quote:Op donderdag 10 november 2005 20:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je nou rechtser beleid voert (lees: sneller uitzetten) zaten die gevangenissen niet zo overvol en was de brand waarschijnlijk niet gebeurd. (100 gevangenen zijn een stuk makkelijker te bewaken dan 1000). Door het linkse beleid zijn er 11 doden.
uiteraard kun je dit goed onderbouwen.. toch?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je nou rechtser beleid voert (lees: sneller uitzetten) zaten die gevangenissen niet zo overvol en was de brand waarschijnlijk niet gebeurd. (100 gevangenen zijn een stuk makkelijker te bewaken dan 1000). Door het linkse beleid zijn er 11 doden.
Ach ja, ondertussen zijn er wachtlijsten van een half jaar bij de geestelijke gezondheidszorg voor legale inwoners van dit land, maar lekker belangrijk ook. Al die kindjes die zichzelf pijnigen, boeiend! We moeten illegalen helpen, we hebben het veel te goed!quote:Maar volgens Donner hebben alle, volgens hem 248 illegalen, na hun overplaatsing direct een intake gekregen waarbij is gekeken of contact met een psycholoog wenselijk was. In deze fase is het echter niet goed om altijd en iedereen naar een psycholoog te sturen, aldus Donner, die verwees naar opvattingen van psychiaters.
Nâh.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk VEEL uitgebreider verteld worden.
Tis gewoon logica. 90% ofzo is geen politiek asielzoekers, hup direct op kosten van de vliegmaatschappij terug met het vliegtuig naar thuisland. Doei! Maar ondertussen zitten de gevangenissen overal met drugskoeriertjes en Poolse illegalen en alles wat niet met politieke vluchtelingen te maken heeftquote:Op donderdag 10 november 2005 20:45 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
uiteraard kun je dit goed onderbouwen.. toch?![]()
pberends logica: je komt er alleen in als je ellende gezien en gevoeld hebt, anders niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis gewoon logica. 90% ofzo is geen politiek asielzoekers, hup direct op kosten van de vliegmaatschappij terug met het vliegtuig naar thuisland. Doei! Maar ondertussen zitten de gevangenissen overal met drugskoeriertjes en Poolse illegalen en alles wat niet met politieke vluchtelingen te maken heeft.
Maar je hebt ook gezien waar Pastors toe in staat is.. make up your mindquote:Op donderdag 10 november 2005 20:43 schreef MrX1982 het volgende:
Vroeger was ik links.
Helaas woon ik heel mijn leven in de buurt van Rotterdam en heb gezien waar de PvdA toe in staat is.![]()
Pastors is iets van de laatste tijd mijn geest is al verpest.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:52 schreef Tafkahs het volgende:
Maar je hebt ook gezien waar Pastors toe in staat is.. make up your mind
Hij heeft gelijk, Tokkies zijn geen heldenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:52 schreef George-Butters het volgende:
interessant op netwerk. Een psychiater over luie werklozen.
Tja... Die is er ook nog altijd..quote:
Ik vond m wel heel helderquote:Op donderdag 10 november 2005 20:55 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, Tokkies zijn geen helden
Heeft ' ie ze inderdaad allemaal het raam uit geflikkerd?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:52 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Maar je hebt ook gezien waar Pastors toe in staat is.. make up your mind
Ja, ik ook. Het is hoog tijd dat dit soort mensen hun mondje gaan roeren, want de maatschappij gaat naar de kloten.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:56 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik vond m wel heel helder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |