abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 april 2004 @ 19:32:57 #1
64460 Remmy
Digital creative
pi_18567635
Hai,
Vorige week kreeg ik een tip van een vriend: 'download eens wat van Coheed And Cambria, daar ga ik over een paar weken heen, die zijn echt heeeeel vet!'
Na wat nummers gedownload te hebben was ik daar al van overtuigd en heb inmiddels al het album en kaartjes voor hun optreden in 013 op 23 mei gekocht.
Het is een emo-band, die moeilijk te vergelijken is met een andere band. Emo, beetje metal, beetje AFI achtig af en toe.
Wie kent ze en heeft ze misschien al wel eens live gezien? En zijn jullie ook zo te spreken over deze band? Kben benieuwd!
Digital creative @ SuperBold
http://superbold.nl
  dinsdag 20 april 2004 @ 20:07:14 #2
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_18568690
ken deze band nu ook pas sinds een paar dagen (kreeg ook toevallig de naam en wat nummers in mijn bezit) en moet zeggen , niet mis heel erg leuk bandje.
het is idd beetje afi achtig , alleen heeft deze zanger geen strontvervelende stem.
toch maar is het cdtje aanschaffen mocht ik hem tegenkomen.
24 mei staan ze trouwens in de melkweg geloof ik.
pi_18572859
Emo? Niks emo.
Meer progressieve indierock.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 20 april 2004 @ 22:39:54 #4
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_18573322
gewoon een lekker klinkend bandje is een makkelijkere omschrijving
pi_19048659
Jaa, Coheed & Cambria is geweldig
Ik ga 24 mei naar hun concert in de Melkweg... nog andere mensen die gaan?
pi_19052117
Heb net effe hun nieuwe cd gehoord, In Keeping Secrets Of Silent Earth 3 (jaja, symfo-conceptalbum, anyone?), vette rollercoaster ride, volgens mij gaat die plaat net zoveel losmaken als Mars Volta vorig jaar....
  dinsdag 18 mei 2004 @ 00:46:57 #7
74081 Wickardia
nonsense puzzler
pi_19207905
Maandag 24 mei in de Melkweg!
Hun tweede cd is inderdaad supervet, vooral na een aantal keren luisteren. Ook hun eerste cd, Second Stage Turbine Blade is moddervet.
Ben benieuwd naar het optreden!
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life. (George Bernard Shaw)
pi_19210253
Als ik geld heb ga ik wel even naar Tilburg.

Ze schenen een tijd geleden in Engeland live wel ok te zijn geweest.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_19213033
Jep, die ken ik. Paar nummers van hun gedownload nadat ik een artikel had gelezen in een blad.
Vind ze wel goed maar ik ga niet naar het concert
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_19213242
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 22:27 schreef OMG het volgende:
Emo? Niks emo.
Meer progressieve indierock.
Met 'progressief' ben ik het nog wel een beetje eens, maar 'indierock' is het absoluut niet. En 'emo' is misschien geen leuke typering, maar daar schaar ik het wel onder. En 'emo' wordt tegenwoordig 'progressive' genoemd (en dan is het circeltje weer rond). En wat meer on-topic, ik vind er niks aan, veels te emo/progressive
Aldus.
pi_19213539
Ik ken ze, ik vind ze wel vet:) Toch heeft het iets waardoor ik het weinig luister, heel vreemd. Volgende week dus al in de Melkweg, ik zou er wel heen willen maar helaas heb ik last van de recessie
  dinsdag 25 mei 2004 @ 01:35:00 #12
74081 Wickardia
nonsense puzzler
pi_19381823
Sodemieters wat een topconcert! Mooie selectie van hun nummers, superstrak gespeeld en nog leuk conctact met het publiek ook.

Het is jammer dat mijn broeder straks weet moet werken, anders was ik nu met de mannen van Co&Ca aan het feesten in Amsterdam...

Topband!
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life. (George Bernard Shaw)
pi_19381984
Heb de cds intussen al compleet grijs gedraaid... maar het verveelt nog steeds niet!
Concert in de melkweg was ook geweldig ja, misschien nog wel beter dan Thursday!
pi_19387574
Ik vond het toch wat tegenvallen in Tilburg.
Er stonden 12 nummers op de set-list, waarvan 'Al the killer' en 'Time consumer' werden overgeslagen. Juist de twee nummers die ik graag live had willen zien.
De eerste 5 nummers waren geweldig, maar daarna werd het steeds minder. Ik weet niet of de zanger last had van zijn keel, maar tijdens de laatste 3 - 4 nummers zong hij maar de helft van de tekst ongeveer.

Beecher was verreweg de beste band op zondag.

Vandaag eens foto's laten ontwikkelen.
pi_19389122
Het concert in de Melkweg gisteren was in ieder geval top!
  zondag 3 oktober 2004 @ 15:31:02 #16
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_22373649
laat maar beter topic gevonden ...
  zondag 3 oktober 2004 @ 15:32:23 #17
9613 Seborik
I, Voyager
pi_22373673
Coheed & Cambria: the Story

Misschien heb je hier iets aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo