Dat gevoel heb ik dit keer ookquote:Op woensdag 9 november 2005 18:59 schreef JaWi het volgende:
We worden wereldkampioen.
[afbeelding]
zonder van bommel
in de sterren beste jongenquote:Op woensdag 9 november 2005 19:12 schreef SCH het volgende:
Wat flauw dat jullie al weten hoeveelste we worden. Waar staat dat eigenlijk???
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:13 schreef ErikT het volgende:
Dit team is veel slechter dan dat van 1998. Toen waren we ook niet goed genoeg.
Wat een slijmerd die Lippi om zichzelf al in te dekken bij een eventueel verliesquote:Op donderdag 10 november 2005 08:30 schreef DeTolk het volgende:
'Nederland is een van de beste landen in Europa. Op dit moment behoort het met Brazilië en Argentinië tot de favorieten voor het WK', gaf Lippi hoog op van de aanstaande tegenstander van Italië.
de bondscoaches hebben het wel door. Als je Oranje maar genoeg de hemel in prijst vallen ze straks harderquote:Op donderdag 10 november 2005 08:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een slijmerd die Lippi om zichzelf al in te dekken bij een eventueel verlies
quote:Excuses George Boateng aan Mark van Bommel
10/11/2005 8 :55
Hoewel hij er weinig aan kon doen heeft George Boateng zijn excuses aangeboden aan Mark van Bommel die door zijn toedoen geblesseerd raakte. De blessure van Van Bommel was gisteren het gesprek van de dag in het Oranje-kamp waar de internationals zich voorbereiden op de oefeninterland tegen Italië.
'Ik kon het moeilijk loslaten', vertelde Boateng die zelf de training al weer kon hervatten na de ongelukkige botsing met Van Bommel. 'Naast mijn eigen pijn, liep ik ook met een vervelend gevoel rond. Ik heb mijn excuses aangeboden, want dit wens je niemand toe.'
De middenvelder van Middlesborough kon gisteren de training dus weer hervatten. Dat gold niet voor Ruud van Nistelrooy. De spits van Manchester United heeft last van een gekneusde rib en dat weerhoudt hem er mogelijk van om zaterdag tegen Italië zijn vijftigste interland te spelen.
Naast Van Nistelrooy zijn Nigel de Jong en Khalid Boulahrouz niet helemaal fit. Beiden werkten gisteren een aparte training af.
De clubs beginnen alweer te mopperen, en terecht.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:05 schreef fernando_redondo het volgende:
Van bommel en Meerdink zijn zwaar geblesseerd geraakt op een training van Oranje.
Wie nog meer?
Als spelers voordat ze de interland spelen geblesseerd raken worden ze niet meer waard.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:15 schreef SocialDisorder het volgende:
De clubs moeten niet zeuren, een speler met interlands achter z'n naam is meer waard.
Die kende ik nog niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:15 schreef SocialDisorder het volgende:
De clubs moeten niet zeuren, een speler met interlands achter z'n naam is meer waard.
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Als ik elk jaar op wintersport m'n poot breek, is m'n werkgever ook niet zo blij.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Alsof Italie het resultaat ook maar iets boeit in een oefenpotje.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een slijmerd die Lippi om zichzelf al in te dekken bij een eventueel verlies
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:11 schreef golfer het volgende:
dat matige ploegje
De clubs hebben juist gelijk. Zij zijn hun speler een tijdje kwijt en moeten hem gewoon blijven doorbetalen, terwijl het de bond geen cent kost.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Is wel een optie.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:34 schreef Zwansen het volgende:
Ik vind dat we het Korea principe moeten hanteren, een half jaar voor het WK begint moeten alle spelers bij hun ploegen vandaan gehaald worden en mag Guus zijn werk doen zoals ie ook in Zuid Korea doet. De clubs zullen er niet blij mee zijn maar 100x liever een WK winnen dan 2e ronde CL of een gaar kampioenschap.
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:30 schreef DeTolk het volgende:
mooie discussie dit, schreeuwt om een topic
Guus gaat hopenlijk niet naar het WK.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:34 schreef Zwansen het volgende:
Ik vind dat we het Korea principe moeten hanteren, een half jaar voor het WK begint moeten alle spelers bij hun ploegen vandaan gehaald worden en mag Guus zijn werk doen zoals ie ook in Zuid Korea doet. De clubs zullen er niet blij mee zijn maar 100x liever een WK winnen dan 2e ronde CL of een gaar kampioenschap.
Een rivier bij gouda.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:57 schreef SCH het volgende:
Wat is gouwe?
http://forum.fok.nl/topic/777069quote:Op donderdag 10 november 2005 13:30 schreef DeTolk het volgende:
mooie discussie dit, schreeuwt om een topic
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Spanning tussen bonden en clubs door blessureleed
Even een trieste PSV-redenering: Oh, wat erg, allemaal( ex-)Feyenoorders in de aanval, moet je kijken, Van Basten trekt gewoon alle Feyenoorders voor.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:49 schreef DeTolk het volgende:
Van der Sar; Kromkamp, Vlaar, Mathijsen en Van Bronckhorst; Landzaat, Cocu en Van der Vaart; Cairo, Kuijt en Van Persie
Volgende wedstrijd doet ie allemaal (ex)Eindhovenaren, puur om de PSVers te sarrenquote:Op donderdag 10 november 2005 18:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Even een trieste PSV-redenering: Oh, wat erg, allemaal( ex-)Feyenoorders in de aanval, moet je kijken, Van Basten trekt gewoon alle Feyenoorders voor.![]()
heeft hij weleens op de camping in Zwitserland gevoetbald? Dat je hem zo hoog hebt zittenquote:Op donderdag 10 november 2005 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Denneboom heeft een veel leukere naam, Ellery heb ik hoger zitten als voetballer.
Als datzelfde nou geldt voor de Italiaanse verdediging, kan het nog wat wordenquote:Op donderdag 10 november 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
Als Cairo in de basis start, ben ik om elf uur 's avonds nog niet uitgelachen denk ik.
Dan verslik ik me in mn biertje denk ikquote:Op donderdag 10 november 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
Als Cairo in de basis start, ben ik om elf uur 's avonds nog niet uitgelachen denk ik.
Hartstikke goed, waarom geen spelers van hoofdklassers oproepen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:16 schreef Cart_man het volgende:
Van Basten wil Cairo testen. Wat is daar mis mee...
Die vent probeert alleen maar zijn selectie voor het WK rond te krijgen en test daarom wat spelers om te zien wat de waarde van zo een speler voor het team kan betekenen....
Ja, en dan krijgen we straks een geblesseerde Lodder en Human terug zeker? Nee, bedankt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Hartstikke goed, waarom geen spelers van hoofdklassers oproepen.
Ook lachwekkend inderdaad. De AZ-bank is blijkbaar een keurmerk geworden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Sorry maar om nu Vlaar te gaan gebruiken in plaats van de in bloedvorm zijnde Ooijer...
Dat gaat mij ook wat ver inderdaadquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Sorry maar om nu Vlaar te gaan gebruiken in plaats van de in bloedvorm zijnde Ooijer...
Ik dacht in Egyptequote:Op vrijdag 11 november 2005 16:15 schreef tong80 het volgende:
Voor welke club speelt Cairo eigenlijk ?
Nee, dat was Rinus Israelquote:
Dat slaat idd helemaal nergens op..quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Ad van der Wielquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Misschien dat die speler van RKC nog in aanmerking komt, hoe heet die nou, Brazil ofzo?
Biko zit bij Omniworld op het moment.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Misschien dat die speler van RKC nog in aanmerking komt, hoe heet die nou, Brazil ofzo?
Je zult maar Biko Brazil heten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Biko zit bij Omniworld op het moment.
quote:Op maandag 7 november 2005 10:43 schreef Zorro het volgende:
van Basten's selectiebeleid wordt afgestraft met 1-3
Forza Italia![]()
had he geld ingezetquote:Op zondag 13 november 2005 15:11 schreef Zorro het volgende:
Ja, maar v Basten roept het ook over zich af met zo'n keuze.
[..]
Het was tactisch, als Oranje had gewonnen zou Marco nooit meer in Italie mogen coachenquote:Op zondag 13 november 2005 16:02 schreef methodmich het volgende:
Mooi zo, misschien gaat Marco nu eens serieus bondscoach spelen.
Ik weet niet hoor, ik merk meteen zo'n verschil in mijn buik bij lastige situaties. Bij van der sar ga ik dan nog even koffiezetten en bij Timmer zat ik gespannen. Ik herinner me een bal links van de goeal (voor de kijkers rechts) waarbij hij volledig onnodig het doel uitkwam. Nu niet zo erg maar als hij dat in de kwartfinale tegen Argenitine gaat doen.quote:Op zondag 13 november 2005 18:05 schreef Suijk het volgende:
Met je eens. Al was Timmer toch niet zo heel slecht?
Ik vat dat niet hoor, Kuijt staat in de spits voor doelpunten, als stand-in voor RvN. Hij schiet op de keeper, kopt op de paal en omdat ie er wel voor werkt haalt ie dan nog een voldoende. Had ie Van Bommel geheten dan kon ie opduvelen, omdat ie niet 100% speelde en niet al zijn taken vervulde.quote:Op zondag 13 november 2005 18:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb zonder geluid gekeken, niks aan analyse gehoord en niemand gesproken dus reageer puur om mijn eigen waarneming: ik vond Kuyt, Cocu vrij goed, Vaart, Castelen en Bronckhorst en die az-gozer die later aanvoerder werd wel redelijk ( 6 tot 6,5) en de rest matig.
Ik heb je gezien. Leuke mutsquote:Op zondag 13 november 2005 18:13 schreef Suijk het volgende:
Ik zat in het stadion
Nog iemand die durft te beweren dat Ajax GEEN voorkeur krijgt? (En kom dan niet met smoesjes in de trant van 'dit zijn uitzonderlijke talenten' of zoiets. Ik bedoel, namen als Maduro, Babel, Stekelenburg, en toppunt: Heitinga... En ook Kluivert ja... Dat kun je niet menen.)quote:1. Hedwiges Maduro 3 Ajax
2. Ron Vlaar 7 AZ
3. Patrick Kluivert 9 Ajax
4. Ryan Babel 12 Ajax
5. Wesley Sneijder 12 Ajax
6. Maarten Stekelenburg 14 Ajax
7. John Heitinga 28 Ajax
8. Rafael van der Vaart 34 Ajax
9. Marciano Vink 35 Ajax
10. Nigel de Jong 42 Ajax
Richard Witschge 42 Ajax
bron: www.vi.nl
Forum Opties | |