Als je hem met 1 hand vast houdt welquote:Op donderdag 10 november 2005 09:15 schreef Roderick2085 het volgende:
zielig konijntje... maar wel netjes dat je hem niet hebt laten liggen![]()
wat ik me dan weer afvraag.... bleef hij een beetje liggen achterop![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Geen feestdagen meer voor pimber dit jaar![]()
Klote programmeurs ook altijdquote:Op donderdag 10 november 2005 09:24 schreef Rausdouwer het volgende:
Het is hier ook een rukochtend. Ons programma/database is helemaal opnieuw geprogrammeerd en nu doet ie ut niet meer.Ik ging net naar de programmeur en die was zo overstresst dat ik bijna het kantoor uit gestampt werd.
Ik heb me maar snel onzichtbaar gemaakt. Daarna naar de meedenker van het nieuwe programma gegaan (eigenlijk meer het doorgeefluik van klant naar programmeur) maar die was ook te druk bezig met de problemen die er vanmorgen waren.
![]()
Lees je wel het gedeelte over karten bijquote:Op donderdag 10 november 2005 09:29 schreef stinkie het volgende:
Voor een ieder een plezante dag toegewenst
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Geen feestdagen meer voor pimber dit jaar![]()
Met zo een naam moet hij dat ongetwijfeld wetenquote:
Donequote:Op donderdag 10 november 2005 09:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Lees je wel het gedeelte over karten bij![]()
Waarom weet ik niet precies, maar ik kan me voorstellen dat het leven van zo'n klein beestje zo klote is, dat ze alles wat lijkt op een tunnel van wit licht zo snel mogelijk tegemoet rennenquote:Op donderdag 10 november 2005 09:50 schreef hicham het volgende:
Met zo een naam moet hij dat ongetwijfeld weten
ja klop was een vogeltje met een gebroken pootjequote:Op donderdag 10 november 2005 09:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
Ik weet hetHeb al vaak genoeg keihard moeten remmen voor die beesten
En ik ga sowieso nog bellen ofzo, misschien krijg ik nog de rekening ook
![]()
[..]
[afbeelding]
Jullie hebben toch ook nog een uur in de kou zitten wachten voor een of andere rare vogelmogguh
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:24 schreef Rausdouwer het volgende:
Snif Bunnie is nie meerMaar wel kei goed dat je het arme diertje hebt weggebracht. Echt mega van je!
![]()
![]()
Het is hier ook een rukochtend. Ons programma/database is helemaal opnieuw geprogrammeerd en nu doet ie ut niet meer.Ik ging net naar de programmeur en die was zo overstresst dat ik bijna het kantoor uit gestampt werd.
Ik heb me maar snel onzichtbaar gemaakt. Daarna naar de meedenker van het nieuwe programma gegaan (eigenlijk meer het doorgeefluik van klant naar programmeur) maar die was ook te druk bezig met de problemen die er vanmorgen waren.
![]()
Dus nu heb ik alle tijd om te fokken.![]()
Misschien moet jij je oude baan als software tester weer oppakken. Wel een stelletje on proffersionele knuppels als ze (ongeteste) software inzetten die dag 1 meteen klapt, wat voor opleiding hebben die gastenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij is nu nog steeds flink gestressed
ik vroeg er net even subtiel naar
en kreeg meteen een Grrrrr£%$£%$&
![]()
response
![]()
Gaat ie de dat beest naar de plisie brengenquote:Op donderdag 10 november 2005 08:37 schreef worldpimber het volgende:
Damn, wat een rukochtendIk verslaap me iets van een uur en ga vervolgens als een tierelier richting 6 km verderop voor mijn werk en moet ook nog tanken. Helemaal hyperactief rij ik door het donkere park waar zoals gewoonlijk de konijntjes heen en weer springen (voor yup: sloterpark
) en je weleens willen laten schrikken door op het laatste moment voor je langs te schieten
![]()
En vandaag was het dus raak![]()
![]()
(rennen die beesten op koplampen af
) Op het laatste moment boort een konijntje zijn bolle lichaam tegen mijn voorwiel. *bok bok* en ik kijk achterom en zie hem rollebollen over de grond en alleen met zijn voorpootjes tussen de bomen en struiken door het bos in rennen
Keer snel om en ren door de bosjes op zoek naar het konijnNa wat heen en weer geren blijkt ie niet ver gekomen te zijn alleen was ie niet echt beweegelijk meer zeg maar aan z'n achterkant [afbeelding]
Heb hem toen maar achterop gelegd en hem naar het politiebureau gereden (kom ik ongveer langs) en daar achtergelaten. Ze zouden de dierenambulance bellen en hebben mijn naam en geboortedatum opgeschreven.Hij was zegma gedeeltelijk gefileerd en liep niet meer op z'n achterpootjes
![]()
Hopelijk kan ie weer snel [afbeelding]
Maar denk ook wel dat ze hem laten inslapen [afbeelding] [afbeelding]
Zo, trauma verwerkt [afbeelding]en ik ga niet meer door het park
[..]
Wanneer weet je ook alweer je roosters? Dansclubjes kan je toch afzeggenJullie moeten de rollen natuurlijk wel omdraaien he, niet zeggen "ik kan niet karten want ik moet *bladiebla*", maar je moet zeggen "ik kan niet *bladiuebla* omdat ik ga karten"
[..]
Waarom kom jij niet karten, kennismaken?Je post regelmatig in FokMC als wannabe motorfapper in opleiding
![]()
[..]Je staat op de lijst, de vraag is of je komt
Gepushed door hoger management misschien?????quote:Op donderdag 10 november 2005 10:18 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Misschien moet jij je oude baan als software tester weer oppakken. Wel een stelletje on proffersionele knuppels als ze (ongeteste) software inzetten die dag 1 meteen klapt, wat voor opleiding hebben die gasten
Ik rji er meestal gewoon overheenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:01 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Waarom weet ik niet precies, maar ik kan me voorstellen dat het leven van zo'n klein beestje zo klote is, dat ze alles wat lijkt op een tunnel van wit licht zo snel mogelijk tegemoet rennen
Heb er wel ervaring mee, tussen rosmalen en denbosch heb je ook zo'n stukje. Aangezien ik rem voor beestjes heb ik al regelmatig met blokerende wielen / achterwiel en dan snel licht uit stil gestaan.
Als engineer moet je niet over je heen laten lopen (plus, als je goed plant kun je niet gepushed wordenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:32 schreef bwt het volgende:
[..]
Gepushed door hoger management misschien?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |