abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32139938
quote:
Op donderdag 10 november 2005 09:15 schreef Roderick2085 het volgende:
zielig konijntje... maar wel netjes dat je hem niet hebt laten liggen
wat ik me dan weer afvraag.... bleef hij een beetje liggen achterop
Als je hem met 1 hand vast houdt wel
Nog ff liggen
pi_32139980
Snif Bunnie is nie meer Maar wel kei goed dat je het arme diertje hebt weggebracht. Echt mega van je!

Het is hier ook een rukochtend. Ons programma/database is helemaal opnieuw geprogrammeerd en nu doet ie ut niet meer. Ik ging net naar de programmeur en die was zo overstresst dat ik bijna het kantoor uit gestampt werd. Ik heb me maar snel onzichtbaar gemaakt. Daarna naar de meedenker van het nieuwe programma gegaan (eigenlijk meer het doorgeefluik van klant naar programmeur) maar die was ook te druk bezig met de problemen die er vanmorgen waren.

Dus nu heb ik alle tijd om te fokken.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  donderdag 10 november 2005 @ 09:29:34 #263
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_32140076
Voor een ieder een plezante dag toegewenst
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_32140091
Arme nijn
  donderdag 10 november 2005 @ 09:30:52 #265
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_32140098
Ahhh, zielege nijnie.
je hebt em in iedergeval niet laten liggen.
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_32140156
Mogguh,

Als konijnen (en andere beestjes) op je afrennen, kun je beter je koplampen effe uitzetten en gas eraf doen, dan schieten ze vanzelf het bos in , wel zielig voor deze.....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
pi_32140225

Geen feestdagen meer voor pimber dit jaar
pi_32140279
quote:
Op donderdag 10 november 2005 09:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]

Oh ja van dat licht wilde ik ook nog zeggen. Vergeten... Op de een of andere manier worden dieren in 'licht' gevangen. Volgens mij heeft het een soort hypnotische werking of zo. Pas als je je lichten dooft, kunnen ze weer verder. Waarom dat precies is, weet ik eigenlijk niet.

Weet jij dat Roadkill?
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_32140366
Ik ben weer weg
pi_32140472
quote:
Op donderdag 10 november 2005 09:24 schreef Rausdouwer het volgende:
Het is hier ook een rukochtend. Ons programma/database is helemaal opnieuw geprogrammeerd en nu doet ie ut niet meer. Ik ging net naar de programmeur en die was zo overstresst dat ik bijna het kantoor uit gestampt werd. Ik heb me maar snel onzichtbaar gemaakt. Daarna naar de meedenker van het nieuwe programma gegaan (eigenlijk meer het doorgeefluik van klant naar programmeur) maar die was ook te druk bezig met de problemen die er vanmorgen waren.
Klote programmeurs ook altijd

quote:
Op donderdag 10 november 2005 09:29 schreef stinkie het volgende:
Voor een ieder een plezante dag toegewenst
Lees je wel het gedeelte over karten bij
quote:
Op donderdag 10 november 2005 09:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]

quote:
Op donderdag 10 november 2005 09:41 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Weet jij dat Roadkill?
Met zo een naam moet hij dat ongetwijfeld weten
  donderdag 10 november 2005 @ 09:53:18 #271
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_32140540
quote:
Op donderdag 10 november 2005 09:50 schreef hicham het volgende:
[..]

Lees je wel het gedeelte over karten bij
Done
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_32140710
quote:
Op donderdag 10 november 2005 09:50 schreef hicham het volgende:

Met zo een naam moet hij dat ongetwijfeld weten
Waarom weet ik niet precies, maar ik kan me voorstellen dat het leven van zo'n klein beestje zo klote is, dat ze alles wat lijkt op een tunnel van wit licht zo snel mogelijk tegemoet rennen

Heb er wel ervaring mee, tussen rosmalen en denbosch heb je ook zo'n stukje. Aangezien ik rem voor beestjes heb ik al regelmatig met blokerende wielen / achterwiel en dan snel licht uit stil gestaan.
pi_32140779
@worldpimp kart technisch kan ik alleen 11-12 helaas, de 18e heb ik een verjaardag, en 1-12 een oplevering van het afstudeerproject, dus de dagen ervoor en erna heb ik het megadruk. Zet maar 11-12 op zeker en 4-12 op misschien die andere 2 op rood. Dank u ( ja ik ben te leip om je email adres in te typen)

EDIT: sate is goed en je broer heeft mijn email in zijn msn lijstjes

[ Bericht 18% gewijzigd door TR_Roadkill op 10-11-2005 10:21:20 ]
  donderdag 10 november 2005 @ 10:13:47 #274
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32140972
quote:
Op donderdag 10 november 2005 09:10 schreef worldpimber het volgende:

[..]

[..]

Ik weet het Heb al vaak genoeg keihard moeten remmen voor die beesten En ik ga sowieso nog bellen ofzo, misschien krijg ik nog de rekening ook
[..]

[afbeelding]

Jullie hebben toch ook nog een uur in de kou zitten wachten voor een of andere rare vogel mogguh
ja klop was een vogeltje met een gebroken pootje vind zelf ook dat als je een dier aanrijd even moet kijken of je wat kan betekenen voor het beestje

is toch het minste wat je kan doen vind het heel erg netjes dat jij dat ook gewoon gedaan heb
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  donderdag 10 november 2005 @ 10:15:51 #275
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32141014
quote:
Op donderdag 10 november 2005 09:24 schreef Rausdouwer het volgende:
Snif Bunnie is nie meer Maar wel kei goed dat je het arme diertje hebt weggebracht. Echt mega van je!

Dus nu heb ik alle tijd om te fokken.
hij is nu nog steeds flink gestressed ik vroeg er net even subtiel naar en kreeg meteen een Grrrrr£%$£%$& response
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_32141061
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:15 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

hij is nu nog steeds flink gestressed ik vroeg er net even subtiel naar en kreeg meteen een Grrrrr£%$£%$& response
Misschien moet jij je oude baan als software tester weer oppakken. Wel een stelletje on proffersionele knuppels als ze (ongeteste) software inzetten die dag 1 meteen klapt, wat voor opleiding hebben die gasten
pi_32141373
quote:
Op donderdag 10 november 2005 08:37 schreef worldpimber het volgende:
Damn, wat een rukochtend Ik verslaap me iets van een uur en ga vervolgens als een tierelier richting 6 km verderop voor mijn werk en moet ook nog tanken. Helemaal hyperactief rij ik door het donkere park waar zoals gewoonlijk de konijntjes heen en weer springen (voor yup: sloterpark ) en je weleens willen laten schrikken door op het laatste moment voor je langs te schieten

En vandaag was het dus raak (rennen die beesten op koplampen af ) Op het laatste moment boort een konijntje zijn bolle lichaam tegen mijn voorwiel. *bok bok* en ik kijk achterom en zie hem rollebollen over de grond en alleen met zijn voorpootjes tussen de bomen en struiken door het bos in rennen

Keer snel om en ren door de bosjes op zoek naar het konijn Na wat heen en weer geren blijkt ie niet ver gekomen te zijn alleen was ie niet echt beweegelijk meer zeg maar aan z'n achterkant [afbeelding]

Heb hem toen maar achterop gelegd en hem naar het politiebureau gereden (kom ik ongveer langs) en daar achtergelaten. Ze zouden de dierenambulance bellen en hebben mijn naam en geboortedatum opgeschreven. Hij was zegma gedeeltelijk gefileerd en liep niet meer op z'n achterpootjes

Hopelijk kan ie weer snel [afbeelding]

Maar denk ook wel dat ze hem laten inslapen [afbeelding] [afbeelding]

Zo, trauma verwerkt [afbeelding] en ik ga niet meer door het park
[..]

Wanneer weet je ook alweer je roosters? Dansclubjes kan je toch afzeggen Jullie moeten de rollen natuurlijk wel omdraaien he, niet zeggen "ik kan niet karten want ik moet *bladiebla*", maar je moet zeggen "ik kan niet *bladiuebla* omdat ik ga karten"

[..]

Waarom kom jij niet karten, kennismaken? Je post regelmatig in FokMC als wannabe motorfapper in opleiding
[..]

Je staat op de lijst, de vraag is of je komt
Gaat ie de dat beest naar de plisie brengen

Dude je moest dat beest meenemen en je had lekker avondeten
  donderdag 10 november 2005 @ 10:32:32 #278
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_32141380
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:18 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

Misschien moet jij je oude baan als software tester weer oppakken. Wel een stelletje on proffersionele knuppels als ze (ongeteste) software inzetten die dag 1 meteen klapt, wat voor opleiding hebben die gasten
Gepushed door hoger management misschien?????
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_32141401
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:01 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

Waarom weet ik niet precies, maar ik kan me voorstellen dat het leven van zo'n klein beestje zo klote is, dat ze alles wat lijkt op een tunnel van wit licht zo snel mogelijk tegemoet rennen

Heb er wel ervaring mee, tussen rosmalen en denbosch heb je ook zo'n stukje. Aangezien ik rem voor beestjes heb ik al regelmatig met blokerende wielen / achterwiel en dan snel licht uit stil gestaan.
Ik rji er meestal gewoon overheen

Niet zonder gevolgen overigens de volgende dag hadden ze hun reuzevriendjes meegenomen om me op te wachten

[ Bericht 11% gewijzigd door R2-D2 op 10-11-2005 10:39:38 ]
intuition will take you further than logics will ever do
pi_32141495
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:32 schreef bwt het volgende:

[..]

Gepushed door hoger management misschien?????
Als engineer moet je niet over je heen laten lopen (plus, als je goed plant kun je niet gepushed worden ) ik ben mijn eigen hoger management gelukkig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')