Ik snap niet helemaal waarom iemand met een bepaald geloof zichzelf niet zou willen/mogen verzekeren...quote:Op woensdag 9 november 2005 23:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik zomaar ga blaten he![]()
[..]
Even via Google gevonden. En guess what, moslims zouden zich strikt gezien allen niet moeten verzekeren (gewetensbezwaar/religie), maar volgens mij is die regel veel te onbekend. En als alle moslims dat zouden doen zou die regel geschrapt worden
Gaan we nu allemaal kliederenquote:Op woensdag 9 november 2005 23:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Dat is welke type maaltijd zeker?
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, maar het was zoals ik zei alleen op een 2takt (waar ik niet echt interesse in heb).quote:Op woensdag 9 november 2005 23:10 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik wil niet de moraalridder uit gaan hangen maar vindt wel dat je heel goed moet weten waar je mee bezig bent en als jij meent dat je je daar niet aan hoeft te storen,dan ben je wat mij betreft geen een rijbewijs waardig.Let op Yup dit is geen verwijt,maar eerder een tip om over na te denken,want ook jij gaat vroeg of laat ouder worden en anders denken.![]()
Ik heb ook gewetensbezwarenquote:Op woensdag 9 november 2005 23:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik zomaar ga blaten he![]()
[..]
Even via Google gevonden. En guess what, moslims zouden zich strikt gezien allen niet moeten verzekeren (gewetensbezwaar/religie), maar volgens mij is die regel veel te onbekend. En als alle moslims dat zouden doen zou die regel geschrapt worden
Ze serveren niet à la carte, maar je reserveert een bepaald buffetquote:Op woensdag 9 november 2005 23:18 schreef Makster het volgende:
Zelfde eten
Wat is dat voor tent johBepaal toch zeker wel ff lekker zelf wat we eten of niet dan heh, ja toch
Tuurlijk kan je wel een passantenheat meedraaien van 13,50.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:19 schreef worldpimber het volgende:
Gaan we nu allemaal kliederen![]()
Je zit te tobben over het geld? Misschien 1 heat meedraaien zoals Pepijn zei, maar weet niet of dat mogelijk is
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:18 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waarom iemand met een bepaald geloof zichzelf niet zou willen/mogen verzekeren...
Waarom is dat dan een gewetensbezwaar??
Persoonlijk vindt ik dat iedereen zonder verzekering zijn auto/motor/brommer mag afleveren
bij Domeinen, en niet terug mag kopen![]()
Ik ken toevallig een stel coppers, en normaliter trekken ze je kenteken na voordat je wordt aangehouden...quote:Op woensdag 9 november 2005 23:19 schreef yup het volgende:
Oh ja, for youre information, zolang je geen klappers maakt is de pakkans bijna 0,000000%.
In 1 jaar heb ik 40.000 km gereden ofzo. En een paar keer aangehouden etc. maar niet een keer werd iets van de auto gecontroleerd of maar naar de papieren gevraagd
Soms denk ik waar the fuck zijn die gasten mee bezig, als jij iemand aanhoudt hoor je standaard naar zijn autopapieren te vragen![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Gaan we nu allemaal kliederen![]()
Je zit te tobben over het geld? Misschien 1 heat meedraaien zoals Pepijn zei, maar weet niet of dat mogelijk is
ik heb geen idee.. mijn herinneringen aan karten in huizen was dat het niet heel erg groot was daar... maar ja, wat zegt dat, is pas een jaar of 5 a 6 geleden gok ik?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Relaxter niet denk ik, bij die kartbaan kan je alvast wat sfeer proeven, of nog nagenieten.
Meestal zijn de restaurants bij de kartbanen profi en ruim genoeg.![]()
Maar de Italiaan zou ik ook goed vinden hoor.![]()
jij kan ook niet binnen de lijntjes tekenenquote:
nog zo eentjequote:Op woensdag 9 november 2005 23:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Dat is welke type maaltijd zeker?
misschien dus wel een goeie reden om ergens ander te etenquote:Op woensdag 9 november 2005 23:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Zelfde eten
Wat is dat voor tent johBepaal toch zeker wel ff lekker zelf wat we eten of niet dan heh, ja toch
Komt idd weer lekker uit jaquote:Op woensdag 9 november 2005 23:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lekker carpoolen met jou dus.![]()
Omdat het nu eenmaal mogelijk is op religieuze grond zoiets te weigeren, weigeren je kinderen in te enten (bible belt, rode hond, nieuws vandaagquote:Op woensdag 9 november 2005 23:18 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waarom iemand met een bepaald geloof zichzelf niet zou willen/mogen verzekeren... Waarom is dat dan een gewetensbezwaar??
Persoonlijk zou ik ook gewoon lekker All Risk verzekeren, heb je tenminste een nieuw brommertje als je die te pletter rijdt.quote:Persoonlijk vindt ik dat iedereen zonder verzekering zijn auto/motor/brommer mag afleveren
bij Domeinen, en niet terug mag kopen![]()
Tot dat je die klapper wel gaat maken en die zie je echt niet aankomen.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:19 schreef yup het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, maar het was zoals ik zei alleen op een 2takt (waar ik niet echt interesse in heb).
Bij een normale 4takt blijf ik met mijn fikken af van de begrenzing JUIST omdat ik weet waar ik mee bezig ben.
Oh ja, for youre information, zolang je geen klappers maakt is de pakkans bijna 0,000000%.
In 1 jaar heb ik 40.000 km gereden ofzo. En een paar keer aangehouden etc. maar niet een keer werd iets van de auto gecontroleerd of maar naar de papieren gevraagd
Soms denk ik waar the fuck zijn die gasten mee bezig, als jij iemand aanhoudt hoor je standaard naar zijn autopapieren te vragen![]()
Maarja dat is wat ik denk
[..]
Ik heb ook gewetensbezwaren![]()
Maar ik wist dat dus echt niet.
Alleen is onverzekerd rijden niet echt jofel.
Zelfs de kleinste schades kunnen zo over de 1000 euro heen lopen...
Dat inenten zijn die sicko's die denken dat God/HareKrishna/WeetIkVeel hun kinderen beschermen,quote:Op woensdag 9 november 2005 23:25 schreef worldpimber het volgende:
Omdat het nu eenmaal mogelijk is op religieuze grond zoiets te weigeren, weigeren je kinderen in te enten (bible belt, rode hond, nieuws vandaag) noemen ze ook een gewetensbezwaar en dat accepteert de overheid dan
[..]
Persoonlijk zou ik ook gewoon lekker All Risk verzekeren, heb je tenminste een nieuw brommertje als je die te pletter rijdt.
Je kenteken kan wel kloppen maar je kentekenbewijs/verzekeringsbewijs niet.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:23 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Ik ken toevallig een stel coppers, en normaliter trekken ze je kenteken na voordat je wordt aangehouden...
Ok daar heb je wel gelijk in, maar ik weet niet hoe het bij motoren zit:quote:Op woensdag 9 november 2005 23:27 schreef richardgie het volgende:
[..]
Tot dat je die klapper wel gaat maken en die zie je echt niet aankomen.
Zo ga nu echt slapie doen,Adios allemaal.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gawaine is een Motor-Forummer uit het Den Bosch topic.quote:
Phatzak?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:22 schreef Makster het volgende:
En nog ff, Phatzak.... Waarom heeft iedereen op je heldenlijst vna het Karten een nickname behalve die pimp uit Hoogvliet![]()
Je komt gewoon, coolquote:Op woensdag 9 november 2005 23:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Nee dan 2, misschien 3. Maar het is heel twijfelachtig allemaal, weet ook niet of ik wel op die data kan eigenlijk (kan ik nu moeilijk zeggen). Duuuuuuus ik ben een twijfelgeval, mocht je willen reserveren of wat dan ook en ik kan het nog niet zeggen: dan wordt het een nee![]()
We gaan niet dwingen hè, want dan wordt het zeker een neequote:Op woensdag 9 november 2005 23:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je komt gewoon, coolWant je mag ook rijden en waarschijnlijk zal je chick naar haar chickvriendinnen gaan en jij alleen rukkend achterblijven waarbij je in een dolle dwaze bui dent "hej laat ik 1heat gaan rijden in Harderwijk".
![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
Yup moet nog veel lerenWAcht jij maar wanneer het gaat sneeuwen, ga je elke dag dromen dat je een BMW hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mja, als je platen jat van een andere auto zijn die geregistreerd, dus normaal gezien kun jequote:Op woensdag 9 november 2005 23:28 schreef yup het volgende:
[..]
Je kenteken kan wel kloppen maar je kentekenbewijs/verzekeringsbewijs niet.
Verder is dat zeer normaal, sterker nog, plisie trekt gewoon willekeurig kentekens na hoor.
Maat was gepakt met paar dagen APK te laat, politie was achter hem gelijk laten stoppen en verteld dat APK was verlopen etc., dude was gewaarschuwd en heeft snel APK laten doen (was vergeten om te doen)...
En regel ook maar geen verzekering, want daarna betaal je zolang die op je naam staat.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:22 schreef Makster het volgende:
Hmm, come to think of it de gixxer is ook niet verzekerd, maarja die rijdt dan ook weer niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |