Wat een slijmerd die Lippi om zichzelf al in te dekken bij een eventueel verliesquote:Op donderdag 10 november 2005 08:30 schreef DeTolk het volgende:
'Nederland is een van de beste landen in Europa. Op dit moment behoort het met Brazilië en Argentinië tot de favorieten voor het WK', gaf Lippi hoog op van de aanstaande tegenstander van Italië.
de bondscoaches hebben het wel door. Als je Oranje maar genoeg de hemel in prijst vallen ze straks harderquote:Op donderdag 10 november 2005 08:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een slijmerd die Lippi om zichzelf al in te dekken bij een eventueel verlies
quote:Excuses George Boateng aan Mark van Bommel
10/11/2005 8 :55
Hoewel hij er weinig aan kon doen heeft George Boateng zijn excuses aangeboden aan Mark van Bommel die door zijn toedoen geblesseerd raakte. De blessure van Van Bommel was gisteren het gesprek van de dag in het Oranje-kamp waar de internationals zich voorbereiden op de oefeninterland tegen Italië.
'Ik kon het moeilijk loslaten', vertelde Boateng die zelf de training al weer kon hervatten na de ongelukkige botsing met Van Bommel. 'Naast mijn eigen pijn, liep ik ook met een vervelend gevoel rond. Ik heb mijn excuses aangeboden, want dit wens je niemand toe.'
De middenvelder van Middlesborough kon gisteren de training dus weer hervatten. Dat gold niet voor Ruud van Nistelrooy. De spits van Manchester United heeft last van een gekneusde rib en dat weerhoudt hem er mogelijk van om zaterdag tegen Italië zijn vijftigste interland te spelen.
Naast Van Nistelrooy zijn Nigel de Jong en Khalid Boulahrouz niet helemaal fit. Beiden werkten gisteren een aparte training af.
De clubs beginnen alweer te mopperen, en terecht.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:05 schreef fernando_redondo het volgende:
Van bommel en Meerdink zijn zwaar geblesseerd geraakt op een training van Oranje.
Wie nog meer?
Als spelers voordat ze de interland spelen geblesseerd raken worden ze niet meer waard.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:15 schreef SocialDisorder het volgende:
De clubs moeten niet zeuren, een speler met interlands achter z'n naam is meer waard.
Die kende ik nog niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:15 schreef SocialDisorder het volgende:
De clubs moeten niet zeuren, een speler met interlands achter z'n naam is meer waard.
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Als ik elk jaar op wintersport m'n poot breek, is m'n werkgever ook niet zo blij.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Alsof Italie het resultaat ook maar iets boeit in een oefenpotje.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een slijmerd die Lippi om zichzelf al in te dekken bij een eventueel verlies
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:11 schreef golfer het volgende:
dat matige ploegje
De clubs hebben juist gelijk. Zij zijn hun speler een tijdje kwijt en moeten hem gewoon blijven doorbetalen, terwijl het de bond geen cent kost.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Is wel een optie.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:34 schreef Zwansen het volgende:
Ik vind dat we het Korea principe moeten hanteren, een half jaar voor het WK begint moeten alle spelers bij hun ploegen vandaan gehaald worden en mag Guus zijn werk doen zoals ie ook in Zuid Korea doet. De clubs zullen er niet blij mee zijn maar 100x liever een WK winnen dan 2e ronde CL of een gaar kampioenschap.
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:30 schreef DeTolk het volgende:
mooie discussie dit, schreeuwt om een topic
Guus gaat hopenlijk niet naar het WK.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:34 schreef Zwansen het volgende:
Ik vind dat we het Korea principe moeten hanteren, een half jaar voor het WK begint moeten alle spelers bij hun ploegen vandaan gehaald worden en mag Guus zijn werk doen zoals ie ook in Zuid Korea doet. De clubs zullen er niet blij mee zijn maar 100x liever een WK winnen dan 2e ronde CL of een gaar kampioenschap.
Een rivier bij gouda.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:57 schreef SCH het volgende:
Wat is gouwe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |