - Eindhoven hebt gedaan (16.30 - 00.30, en dat alleen nog maar omdat ik twee ranzig dure taxis heb genomen om uberhaupt thuis te komen) is ook wel fijn. Ik kom de komende dagen m'n warme kamer maar niet uitquote:Op zaterdag 26 november 2005 09:09 schreef Liejannuh het volgende:
Wakker worden met The La's en There she goes is bijzonder ok!
Zeker als het zonnetje ook nog eens schijnt!
Kortom: Goedemorgen muziek!!!
Overigens, krijgt iedere inzender voor de top 2000 een radio 2 kalender? Ik zag wel meer mensen posten in het top 2000 topic dat ze een kalender hebben gekregen.
Haha, da's geloof ik de standaardreactie, ik was gisteren na ruim 7 uur Leiden-Nijmegen (die ik overigens voor het grootste deel vrij aangenaam heb doorgebracht in een restaurantje vlakbij Utrecht CS, dus je hoort mij niet klagen) ook vastbesloten het hele weekend de deur niet meer uit te gaan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:10 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ik kom de komende dagen m'n warme kamer maar niet uit
weet ikquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:18 schreef Liejannuh het volgende:
Maar je was van harte welkom geweest.![]()
over precies een weekje weg. Medio febrauri komen we weer terug. Opzouten met die winter!quote:Hoeveel nachtjes slapen nog tot de vakantie?
Als ik de berichten op de radio mag geloven, duurt het niet al te lang voor Zeeland wéér terugkeert naar de donkere Middeleeuwen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:37 schreef Seborik het volgende:
Oh, en sinds gisteravond hadden we geen lantarenpalen, Ned 1, 2, 3, en geen internet meer.
hij woont dan ook net ten oosten van waar dat met die kabel isquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zeeland zal niet zonder stroom komen te zitten. Als Tennet (ofzo) niet meer in staat is stroom te leveren, zal Borssele het overnemen, las ik. En sebbo-weg is er nog, dus er is nog stroom.
het pinnen was inderdaad een probleem in Zeeland!quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zeeland zal niet zonder stroom komen te zitten. Als Tennet (ofzo) niet meer in staat is stroom te leveren, zal Borssele het overnemen, las ik. En sebbo-weg is er nog, dus er is nog stroom.
Pinnen is wel een probleem. http://teletekst.nos.nl/gif/images/108-01.gif
Daar zouden meer users wel eens een voorbeeld aan mogen nemen sebbo!quote:Op maandag 28 november 2005 10:40 schreef Seborik het volgende:
Ik ben er wel, maar heb niets te melden, dus dan hou ik m'n mond maar. Doei.
Ja, ik heb net dwerg gemaild of dat goed was, en ik wilde het je eigenlijk gisteravond vragen, maar toen stopte ons gesprek bij de vraag hoe het met je ging.quote:Op maandag 28 november 2005 12:33 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Daar zouden meer users wel eens een voorbeeld aan mogen nemen sebbo!
Ga je zondag ook gezellig mee naar het Wereldmuseum eigenlijk? Doen we daarna appeltaart.
Roisinquote:
zie ook het concert op fabchannel.comquote:
Zeg dat wel, Roisinquote:Op maandag 28 november 2005 13:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Roisin.
Wat vind je van het album trouwens, Liejannuh?
quote:Op maandag 28 november 2005 14:32 schreef Anton het volgende:
[..]
Zeg dat wel, Roisin
Nog maar een (wazig) plaatje dan:
[afbeelding]
nou zegquote:Op maandag 28 november 2005 16:00 schreef Seborik het volgende:
Waarom moet ik daar nu weer op zoeken. Sodemieter op, ik heb al genoeg gezeik aan m'n kop.
*knuflett sebobo.quote:Op maandag 28 november 2005 16:00 schreef Seborik het volgende:
Sodemieter op, ik heb al genoeg gezeik aan m'n kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |