abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 november 2005 @ 20:21:43 #101
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32127156
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:18 schreef hicham het volgende:

[..]

Ach, misschien compenseren die laatste paar dagen werk die afgelopen maanden Fok!MC'en
[..]

Goede reden om het kartdagje dan juist wel op de 11de te doen toch
Roderidderick viert een Kartverjaardags feestje

dus met een kadootje van 25 euro zijn we dan ook weer klaar ermee
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_32127215
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:26 schreef ondeugend het volgende:
* naar Groningen gaat voor een bioscoopdate.
Frutselle in het donker.
pi_32127219
We kunnen ook gewoon met onze motoren binnen komen vallen.. lekker raggen met onze bikes op de kartbaan

En als ze ons proberen te pakken, snel wegscheuren naar de dichtstbijzijnde Mac
pi_32127221
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:32 schreef yup het volgende:
RGV 250

Eigenlijk is zoeits best interessant... Maar wat ik me vooral afvraag hoe klinkt zo een apparaat op toeren en op zeer hoge toeren

Stationair klinken ze allemaal als brommers maar ok daar valt wel mee te leven...

Itt tot de RS125/250 zien deze dingen er heel mooi uit...

Ik durf het bijna niet te zeggen maar eigenlijk zou ik zoeits best wel willen (en dat voor een 2takt )
geluid blijft brommer beleving zal echter heel anders zijn

ooit is er eens een filmpje gepost met een RGV en een Blade die tegen elkaar aan racen waren Blade bleef achter na bochten maar kwam natuurlijk heeel snel weer bij op de rechte stukken maar na elke bocht liep de RGV weer uit zoiets is natuurlijk afhankelijk vd bestuurders maar toch...

heb er zelf ook aan gedacht om een RGV te nemen achteraf toch blij dat ik een 4takt nam, was toch wel wat praktischer...
pi_32127506
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:12 schreef worldpimber het volgende:
hmmm...

Ik neem voor nu eerst een afwachtende houding aan tot we wat meer gekleurde vakjes hebben
Hebben ze wel Turken in Harderwijk?
Je mag onze vakjes ook wel kleuren hoor.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_32127578
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:18 schreef hicham het volgende:
[..]

Goede reden om het kartdagje dan juist wel op de 11de te doen toch
een beetje de reden dat ie geel is en niet rood
familie kan ook op een andere dag komen

(overigens ben ik de 11de nog niet jarig )
  woensdag 9 november 2005 @ 20:36:28 #107
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32127616
Welke onverlaat bedenkt al die wachtwoorden shit.

Heb ik een heel mooi en lang wachtwoord met letters en cijfers moet er weer een bijzonder teken bij.
En weer het honderdduizendste wachtwoord wat je moet onthouden .. en lekker belangerijk die nieuwe KNMV service.
pi_32127728
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:21 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Roderidderick viert een Kartverjaardags feestje

dus met een kadootje van 25 euro zijn we dan ook weer klaar ermee
Ik weet al een heel leuk cadeau.
pi_32127782
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:39 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Een kopietje van die middeleeuwse film die je laatst hebt gekeken?
  woensdag 9 november 2005 @ 20:43:59 #110
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32127852
Na 5 minuten wachten op het laden van het volgende scherm.

Dit is het foldertje wat vandaag in de bus lag.

Hoereee on-line bij je verzekeringsgegevens kunnen wat een cadeau zeg!

Ik ben helemaal blij!

Echt machtig mooi hoor die KNMV

pi_32127863
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

geluid blijft brommer beleving zal echter heel anders zijn

ooit is er eens een filmpje gepost met een RGV en een Blade die tegen elkaar aan racen waren Blade bleef achter na bochten maar kwam natuurlijk heeel snel weer bij op de rechte stukken maar na elke bocht liep de RGV weer uit zoiets is natuurlijk afhankelijk vd bestuurders maar toch...

heb er zelf ook aan gedacht om een RGV te nemen achteraf toch blij dat ik een 4takt nam, was toch wel wat praktischer...
Je bedoelt deze filmpie:

http://www.rgv250.nl/au_m(...)es%20RGV%20Part1.wmv

Leuk maar dat geluid echt nog erger dan ik dacht

Maarja ding is toch niet op 25kw te krijgen dus maakt niet zoveel uit
  woensdag 9 november 2005 @ 20:45:58 #112
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32127913
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:41 schreef hicham het volgende:

[..]

Een kopietje van die middeleeuwse film die je laatst hebt gekeken?
ik kreeg een DVD van "war of the world " dubbel gisteren
Let's race
Buienradar
  woensdag 9 november 2005 @ 20:47:39 #113
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32127963
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:44 schreef yup het volgende:
Je bedoelt deze filmpie:

Eigenlijk is het zo dat die Blade de hele tijd moet inhouden op ieder stuk wat rechtuit gaat.
pi_32127984
quote:

[..]

Je bedoelt deze filmpie:

Ziet er erg leuk uit dat stuurgedrag op dat filmpje, maar dat geluid is echt triest.. Jammer

Overigens, OPM rijdt ook op 200+ kilo, als je daarmee leert rijden zoals hij heeft het ook wel wat
  woensdag 9 november 2005 @ 20:51:34 #115
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32128077
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:47 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Eigenlijk is het zo dat die Blade de hele tijd moet inhouden op ieder stuk wat rechtuit gaat.
ja echt dat is zo
Let's race
Buienradar
  woensdag 9 november 2005 @ 20:53:37 #116
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_32128133
Avond all

9 topics terug lezen is mij een beetje veel

Als ik iets gemist heb hoor ik het vast wel

En karten
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
pi_32128155
quote:

[..]

echt na elke bocht is het

pi_32128206
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:43 schreef Worldbeater het volgende:
Na 5 minuten wachten op het laden van het volgende scherm.

[afbeelding]

Dit is het foldertje wat vandaag in de bus lag.

[afbeelding]

Hoereee on-line bij je verzekeringsgegevens kunnen wat een cadeau zeg!

Ik ben helemaal blij!

Echt machtig mooi hoor die KNMV

Vroegah was alles beter joh Mooi he, die automatisering
quote:

[..]

Je bedoelt deze filmpie:

Maar uiteindelijk gaat het om de ervaring, wat is leuker

Met het puntje van je rechterwijsvinger het gas opentrekken van de Fireblade en op 140 km/h nog niks merken, of 'toerenbeuken' (ik gebruik even jouw termen ) en het gevoel hebben dat je een Rossi bent die door de straten van Amsterdam knalt
  woensdag 9 november 2005 @ 20:56:08 #119
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32128211
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
echt na elke bocht is het

In elke bocht bedoel je?

Of eigenlijk dat hij er dus voorbij moet steken.
pi_32128302
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:56 schreef Worldbeater het volgende:
In elke bocht bedoel je?

Of eigenlijk dat hij er dus voorbij moet steken.
nee, je ziet duidelijk dat de RGV amper snelheid mindert bij het naderen vd bochten terwijl de Blade dat wel doet...daarom blijft de Blade elke keer achter en moet ie weer inlopen op de rechte stukken.

volgens mij moet zo een Blade net zo lekker de bochten ingelegd kunnen worden, ding is licht als een veertje in vergelijking met de mijne

dus ja, voorbij steken met gemak volgens mij...
pi_32128378
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:55 schreef hicham het volgende:

Met het puntje van je rechterwijsvinger het gas opentrekken van de Fireblade en op 140 km/h nog niks merken, of 'toerenbeuken' (ik gebruik even jouw termen ) en het gevoel hebben dat je een Rossi bent die door de straten van Amsterdam knalt
wat dat betreft was de beleving op mijn 400 lekker jagen jagen voortdurend hoog in de toeren om voor uit te komen en lekker makkelijk de bocht in leggen
  woensdag 9 november 2005 @ 21:04:46 #122
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32128490
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nee, je ziet duidelijk dat de RGV amper snelheid mindert bij het naderen vd bochten terwijl de Blade dat wel doet...daarom blijft de Blade elke keer achter en moet ie weer inlopen op de rechte stukken.

volgens mij moet zo een Blade net zo lekker de bochten ingelegd kunnen worden, ding is licht als een veertje in vergelijking met de mijne

Mja, je hebt zo licht als een veertje, en zo licht als een veertje.

Die RGV is 135/140 kilo, en je hebt kans dat de voorvork van de Blade het niet trekt als'ie i.c.m hobbels net zo hard door die bochten keild met een kilotje of 60-70 meer.
(filmpje is ook niet meer van gisteren, dus we hebben het niet eens over en Blade van de laatste 2-3 jaar .. wat nog altijd getankt meer dan 40 kilo scheelt)

Zeker is wel dat hij er op de rechte stukken zo goed als iedere keer voorbij had kunnen steken en zoveel afstand had kunnen creeeren dat het RGV'tje een stipje in de spiegel had geworden.

Maar het is wat Hicham zegt .. je voelt je wel Rossi op zo'n ding .. en het hoeft niet zo idioot hard te gaan zelfs.
pi_32128723
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:39 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

hoort iets van verjaardagsfeetje en bedenkt meteen een cadeau
zo zie ik ze graag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:

[..]

Je bedoelt deze filmpie:

ziet er wel leuk uit hoe die motor de bocht in word gegooit (dat kan je toch niet meer de bocht in leggen noemen)
pi_32129904
quote:

[..]

Klopt hij gaat niet voluit, maar in de bochten verliest ie DIK.
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:48 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Ziet er erg leuk uit dat stuurgedrag op dat filmpje, maar dat geluid is echt triest.. Jammer

Overigens, OPM rijdt ook op 200+ kilo, als je daarmee leert rijden zoals hij heeft het ook wel wat
Geef mij maar een wat lichtere brommer, ik moet er niet aan denken om zo een dikke BMW me box in te duwen
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:55 schreef hicham het volgende:

[..]

Vroegah was alles beter joh Mooi he, die automatisering
[..]

Je hebt wel gelijk hoor, het is toch een beginnersbrommer, SO WHAT als ie zo klinkt, ziet er ziek uit, dat maakt veel goed heur :-)

Verder heb ik ontdekt dat 25kw officieel wel kan, maar dan moet je de uitvoer invoer truc doen. Het kost iets van 550 euronen, maar als je zo een ding voor 1000 euro kan vinden, dan betaal ik grag 550 euronen om het officieel op 25kw te krijgen (ik laat die begrenzing er gewoon uithalen hoor, ik ben niet gek een 250cc 2stroke op 25kw )

Ja ja je gaat zeggen ga eerst rijbewijs halen praat dan, maar ik heb vaak gelezen dat een hoogvermogende 2takt + begrenzing niet zo een fantastische combinatie is... Omdat het vaak op hoge toeren begrenst word, waar je vaak met een 2takt moet zijn om op te schieten (onderin bijna geen power)
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Je ziet dat de Blade rijder niet zo goed kan rijden als de RGV rijder... Denk ik dan...
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:04 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Mja, je hebt zo licht als een veertje, en zo licht als een veertje.

Die RGV is 135/140 kilo, en je hebt kans dat de voorvork van de Blade het niet trekt als'ie i.c.m hobbels net zo hard door die bochten keild met een kilotje of 60-70 meer.
(filmpje is ook niet meer van gisteren, dus we hebben het niet eens over en Blade van de laatste 2-3 jaar .. wat nog altijd getankt meer dan 40 kilo scheelt)

Zeker is wel dat hij er op de rechte stukken zo goed als iedere keer voorbij had kunnen steken en zoveel afstand had kunnen creeeren dat het RGV'tje een stipje in de spiegel had geworden.

Maar het is wat Hicham zegt .. je voelt je wel Rossi op zo'n ding .. en het hoeft niet zo idioot hard te gaan zelfs.
Idd zo een ding weegt geen reet, wist je dat een TZR50 (50cc 6 bak schakelbrommer) al 125 kilo weegt!!!!!!!

Dan moet zo een RGV vliegen met 60 pk (50cc heeft denk ik niet eens 4-5 pk onbegrenst )
pi_32130462
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:46 schreef FemaleRebbel het volgende:

maarre qua data wordt ut wel wat krapjes, alleen 27.11 en 11.12 kan ik
Ik heb je stiekem toch geel gemaakt op 4/12.

Updated
pi_32130542
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:50 schreef yup het volgende:

[..]

Verder heb ik ontdekt dat 25kw officieel wel kan, maar dan moet je de uitvoer invoer truc doen. Het kost iets van 550 euronen, maar als je zo een ding voor 1000 euro kan vinden, dan betaal ik grag 550 euronen om het officieel op 25kw te krijgen (ik laat die begrenzing er gewoon uithalen hoor, ik ben niet gek een 250cc 2stroke op 25kw )
quote:
Ja ja je gaat zeggen ga eerst rijbewijs halen praat dan, maar ik heb vaak gelezen dat een hoogvermogende 2takt + begrenzing niet zo een fantastische combinatie is... Omdat het vaak op hoge toeren begrenst word, waar je vaak met een 2takt moet zijn om op te schieten (onderin bijna geen power)
Jij trekt de verkeerde conclusies

Feit: hoogvermogende 2takt + begrenzing = geen fantastische combinatie
Conclusie normaal mens: ik ga op zoek naar een ander model om te kopen
Conclusie yup: ik koop dat ding, laat 'm voor 550 euro begrenzen en ruk dan de begrenzing eruit

Heb maar meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om uit te zoeken hoe dat bij mijn Bandit zit Kwam een duidelijk plaatje tegen @ MF, dat vraagt er toch gewoon naar om eruit gehaald te worden

Maar kan me nog herinneren dat Riet dat volgens mij ook ooit wou doen, maar dat die carburateurs muurvast zaten oid Plus dat je waarschijnlijk ook opnieuw moet afstellen toch

i neer
pi_32130548
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:50 schreef yup het volgende:
Geef mij maar een wat lichtere brommer, ik moet er niet aan denken om zo een dikke BMW me box in te duwen
OPM is diegene met die dikke ZX7R, die weegt wel wat

Maar als je het over uit/invoeren hebt dan kun je elke motor legaal begrenzen. En vervolgens de begrenzing eruit plempen, want dat gaat toch schijtirriteren na een tijdje
pi_32130602
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:07 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]

Maar kan me nog herinneren dat Riet dat volgens mij ook ooit wou doen, maar dat die dingen muurvast zaten oid Plus dat je waarschijnlijk ook opnieuw moet afstellen toch

Die ring... wat zonde
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:53 schreef RB het volgende:
En karten
pi_32130686
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:05 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Ik heb je stiekem toch geel gemaakt op 4/12.

[afbeelding]
Updated
Waarom komen er zoveel mensen met de auto, dit is toch een motorclub

Plus dat je sowieso motorkleding nodig hebt voor het karten zelf, tochtochtochtoch??

i i echt neer
pi_32130727
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:11 schreef hicham het volgende:

[..]

Waarom komen er zoveel mensen met de auto, dit is toch een motorclub

Plus dat je sowieso motorkleding nodig hebt voor het karten zelf, tochtochtochtoch??

i i echt neer
pi_32130801
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:11 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Correctie:
"De vader van Rebbel's kids wekt de indruk dat ie werkt
Wie, ik?

* Fulcrum_X download filmpje
pi_32130906
quote:

[..]

[..]

Conclusie yup: ik koop dat ding, laat 'm voor 550 euro begrenzen en ruk dan de begrenzing eruit

Heb maar meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om uit te zoeken hoe dat bij mijn Bandit zit Kwam een duidelijk plaatje tegen @ MF, dat vraagt er toch gewoon naar om eruit gehaald te worden

[afbeelding]

Maar kan me nog herinneren dat Riet dat volgens mij ook ooit wou doen, maar dat die carburateurs muurvast zaten oid Plus dat je waarschijnlijk ook opnieuw moet afstellen toch

i neer
Hey niks mis met mijn conclusies

Maar voor 550 euro heb je op papier 25kw.

Moet jij je dit voorstellen.

Begrenst met uitdraai:

Enge politieman met snor op XT. Yuppie aangehouden, kijkt op papieren, geen 25kw, ik laat uitdraai zien, "nee jongeman, dat bewijst niks, er staat geen 25kw op de kenteken dus je begaat een strafbaar feit (zonder rijbewijs rijden)", stap maar van je brommer af en ga maar verder lopen + 200 euro gratis boete.

Begrenst op papier

Enge politieman met snor op XT. Yuppie aangehouden, kijkt op papieren + rijbewijs, officieel 25kw. "Hey mooie brommer hebbie daar", "ja zeker meneer, heb hem zelf op 25kw laten begrenzen ( )" "in ieder geval veilge reis en goeiedag verder"

Welke kies jij, op papier of met uitdraai
pi_32130933
Volgens mij kent dat ventje het gebied op zijn duimpje

Desalnietemin gaat ie best lekker door die bochtjes heen.. heeft wel veel grondspeling zo'n dingetje
  woensdag 9 november 2005 @ 22:21:18 #134
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32131017
Ik heb net een motor gekocht.

189 euro incl. verzendkosten.

quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:18 schreef yup het volgende:
Klopt, ik kies voor het geld.

Heb je dat topic van BasE al gezien@MF?
pi_32131064
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:14 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Wie, ik?
Neuh, dat niet hoor.....

maar ik hou de oudste nog wel ff binnen, is een meissie en niet veel jonger dan jij
*I'll do what I want, cuz I can*
pi_32131111
Zo een ding wou ik serieus ook, maar boeken door Sloterdijk is nu taboe (heel gebied verboden voor crossers) dus helaas

En andere plekken zijn te ver, Sloterdijk was zo lekker dichtbij, effe dat ding in je bagage neerplempen, Sloterdijk boeken, parkeren in Spaarnwoude en crossen maar.

Maar nee het is nu verboden
pi_32131209
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:21 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb net een motor gekocht. [afbeelding]

189 euro incl. verzendkosten.

[afbeelding]
[..]
Sicko.. maar wel leuk
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:22 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Neuh, dat niet hoor.....

maar ik hou de oudste nog wel ff binnen, is een meissie en niet veel jonger dan jij
Fotoooooooo

Moet wel een prachtige dochter zijn. Hoe oud is ze? Houdt ze van motoren?

Ik ben een hele goede, eerlijke en trouwe jongen. Dat weet je toch? De ideale schoonzoon
  woensdag 9 november 2005 @ 22:27:13 #138
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32131265
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
Neuh, dat niet hoor.....

Fathers, do not lock up your daughters, better lock up your wife.

Songtekstje van 1 van mijn favo '80's bands.
  woensdag 9 november 2005 @ 22:29:42 #139
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32131365
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:23 schreef yup het volgende:
Zo een ding wou ik serieus ook, maar boeken door Sloterdijk is nu taboe (heel gebied verboden voor crossers) dus helaas

En andere plekken zijn te ver, Sloterdijk was zo lekker dichtbij, effe dat ding in je bagage neerplempen, Sloterdijk boeken, parkeren in Spaarnwoude en crossen maar.

Maar nee het is nu verboden
Deeez voor de kleine Patrick281 alias Wordbeater a.k.a. Popein a.k.a Pepijn.
pi_32131474
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:27 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Fathers, do not lock up your daughters, better lock up your wife.

Songtekstje van 1 van mijn favo '80's bands.
I'm Nobody's wife , so I won't be locked up

songtekst van 1 van mijn favo artieste
  woensdag 9 november 2005 @ 22:35:42 #141
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32131580
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:32 schreef FemaleRebbel het volgende:
I'm Nobody's wife , so I won't be locked up

songtekst van 1 van mijn favo artieste
Commerciele rotzooi.

En hoezo sta je in Ahoy, ik dacht dat ze voor Frans Bauer allemaal stoeltjes neerzetten?
pi_32131616
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
Fotoooooooo

Moet wel een prachtige dochter zijn. Hoe oud is ze? Houdt ze van motoren?

Ik ben een hele goede, eerlijke en trouwe jongen. Dat weet je toch? De ideale schoonzoon
Blond lang haar, blauwe ogen, houdt niet van motoren, 10, de rest van je post wil en kan ik wel beamen....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 9 november 2005 @ 22:37:34 #143
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32131682
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:36 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Blond lang haar, blauwe ogen, houdt niet van motoren, 10, de rest van je post wil en kan ik wel beamen....
SPOILER
Sorry Rebbel maar dan heb je pech, ze is te jong voor me

En iets jonger dan mij???
pi_32131725
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:35 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Commerciele rotzooi.

En hoezo sta je in Ahoy, ik dacht dat ze voor Frans Bauer allemaal stoeltjes neerzetten?
Voor wat jij noemt commerciele rotzooi, maar ze is ZO goed

ehhh, FB,
  woensdag 9 november 2005 @ 22:39:45 #146
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32131763
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:18 schreef yup het volgende:

[..]

Hey niks mis met mijn conclusies

Maar voor 550 euro heb je op papier 25kw.

Moet jij je dit voorstellen.

Begrenst met uitdraai:

Enge politieman met snor op XT. Yuppie aangehouden, kijkt op papieren, geen 25kw, ik laat uitdraai zien, "nee jongeman, dat bewijst niks, er staat geen 25kw op de kenteken dus je begaat een strafbaar feit (zonder rijbewijs rijden)", stap maar van je brommer af en ga maar verder lopen + 200 euro gratis boete.

Begrenst op papier

Enge politieman met snor op XT. Yuppie aangehouden, kijkt op papieren + rijbewijs, officieel 25kw. "Hey mooie brommer hebbie daar", "ja zeker meneer, heb hem zelf op 25kw laten begrenzen ( )" "in ieder geval veilge reis en goeiedag verder"

Tot dat Yuppie een aanrijding gaat veroorzaken waarbij blijvende invaliditeit ontstaat,en Yuppie de rest van z'n leven kan blijven betalen.Of totdat Yuppie er een van richardgie plat rijdt,dan hoeft yuppie nooit meet te betalen,want dan is Yuppie z'n kop een meter van z'n romp gescheiden.M.a.w.ga zo door!helemaal top.
Hou je dus gewoon aan de regels,gaat het langst goed.
pi_32131857
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:39 schreef richardgie het volgende:

[..]

Tot dat Yuppie een aanrijding gaat veroorzaken waarbij blijvende invaliditeit ontstaat,en Yuppie de rest van z'n leven kan blijven betalen.Of totdat Yuppie er een van richardgie plat rijdt,dan hoeft yuppie nooit meet te betalen,want dan is Yuppie z'n kop een meter van z'n romp gescheiden.M.a.w.ga zo door!helemaal top.
Mijne is netjes 25kw op kenteken
SPOILER
pi_32131906
Ga
pi_32131934
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:43 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ga
Ciao mams
pi_32132038
quote:

[..]

Als ie er een van jou plat rijdt, dan heeft dat toch helemaal niets te maken met zijn begrenzing? Kan me voorstellen dat je door het lint gaat als je kind aangereden wordt, maar of dit nu wordt gedaan door een beginnend motorrijder die 25kW moet rijden en dat niet doet of door een beginnend motorrijder die 1 jaar ouder is die dat wel opeens mag maakt op zich niet uit..

25kW is een dikke shitregeling
pi_32132118
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:41 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Mijne is netjes 25kw op kenteken
SPOILER
Maar jij doet tenminste niet van die achterlijke uitspraken.
  woensdag 9 november 2005 @ 22:51:22 #153
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_32132223
quote:

[..]

[..]

[afbeelding]

i neer
Das waar ook, heb jou bandit weleens uit elkaar getrokken

Ja dat wist je niet heh, heb zlef onder vonden dat er iets goed vast zat. Of heb de carb was weet ik neit meer. Volgens mij niet

JE mot gewoon ff je tan keraf sjeffen dan zit je er zo bij

@ Pep

Coole fiets

@ Planning a la kart Geef binnenkort ff wat data door
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_32132224
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:43 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ga
Weltrusten
pi_32132433
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:46 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Als ie er een van jou plat rijdt, dan heeft dat toch helemaal niets te maken met zijn begrenzing? Kan me voorstellen dat je door het lint gaat als je kind aangereden wordt, maar of dit nu wordt gedaan door een beginnend motorrijder die 25kW moet rijden en dat niet doet of door een beginnend motorrijder die 1 jaar ouder is die dat wel opeens mag maakt op zich niet uit..

25kW is een dikke shitregeling
Maar die motorrijder heeft er niet bewust voor gekozen om de regels bij voorbaat al aan z,n laars te lappen.Met alle eventuele gevolgen van dien.
  woensdag 9 november 2005 @ 22:56:37 #156
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32132438
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:51 schreef Makster het volgende:
@ Pep

Coole fiets
Ik zocht de advertentie weer eens op na een maand voor een bepaald model.
Minibike voor 169 euro, maar die van de foto bleek 1100 euro te zijn.

Er stond overal op de site al: lees alles goed door.

Alsof ze een disclaimer hebben voor hun eigen addertjes.
quote:
@ Planning a la kart Geef binnenkort ff wat data door
We wait.

Ik sta er al op.
pi_32132546
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:37 schreef Worldbeater het volgende:
Yup.

25 Kw.

[afbeelding]

Nu de prijs nog.

http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/115483/1
Als jij me het geld geeft koop ik het ding morgen.

quote:

[..]

Dit is absoluut niet slecht bedoeld:

Maar doe ajb niet zo moraalridderig.

Je zou je verbazen HOE FUCKING VEEL MENSEN ONVERZEKERD RONDRIJDEN.

De overheid is hier een grote schuldige... Ze gooien nu veel sneller met rij ontzeggingen en als jij een auto wilt verzekeren vragen ze of je de laatste 8!!! jaar je een rijontzegging hebt gekregen. En als dat zo is kan jij doen met je verzekering...

Verder ik begrijp je punt best wel, maar alleen bij 2 takt zou ik zonder begrenzing rijden, domweg omdat het naar horen zeggen bagger rijd met begrenzing. Met een VFR400 ofzo (4 takt V4) zou ik de begrenzing er gewoon op laten. Snappie :-)
pi_32132642
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:56 schreef richardgie het volgende:

Maar die motorrijder heeft er niet bewust voor gekozen om de regels bij voorbaat al aan z,n laars te lappen.Met alle eventuele gevolgen van dien.
Mjah, niet eens Je 25kW eraf trekken heeft de grootste gevolgend voor op de snelweg: je kan er nu 200+ rijden. Daar waar je kinderen spelen zal waarschijnlijk binnen de bebouwde kom zitten en degene die daar met hoge snelheid je kind aanrijdt kan dat zowel met als zonder 25kW doen. Lijkt me sterk dat ie harder dan 180 door de bebouwde kom waar jouw kind terecht komt zal redden.

En er zijn veel regels, maar sommigen die zitten erbij ...

Kom je ook nog karten trouwens? Ik wacht ook met smart op jouw mail Makster, eerste keer meeten

1.7 km verderop kunnen we natuurlijk ook allemaal bestellen wat we zelf willen eten in de vorm van een Pizza! Lijkt me ook een goed alternatief die je tenminste in de Gouden Gids kan vinden
  woensdag 9 november 2005 @ 23:01:38 #159
17596 Makster
pi_32132659
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:56 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

We wait.

Ik sta er al op.
Ja wanneer kan jij, kan zo ie zo een weekend niet in december, geloof dat dat de uhh, 16 tm 19 december. Die kan ik niet, dan zit ik in limburg weg te rotten in een huissie

Dus alles behalve dan, wel makkelijk, kunnen we carpoolen namelijk

En what the heel zit je te doen Bieden op een CBR125
pi_32132751
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:59 schreef yup het volgende:
Verzekeren is verplicht, maar ben je 18 jaar en je wil een auto kopen naar jou wens (of het nu wel of niet een verstandige keuze is ) dan is het somsgewoon onmogelijk Hoezo krom Lekker genaaid worden

Schijnt zelfs dat je legaal onverzekerd kan rijden
pi_32132758
De kans dat je een kind raakt is veel kleiner op de motor dan met de auto.

Op de motor rij je namelijk zowiezo voorzichtiger, ik in ieder geval wel.

Met de auto rijd ik minder voorzichtig (dat doe ik niet expres, gebeurt vanzelf omdat je "veilig zit")

Als er nou zo een dolle hond oversteekt terwijl jij lekker 50 rijd op een weg met geparkeerde auto's (je zag die hond dus niet). Dan ga jij dus prepare for take off doen... En ik denk dat het heel veel auw kan doen.

Met de auto is het gewoon plets hond 10 meter verderop, klaar. Pech voor de eigenaar moet ie dat teringbeest maar niet loslaten (triest maar waar).
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:03 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Verzekeren is verplicht, maar ben je 18 jaar en je wil een auto kopen naar jou wens (of het nu wel of niet een verstandige keuze is ) dan is het somsgewoon onmogelijk Hoezo krom Lekker genaaid worden

Schijnt zelfs dat je legaal onverzekerd kan rijden
Legaal onverzekerd bestaat niet. (als de plisie je pakt ben je de lul)

Verzekeren van een voertuig waar jij niet op mag rijden bestaat wel.

Maar de laatste jaren zijn het aantal onverzekerden explosief gestegen... Laat nou toevallig ook de laatste jaren (vooral na 1990 dus) er ook makkelijker met rij ontzeggingen gestrooid worden, sjah krijg je zulke dingen van, bedankt Nederland
pi_32132798
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:01 schreef Makster het volgende:

[..]

Ja wanneer kan jij, kan zo ie zo een weekend niet in december, geloof dat dat de uhh, 16 tm 19 december. Die kan ik niet, dan zit ik in limburg weg te rotten in een huissie

Ogen open rooie
Je kunt uit 4 data kiezen maar zou makkelijk zijn en leuk als iedereen 4 december kan.

woensdag 9 november 2005 @ 23:05:02 #163
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32132804
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:01 schreef Makster het volgende:
Gezellig dat wegrotten.

Ik sta op de lijst, dus check de lijst.
quote:
Dolletjes.

Splitting cost.
quote:
En what the heel zit je te doen Bieden op een CBR125
Toen is niet nu.

Maar goedkoop en betrouwbaar vervoer wat het altijd en nog lang doet met weinig onderhoud, wat vies en nat mag worden voor rond de 1250 euro is wat ik zoek.
pi_32132902
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:01 schreef worldpimber het volgende:
1.7 km verderop kunnen we natuurlijk ook allemaal bestellen wat we zelf willen eten in de vorm van een Pizza! Lijkt me ook een goed alternatief die je tenminste in de Gouden Gids kan vinden
vind ik ook prima
kan je misschien ook wel wat relaxter zitten denk ik
  woensdag 9 november 2005 @ 23:08:57 #165
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32132963
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:07 schreef Roderick2085 het volgende:
vind ik ook prima
kan je misschien ook wel wat relaxter zitten denk ik
Relaxter niet denk ik, bij die kartbaan kan je alvast wat sfeer proeven, of nog nagenieten.

Meestal zijn de restaurants bij de kartbanen profi en ruim genoeg.

Maar de Italiaan zou ik ook goed vinden hoor.
  woensdag 9 november 2005 @ 23:10:29 #166
17596 Makster
pi_32133025

Disclaimer:

Denk ik
pi_32133043
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:59 schreef yup het volgende:

[..]

Als jij me het geld geeft koop ik het ding morgen.

[..]

Dit is absoluut niet slecht bedoeld:

Maar doe ajb niet zo moraalridderig.

De overheid is hier een grote schuldige... Ze gooien nu veel sneller met rij ontzeggingen en als jij een auto wilt verzekeren vragen ze of je de laatste 8!!! jaar je een rijontzegging hebt gekregen. En als dat zo is kan jij doen met je verzekering...

Verder ik begrijp je punt best wel, maar alleen bij 2 takt zou ik zonder begrenzing rijden, domweg omdat het naar horen zeggen bagger rijd met begrenzing. Met een VFR400 ofzo (4 takt V4) zou ik de begrenzing er gewoon op laten. Snappie :-)
Ik wil niet de moraalridder uit gaan hangen maar vindt wel dat je heel goed moet weten waar je mee bezig bent en als jij meent dat je je daar niet aan hoeft te storen,dan ben je wat mij betreft geen een rijbewijs waardig.Let op Yup dit is geen verwijt,maar eerder een tip om over na te denken,want ook jij gaat vroeg of laat ouder worden en anders denken.
pi_32133084
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:04 schreef yup het volgende:
Legaal onverzekerd bestaat niet. (als de plisie je pakt ben je de lul)
Je denkt toch niet dat ik zomaar ga blaten he
quote:
Iedereen inNederland is verplicht verzekerd, metuitzondering van gewetensbezwaar-den, militairen en gedetineerden.
Even via Google gevonden. En guess what, moslims zouden zich strikt gezien allen niet moeten verzekeren (gewetensbezwaar/religie), maar volgens mij is die regel veel te onbekend. En als alle moslims dat zouden doen zou die regel geschrapt worden
pi_32133148
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:10 schreef Makster het volgende:
[afbeelding]

Disclaimer:

Denk ik
Respect bitch

(plaatje was alleen allang geupdate dus druk op CTRL + F5 voor de laatste stand van zaken waar Pepijn er ook in staat )
pi_32133201
Kwa voedsel is het allemaal nog even gissen, vooral omdat we allemaal hetzelfde moeten eten op de kartbaan (per 10 personen oid)
  woensdag 9 november 2005 @ 23:15:28 #171
17596 Makster
pi_32133225
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:13 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Respect bitch

(plaatje was alleen allang geupdate dus druk op CTRL + F5 voor de laatste stand van zaken waar Pepijn er ook in staat )

Ben niet zo snel in Paint
  woensdag 9 november 2005 @ 23:16:38 #172
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32133265
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:12 schreef worldpimber het volgende:
En guess what, moslims zouden zich strikt gezien allen niet moeten verzekeren (gewetensbezwaar/religie), maar volgens mij is die regel veel te onbekend. En als alle moslims dat zouden doen zou die regel geschrapt worden
En dan betaal je een verklaring om dat af te kopen, en die kost rond de 1350 euro.

En je bent alsnog aansprakelijk bij het veroorzaken van een dodelijk ongeval.

Hoe weet ik dat toch allemaal heH.
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:13 schreef worldpimber het volgende:
Respect bitch

Die gozer heeft nu al verkeerde kip gegeten.

Edit: nieuwer lijstje was al van 22:02 ofzo.

Maar vergissen is heel menselijk Randstad.
pi_32133276

Dat is welke type maaltijd zeker?
pi_32133325
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:16 schreef Worldbeater het volgende:
Hoe weet ik dat toch allemaal heH.
Je was opeens zeer strikt gelovig en vervolgens niet meer?

Die 1350 euro was me onbekend
  woensdag 9 november 2005 @ 23:18:37 #175
17596 Makster
pi_32133338
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:14 schreef worldpimber het volgende:
Kwa voedsel is het allemaal nog even gissen, vooral omdat we allemaal hetzelfde moeten eten op de kartbaan (per 10 personen oid)
Zelfde eten

Wat is dat voor tent joh Bepaal toch zeker wel ff lekker zelf wat we eten of niet dan heh, ja toch
pi_32133341
quote:

[..]

[..]

Even via Google gevonden. En guess what, moslims zouden zich strikt gezien allen niet moeten verzekeren (gewetensbezwaar/religie), maar volgens mij is die regel veel te onbekend. En als alle moslims dat zouden doen zou die regel geschrapt worden
Ik snap niet helemaal waarom iemand met een bepaald geloof zichzelf niet zou willen/mogen verzekeren...
Waarom is dat dan een gewetensbezwaar??

Persoonlijk vindt ik dat iedereen zonder verzekering zijn auto/motor/brommer mag afleveren
bij Domeinen, en niet terug mag kopen
pi_32133359
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]

Gaan we nu allemaal kliederen
Je zit te tobben over het geld? Misschien 1 heat meedraaien zoals Pepijn zei, maar weet niet of dat mogelijk is
pi_32133374
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:10 schreef richardgie het volgende:

[..]

Ik wil niet de moraalridder uit gaan hangen maar vindt wel dat je heel goed moet weten waar je mee bezig bent en als jij meent dat je je daar niet aan hoeft te storen,dan ben je wat mij betreft geen een rijbewijs waardig.Let op Yup dit is geen verwijt,maar eerder een tip om over na te denken,want ook jij gaat vroeg of laat ouder worden en anders denken.
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, maar het was zoals ik zei alleen op een 2takt (waar ik niet echt interesse in heb).

Bij een normale 4takt blijf ik met mijn fikken af van de begrenzing JUIST omdat ik weet waar ik mee bezig ben.

Oh ja, for youre information, zolang je geen klappers maakt is de pakkans bijna 0,000000%.

In 1 jaar heb ik 40.000 km gereden ofzo. En een paar keer aangehouden etc. maar niet een keer werd iets van de auto gecontroleerd of maar naar de papieren gevraagd

Soms denk ik waar the fuck zijn die gasten mee bezig, als jij iemand aanhoudt hoor je standaard naar zijn autopapieren te vragen

Maarja dat is wat ik denk
quote:

[..]

[..]

Ik heb ook gewetensbezwaren

Maar ik wist dat dus echt niet.

Alleen is onverzekerd rijden niet echt jofel.

Zelfs de kleinste schades kunnen zo over de 1000 euro heen lopen...
pi_32133455
Zo,richardgie z,n nek begint weer een beetje normale proporties te krijgen(was ineens een beetje opgezwollen zeg maar),en de kloppende slagaders op z'n voorhoofd zijn ook niet meer te zien,dus richardgie gaat z,n bedje maar eens proberen te vinden.

Weltrusten.
pi_32133457
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:18 schreef Makster het volgende:
Zelfde eten

Wat is dat voor tent joh Bepaal toch zeker wel ff lekker zelf wat we eten of niet dan heh, ja toch
Ze serveren niet à la carte, maar je reserveert een bepaald buffet
  woensdag 9 november 2005 @ 23:22:28 #181
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32133464
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:19 schreef worldpimber het volgende:
Je zit te tobben over het geld? Misschien 1 heat meedraaien zoals Pepijn zei, maar weet niet of dat mogelijk is
Tuurlijk kan je wel een passantenheat meedraaien van 13,50.
Als er plek is op de baan, en je iemand "van buiten de groep" toelaat.

Misschien is er ook nog wat aanhang ofzo, of andere mensen die eerst willen testen of ze wel alles willen rijden.
  woensdag 9 november 2005 @ 23:22:54 #182
17596 Makster
pi_32133483
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:18 schreef PeerkeMikuni het volgende:

[..]

Ik snap niet helemaal waarom iemand met een bepaald geloof zichzelf niet zou willen/mogen verzekeren...
Waarom is dat dan een gewetensbezwaar??

Persoonlijk vindt ik dat iedereen zonder verzekering zijn auto/motor/brommer mag afleveren

En daarbij wil ik toevoegen dat ze eerst nog een paar beuken mogen krijgen voordat alles in beslag genomen wordt

Hmm, come to think of it de gixxer is ook niet verzekerd, maarja die rijdt dan ook weer niet

En nog ff, Phatzak.... Waarom heeft iedereen op je heldenlijst vna het Karten een nickname behalve die pimp uit Hoogvliet
pi_32133494
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:19 schreef yup het volgende:

Oh ja, for youre information, zolang je geen klappers maakt is de pakkans bijna 0,000000%.

In 1 jaar heb ik 40.000 km gereden ofzo. En een paar keer aangehouden etc. maar niet een keer werd iets van de auto gecontroleerd of maar naar de papieren gevraagd

Soms denk ik waar the fuck zijn die gasten mee bezig, als jij iemand aanhoudt hoor je standaard naar zijn autopapieren te vragen
Ik ken toevallig een stel coppers, en normaliter trekken ze je kenteken na voordat je wordt aangehouden...
pi_32133499
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:19 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Nee dan 2, misschien 3. Maar het is heel twijfelachtig allemaal, weet ook niet of ik wel op die data kan eigenlijk (kan ik nu moeilijk zeggen). Duuuuuuus ik ben een twijfelgeval, mocht je willen reserveren of wat dan ook en ik kan het nog niet zeggen: dan wordt het een nee
  woensdag 9 november 2005 @ 23:24:03 #185
124095 Worldbeater
The naked biker!!
  woensdag 9 november 2005 @ 23:24:39 #186
17596 Makster
pi_32133559
En who the hell is Gawaine
pi_32133577
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:08 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Relaxter niet denk ik, bij die kartbaan kan je alvast wat sfeer proeven, of nog nagenieten.

Meestal zijn de restaurants bij de kartbanen profi en ruim genoeg.

Maar de Italiaan zou ik ook goed vinden hoor.
ik heb geen idee.. mijn herinneringen aan karten in huizen was dat het niet heel erg groot was daar... maar ja, wat zegt dat, is pas een jaar of 5 a 6 geleden gok ik?
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:10 schreef Makster het volgende:
[afbeelding]

Disclaimer:

Denk ik
jij kan ook niet binnen de lijntjes tekenen
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]

nog zo eentje

word tijd voor tekenles ofzo
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:18 schreef Makster het volgende:

[..]

Zelfde eten

misschien dus wel een goeie reden om ergens ander te eten
  woensdag 9 november 2005 @ 23:25:23 #188
17596 Makster
pi_32133578
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:24 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Lekker carpoolen met jou dus.
Komt idd weer lekker uit ja

Je gaat maar lopen, is goed voor je
pi_32133581
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:24 schreef Makster het volgende:
Oja dat vroeg ik mij ook al eerder af
pi_32133587
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:18 schreef PeerkeMikuni het volgende:

[..]

Ik snap niet helemaal waarom iemand met een bepaald geloof zichzelf niet zou willen/mogen verzekeren... Waarom is dat dan een gewetensbezwaar??
Omdat het nu eenmaal mogelijk is op religieuze grond zoiets te weigeren, weigeren je kinderen in te enten (bible belt, rode hond, nieuws vandaag ) noemen ze ook een gewetensbezwaar en dat accepteert de overheid dan
quote:
Persoonlijk zou ik ook gewoon lekker All Risk verzekeren, heb je tenminste een nieuw brommertje als je die te pletter rijdt.
pi_32133661
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:19 schreef yup het volgende:

[..]

Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, maar het was zoals ik zei alleen op een 2takt (waar ik niet echt interesse in heb).

Bij een normale 4takt blijf ik met mijn fikken af van de begrenzing JUIST omdat ik weet waar ik mee bezig ben.

Maarja dat is wat ik denk
[..]

Ik heb ook gewetensbezwaren

Maar ik wist dat dus echt niet.

Alleen is onverzekerd rijden niet echt jofel.

Zelfs de kleinste schades kunnen zo over de 1000 euro heen lopen...
Tot dat je die klapper wel gaat maken en die zie je echt niet aankomen.
Zo ga nu echt slapie doen,Adios allemaal.
pi_32133700
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:25 schreef worldpimber het volgende:

Omdat het nu eenmaal mogelijk is op religieuze grond zoiets te weigeren, weigeren je kinderen in te enten (bible belt, rode hond, nieuws vandaag ) noemen ze ook een gewetensbezwaar en dat accepteert de overheid dan
[..]

Persoonlijk zou ik ook gewoon lekker All Risk verzekeren, heb je tenminste een nieuw brommertje als je die te pletter rijdt.
Dat inenten zijn die sicko's die denken dat God/HareKrishna/WeetIkVeel hun kinderen beschermen,
maar met verzekeringen had ik daar nog nooit van gehoord, vandaar dat ik het een beetje raar vond.

Enne, AllRisk is inderdaad wel lekker ja, maarja, daar betaal je ook genoeg voor dan natuurlijk.
pi_32133713
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:23 schreef PeerkeMikuni het volgende:

[..]

Ik ken toevallig een stel coppers, en normaliter trekken ze je kenteken na voordat je wordt aangehouden...
Je kenteken kan wel kloppen maar je kentekenbewijs/verzekeringsbewijs niet.

Verder is dat zeer normaal, sterker nog, plisie trekt gewoon willekeurig kentekens na hoor.

Maat was gepakt met paar dagen APK te laat, politie was achter hem gelijk laten stoppen en verteld dat APK was verlopen etc., dude was gewaarschuwd en heeft snel APK laten doen (was vergeten om te doen)...
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:27 schreef richardgie het volgende:

[..]

Tot dat je die klapper wel gaat maken en die zie je echt niet aankomen.
Zo ga nu echt slapie doen,Adios allemaal.
Ok daar heb je wel gelijk in, maar ik weet niet hoe het bij motoren zit:

Bij auto's heb ik in ieder geval nog nooit gehoord dat er auto's werden gecontroleerd, ook niet met dodelijke afloop!...

Ik zeg niet dat ik door dit zonder begrenzing ofzo ga rijden omdat ik toch niet gepakt kan worden, maar sommige mensen hebben veelste veel vertrouwen in Justitie/Politie... Echt de kans dat je voor zoeits gepakt word is echt klein, uiteraard heb ik het over auto. Met motoren kan het anders liggen.
pi_32133745
Yup moet nog veel leren
SPOILER
pi_32133763
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:24 schreef Makster het volgende:
Gawaine is een Motor-Forummer uit het Den Bosch topic. Maar het registreren ging volgens mij niet zo snel op Fok
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:22 schreef Makster het volgende:
En nog ff, Phatzak.... Waarom heeft iedereen op je heldenlijst vna het Karten een nickname behalve die pimp uit Hoogvliet
Phatzak?

Pepijn != Patrick Ok, ik had ook worldbeater in kunnen vullen, maar dat 281 geval weiger ik te gebruiken
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:23 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Nee dan 2, misschien 3. Maar het is heel twijfelachtig allemaal, weet ook niet of ik wel op die data kan eigenlijk (kan ik nu moeilijk zeggen). Duuuuuuus ik ben een twijfelgeval, mocht je willen reserveren of wat dan ook en ik kan het nog niet zeggen: dan wordt het een nee
Je komt gewoon, cool Want je mag ook rijden en waarschijnlijk zal je chick naar haar chickvriendinnen gaan en jij alleen rukkend achterblijven waarbij je in een dolle dwaze bui dent "hej laat ik 1heat gaan rijden in Harderwijk".

Trouwens, wordt je niet automatisch beboet als je onverzekerd een auto heb staan?
pi_32133829
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:29 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Je komt gewoon, cool Want je mag ook rijden en waarschijnlijk zal je chick naar haar chickvriendinnen gaan en jij alleen rukkend achterblijven waarbij je in een dolle dwaze bui dent "hej laat ik 1heat gaan rijden in Harderwijk".
We gaan niet dwingen hè, want dan wordt het zeker een nee

(Jaja ik ken mezelf wel een klein beetje )
pi_32133834
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
Yup moet nog veel leren
SPOILER
WAcht jij maar wanneer het gaat sneeuwen, ga je elke dag dromen dat je een BMW had
pi_32133859
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:28 schreef yup het volgende:

[..]

Je kenteken kan wel kloppen maar je kentekenbewijs/verzekeringsbewijs niet.

Verder is dat zeer normaal, sterker nog, plisie trekt gewoon willekeurig kentekens na hoor.

Maat was gepakt met paar dagen APK te laat, politie was achter hem gelijk laten stoppen en verteld dat APK was verlopen etc., dude was gewaarschuwd en heeft snel APK laten doen (was vergeten om te doen)...
Mja, als je platen jat van een andere auto zijn die geregistreerd, dus normaal gezien kun je
aan een kenteken zien of iemand is verzekerd, en of de APK eropzit etc.

Trouwens met verlopen APK rondrijden is ook redelijk lomp, aangezien je 2 maanden vantevoren
van je dealert een herinnering krijgt.

Mijn probleem is denk ik dat ik altijd alles netjes op orde heb en betaal, ik zie nu dat je daar geen
hol mee opschiet....
  woensdag 9 november 2005 @ 23:32:05 #199
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32133863
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:22 schreef Makster het volgende:
Hmm, come to think of it de gixxer is ook niet verzekerd, maarja die rijdt dan ook weer niet
En regel ook maar geen verzekering, want daarna betaal je zolang die op je naam staat.

De Fiero rijdt ook al 3 maanden niet, maar de verzekering zal dat dan niet boeien.
  woensdag 9 november 2005 @ 23:32:21 #200
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_32133876
Niet alleen Worldbeater staat er met gewone naam
probeer RB maar eens terug te vinden
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')