In de jaren 70 werd toch overal tegenaan geschopt. Idealisme in zijn zuiverste vormquote:Op donderdag 10 november 2005 14:29 schreef zakjapannertje het volgende:en daarnet repte je over klassenmaatschappij , als er iets jaren 70 is dan is dat het wel
Ga ee nieuwe pc kopen en daarna civ4quote:Op donderdag 10 november 2005 13:38 schreef Mutant01 het volgende:
CIv4
Nee, we moeten ons neerleggen bij de status quo, zeg jij. Dat is het verwerpen van individualisme, burgerdemocratie en de algemene Westerse idee van het leven in eigen hand nemen. Jij verwerpt daarmee de huidige Westerse cultuur en tevens keur jij martelingen goed. Jouw berichten op deze pagina getuigen eerder van een steunbetuiging aan de Sovjet-Unie dan respect voor Westerse waarden en normen. De jaren '70 hebben er niets mee te maken.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je legt mij iets in de mond wat gewoon quatsch is.
Om mijn westerse instelling te tonen moet ik tegen de gevestigde orde schoppen en met mijn hoofd in de wolken leven. Nogmaals we leven niet meer in de jaren 70.
Als het ook maar een beetje op CIV 1-3 lijkt maak je geen kans.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:33 schreef MrX1982 het volgende:
du_ke verslaan in Civ4. Het is een droom en tevens visioen van me.
Je weet het wel mooi te brengen. Petje af.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:33 schreef Monidique het volgende:
Nee, we moeten ons neerleggen bij de status quo, zeg jij. Dat is het verwerpen van individualisme, burgerdemocratie en de algemene Westerse idee van het leven in eigen hand nemen. Jij verwerpt daarmee de huidige Westerse cultuur en tevens keur jij martelingen goed. Jouw berichten op deze pagina getuigen eerder van een steunbetuiging aan de Sovjet-Unie dan respect voor Westerse waarden en normen. De jaren '70 hebben er niets mee te maken.
Ik ben wel een civ n00b maar ik leer snelquote:Op donderdag 10 november 2005 14:35 schreef du_ke het volgende:
Als het ook maar een beetje op CIV 1-3 lijkt maak je geen kans.
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je weet het wel mooi te brengen. Petje af.
Jaquote:Op donderdag 10 november 2005 13:11 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ah. En is knäckebröd dan Zweeds?
Shared video geheugen is het meest ranzige aspect op het gebied van computers.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:38 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb Civ4 gedownload maar ik vrees dat die het niet gaan doen met m'n shared video.
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
In de jaren 70 werd toch overal tegenaan geschopt. Idealisme in zijn zuiverste vorm
Voor een echte klassemaatschappij moet je naar de jaren 50.
Deze computer is voornamelijk voor studie.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Shared video geheugen is het meest ranzige aspect op het gebied van computers.
Succesvolle implemenatie van positieve discriminatie. Verder ging wel alles goed met deze Amerikaan?quote:Op donderdag 10 november 2005 14:45 schreef zakjapannertje het volgende:ik had gisteren een college gehad van een Amerikaan waarvan ik dacht dat die juist eerder in de jaren 70 is blijven hangen dan bv. MrX1982, maar omdat die Amerikaan vond dat het idee van een klassenmaatschappij niet meer bestaat door succesvolle implementatie van bv. positieve discriminatie sinds de jaren 60 en 70 denk ik dat het nu andersom moet zijn.
Het was een sadistisch zwijn, grapjas.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:25 schreef DionysuZ het volgende:
Ché Guevara pleitte echt niet voor het legaliseren van martelingen hoor
Wie is die vrouw?quote:Op donderdag 10 november 2005 14:53 schreef wackey_scream het volgende:
[[url=http://x11.putfile.com/11/31307523250.jpg]afbeelding][/url]
Beetje oneerlijk, niet? Eerst zeg je dat mensen niet aan hun kwaliteiten mogen werken en nu moeten we ze daarop beoordelen.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Mensen moeten worden beoordeeld op hun kwaliteiten en niet op hun slachtofferschap.
Waar zeg ik dat mensen niet aan hun kwaliteiten mogen werken?quote:Op donderdag 10 november 2005 14:58 schreef Monidique het volgende:
Beetje oneerlijk, niet? Eerst zeg je dat mensen niet aan hun kwaliteiten mogen werken en nu moeten we ze daarop beoordelen.
Bron ?quote:Op donderdag 10 november 2005 14:57 schreef Johan_de_With het volgende:
Het was een sadistisch zwijn, grapjas.
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat mensen niet aan hun kwaliteiten mogen werken?
De wereld is geen paradijs, verander daar niets aan, verander niets aan jezelf en hoop dat je door je afkomst vanzelf goed terechtkomt. Dat zeg je hier in feite.quote:De wereld is geen paradijs, leg je erbij neer en zorg dat je bij de juiste klasse hoort
kijk zo ken ik je weer, MrX1982quote:Op donderdag 10 november 2005 14:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Succesvolle implemenatie van positieve discriminatie. Verder ging wel alles goed met deze Amerikaan?
Als er iets niet werkt is het positieve discriminatie wel
Mensen moeten worden beoordeeld op hun kwaliteiten en niet op hun slachtofferschap. Iets wat je impliceert als je met positieve discriminatie komt.
Lees vooral over mijn smiley heen.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
[..]
De wereld is geen paradijs, verander daar niets aan, verander niets aan jezelf en hoop dat je door je afkomst vanzelf goed terechtkomt. Dat zeg je hier in feite.
jawel, maar als je lekker in halve slaaptoestand gepijpt wordt, dan ben je niet zo kritisch, toch?quote:Op donderdag 10 november 2005 12:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Misschien was ze wel heel erg lelijk. Lelijke Noorse vrouwen bestaan wel degelijk.
Deze Amerikaan lijkt me enigszins in de wolken te leven. Aziaten doen het inderdaad goed onder de minderheden maar zwarten en hispanics vallen over het algemeen toch niet onder de categorie succesvol en goed aangepast.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:06 schreef zakjapannertje het volgende:
kijk zo ken ik je weer, MrX1982(het is overigens in mijn eigen woorden beschreven, maar van dezelfde strekking zoals die Amerikaan bedoelde)
overigens ook interessant is dat volgens die Amerikaan de Amerikaanse samenleving nog overwegend anglosaksisch van cultuur is maar dat mensen uit bv. Azie, Afrika zich daaraan aanpassen en ook worden geaccepteeerd, dit is anders dan bv. vroeger waar alleen mensen zich konden aanpassen en werden geaccepteerd als ze blank waren, hun achternaam veranderden naar een Engelse klinkende soort, alleen Engels praatten en hun niet-protestantse geloof binnenshuis uitoefenden
Daarom is het van essentieel belang dat blanke Amerikanen meer kinderen krijgenquote:maar hiermee waren volgens hem Hutington en Buchanan bv. niet mee eens, die vinden al die nieuwkomers eigenlijk bedreigers juist vd anglosaksische dominantie, maar de achterban van die mensen is maar klein, het merendeel vd Amerikanen accepteert dat in de toekomst er een blanke minderheid in Amerika kan zijn die uit Europa zelf oorspronkelijk afkomstig is
quote:Handelstekort VS naar record van 66 miljard dollar
Het handelstekort van de Verenigde Staten is in september op 66,1 miljard dollar uitgekomen, een stijging van 11 procent.
Onverwacht
Dat maakte het Amerikaanse ministerie van Handel bekend. Het tekort was veel groter dan verwacht. Analisten hadden gerekend op een gat van 61,5 miljard dollar. Het handelstekort van augustus werd herzien naar 59,35 miljard dollar. Eerder ging men uit van een handelstekort van 59,01 miljard dollar.
China
De waarde van de Amerikaanse import steeg tot 2,4% tot 171,31 miljard dollar, tegen 167,35 in augustus. De export nam met 2,6% af tot 105,21 miljard dollar. Het handelstekort met China na toe tot een record van 20,11 miljard dollar, het tekort ten opzichte van de eurozone daalde naar 7,24 miljard dollar, tegen 8,78 miljard een maand eerder.
Werkloosheidsuitkering
Het aantal eerste aanvragen voor een werkloosheidsuitkering in de Verenigde Staten is voor het eerst in vijf weken gestegen met 2.000 naar 326.000, aldus het Amerikaanse ministerie van Arbeid. Ook dit cijfer komt als een verrassing. Door persbureau Dow Jones geraadpleegde economen rekenden gemiddeld op een daling van 3.000. Het vierwekelijks voortschrijdend gemiddelde komt uit op 334.250 eerste aanvragen, 16.250 minder dan in de voorgaande week. Volgens economen duidt een voortschrijdend gemiddelde beneden de 350.000 op een stijgend aantal nieuwe banen.
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:06 schreef wackey_scream het volgende:
[[url=http://x11.putfile.com/11/31308055866.gif]afbeelding][/url]
Je hebt geen bron , dus. ??quote:Op donderdag 10 november 2005 15:12 schreef Johan_de_With het volgende:
O god, de kruisiger van Jan Pieterszoon Coen gaat het opnemen voor Ernesto Guevara.
Nee, dat zeg ik niet. Maar vragen om een bron voor deze stelling is ongeveer zoiets als vragen om een bron voor het roteren van de aarde.quote:
Mijn god. Heb je ooit wel eens wat over deze bandiet gelezen? Dit zou een goed begin zijn;quote:"sadistisch zwijn' zou eerder op Coentje van toepassing kunnen zijn en daar zijn wel bronnen voor.
Mussert niet, nee. Guevara wel.quote:Ik zag gisteren een docu over Anton Mussert..
Net als Ché heeft hij een foute politieke keuze gemaakt, maar een sadistisch zwijn kun je hem niet noemen.
Wat een onzin...quote:Op donderdag 10 november 2005 15:36 schreef Johan_de_With het volgende:
Nee, dat zeg ik niet. Maar vragen om een bron voor deze stelling is ongeveer zoiets als vragen om een bron voor het roteren van de aarde.
Jazeker wel..quote:Mijn god. Heb je ooit wel eens wat over deze bandiet gelezen? Dit zou een goed begin zijn;
Het is dezelfde verblinding die sommigen in de armen van de Sovjet-Unie, de PKK, de PLO en de Griekse communisten dreef.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:40 schreef MrX1982 het volgende:
De adoratie voor Ché heb ik nooit zo begrepen.
Die neerbuigendheid blief ik niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:41 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wat een onzin...
Je hebt een idee over Ché die je niet meer wilt toetsen aan de feiten, dat is mijn indruk.
Het resultaat van een simpele exercitie in Googlen staat in het geciteerde bericht. Ik wil het wel even citeren;quote:Als je een bron hebt dan kun je me overtuigen.
Kom.... google eens...
Ik had het over Guevera, voor de duidelijkheid. Fijn dat we figuren uit alle mogelijke tijdperken dooreen mogen knoeien.quote:Jazeker wel..
Veel bloed te Jacatra en op de Banda-eilanden, slavendrijver, veroveraar.
Klaas Bruinsma was een bandiet en een lief kleutertje in vergelijking met Coentje.
Vergeet de communisten in oost-Groningen niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Het is dezelfde verblinding die sommigen in de armen van de Sovjet-Unie, de PKK, de PLO en de Griekse communisten dreef.
Toe zeg..jij bent begonnen met neerbuigendheidquote:Op donderdag 10 november 2005 15:45 schreef Johan_de_With het volgende:
Die neerbuigendheid blief ik niet.
Politiek/militair verantwoordelijk zijn voor moordpartijen is wat anders dan 'sadistisch zwijn'.quote:Het resultaat van een simpele exercitie in Googlen staat in het geciteerde bericht. Ik wil het wel even citeren;
Jij begon over Coenquote:Ik had het over Guevera, voor de duidelijkheid. Fijn dat we figuren uit alle mogelijke tijdperken dooreen mogen knoeien.
Naar mijn mening niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:50 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Toe zeg..jij bent begonnen met neerbuigendheid
Ga je het hele bericht nog lezen of moet ik het oplepelen?quote:Politiek/militair verantwoordelijk zijn voor moordpartijen is wat anders dan 'sadistisch zwijn'.
Mussert, bomber Harris, Truman, Eisenhower zijn ook verantwoordelijk voor veel doden.
Die moet je dan ook 'sadistische zwijnen' noemen.
ik ook nietquote:Op donderdag 10 november 2005 15:40 schreef MrX1982 het volgende:
De adoratie voor Ché heb ik nooit zo begrepen.
Ik heb het gelezen.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Ga je het hele bericht nog lezen of moet ik het oplepelen?
Wat?quote:Op donderdag 10 november 2005 16:14 schreef RichardQuest het volgende:
Ale Ché een sadist was, was 'ie juist niet in verzet gegaan...je zegt nogal wat, als geschiedenis-student.
Ja, dat bezwaar bestaat altijd natuurlijk.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen.
Je hebt me niet echt overtuigd dat je kwalificatie terecht is.
Je zit toch altijd met het probleem in hoeverre de bronnen subjectief zijn.
Als je het artikel gelezen had, had je geweten dat hij nep-executies liet uitvoeren. Schieten met losse flodders, dus. Een volkomen nutteloze pijniging. Hij schiep ook overduidelijk plezier in het werkelijke moorden en dictator spelen.quote:Ik wist wel dat Ché verantwoordelijk was voor een aantal zeer onfrisse zaken, maar ik ken de details niet.
Niet echt duidelijk uit je quote blijkt het 'sadisme'.
Dat verwijt heb ik nooit geuit. Maar dat de misdaden van ''Che'' niet net zo bekend zijn als die van Coen, is schandalig.quote:Overigens was Coen nog vele malen erger en je verwijt mij dat te benoemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |