Roderidderick viert een Kartverjaardags feestjequote:Op woensdag 9 november 2005 20:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Ach, misschien compenseren die laatste paar dagen werk die afgelopen maanden Fok!MC'en
[..]
Goede reden om het kartdagje dan juist wel op de 11de te doen toch
Frutselle in het donker.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:26 schreef ondeugend het volgende:
* naar Groningen gaat voor een bioscoopdate.
geluid blijft brommerquote:Op woensdag 9 november 2005 19:32 schreef yup het volgende:
RGV 250![]()
Eigenlijk is zoeits best interessant... Maar wat ik me vooral afvraag hoe klinkt zo een apparaat op toeren en op zeer hoge toeren
Stationair klinken ze allemaal als brommers maar ok daar valt wel mee te leven...
Itt tot de RS125/250zien deze dingen er heel mooi uit...
Ik durf het bijna niet te zeggen maar eigenlijk zou ik zoeits best wel willen(en dat voor een 2takt
)
Je mag onze vakjes ook wel kleuren hoor.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:12 schreef worldpimber het volgende:
hmmm...
Ik neem voor nu eerst een afwachtende houding aan tot we wat meer gekleurde vakjes hebben
Hebben ze wel Turken in Harderwijk?![]()
een beetje de reden dat ie geel is en niet roodquote:Op woensdag 9 november 2005 20:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Goede reden om het kartdagje dan juist wel op de 11de te doen toch
Ik weet al een heel leuk cadeau.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Roderidderick viert een Kartverjaardags feestje![]()
dus met een kadootje van 25 euro zijn we dan ook weer klaar ermee![]()
Een kopietje van die middeleeuwse film die je laatst hebt gekeken?quote:Op woensdag 9 november 2005 20:39 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik weet al een heel leuk cadeau.![]()
Je bedoelt deze filmpie:quote:Op woensdag 9 november 2005 20:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geluid blijft brommerbeleving zal echter heel anders zijn
ooit is er eens een filmpje gepost met een RGV en een Blade die tegen elkaar aan racen warenBlade bleef achter na bochten
maar kwam natuurlijk heeel snel weer bij op de rechte stukken
maar na elke bocht liep de RGV weer uit
zoiets is natuurlijk afhankelijk vd bestuurders maar toch...
heb er zelf ook aan gedacht om een RGV te nemenachteraf toch blij dat ik een 4takt nam, was toch wel wat praktischer...
ik kreeg een DVD van "war of the world " dubbel gisterenquote:Op woensdag 9 november 2005 20:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Een kopietje van die middeleeuwse film die je laatst hebt gekeken?
Eigenlijk is het zo dat die Blade de hele tijd moet inhouden op ieder stuk wat rechtuit gaat.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:44 schreef yup het volgende:
Je bedoelt deze filmpie:
http://www.rgv250.nl/au_m(...)es%20RGV%20Part1.wmv
Leuk maar dat geluid![]()
![]()
![]()
![]()
echt nog erger dan ik dacht
![]()
Maarja ding is toch niet op 25kw te krijgen dus maakt niet zoveel uit
quote:Op woensdag 9 november 2005 20:44 schreef yup het volgende:
[..]
Je bedoelt deze filmpie:
![]()
![]()
![]()
![]()
ja echt dat is zoquote:Op woensdag 9 november 2005 20:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Eigenlijk is het zo dat die Blade de hele tijd moet inhouden op ieder stuk wat rechtuit gaat.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 20:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Eigenlijk is het zo dat die Blade de hele tijd moet inhouden op ieder stuk wat rechtuit gaat.![]()
Vroegah was alles beter johquote:Op woensdag 9 november 2005 20:43 schreef Worldbeater het volgende:
Na 5 minuten wachten op het laden van het volgende scherm.![]()
[afbeelding]
Dit is het foldertje wat vandaag in de bus lag.
[afbeelding]
Hoereee on-line bij je verzekeringsgegevens kunnen wat een cadeau zeg!![]()
Ik ben helemaal blij!![]()
Echt machtig mooi hoor die KNMV![]()
![]()
![]()
![]()
Maar uiteindelijk gaat het om de ervaring, wat is leukerquote:Op woensdag 9 november 2005 20:44 schreef yup het volgende:
[..]
Je bedoelt deze filmpie:
![]()
![]()
![]()
![]()
nee, je ziet duidelijk dat de RGV amper snelheid mindert bij het naderen vd bochten terwijl de Blade dat wel doet...daarom blijft de Blade elke keer achter en moet ie weer inlopen op de rechte stukken.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:56 schreef Worldbeater het volgende:
In elke bocht bedoel je?![]()
Of eigenlijk dat hij er dus voorbij moet steken.![]()
wat dat betreft was de beleving op mijn 400 lekker jagenquote:Op woensdag 9 november 2005 20:55 schreef hicham het volgende:
Maar uiteindelijk gaat het om de ervaring, wat is leuker
Met het puntje van je rechterwijsvinger het gas opentrekken van de Fireblade en op 140 km/h nog niks merken, of 'toerenbeuken' (ik gebruik even jouw termen) en het gevoel hebben dat je een Rossi bent die door de straten van Amsterdam knalt
Mja, je hebt zo licht als een veertje, en zo licht als een veertje.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nee, je ziet duidelijk dat de RGV amper snelheid mindert bij het naderen vd bochten terwijl de Blade dat wel doet...daarom blijft de Blade elke keer achter en moet ie weer inlopen op de rechte stukken.
volgens mij moet zo een Blade net zo lekker de bochten ingelegd kunnen worden, ding is licht als een veertjein vergelijking met de mijne
dus ja, voorbij stekenmet gemak volgens mij...
quote:Op woensdag 9 november 2005 20:39 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik weet al een heel leuk cadeau.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ziet er wel leuk uit hoe die motor de bocht in word gegooit (dat kan je toch niet meer de bocht in leggen noemen)quote:Op woensdag 9 november 2005 20:44 schreef yup het volgende:
[..]
Je bedoelt deze filmpie:
![]()
![]()
![]()
![]()
Maarja ding is toch niet op 25kw te krijgen dus maakt niet zoveel uit![]()
Klopt hij gaat niet voluit, maar in de bochten verliest ie DIK.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geef mij maar een wat lichtere brommer, ik moet er niet aan denken om zo een dikke BMW me box in te duwenquote:Op woensdag 9 november 2005 20:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Ziet er erg leuk uit dat stuurgedrag op dat filmpje, maar dat geluid is echt triest..
Jammer
![]()
Overigens, OPM rijdt ook op 200+ kilo, als je daarmee leert rijden zoals hij heeft het ook wel wat![]()
Je hebt wel gelijk hoor, het is toch een beginnersbrommer, SO WHAT als ie zo klinkt, ziet er ziek uit, dat maakt veel goed heur :-)quote:Op woensdag 9 november 2005 20:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Vroegah was alles beter johMooi he, die automatisering
[..]
Maar uiteindelijk gaat het om de ervaring, wat is leuker
Met het puntje van je rechterwijsvinger het gas opentrekken van de Fireblade en op 140 km/h nog niks merken, of 'toerenbeuken' (ik gebruik even jouw termen) en het gevoel hebben dat je een Rossi bent die door de straten van Amsterdam knalt
Je ziet dat de Blade rijder niet zo goed kan rijden als de RGV rijder... Denk ik dan...quote:Op woensdag 9 november 2005 20:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee, je ziet duidelijk dat de RGV amper snelheid mindert bij het naderen vd bochten terwijl de Blade dat wel doet...daarom blijft de Blade elke keer achter en moet ie weer inlopen op de rechte stukken.
volgens mij moet zo een Blade net zo lekker de bochten ingelegd kunnen worden, ding is licht als een veertjein vergelijking met de mijne
dus ja, voorbij stekenmet gemak volgens mij...
Idd zo een ding weegt geen reet, wist je dat een TZR50 (50cc 6 bak schakelbrommer) al 125 kilo weegt!!!!!!!quote:Op woensdag 9 november 2005 21:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mja, je hebt zo licht als een veertje, en zo licht als een veertje.![]()
Die RGV is 135/140 kilo, en je hebt kans dat de voorvork van de Blade het niet trekt als'ie i.c.m hobbels net zo hard door die bochten keild met een kilotje of 60-70 meer.![]()
(filmpje is ook niet meer van gisteren, dus we hebben het niet eens over en Blade van de laatste 2-3 jaar .. wat nog altijd getankt meer dan 40 kilo scheelt)
Zeker is wel dat hij er op de rechte stukken zo goed als iedere keer voorbij had kunnen steken en zoveel afstand had kunnen creeeren dat het RGV'tje een stipje in de spiegel had geworden.![]()
Maar het is wat Hicham zegt .. je voelt je wel Rossi op zo'n ding .. en het hoeft niet zo idioot hard te gaan zelfs.![]()
Ik heb je stiekem toch geel gemaakt op 4/12.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:46 schreef FemaleRebbel het volgende:
maarre qua data wordt ut wel wat krapjes, alleen 27.11 en 11.12 kan ik![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 21:50 schreef yup het volgende:
[..]
Verder heb ik ontdekt dat 25kw officieel wel kan, maar dan moet je de uitvoer invoer truc doen. Het kost iets van 550 euronen, maar als je zo een ding voor 1000 euro kan vinden, dan betaal ik grag 550 euronen om het officieel op 25kw te krijgen (ik laat die begrenzing er gewoon uithalen hoor, ik ben niet gek een 250cc 2stroke op 25kw![]()
)
Jij trekt de verkeerde conclusiesquote:Ja ja je gaat zeggen ga eerst rijbewijs halen praat dan, maar ik heb vaak gelezen dat een hoogvermogende 2takt + begrenzing niet zo een fantastische combinatie is... Omdat het vaak op hoge toeren begrenst word, waar je vaak met een 2takt moet zijn om op te schieten (onderin bijna geen power)
OPM is diegene met die dikke ZX7R, die weegt wel watquote:Op woensdag 9 november 2005 21:50 schreef yup het volgende:
Geef mij maar een wat lichtere brommer, ik moet er niet aan denken om zo een dikke BMW me box in te duwen![]()
![]()
Die ring... wat zondequote:Op woensdag 9 november 2005 22:07 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Maar kan me nog herinneren dat Riet dat volgens mij ook ooit wou doen, maar dat die dingen muurvast zaten oidPlus dat je waarschijnlijk ook opnieuw moet afstellen toch
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Waarom komen er zoveel mensen met de auto, dit is toch een motorclubquote:Op woensdag 9 november 2005 22:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb je stiekem toch geel gemaakt op 4/12.![]()
![]()
[afbeelding]
Updated![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom komen er zoveel mensen met de auto, dit is toch een motorclub![]()
Plus dat je sowieso motorkleding nodig hebt voor het karten zelf, tochtochtochtoch??![]()
echt neer
![]()
Wie, ik?quote:Op woensdag 9 november 2005 20:11 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Correctie:
"De vader van Rebbel's kids wekt de indruk dat ie werkt![]()
Hey niks mis met mijn conclusiesquote:Op woensdag 9 november 2005 22:07 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Jij trekt de verkeerde conclusies
Feit: hoogvermogende 2takt + begrenzing = geen fantastische combinatie
Conclusie normaal mens: ik ga op zoek naar een ander model om te kopen
Conclusie yup: ik koop dat ding, laat 'm voor 550 euro begrenzen en ruk dan de begrenzing eruit
Heb maar meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om uit te zoeken hoe dat bij mijn Bandit zitKwam een duidelijk plaatje tegen @ MF, dat vraagt er toch gewoon naar om eruit gehaald te worden
[afbeelding]
Maar kan me nog herinneren dat Riet dat volgens mij ook ooit wou doen, maar dat die carburateurs muurvast zaten oidPlus dat je waarschijnlijk ook opnieuw moet afstellen toch
![]()
![]()
![]()
![]()
neer
Klopt, ik kies voor het geld.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:18 schreef yup het volgende:
Welke kies jij, op papier of met uitdraai![]()
Neuh, dat niet hoor.....quote:
Sicko.. maar wel leukquote:Op woensdag 9 november 2005 22:21 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb net een motor gekocht. [afbeelding]
189 euro incl. verzendkosten.![]()
[afbeelding]
[..]
Fotooooooooquote:Op woensdag 9 november 2005 22:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Neuh, dat niet hoor.....
maar ik hou de oudste nog wel ff binnen, is een meissie en niet veel jonger dan jij
Fathers, do not lock up your daughters, better lock up your wife.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
Neuh, dat niet hoor.....
maar ik hou de oudste nog wel ff binnen, is een meissie en niet veel jonger dan jij
Deeez voor de kleine Patrick281 alias Wordbeater a.k.a. Popein a.k.a Pepijn.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:23 schreef yup het volgende:
Zo een ding wou ik serieus ook, maar boeken door Sloterdijk is nu taboe (heel gebied verboden voor crossers) dus helaas
En andere plekken zijn te ver, Sloterdijk was zo lekker dichtbij, effe dat ding in je bagage neerplempen, Sloterdijk boeken, parkeren in Spaarnwoude en crossen maar.
Maar nee het is nu verboden
I'm Nobody's wifequote:Op woensdag 9 november 2005 22:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Fathers, do not lock up your daughters, better lock up your wife.![]()
Songtekstje van 1 van mijn favo '80's bands.![]()
Commerciele rotzooi.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:32 schreef FemaleRebbel het volgende:
I'm Nobody's wife, so I won't be locked up
![]()
songtekst van 1 van mijn favo artieste
Blond lang haar, blauwe ogen, houdt niet van motoren, 10, de rest van je post wil en kan ik wel beamen....quote:Op woensdag 9 november 2005 22:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
Fotoooooooo![]()
Moet wel een prachtige dochter zijn. Hoe oud is ze? Houdt ze van motoren?![]()
Ik ben een hele goede, eerlijke en trouwe jongen. Dat weet je toch? De ideale schoonzoon![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:36 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Blond lang haar, blauwe ogen, houdt niet van motoren, 10, de rest van je post wil en kan ik wel beamen....Sorry Rebbel maar dan heb je pech, ze is te jong voor meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En iets jonger dan mij???![]()
![]()
Voor wat jij noemt commerciele rotzooi, maar ze is ZO goedquote:Op woensdag 9 november 2005 22:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Commerciele rotzooi.![]()
En hoezo sta je in Ahoy, ik dacht dat ze voor Frans Bauer allemaal stoeltjes neerzetten?![]()
Tot dat Yuppie een aanrijding gaat veroorzaken waarbij blijvende invaliditeit ontstaat,en Yuppie de rest van z'n leven kan blijven betalen.Of totdat Yuppie er een van richardgie plat rijdt,dan hoeft yuppie nooit meet te betalen,want dan is Yuppie z'n kop een meter van z'n romp gescheiden.M.a.w.ga zo door!helemaal top.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:18 schreef yup het volgende:
[..]
Hey niks mis met mijn conclusies![]()
Maar voor 550 euro heb je op papier 25kw.
Moet jij je dit voorstellen.
Begrenst met uitdraai:
Enge politieman met snor op XT. Yuppie aangehouden, kijkt op papieren, geen 25kw, ik laat uitdraai zien, "nee jongeman, dat bewijst niks, er staat geen 25kw op de kenteken dus je begaat een strafbaar feit (zonder rijbewijs rijden)", stap maar van je brommer af en ga maar verder lopen + 200 euro gratis boete.
Begrenst op papier
Enge politieman met snor op XT. Yuppie aangehouden, kijkt op papieren + rijbewijs, officieel 25kw. "Hey mooie brommer hebbie daar", "ja zeker meneer, heb hem zelf op 25kw laten begrenzen ()" "in ieder geval veilge reis en goeiedag verder"
Welke kies jij, op papier of met uitdraai![]()
Mijne is netjes 25kw op kentekenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:39 schreef richardgie het volgende:
[..]
Tot dat Yuppie een aanrijding gaat veroorzaken waarbij blijvende invaliditeit ontstaat,en Yuppie de rest van z'n leven kan blijven betalen.Of totdat Yuppie er een van richardgie plat rijdt,dan hoeft yuppie nooit meet te betalen,want dan is Yuppie z'n kop een meter van z'n romp gescheiden.M.a.w.ga zo door!helemaal top.![]()
Hou je dus gewoon aan de regels,gaat het langst goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ie er een van jou plat rijdt, dan heeft dat toch helemaal niets te maken met zijn begrenzing? Kan me voorstellen dat je door het lint gaat als je kind aangereden wordt, maar of dit nu wordt gedaan door een beginnend motorrijder die 25kW moet rijden en dat niet doet of door een beginnend motorrijder die 1 jaar ouder is die dat wel opeens mag maakt op zich niet uit..quote:Op woensdag 9 november 2005 22:39 schreef richardgie het volgende:
[..]
Tot dat Yuppie een aanrijding gaat veroorzaken waarbij blijvende invaliditeit ontstaat,en Yuppie de rest van z'n leven kan blijven betalen.Of totdat Yuppie er een van richardgie plat rijdt,dan hoeft yuppie nooit meet te betalen,want dan is Yuppie z'n kop een meter van z'n romp gescheiden.M.a.w.ga zo door!helemaal top.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Mijne is netjes 25kw op kenteken
Maar jij doet tenminste niet van die achterlijke uitspraken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das waar ook, heb jou bandit weleens uit elkaar getrokkenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:07 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Jij trekt de verkeerde conclusies
Feit: hoogvermogende 2takt + begrenzing = geen fantastische combinatie
Conclusie normaal mens: ik ga op zoek naar een ander model om te kopen
Conclusie yup: ik koop dat ding, laat 'm voor 550 euro begrenzen en ruk dan de begrenzing eruit
Heb maar meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om uit te zoeken hoe dat bij mijn Bandit zitKwam een duidelijk plaatje tegen @ MF, dat vraagt er toch gewoon naar om eruit gehaald te worden
[afbeelding]
Maar kan me nog herinneren dat Riet dat volgens mij ook ooit wou doen, maar dat die carburateurs muurvast zaten oidPlus dat je waarschijnlijk ook opnieuw moet afstellen toch
![]()
![]()
![]()
![]()
neer
Maar die motorrijder heeft er niet bewust voor gekozen om de regels bij voorbaat al aan z,n laars te lappen.Met alle eventuele gevolgen van dien.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als ie er een van jou plat rijdt, dan heeft dat toch helemaal niets te maken met zijn begrenzing? Kan me voorstellen dat je door het lint gaat als je kind aangereden wordt, maar of dit nu wordt gedaan door een beginnend motorrijder die 25kW moet rijden en dat niet doet of door een beginnend motorrijder die 1 jaar ouder is die dat wel opeens mag maakt op zich niet uit..
25kW is een dikke shitregeling![]()
Ik zocht de advertentie weer eens op na een maand voor een bepaald model.quote:
quote:@ Planning a la kartGeef binnenkort ff wat data door
Als jij me het geld geeft koop ik het ding morgen.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:37 schreef Worldbeater het volgende:
Yup.
25 Kw.
[afbeelding]
Nu de prijs nog.
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/115483/1
Dit is absoluut niet slecht bedoeld:quote:Op woensdag 9 november 2005 22:39 schreef richardgie het volgende:
[..]
Mjah, niet eensquote:Op woensdag 9 november 2005 22:56 schreef richardgie het volgende:
Maar die motorrijder heeft er niet bewust voor gekozen om de regels bij voorbaat al aan z,n laars te lappen.Met alle eventuele gevolgen van dien.
Ja wanneer kan jij, kan zo ie zo een weekend niet in december, geloof dat dat de uhh, 16 tm 19 december. Die kan ik niet, dan zit ik in limburg weg te rotten in een huissiequote:
Verzekeren is verplicht, maar ben je 18 jaar en je wil een auto kopen naar jou wens (of het nu wel of niet een verstandige keuze isquote:Op woensdag 9 november 2005 22:59 schreef yup het volgende:
Je zou je verbazen HOE FUCKING VEEL MENSEN ONVERZEKERD RONDRIJDEN.
Legaal onverzekerd bestaat niet. (als de plisie je pakt ben je de lul)quote:Op woensdag 9 november 2005 23:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Verzekeren is verplicht, maar ben je 18 jaar en je wil een auto kopen naar jou wens (of het nu wel of niet een verstandige keuze is) dan is het somsgewoon onmogelijk
Hoezo krom
Lekker genaaid worden
Schijnt zelfs dat je legaal onverzekerd kan rijden
Ogen open rooiequote:Op woensdag 9 november 2005 23:01 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja wanneer kan jij, kan zo ie zo een weekend niet in december, geloof dat dat de uhh, 16 tm 19 december. Die kan ik niet, dan zit ik in limburg weg te rotten in een huissie
Dus alles behalve dan, wel makkelijk, kunnen we carpoolen namelijk
Gezellig dat wegrotten.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:01 schreef Makster het volgende:
Ja wanneer kan jij, kan zo ie zo een weekend niet in december, geloof dat dat de uhh, 16 tm 19 december. Die kan ik niet, dan zit ik in limburg weg te rotten in een huissie![]()
Dolletjes.quote:Dus alles behalve dan, wel makkelijk, kunnen we carpoolen namelijk
quote:En what the heel zit je te doenBieden op een CBR125
![]()
vind ik ook primaquote:Op woensdag 9 november 2005 23:01 schreef worldpimber het volgende:
1.7 km verderop kunnen we natuurlijk ook allemaal bestellen wat we zelf willen eten in de vorm van een Pizza!Lijkt me ook een goed alternatief die je tenminste in de Gouden Gids kan vinden
Relaxter niet denk ik, bij die kartbaan kan je alvast wat sfeer proeven, of nog nagenieten.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:07 schreef Roderick2085 het volgende:
vind ik ook prima![]()
kan je misschien ook wel wat relaxter zitten denk ik
Ik wil niet de moraalridder uit gaan hangen maar vindt wel dat je heel goed moet weten waar je mee bezig bent en als jij meent dat je je daar niet aan hoeft te storen,dan ben je wat mij betreft geen een rijbewijs waardig.Let op Yup dit is geen verwijt,maar eerder een tip om over na te denken,want ook jij gaat vroeg of laat ouder worden en anders denken.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:59 schreef yup het volgende:
[..]
Als jij me het geld geeft koop ik het ding morgen.
[..]
Dit is absoluut niet slecht bedoeld:
Maar doe ajb niet zo moraalridderig.
Je zou je verbazen HOE FUCKING VEEL MENSEN ONVERZEKERD RONDRIJDEN.
De overheid is hier een grote schuldige... Ze gooien nu veel sneller met rij ontzeggingen en als jij een auto wilt verzekeren vragen ze of je de laatste 8!!! jaar je een rijontzegging hebt gekregen. En als dat zo is kan jijdoen met je verzekering...
Verder ik begrijp je punt best wel, maar alleen bij 2 takt zou ik zonder begrenzing rijden, domweg omdat het naar horen zeggen bagger rijd met begrenzing. Met een VFR400 ofzo (4 takt V4) zou ik de begrenzing er gewoon op laten. Snappie :-)
Je denkt toch niet dat ik zomaar ga blaten hequote:Op woensdag 9 november 2005 23:04 schreef yup het volgende:
Legaal onverzekerd bestaat niet. (als de plisie je pakt ben je de lul)
Even via Google gevonden. En guess what, moslims zouden zich strikt gezien allen niet moeten verzekeren (gewetensbezwaar/religie), maar volgens mij is die regel veel te onbekend. En als alle moslims dat zouden doen zou die regel geschrapt wordenquote:Iedereen inNederland is verplicht verzekerd, metuitzondering van gewetensbezwaar-den, militairen en gedetineerden.
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]Respect bitch
![]()
![]()
(plaatje was alleen allang geupdate dus druk op CTRL + F5 voor de laatste stand van zaken waar Pepijn er ook in staat)
En dan betaal je een verklaring om dat af te kopen, en die kost rond de 1350 euro.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:12 schreef worldpimber het volgende:
En guess what, moslims zouden zich strikt gezien allen niet moeten verzekeren (gewetensbezwaar/religie), maar volgens mij is die regel veel te onbekend. En als alle moslims dat zouden doen zou die regel geschrapt worden
Die gozer heeft nu al verkeerde kip gegeten.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:13 schreef worldpimber het volgende:Respect bitch
![]()
![]()
(plaatje was alleen allang geupdate dus druk op CTRL + F5 voor de laatste stand van zaken waar Pepijn er ook in staat)
Je was opeens zeer strikt gelovig en vervolgens niet meer?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:16 schreef Worldbeater het volgende:
Hoe weet ik dat toch allemaal heH.![]()
![]()
Zelfde etenquote:Op woensdag 9 november 2005 23:14 schreef worldpimber het volgende:
Kwa voedsel is het allemaal nog even gissen, vooral omdat we allemaal hetzelfde moeten eten op de kartbaan(per 10 personen oid)
Ik snap niet helemaal waarom iemand met een bepaald geloof zichzelf niet zou willen/mogen verzekeren...quote:Op woensdag 9 november 2005 23:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik zomaar ga blaten he![]()
[..]
Even via Google gevonden. En guess what, moslims zouden zich strikt gezien allen niet moeten verzekeren (gewetensbezwaar/religie), maar volgens mij is die regel veel te onbekend. En als alle moslims dat zouden doen zou die regel geschrapt worden
Gaan we nu allemaal kliederenquote:Op woensdag 9 november 2005 23:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Dat is welke type maaltijd zeker?
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, maar het was zoals ik zei alleen op een 2takt (waar ik niet echt interesse in heb).quote:Op woensdag 9 november 2005 23:10 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik wil niet de moraalridder uit gaan hangen maar vindt wel dat je heel goed moet weten waar je mee bezig bent en als jij meent dat je je daar niet aan hoeft te storen,dan ben je wat mij betreft geen een rijbewijs waardig.Let op Yup dit is geen verwijt,maar eerder een tip om over na te denken,want ook jij gaat vroeg of laat ouder worden en anders denken.![]()
Ik heb ook gewetensbezwarenquote:Op woensdag 9 november 2005 23:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik zomaar ga blaten he![]()
[..]
Even via Google gevonden. En guess what, moslims zouden zich strikt gezien allen niet moeten verzekeren (gewetensbezwaar/religie), maar volgens mij is die regel veel te onbekend. En als alle moslims dat zouden doen zou die regel geschrapt worden
Ze serveren niet à la carte, maar je reserveert een bepaald buffetquote:Op woensdag 9 november 2005 23:18 schreef Makster het volgende:
Zelfde eten
Wat is dat voor tent johBepaal toch zeker wel ff lekker zelf wat we eten of niet dan heh, ja toch
Tuurlijk kan je wel een passantenheat meedraaien van 13,50.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:19 schreef worldpimber het volgende:
Gaan we nu allemaal kliederen![]()
Je zit te tobben over het geld? Misschien 1 heat meedraaien zoals Pepijn zei, maar weet niet of dat mogelijk is
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:18 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waarom iemand met een bepaald geloof zichzelf niet zou willen/mogen verzekeren...
Waarom is dat dan een gewetensbezwaar??
Persoonlijk vindt ik dat iedereen zonder verzekering zijn auto/motor/brommer mag afleveren
bij Domeinen, en niet terug mag kopen![]()
Ik ken toevallig een stel coppers, en normaliter trekken ze je kenteken na voordat je wordt aangehouden...quote:Op woensdag 9 november 2005 23:19 schreef yup het volgende:
Oh ja, for youre information, zolang je geen klappers maakt is de pakkans bijna 0,000000%.
In 1 jaar heb ik 40.000 km gereden ofzo. En een paar keer aangehouden etc. maar niet een keer werd iets van de auto gecontroleerd of maar naar de papieren gevraagd
Soms denk ik waar the fuck zijn die gasten mee bezig, als jij iemand aanhoudt hoor je standaard naar zijn autopapieren te vragen![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Gaan we nu allemaal kliederen![]()
Je zit te tobben over het geld? Misschien 1 heat meedraaien zoals Pepijn zei, maar weet niet of dat mogelijk is
ik heb geen idee.. mijn herinneringen aan karten in huizen was dat het niet heel erg groot was daar... maar ja, wat zegt dat, is pas een jaar of 5 a 6 geleden gok ik?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Relaxter niet denk ik, bij die kartbaan kan je alvast wat sfeer proeven, of nog nagenieten.
Meestal zijn de restaurants bij de kartbanen profi en ruim genoeg.![]()
Maar de Italiaan zou ik ook goed vinden hoor.![]()
jij kan ook niet binnen de lijntjes tekenenquote:
nog zo eentjequote:Op woensdag 9 november 2005 23:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Dat is welke type maaltijd zeker?
misschien dus wel een goeie reden om ergens ander te etenquote:Op woensdag 9 november 2005 23:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Zelfde eten
Wat is dat voor tent johBepaal toch zeker wel ff lekker zelf wat we eten of niet dan heh, ja toch
Komt idd weer lekker uit jaquote:Op woensdag 9 november 2005 23:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lekker carpoolen met jou dus.![]()
Omdat het nu eenmaal mogelijk is op religieuze grond zoiets te weigeren, weigeren je kinderen in te enten (bible belt, rode hond, nieuws vandaagquote:Op woensdag 9 november 2005 23:18 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waarom iemand met een bepaald geloof zichzelf niet zou willen/mogen verzekeren... Waarom is dat dan een gewetensbezwaar??
Persoonlijk zou ik ook gewoon lekker All Risk verzekeren, heb je tenminste een nieuw brommertje als je die te pletter rijdt.quote:Persoonlijk vindt ik dat iedereen zonder verzekering zijn auto/motor/brommer mag afleveren
bij Domeinen, en niet terug mag kopen![]()
Tot dat je die klapper wel gaat maken en die zie je echt niet aankomen.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:19 schreef yup het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, maar het was zoals ik zei alleen op een 2takt (waar ik niet echt interesse in heb).
Bij een normale 4takt blijf ik met mijn fikken af van de begrenzing JUIST omdat ik weet waar ik mee bezig ben.
Oh ja, for youre information, zolang je geen klappers maakt is de pakkans bijna 0,000000%.
In 1 jaar heb ik 40.000 km gereden ofzo. En een paar keer aangehouden etc. maar niet een keer werd iets van de auto gecontroleerd of maar naar de papieren gevraagd
Soms denk ik waar the fuck zijn die gasten mee bezig, als jij iemand aanhoudt hoor je standaard naar zijn autopapieren te vragen![]()
Maarja dat is wat ik denk
[..]
Ik heb ook gewetensbezwaren![]()
Maar ik wist dat dus echt niet.
Alleen is onverzekerd rijden niet echt jofel.
Zelfs de kleinste schades kunnen zo over de 1000 euro heen lopen...
Dat inenten zijn die sicko's die denken dat God/HareKrishna/WeetIkVeel hun kinderen beschermen,quote:Op woensdag 9 november 2005 23:25 schreef worldpimber het volgende:
Omdat het nu eenmaal mogelijk is op religieuze grond zoiets te weigeren, weigeren je kinderen in te enten (bible belt, rode hond, nieuws vandaag) noemen ze ook een gewetensbezwaar en dat accepteert de overheid dan
[..]
Persoonlijk zou ik ook gewoon lekker All Risk verzekeren, heb je tenminste een nieuw brommertje als je die te pletter rijdt.
Je kenteken kan wel kloppen maar je kentekenbewijs/verzekeringsbewijs niet.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:23 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Ik ken toevallig een stel coppers, en normaliter trekken ze je kenteken na voordat je wordt aangehouden...
Ok daar heb je wel gelijk in, maar ik weet niet hoe het bij motoren zit:quote:Op woensdag 9 november 2005 23:27 schreef richardgie het volgende:
[..]
Tot dat je die klapper wel gaat maken en die zie je echt niet aankomen.
Zo ga nu echt slapie doen,Adios allemaal.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gawaine is een Motor-Forummer uit het Den Bosch topic.quote:
Phatzak?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:22 schreef Makster het volgende:
En nog ff, Phatzak.... Waarom heeft iedereen op je heldenlijst vna het Karten een nickname behalve die pimp uit Hoogvliet![]()
Je komt gewoon, coolquote:Op woensdag 9 november 2005 23:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Nee dan 2, misschien 3. Maar het is heel twijfelachtig allemaal, weet ook niet of ik wel op die data kan eigenlijk (kan ik nu moeilijk zeggen). Duuuuuuus ik ben een twijfelgeval, mocht je willen reserveren of wat dan ook en ik kan het nog niet zeggen: dan wordt het een nee![]()
We gaan niet dwingen hè, want dan wordt het zeker een neequote:Op woensdag 9 november 2005 23:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je komt gewoon, coolWant je mag ook rijden en waarschijnlijk zal je chick naar haar chickvriendinnen gaan en jij alleen rukkend achterblijven waarbij je in een dolle dwaze bui dent "hej laat ik 1heat gaan rijden in Harderwijk".
![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
Yup moet nog veel lerenWAcht jij maar wanneer het gaat sneeuwen, ga je elke dag dromen dat je een BMW hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mja, als je platen jat van een andere auto zijn die geregistreerd, dus normaal gezien kun jequote:Op woensdag 9 november 2005 23:28 schreef yup het volgende:
[..]
Je kenteken kan wel kloppen maar je kentekenbewijs/verzekeringsbewijs niet.
Verder is dat zeer normaal, sterker nog, plisie trekt gewoon willekeurig kentekens na hoor.
Maat was gepakt met paar dagen APK te laat, politie was achter hem gelijk laten stoppen en verteld dat APK was verlopen etc., dude was gewaarschuwd en heeft snel APK laten doen (was vergeten om te doen)...
En regel ook maar geen verzekering, want daarna betaal je zolang die op je naam staat.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:22 schreef Makster het volgende:
Hmm, come to think of it de gixxer is ook niet verzekerd, maarja die rijdt dan ook weer niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |