abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32148134
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:29 schreef zakjapannertje het volgende:
en daarnet repte je over klassenmaatschappij , als er iets jaren 70 is dan is dat het wel
In de jaren 70 werd toch overal tegenaan geschopt. Idealisme in zijn zuiverste vorm

Voor een echte klassemaatschappij moet je naar de jaren 50.
pi_32148145
quote:
Op donderdag 10 november 2005 13:38 schreef Mutant01 het volgende:
CIv4
Ga ee nieuwe pc kopen en daarna civ4 .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_32148162
du_ke verslaan in Civ4. Het is een droom en tevens visioen van me.
pi_32148179
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:30 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Je legt mij iets in de mond wat gewoon quatsch is.

Om mijn westerse instelling te tonen moet ik tegen de gevestigde orde schoppen en met mijn hoofd in de wolken leven. Nogmaals we leven niet meer in de jaren 70.
Nee, we moeten ons neerleggen bij de status quo, zeg jij. Dat is het verwerpen van individualisme, burgerdemocratie en de algemene Westerse idee van het leven in eigen hand nemen. Jij verwerpt daarmee de huidige Westerse cultuur en tevens keur jij martelingen goed. Jouw berichten op deze pagina getuigen eerder van een steunbetuiging aan de Sovjet-Unie dan respect voor Westerse waarden en normen. De jaren '70 hebben er niets mee te maken.
pi_32148229
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:33 schreef MrX1982 het volgende:
du_ke verslaan in Civ4. Het is een droom en tevens visioen van me.
Als het ook maar een beetje op CIV 1-3 lijkt maak je geen kans.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_32148255
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:33 schreef Monidique het volgende:
Nee, we moeten ons neerleggen bij de status quo, zeg jij. Dat is het verwerpen van individualisme, burgerdemocratie en de algemene Westerse idee van het leven in eigen hand nemen. Jij verwerpt daarmee de huidige Westerse cultuur en tevens keur jij martelingen goed. Jouw berichten op deze pagina getuigen eerder van een steunbetuiging aan de Sovjet-Unie dan respect voor Westerse waarden en normen. De jaren '70 hebben er niets mee te maken.
Je weet het wel mooi te brengen. Petje af.

Voor de rest moet je vooral denken wat je denkt. Hé ik verwerp de eigen mening niet
pi_32148267
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:35 schreef du_ke het volgende:
Als het ook maar een beetje op CIV 1-3 lijkt maak je geen kans.
Ik ben wel een civ n00b maar ik leer snel
pi_32148317
Ik heb Civ4 gedownload maar ik vrees dat die het niet gaan doen met m'n shared video .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_32148323
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:36 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Je weet het wel mooi te brengen. Petje af.
.
pi_32148363
quote:
Op donderdag 10 november 2005 13:11 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ah. En is knäckebröd dan Zweeds?
Ja
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_32148417
PvdA in actie tegen pestgame

Dijsselbloem . Vanwaar de profileerdrift? Ik heb net nog een potje Carmageddon II gespeeld .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_32148512
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:38 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding].
Roken is slecht voor je
pi_32148544
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:38 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb Civ4 gedownload maar ik vrees dat die het niet gaan doen met m'n shared video .
Shared video geheugen is het meest ranzige aspect op het gebied van computers.
pi_32148566
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:31 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

In de jaren 70 werd toch overal tegenaan geschopt. Idealisme in zijn zuiverste vorm

Voor een echte klassemaatschappij moet je naar de jaren 50.
ik had gisteren een college gehad van een Amerikaan waarvan ik dacht dat die juist eerder in de jaren 70 is blijven hangen dan bv. MrX1982, maar omdat die Amerikaan vond dat het idee van een klassenmaatschappij niet meer bestaat door succesvolle implementatie van bv. positieve discriminatie sinds de jaren 60 en 70 denk ik dat het nu andersom moet zijn.
pi_32148567
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:45 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Shared video geheugen is het meest ranzige aspect op het gebied van computers.
Deze computer is voornamelijk voor studie.
pi_32148668
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:45 schreef zakjapannertje het volgende:
ik had gisteren een college gehad van een Amerikaan waarvan ik dacht dat die juist eerder in de jaren 70 is blijven hangen dan bv. MrX1982, maar omdat die Amerikaan vond dat het idee van een klassenmaatschappij niet meer bestaat door succesvolle implementatie van bv. positieve discriminatie sinds de jaren 60 en 70 denk ik dat het nu andersom moet zijn.
Succesvolle implemenatie van positieve discriminatie. Verder ging wel alles goed met deze Amerikaan?
Als er iets niet werkt is het positieve discriminatie wel

Mensen moeten worden beoordeeld op hun kwaliteiten en niet op hun slachtofferschap. Iets wat je impliceert als je met positieve discriminatie komt.
pi_32148812
"Clutter is the manifestation of freedom." - Mokey
pi_32148918
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:25 schreef DionysuZ het volgende:
Ché Guevara pleitte echt niet voor het legaliseren van martelingen hoor
Het was een sadistisch zwijn, grapjas.
pi_32148921
quote:
Wie is die vrouw?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_32148972
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:49 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Mensen moeten worden beoordeeld op hun kwaliteiten en niet op hun slachtofferschap.
Beetje oneerlijk, niet? Eerst zeg je dat mensen niet aan hun kwaliteiten mogen werken en nu moeten we ze daarop beoordelen.
pi_32149059
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:58 schreef Monidique het volgende:
Beetje oneerlijk, niet? Eerst zeg je dat mensen niet aan hun kwaliteiten mogen werken en nu moeten we ze daarop beoordelen.
Waar zeg ik dat mensen niet aan hun kwaliteiten mogen werken?
pi_32149113
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:57 schreef Johan_de_With het volgende:

Het was een sadistisch zwijn, grapjas.
Bron ?
pi_32149176
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:01 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat mensen niet aan hun kwaliteiten mogen werken?
quote:
De wereld is geen paradijs, leg je erbij neer en zorg dat je bij de juiste klasse hoort
De wereld is geen paradijs, verander daar niets aan, verander niets aan jezelf en hoop dat je door je afkomst vanzelf goed terechtkomt. Dat zeg je hier in feite.
pi_32149212
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:49 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Succesvolle implemenatie van positieve discriminatie. Verder ging wel alles goed met deze Amerikaan?
Als er iets niet werkt is het positieve discriminatie wel

Mensen moeten worden beoordeeld op hun kwaliteiten en niet op hun slachtofferschap. Iets wat je impliceert als je met positieve discriminatie komt.
kijk zo ken ik je weer, MrX1982 (het is overigens in mijn eigen woorden beschreven, maar van dezelfde strekking zoals die Amerikaan bedoelde)

overigens ook interessant is dat volgens die Amerikaan de Amerikaanse samenleving nog overwegend anglosaksisch van cultuur is maar dat mensen uit bv. Azie, Afrika zich daaraan aanpassen en ook worden geaccepteeerd, dit is anders dan bv. vroeger waar alleen mensen zich konden aanpassen en werden geaccepteerd als ze blank waren, hun achternaam veranderden naar een Engelse klinkende soort, alleen Engels praatten en hun niet-protestantse geloof binnenshuis uitoefenden

maar hiermee waren volgens hem Hutington en Buchanan bv. niet mee eens, die vinden al die nieuwkomers eigenlijk bedreigers juist vd anglosaksische dominantie, maar de achterban van die mensen is maar klein, het merendeel vd Amerikanen accepteert dat in de toekomst er een blanke minderheid in Amerika kan zijn die uit Europa zelf oorspronkelijk afkomstig is
pi_32149217
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:04 schreef Monidique het volgende:

[..]

[..]

De wereld is geen paradijs, verander daar niets aan, verander niets aan jezelf en hoop dat je door je afkomst vanzelf goed terechtkomt. Dat zeg je hier in feite.
Lees vooral over mijn smiley heen.
pi_32149224
"Clutter is the manifestation of freedom." - Mokey
pi_32149351
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Misschien was ze wel heel erg lelijk. Lelijke Noorse vrouwen bestaan wel degelijk.
jawel, maar als je lekker in halve slaaptoestand gepijpt wordt, dan ben je niet zo kritisch, toch?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_32149390
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:06 schreef zakjapannertje het volgende:
kijk zo ken ik je weer, MrX1982 (het is overigens in mijn eigen woorden beschreven, maar van dezelfde strekking zoals die Amerikaan bedoelde)

overigens ook interessant is dat volgens die Amerikaan de Amerikaanse samenleving nog overwegend anglosaksisch van cultuur is maar dat mensen uit bv. Azie, Afrika zich daaraan aanpassen en ook worden geaccepteeerd, dit is anders dan bv. vroeger waar alleen mensen zich konden aanpassen en werden geaccepteerd als ze blank waren, hun achternaam veranderden naar een Engelse klinkende soort, alleen Engels praatten en hun niet-protestantse geloof binnenshuis uitoefenden
Deze Amerikaan lijkt me enigszins in de wolken te leven. Aziaten doen het inderdaad goed onder de minderheden maar zwarten en hispanics vallen over het algemeen toch niet onder de categorie succesvol en goed aangepast.
quote:
maar hiermee waren volgens hem Hutington en Buchanan bv. niet mee eens, die vinden al die nieuwkomers eigenlijk bedreigers juist vd anglosaksische dominantie, maar de achterban van die mensen is maar klein, het merendeel vd Amerikanen accepteert dat in de toekomst er een blanke minderheid in Amerika kan zijn die uit Europa zelf oorspronkelijk afkomstig is
Daarom is het van essentieel belang dat blanke Amerikanen meer kinderen krijgen
Je zo maar neerleggen bij een scenario getuigt van defaitisme.
pi_32149423
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:02 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Bron ?
O god, de kruisiger van Jan Pieterszoon Coen gaat het opnemen voor Ernesto Guevara.
pi_32149483
quote:
Handelstekort VS naar record van 66 miljard dollar

Het handelstekort van de Verenigde Staten is in september op 66,1 miljard dollar uitgekomen, een stijging van 11 procent.

Onverwacht
Dat maakte het Amerikaanse ministerie van Handel bekend. Het tekort was veel groter dan verwacht. Analisten hadden gerekend op een gat van 61,5 miljard dollar. Het handelstekort van augustus werd herzien naar 59,35 miljard dollar. Eerder ging men uit van een handelstekort van 59,01 miljard dollar.

China
De waarde van de Amerikaanse import steeg tot 2,4% tot 171,31 miljard dollar, tegen 167,35 in augustus. De export nam met 2,6% af tot 105,21 miljard dollar. Het handelstekort met China na toe tot een record van 20,11 miljard dollar, het tekort ten opzichte van de eurozone daalde naar 7,24 miljard dollar, tegen 8,78 miljard een maand eerder.

Werkloosheidsuitkering
Het aantal eerste aanvragen voor een werkloosheidsuitkering in de Verenigde Staten is voor het eerst in vijf weken gestegen met 2.000 naar 326.000, aldus het Amerikaanse ministerie van Arbeid. Ook dit cijfer komt als een verrassing. Door persbureau Dow Jones geraadpleegde economen rekenden gemiddeld op een daling van 3.000. Het vierwekelijks voortschrijdend gemiddelde komt uit op 334.250 eerste aanvragen, 16.250 minder dan in de voorgaande week. Volgens economen duidt een voortschrijdend gemiddelde beneden de 350.000 op een stijgend aantal nieuwe banen.
  donderdag 10 november 2005 @ 15:29:00 #181
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32149934
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_32149954
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:14 schreef pberends het volgende:

[..]
Dat noemen ze consumeren in optima forma
pi_32149959
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:12 schreef Johan_de_With het volgende:

O god, de kruisiger van Jan Pieterszoon Coen gaat het opnemen voor Ernesto Guevara.
Je hebt geen bron , dus. ??
"sadistisch zwijn' zou eerder op Coentje van toepassing kunnen zijn en daar zijn wel bronnen voor.
Ik zag gisteren een docu over Anton Mussert..
Net als Ché heeft hij een foute politieke keuze gemaakt, maar een sadistisch zwijn kun je hem niet noemen.
pi_32149985
Die Nyrem is ook exemplarisch onnozel.
pi_32150032
Die documentaire over Mussert is nu te zien op televisie.
pi_32150174
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:29 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je hebt geen bron , dus. ??
Nee, dat zeg ik niet. Maar vragen om een bron voor deze stelling is ongeveer zoiets als vragen om een bron voor het roteren van de aarde.
quote:
"sadistisch zwijn' zou eerder op Coentje van toepassing kunnen zijn en daar zijn wel bronnen voor.
Mijn god. Heb je ooit wel eens wat over deze bandiet gelezen? Dit zou een goed begin zijn;

http://www.independent.org/newsroom/article.asp?id=1535
quote:
Ik zag gisteren een docu over Anton Mussert..
Net als Ché heeft hij een foute politieke keuze gemaakt, maar een sadistisch zwijn kun je hem niet noemen.
Mussert niet, nee. Guevara wel.
pi_32150220
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:57 schreef sizzler het volgende:

[..]

Wie is die vrouw?
Ann Coultier gok ik, je weet wel die vrouw met een frans klinkende achternaam
pi_32150307
De adoratie voor Ché heb ik nooit zo begrepen.
pi_32150334
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:36 schreef Johan_de_With het volgende:

Nee, dat zeg ik niet. Maar vragen om een bron voor deze stelling is ongeveer zoiets als vragen om een bron voor het roteren van de aarde.
Wat een onzin...
Je hebt een idee over Ché die je niet meer wilt toetsen aan de feiten, dat is mijn indruk.
Als je een bron hebt dan kun je me overtuigen.
Kom.... google eens...
quote:
Mijn god. Heb je ooit wel eens wat over deze bandiet gelezen? Dit zou een goed begin zijn;
Jazeker wel..
Veel bloed te Jacatra en op de Banda-eilanden, slavendrijver, veroveraar.
Klaas Bruinsma was een bandiet en een lief kleutertje in vergelijking met Coentje.
pi_32150358
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:40 schreef MrX1982 het volgende:
Het is dezelfde verblinding die sommigen in de armen van de Sovjet-Unie, de PKK, de PLO en de Griekse communisten dreef.
pi_32150462
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:41 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wat een onzin...
Je hebt een idee over Ché die je niet meer wilt toetsen aan de feiten, dat is mijn indruk.
Die neerbuigendheid blief ik niet.
quote:
Als je een bron hebt dan kun je me overtuigen.
Kom.... google eens...
Het resultaat van een simpele exercitie in Googlen staat in het geciteerde bericht. Ik wil het wel even citeren;

How many people were killed at La Cabaña? Pedro Corzo offers a figure of some two hundred, similar to that given by Armando Lago, a retired economics professor who has compiled a list of 179 names as part of an eight-year study on executions in Cuba. Vilasuso told me that four hundred people were executed between January and the end of June in 1959 (at which point Che ceased to be in charge of La Cabaña). Secret cables sent by the American Embassy in Havana to the State Department in Washington spoke of “over 500.” According to Jorge Castañeda, one of Guevara’s biographers, a Basque Catholic sympathetic to the revolution, the late Father Iñaki de Aspiazú, spoke of seven hundred victims. Félix Rodríguez, a CIA agent who was part of the team in charge of the hunt for Guevara in Bolivia, told me that he confronted Che after his capture about “the two thousand or so” executions for which he was responsible during his lifetime. “He said they were all CIA agents and did not address the figure,” Rodríguez recalls. The higher figures may include executions that took place in the months after Che ceased to be in charge of the prison.
quote:
Jazeker wel..
Veel bloed te Jacatra en op de Banda-eilanden, slavendrijver, veroveraar.
Klaas Bruinsma was een bandiet en een lief kleutertje in vergelijking met Coentje.
Ik had het over Guevera, voor de duidelijkheid. Fijn dat we figuren uit alle mogelijke tijdperken dooreen mogen knoeien.
pi_32150525
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Het is dezelfde verblinding die sommigen in de armen van de Sovjet-Unie, de PKK, de PLO en de Griekse communisten dreef.
Vergeet de communisten in oost-Groningen niet.

Maar het blijft vreemd. Tijdje terug had de Bijenkorf een Mao collectie, volgens mij hebben ze die collectie later weer ingetrokken maar toch.

Mao valt toch wel te plaatsen in het rijtje Stalin en Hitler.
pi_32150622
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:45 schreef Johan_de_With het volgende:

Die neerbuigendheid blief ik niet.
Toe zeg..jij bent begonnen met neerbuigendheid
quote:
Het resultaat van een simpele exercitie in Googlen staat in het geciteerde bericht. Ik wil het wel even citeren;
Politiek/militair verantwoordelijk zijn voor moordpartijen is wat anders dan 'sadistisch zwijn'.
Mussert, bomber Harris, Truman, Eisenhower zijn ook verantwoordelijk voor veel doden.
Die moet je dan ook 'sadistische zwijnen' noemen.
quote:
Ik had het over Guevera, voor de duidelijkheid. Fijn dat we figuren uit alle mogelijke tijdperken dooreen mogen knoeien.
Jij begon over Coen
pi_32150763
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:50 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Toe zeg..jij bent begonnen met neerbuigendheid
Naar mijn mening niet.

[..]
quote:
Politiek/militair verantwoordelijk zijn voor moordpartijen is wat anders dan 'sadistisch zwijn'.
Mussert, bomber Harris, Truman, Eisenhower zijn ook verantwoordelijk voor veel doden.
Die moet je dan ook 'sadistische zwijnen' noemen.
Ga je het hele bericht nog lezen of moet ik het oplepelen?

Javier Arzuaga, the Basque chaplain who gave comfort to those sentenced to die and personally witnessed dozens of executions, spoke to me recently from his home in Puerto Rico. A former Catholic priest, now seventy-five, who describes himself as “closer to Leonardo Boff and Liberation Theology than to the former Cardinal Ratzinger,” he recalls that

there were about eight hundred prisoners in a space fit for no more than three hundred: former Batista military and police personnel, some journalists, a few businessmen and merchants. The revolutionary tribunal was made of militiamen. Che Guevara presided over the appellate court. He never overturned a sentence. I would visit those on death row at the galera de la muerte. A rumor went around that I hypnotized prisoners because many remained calm, so Che ordered that I be present at the executions. After I left in May, they executed many more, but I personally witnessed fifty-five executions. There was an American, Herman Marks, apparently a former convict. We called him “the butcher” because he enjoyed giving the order to shoot. I pleaded many times with Che on behalf of prisoners. I remember especially the case of Ariel Lima, a young boy. Che did not budge.

against English pirates in the eighteenth century; later it became a military barracks. In a manner chillingly reminiscent of Lavrenti Beria, Guevara presided during the first half of 1959 over one of the darkest periods of the revolution. José Vilasuso, a lawyer and a professor at Universidad Interamericana de Bayamón in Puerto Rico, who belonged to the body in charge of the summary judicial process at La Cabaña, told me recently that

Che was in charge of the Comisión Depuradora. The process followed the law of the Sierra: there was a military court and Che’s guidelines to us were that we should act with conviction, meaning that they were all murderers and the revolutionary way to proceed was to be implacable. My direct superior was Miguel Duque Estrada. My duty was to legalize the files before they were sent on to the Ministry. Executions took place from Monday to Friday, in the middle of the night, just after the sentence was given and automatically confirmed by the appellate body. On the most gruesome night I remember, seven men were executed
  donderdag 10 november 2005 @ 15:55:02 #195
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32150770
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:40 schreef MrX1982 het volgende:
ik ook niet
maar ik kwam gister een plaatje tegen ergens, waar een banner stond met
Ché
ney
en dan ze cheney-kop op een rode vlag

ik vond het een woordspeling, meer niet.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_32151094
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:54 schreef Johan_de_With het volgende:

Ga je het hele bericht nog lezen of moet ik het oplepelen?
Ik heb het gelezen.
Je hebt me niet echt overtuigd dat je kwalificatie terecht is.
Je zit toch altijd met het probleem in hoeverre de bronnen subjectief zijn.
Ik wist wel dat Ché verantwoordelijk was voor een aantal zeer onfrisse zaken, maar ik ken de details niet.
Niet echt duidelijk uit je quote blijkt het 'sadisme'.
Overigens was Coen nog vele malen erger en je verwijt mij dat te benoemen.
The helll ..Truman was veel 'sadistischer' in dat geval.
Die hardvochtigheid van Truman, Coen en Ché, rationaliseren ze allemaal met: het was nodig..
Toch kan ik geen van hen 'sadistisch' noemen in de zin dat ze plezier hadden in anderen pijn bezorgen.
pi_32151253
Ale Ché een sadist was, was 'ie juist niet in verzet gegaan...je zegt nogal wat, als geschiedenis-student.
pi_32151425
quote:
Op donderdag 10 november 2005 16:14 schreef RichardQuest het volgende:
Ale Ché een sadist was, was 'ie juist niet in verzet gegaan...je zegt nogal wat, als geschiedenis-student.
Wat?
pi_32151448
Of je stront lust.
pi_32151502
quote:
Op donderdag 10 november 2005 16:05 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen.
Je hebt me niet echt overtuigd dat je kwalificatie terecht is.
Je zit toch altijd met het probleem in hoeverre de bronnen subjectief zijn.
Ja, dat bezwaar bestaat altijd natuurlijk.
quote:
Ik wist wel dat Ché verantwoordelijk was voor een aantal zeer onfrisse zaken, maar ik ken de details niet.
Niet echt duidelijk uit je quote blijkt het 'sadisme'.
Als je het artikel gelezen had, had je geweten dat hij nep-executies liet uitvoeren. Schieten met losse flodders, dus. Een volkomen nutteloze pijniging. Hij schiep ook overduidelijk plezier in het werkelijke moorden en dictator spelen.
quote:
Overigens was Coen nog vele malen erger en je verwijt mij dat te benoemen.
Dat verwijt heb ik nooit geuit. Maar dat de misdaden van ''Che'' niet net zo bekend zijn als die van Coen, is schandalig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')