http://forum.fok.nl/topic/777069quote:Op donderdag 10 november 2005 13:30 schreef DeTolk het volgende:
mooie discussie dit, schreeuwt om een topic
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Spanning tussen bonden en clubs door blessureleed
Even een trieste PSV-redenering: Oh, wat erg, allemaal( ex-)Feyenoorders in de aanval, moet je kijken, Van Basten trekt gewoon alle Feyenoorders voor.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:49 schreef DeTolk het volgende:
Van der Sar; Kromkamp, Vlaar, Mathijsen en Van Bronckhorst; Landzaat, Cocu en Van der Vaart; Cairo, Kuijt en Van Persie
Volgende wedstrijd doet ie allemaal (ex)Eindhovenaren, puur om de PSVers te sarrenquote:Op donderdag 10 november 2005 18:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Even een trieste PSV-redenering: Oh, wat erg, allemaal( ex-)Feyenoorders in de aanval, moet je kijken, Van Basten trekt gewoon alle Feyenoorders voor.![]()
heeft hij weleens op de camping in Zwitserland gevoetbald? Dat je hem zo hoog hebt zittenquote:Op donderdag 10 november 2005 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Denneboom heeft een veel leukere naam, Ellery heb ik hoger zitten als voetballer.
Als datzelfde nou geldt voor de Italiaanse verdediging, kan het nog wat wordenquote:Op donderdag 10 november 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
Als Cairo in de basis start, ben ik om elf uur 's avonds nog niet uitgelachen denk ik.
Dan verslik ik me in mn biertje denk ikquote:Op donderdag 10 november 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
Als Cairo in de basis start, ben ik om elf uur 's avonds nog niet uitgelachen denk ik.
Hartstikke goed, waarom geen spelers van hoofdklassers oproepen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:16 schreef Cart_man het volgende:
Van Basten wil Cairo testen. Wat is daar mis mee...
Die vent probeert alleen maar zijn selectie voor het WK rond te krijgen en test daarom wat spelers om te zien wat de waarde van zo een speler voor het team kan betekenen....
Ja, en dan krijgen we straks een geblesseerde Lodder en Human terug zeker? Nee, bedankt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Hartstikke goed, waarom geen spelers van hoofdklassers oproepen.
Ook lachwekkend inderdaad. De AZ-bank is blijkbaar een keurmerk geworden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Sorry maar om nu Vlaar te gaan gebruiken in plaats van de in bloedvorm zijnde Ooijer...
Dat gaat mij ook wat ver inderdaadquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Sorry maar om nu Vlaar te gaan gebruiken in plaats van de in bloedvorm zijnde Ooijer...
Ik dacht in Egyptequote:Op vrijdag 11 november 2005 16:15 schreef tong80 het volgende:
Voor welke club speelt Cairo eigenlijk ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |