Dan zit ik lekker in een warme bus, terwijl jij in een sloot ligtquote:Op woensdag 9 november 2005 23:31 schreef yup het volgende:
[..]
WAcht jij maar wanneer het gaat sneeuwen, ga je elke dag dromen dat je een BMW had![]()
Nog meer Brabo'squote:Op woensdag 9 november 2005 23:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Gawaine is een Motor-Forummer uit het Den Bosch topic.Maar het registreren ging volgens mij niet zo snel op Fok
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dan zit ik lekker in een warme bus, gore klote bus die helemaal propvol zit, terwijl jij in een sloot ligt![]()
lekker dwarsgaat met je bimmah
Je kan een kenteken ook op dezelfde type/kleur auto neerpleurenquote:Op woensdag 9 november 2005 23:31 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Mja, als je platen jat van een andere auto zijn die geregistreerd, dus normaal gezien kun je
aan een kenteken zien of iemand is verzekerd, en of de APK eropzit etc.
Trouwens met verlopen APK rondrijden is ook redelijk lomp, aangezien je 2 maanden vantevoren
van je dealert een herinnering krijgt.
Mijn probleem is denk ik dat ik altijd alles netjes op orde heb en betaal, ik zie nu dat je daar geen
hol mee opschiet....![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:32 schreef Makster het volgende:
[..]
Nog meer Brabo's![]()
![]()
Het wordt nog gezellig hier![]()
Ja, als je op leeftijd bent bijna evenveel als een jongere die zijn motortje WA+diefstal wil hebbenquote:Op woensdag 9 november 2005 23:28 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Dat inenten zijn die sicko's die denken dat God/HareKrishna/WeetIkVeel hun kinderen beschermen,
maar met verzekeringen had ik daar nog nooit van gehoord, vandaar dat ik het een beetje raar vond.
Enne, AllRisk is inderdaad wel lekker ja, maarja, daar betaal je ook genoeg voor dan natuurlijk.
Ja dat bedoel ik.... maar diegene met diezelfde BMWquote:Op woensdag 9 november 2005 23:33 schreef yup het volgende:
[..]
Je kan een kenteken ook op dezelfde type/kleur auto neerpleuren![]()
jij hebt nog niks geleerd van die cursus uitstelgedrag hequote:Op woensdag 9 november 2005 23:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
We gaan niet dwingen hè, want dan wordt het zeker een nee![]()
(Jaja ik ken mezelf wel een klein beetje)
Straks wordt de macht nog overgenomen.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:32 schreef Makster het volgende:
Nog meer Brabo's![]()
![]()
Het wordt nog gezellig hier![]()
Dus toen was ik gelijk uitgelogd vandaag op mijn gebruikelijke account.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:29 schreef worldpimber het volgende:
Pepijn != Patrick Ok, ik had ook worldbeater in kunnen vullen, maar dat 281 geval weiger ik te gebruiken
Hehe, ik zit ook al een half uur in de vertrek-modus... Maargoed, mijn premie was toen ik begonquote:Op woensdag 9 november 2005 23:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, als je op leeftijd bent bijna evenveel als een jongere die zijn motortje WA+diefstal wil hebben
En gemoedsbezwaarden en ongelukken hebben alles te maken met het waarborgfonds Je kunt dus nog wel ergens je geld vandaan halen, tis misschien alleen lastiger
Jees, wilde hier een half uur geleden al even douchen gaan ze opeens interessant praten![]()
![]()
Nee inderdaad.. maar ik houd wel een mooi logboek bij van elke dag! Die van vandaag bijvoorbeeld is grotendeels geel!quote:Op woensdag 9 november 2005 23:35 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
jij hebt nog niks geleerd van die cursus uitstelgedrag he![]()
ik ga maar eens slapen, tegen de tijd dat ik een post heb gedaan staan er toch alweer 3 boven die ik nog niet had gezien
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rijdt er hier iemand Citroën? Tegen wie heeft hij het nouquote:Op woensdag 9 november 2005 23:36 schreef yup het volgende:
Oh ja fapcrum X liever een BMW in de sloot dan een uitelkaar gewaaide Citroen![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
RijdtReed er hier iemand Citroën? Tegen wie heeft hij het nou![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nee inderdaad.. maar ik houd wel een mooi logboek bij van elke dag! Die van vandaag bijvoorbeeld is grotendeels geel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wat is dat gele trouwens op je avatar? verlies je je rugzak ofzo![]()
![]()
Ik frutsel niet met vriendinnen.quote:
Nog even en jij reed een BMWquote:
Dat zijn vlammen! Das toch duidelijk? Of komen er geen vlammen uit jouw GSquote:Op woensdag 9 november 2005 23:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
wat is dat gele trouwens op je avatar? verlies je je rugzak ofzo![]()
![]()
Eh.. sinds wanneer noem je uitgaan/filmpje pakken met vrienden/vriendinnen daten?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik frutsel niet met vriendinnen.
Ik ben een van de weinige échte Brabo's daar, er zit ergveel import....quote:Op woensdag 9 november 2005 23:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Straks wordt de macht nog overgenomen.![]()
Maar daarvoor zaten ze "te zeiken" dat we te vaak in het bollentopic posten.![]()
Wel straks allemaal met een G gaan lullen op de kartmeeting.![]()
[..]
Dus toen was ik gelijk uitgelogd vandaag op mijn gebruikelijke account.![]()
Dan moet je toch iets aan de infrastructuur doen.. ik heb standaard koekjes en flessen fris/water naast de pc. Mis alleen een mini-koelkast met bierquote:Op woensdag 9 november 2005 23:41 schreef Worldbeater het volgende:
Ik was ook in vertrekmodus.![]()
Dan maar wat toastjes pakken, pinda's en wat drinken en doorfokken. (20 minuten geleden)
Mijn leven zal voorgoed veranderen!quote:Op woensdag 9 november 2005 23:43 schreef yup het volgende:
[..]
Als dat ding weg is zal ik officieel de kruistocht tegen Citroen beeindigen![]()
quote:
Beeeh standaardkoekjesquote:Op woensdag 9 november 2005 23:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
Dan moet je toch iets aan de infrastructuur doen.. ik heb standaard koekjes en flessen fris/water naast de pc. Mis alleen een mini-koelkast met bier![]()
[..]
Mijn leven zal voorgoed veranderen! [afbeelding]
![]()
Geen zin om alles in 1 post te proppenquote:Op woensdag 9 november 2005 23:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ze serveren niet à la carte, maar je reserveert een bepaald buffet
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat zijn vlammen! Das toch duidelijk? Of komen er geen vlammen uit jouw GS![]()
Heerlijk.. zo'n mini-koelkastje is echt een droomapparaatquote:Op woensdag 9 november 2005 23:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beeeh standaardkoekjes, koolzuurdranken met veel suiker.
![]()
Toastjes met zalmsalase, kipsalade, Franse kaas .. moet net zo goed uit de koelkast komen als je bier.
En dan een lekkere koele druivensap erbij.![]()
![]()
Jajaaa GS500 power enzoquote:Op woensdag 9 november 2005 23:48 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nou zie ik het, lijkt wel een atoom explosie ofzo
jij gaat echt hard op dat ding
![]()
Een date is een afspraak he.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
Eh.. sinds wanneer noem je uitgaan/filmpje pakken met vrienden/vriendinnen daten?![]()
Niet lesbisch dus?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Een date is een afspraak he.
Deze vriendin heb ik heel lang niet gezien omdat ze in het buitenland woonde... wat dat betreft was het voor beiden net zo spannend als een blind date.![]()
Nee niet persé....quote:Op woensdag 9 november 2005 23:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Niet lesbisch dus?![]()
Niemand heeft problemen met lesbo's hoor...![]()
![]()
Smilies zie ik nu pasquote:
Oh ja, en zelf opscheppen natuurijkquote:Op woensdag 9 november 2005 23:47 schreef ondeugend het volgende:
Geen zin om alles in 1 post te proppen
bij een buffet zit alles apart in bakjes.
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:36 schreef Worldbeater het volgende:
Dus toen was ik gelijk uitgelogd vandaag op mijn gebruikelijke account.![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Deze?![]()
![]()
Hmm die rooie zou wel gaaf bij mijn outfit staan![]()
Mwuaah haha.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gaaf![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mwuaah haha.![]()
Maar verdorie ik moet een cross helm.![]()
quote:
Hehe dat zou idd gaaf zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 00:15 schreef Worldbeater het volgende:
Ik vond deze wel geinig.
[afbeelding]
Al had'ie ook wel even een wenkbrauwtje omhoog laten steken.![]()
Ik vind ze wel tofquote:Op donderdag 10 november 2005 00:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hoe langer ik naar diehelmen kijk hoe geiniger
Er zijn weinig Kawasjaak helemen in de cross .. tot geen eigenlijk.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:16 schreef worldpimber het volgende:
CrosshelmGroen + zwart+wit ofzo
Uiteraard onzin.quote:430 euro voor een helm is niet echt duur trouwens, er zijn er op MF die zeggen een helm van 600+ euro te hebben gekocht en er vervolgens iets aan toe voegen als "maar dan heb je wel de beste bescherming"/" als je op je kop valt ben je blij dat je dat ding op hebt gehad"![]()
Idd.quote:Hoe langer ik naar diehelmen kijk hoe geiniger
En ik zou normaal denken da'kan'nie .. maar zoals ze die lip al tekenen.quote:
Maarre iedereen kan toch gewoon zijn/haar eigen eten zooi bestellen?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:09 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
UpdateCTRL+F5
Lijkt zowaar dat we misschien nu gewoon moeten kiezen tussen kipsaté gebeuren of shoarma/pizzaAardappelgarnituur, rijst en kroepoek is immers best te doen.
(voordeel dat we niet allemaal de deur uit hoeven na het racen
)
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Maarre iedereen kan toch gewoon zijn/haar eigen eten zooi bestellen?![]()
en als het nou vandaag is?quote:
Dat wist ik welquote:Op woensdag 9 november 2005 22:51 schreef Makster het volgende:
[..]
Das waar ook, heb jou bandit weleens uit elkaar getrokken![]()
![]()
![]()
Ja dat wist je niet heh, heb zlef onder vonden dat er iets goed vast zat. Of heb de carb was weet ik neit meer. Volgens mij niet
Iemand met oortjes op z'n helm wel?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:14 schreef ondeugend het volgende:
Ik zou iemand met bovenstaande hoofddeksels nooit meer serieus nemen.
Wanneer weet je ook alweer je roosters? Dansclubjes kan je toch afzeggenquote:
Waarom kom jij niet karten, kennismaken?quote:
quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeejquote:
Hulde voor deze actiequote:Op donderdag 10 november 2005 08:37 schreef worldpimber het volgende:
Damn, wat een rukochtendIk verslaap me iets van een uur en ga vervolgens als een tierelier richting 6 km verderop voor mijn werk en moet ook nog tanken. Helemaal hyperactief rij ik door het donkere park waar zoals gewoonlijk de konijntjes heen en weer springen (voor yup: sloterpark
) en je weleens willen laten schrikken door op het laatste moment voor je langs te schieten
![]()
En vandaag was het dus raak![]()
![]()
(rennen die beesten op koplampen af
) Op het laatste moment boort een konijntje zijn bolle lichaam tegen mijn voorwiel. *bok bok* en ik kijk achterom en zie hem rollebollen over de grond en alleen met zijn voorpootjes tussen de bomen en struiken door het bos in rennen
Keer snel om en ren door de bosjes op zoek naar het konijnNa wat heen en weer geren blijkt ie niet ver gekomen te zijn alleen was ie niet echt beweegelijk meer zeg maar aan z'n achterkant [afbeelding]
Heb hem toen maar achterop gelegd en hem naar het politiebureau gereden (kom ik ongveer langs) en daar achtergelaten. Ze zouden de dierenambulance bellen en hebben mijn naam en geboortedatum opgeschreven.Hij was zegma gedeeltelijk gefileerd en liep niet meer op z'n achterpootjes
![]()
Hopelijk kan ie weer snel [afbeelding]
Maar denk ook wel dat ze hem laten inslapen [afbeelding] [afbeelding]
Zo, trauma verwerkt [afbeelding]en ik ga niet meer door het park
[..]
Wanneer weet je ook alweer je roosters? Dansclubjes kan je toch afzeggenJullie moeten de rollen natuurlijk wel omdraaien he, niet zeggen "ik kan niet karten want ik moet *bladiebla*", maar je moet zeggen "ik kan niet *bladiuebla* omdat ik ga karten"
[..]
Waarom kom jij niet karten, kennismaken?Je post regelmatig in FokMC als wannabe motorfapper in opleiding
![]()
[..]Je staat op de lijst, de vraag is of je komt
quote:
Ik weet hetquote:Neeeeeeeeeeeeeeeej![]()
Ik had je nog wel gewaarschuwd, dat was de reden dat ik nooit door het park ging
Klotemaar wel goed dat je konijntje naar plisiebureau hebt gebracht
Waarom heb je je nummer niet achtergelaten zodat ze je op de hoogte kunnen houden?
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hulde voor deze actiewel goed om te lezen dat er mensen zijn die wel begaan zijn met dieren
![]()
zielig konijntje... maar wel netjes dat je hem niet hebt laten liggenquote:Op donderdag 10 november 2005 08:37 schreef worldpimber het volgende:
[konijnen verhaal]
Whahahaaaa die helmen.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Deze?![]()
![]()
Hmm die rooie zou wel gaaf bij mijn outfit staan![]()
Als je hem met 1 hand vast houdt welquote:Op donderdag 10 november 2005 09:15 schreef Roderick2085 het volgende:
zielig konijntje... maar wel netjes dat je hem niet hebt laten liggen![]()
wat ik me dan weer afvraag.... bleef hij een beetje liggen achterop![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Geen feestdagen meer voor pimber dit jaar![]()
Klote programmeurs ook altijdquote:Op donderdag 10 november 2005 09:24 schreef Rausdouwer het volgende:
Het is hier ook een rukochtend. Ons programma/database is helemaal opnieuw geprogrammeerd en nu doet ie ut niet meer.Ik ging net naar de programmeur en die was zo overstresst dat ik bijna het kantoor uit gestampt werd.
Ik heb me maar snel onzichtbaar gemaakt. Daarna naar de meedenker van het nieuwe programma gegaan (eigenlijk meer het doorgeefluik van klant naar programmeur) maar die was ook te druk bezig met de problemen die er vanmorgen waren.
![]()
Lees je wel het gedeelte over karten bijquote:Op donderdag 10 november 2005 09:29 schreef stinkie het volgende:
Voor een ieder een plezante dag toegewenst
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Geen feestdagen meer voor pimber dit jaar![]()
Met zo een naam moet hij dat ongetwijfeld wetenquote:
Donequote:Op donderdag 10 november 2005 09:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Lees je wel het gedeelte over karten bij![]()
Waarom weet ik niet precies, maar ik kan me voorstellen dat het leven van zo'n klein beestje zo klote is, dat ze alles wat lijkt op een tunnel van wit licht zo snel mogelijk tegemoet rennenquote:Op donderdag 10 november 2005 09:50 schreef hicham het volgende:
Met zo een naam moet hij dat ongetwijfeld weten
ja klop was een vogeltje met een gebroken pootjequote:Op donderdag 10 november 2005 09:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
Ik weet hetHeb al vaak genoeg keihard moeten remmen voor die beesten
En ik ga sowieso nog bellen ofzo, misschien krijg ik nog de rekening ook
![]()
[..]
[afbeelding]
Jullie hebben toch ook nog een uur in de kou zitten wachten voor een of andere rare vogelmogguh
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:24 schreef Rausdouwer het volgende:
Snif Bunnie is nie meerMaar wel kei goed dat je het arme diertje hebt weggebracht. Echt mega van je!
![]()
![]()
Het is hier ook een rukochtend. Ons programma/database is helemaal opnieuw geprogrammeerd en nu doet ie ut niet meer.Ik ging net naar de programmeur en die was zo overstresst dat ik bijna het kantoor uit gestampt werd.
Ik heb me maar snel onzichtbaar gemaakt. Daarna naar de meedenker van het nieuwe programma gegaan (eigenlijk meer het doorgeefluik van klant naar programmeur) maar die was ook te druk bezig met de problemen die er vanmorgen waren.
![]()
Dus nu heb ik alle tijd om te fokken.![]()
Misschien moet jij je oude baan als software tester weer oppakken. Wel een stelletje on proffersionele knuppels als ze (ongeteste) software inzetten die dag 1 meteen klapt, wat voor opleiding hebben die gastenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij is nu nog steeds flink gestressed
ik vroeg er net even subtiel naar
en kreeg meteen een Grrrrr£%$£%$&
![]()
response
![]()
Gaat ie de dat beest naar de plisie brengenquote:Op donderdag 10 november 2005 08:37 schreef worldpimber het volgende:
Damn, wat een rukochtendIk verslaap me iets van een uur en ga vervolgens als een tierelier richting 6 km verderop voor mijn werk en moet ook nog tanken. Helemaal hyperactief rij ik door het donkere park waar zoals gewoonlijk de konijntjes heen en weer springen (voor yup: sloterpark
) en je weleens willen laten schrikken door op het laatste moment voor je langs te schieten
![]()
En vandaag was het dus raak![]()
![]()
) Op het laatste moment boort een konijntje zijn bolle lichaam tegen mijn voorwiel. *bok bok* en ik kijk achterom en zie hem rollebollen over de grond en alleen met zijn voorpootjes tussen de bomen en struiken door het bos in rennen
Keer snel om en ren door de bosjes op zoek naar het konijnNa wat heen en weer geren blijkt ie niet ver gekomen te zijn alleen was ie niet echt beweegelijk meer zeg maar aan z'n achterkant [afbeelding]
Heb hem toen maar achterop gelegd en hem naar het politiebureau gereden (kom ik ongveer langs) en daar achtergelaten. Ze zouden de dierenambulance bellen en hebben mijn naam en geboortedatum opgeschreven.Hij was zegma gedeeltelijk gefileerd en liep niet meer op z'n achterpootjes
![]()
Hopelijk kan ie weer snel [afbeelding]
Zo, trauma verwerkt [afbeelding]en ik ga niet meer door het park
[..]
Wanneer weet je ook alweer je roosters? Dansclubjes kan je toch afzeggenJullie moeten de rollen natuurlijk wel omdraaien he, niet zeggen "ik kan niet karten want ik moet *bladiebla*", maar je moet zeggen "ik kan niet *bladiuebla* omdat ik ga karten"
[..]
Waarom kom jij niet karten, kennismaken?Je post regelmatig in FokMC als wannabe motorfapper in opleiding
![]()
[..]Je staat op de lijst, de vraag is of je komt
Gepushed door hoger management misschien?????quote:Op donderdag 10 november 2005 10:18 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Misschien moet jij je oude baan als software tester weer oppakken. Wel een stelletje on proffersionele knuppels als ze (ongeteste) software inzetten die dag 1 meteen klapt, wat voor opleiding hebben die gasten
Ik rji er meestal gewoon overheenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:01 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Waarom weet ik niet precies, maar ik kan me voorstellen dat het leven van zo'n klein beestje zo klote is, dat ze alles wat lijkt op een tunnel van wit licht zo snel mogelijk tegemoet rennen
Heb er wel ervaring mee, tussen rosmalen en denbosch heb je ook zo'n stukje. Aangezien ik rem voor beestjes heb ik al regelmatig met blokerende wielen / achterwiel en dan snel licht uit stil gestaan.
Als engineer moet je niet over je heen laten lopen (plus, als je goed plant kun je niet gepushed wordenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:32 schreef bwt het volgende:
[..]
Gepushed door hoger management misschien?????
Zo een klein beestje is misschien ongevaarlijk maar stel dat er iets groters op je lichten afrentquote:Op donderdag 10 november 2005 10:01 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Waarom weet ik niet precies, maar ik kan me voorstellen dat het leven van zo'n klein beestje zo klote is, dat ze alles wat lijkt op een tunnel van wit licht zo snel mogelijk tegemoet rennen
Heb er wel ervaring mee, tussen rosmalen en denbosch heb je ook zo'n stukje. Aangezien ik rem voor beestjes heb ik al regelmatig met blokerende wielen / achterwiel en dan snel licht uit stil gestaan.
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:40 schreef yup het volgende:
[..]
Gelukkig valt het in NL mee maar als ik op de motor stap is dat echt een grote vrees, dat er een hond of ander groot beest in de nacht naar me lamp toe gaat rennen...
quote:Opvallend is dat bij de eerste inzet in de wijk Dierdonk de snelheid gemiddeld onder het toegestane maximum lag, terwijl de bewoners het gevoel hadden dat er te hard werd gereden.
Naja je weet maar nooitquote:Op donderdag 10 november 2005 10:47 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Misplaatste vrees volgens mij, als je nou in Australie zou wonen...
Ja maar om het nou echt een angst voor te hebben?quote:Op donderdag 10 november 2005 10:52 schreef yup het volgende:
[..]
Naja je weet maar nooit
Maar uiteraard wil ik ook in het buitenland rijden (niet Australie daar rijden ze aan de verkeerde kant van de weg![]()
) en sommige landen is het normaal dat beesten uit het niets kunnen komen
Hoe komt het dat je 'smorgens denkt dat je een uur kan inhalen door hyperactief te zijn? Je hebt een verkeerslachtoffer op je gewetenquote:Op donderdag 10 november 2005 08:37 schreef worldpimber het volgende:
![]()
Het konijn was verbaasd, had nog nooit een Kawasaki ZX-6R gezien met een persoon in Jalaba als bestuurder.quote:En vandaag was het dus raak![]()
![]()
Dat is dan weer heel lief van jequote:Keer snel om en ren door de bosjes op zoek naar het konijnNa wat heen en weer geren blijkt ie niet ver gekomen te zijn alleen was ie niet echt beweegelijk meer zeg maar aan z'n achterkant [afbeelding]
![]()
quote:Hopelijk kan ie weer snel l=http://i23.photobucket.com/albums/b382/worldpimber/smilies/emo_bunny.gif]afbeelding[/url]]
Ik heb het al aan Fons Spooren doorgegevenquote:
quote:Je staat op de lijst, de vraag is of je komt
Is me grootste vrees niet heur.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja maar om het nou echt een angst voor te hebben?Of zelfs de 'grootste vrees' ervan maken is een beetje overkill toch?
Maar misschien bedoelde je het ook niet zo
Van die hond niet hoor.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:47 schreef hicham het volgende:![]()
Misplaatste vrees volgens mij, als je nou in Australie zou wonen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Worldbeater op 10-11-2005 11:18:25 ]
Ned-Ital .. wat is dat voor een beurs.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Heb net 2 vrijkaarten voor Ned-Ital voor as zaterdag gekregen![]()
Het leven is hard, ik zit ook wel eens naar tv presentatoren te kijken die gemengde belangen hebben. Het ene moment een gruwelijk bericht voorlezen, van stel op sprong iets leuks aankondigen.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:37 schreef R2-D2 het volgende:
Van een doodgereden konijn, naar een doodgereden hond naar Ned - Ita...![]()
quote:Ik pak maar weer eens een bakkie![]()
Bijlezen heb ik geen tijd voorquote:Op donderdag 10 november 2005 11:37 schreef R2-D2 het volgende:
Van een doodgereden konijn, naar een doodgereden hond naar Ned - Ita...![]()
Had het al een tijd geleden gelezen, wist alleen niet dat die hond dood was gegaanquote:
gewoon even het nekje breken is teveel werkquote:Op donderdag 10 november 2005 11:51 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Hahahahahahaha @ Pimber![]()
![]()
![]()
Welke debiel legt er nou een half dood konijn achteropWel RESPECT dat je dat beestje naar de wouten heb gesjeft, zou me ook schuldig voelen
![]()
Maara ik zou nooit een half dood konijn achter op mijn KLX leggen, misschien beter voor het konijnenbeesie om dan ff een burnout op zijn vachtje te doen
Owja dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 10 november 2005 12:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
gewoon even het nekje breken is teveel werk
Wat een betrokkenheid zeg.. het knaagt aan je.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:43 schreef hicham het volgende:
Ik vond die angst overtrokken, dat het bestaat okeej, maar daarvoor een grote vrees hebben ging het mij om etc is al rechtgezet ander onderwerp verkeerd begrepen Ned-Ita blabla saai heb geen zin om m'n reactie af te typen mzzl![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |