abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32133341
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:12 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat ik zomaar ga blaten he
[..]

Even via Google gevonden. En guess what, moslims zouden zich strikt gezien allen niet moeten verzekeren (gewetensbezwaar/religie), maar volgens mij is die regel veel te onbekend. En als alle moslims dat zouden doen zou die regel geschrapt worden
Ik snap niet helemaal waarom iemand met een bepaald geloof zichzelf niet zou willen/mogen verzekeren...
Waarom is dat dan een gewetensbezwaar??

Persoonlijk vindt ik dat iedereen zonder verzekering zijn auto/motor/brommer mag afleveren
bij Domeinen, en niet terug mag kopen
pi_32133359
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]

Dat is welke type maaltijd zeker?
Gaan we nu allemaal kliederen
Je zit te tobben over het geld? Misschien 1 heat meedraaien zoals Pepijn zei, maar weet niet of dat mogelijk is
pi_32133374
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:10 schreef richardgie het volgende:

[..]

Ik wil niet de moraalridder uit gaan hangen maar vindt wel dat je heel goed moet weten waar je mee bezig bent en als jij meent dat je je daar niet aan hoeft te storen,dan ben je wat mij betreft geen een rijbewijs waardig.Let op Yup dit is geen verwijt,maar eerder een tip om over na te denken,want ook jij gaat vroeg of laat ouder worden en anders denken.
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, maar het was zoals ik zei alleen op een 2takt (waar ik niet echt interesse in heb).

Bij een normale 4takt blijf ik met mijn fikken af van de begrenzing JUIST omdat ik weet waar ik mee bezig ben.

Oh ja, for youre information, zolang je geen klappers maakt is de pakkans bijna 0,000000%.

In 1 jaar heb ik 40.000 km gereden ofzo. En een paar keer aangehouden etc. maar niet een keer werd iets van de auto gecontroleerd of maar naar de papieren gevraagd

Soms denk ik waar the fuck zijn die gasten mee bezig, als jij iemand aanhoudt hoor je standaard naar zijn autopapieren te vragen

Maarja dat is wat ik denk
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:12 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat ik zomaar ga blaten he
[..]

Even via Google gevonden. En guess what, moslims zouden zich strikt gezien allen niet moeten verzekeren (gewetensbezwaar/religie), maar volgens mij is die regel veel te onbekend. En als alle moslims dat zouden doen zou die regel geschrapt worden
Ik heb ook gewetensbezwaren

Maar ik wist dat dus echt niet.

Alleen is onverzekerd rijden niet echt jofel.

Zelfs de kleinste schades kunnen zo over de 1000 euro heen lopen...
pi_32133455
Zo,richardgie z,n nek begint weer een beetje normale proporties te krijgen(was ineens een beetje opgezwollen zeg maar),en de kloppende slagaders op z'n voorhoofd zijn ook niet meer te zien,dus richardgie gaat z,n bedje maar eens proberen te vinden.

Weltrusten.
pi_32133457
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:18 schreef Makster het volgende:
Zelfde eten

Wat is dat voor tent joh Bepaal toch zeker wel ff lekker zelf wat we eten of niet dan heh, ja toch
Ze serveren niet à la carte, maar je reserveert een bepaald buffet
  woensdag 9 november 2005 @ 23:22:28 #181
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32133464
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:19 schreef worldpimber het volgende:
Je zit te tobben over het geld? Misschien 1 heat meedraaien zoals Pepijn zei, maar weet niet of dat mogelijk is
Tuurlijk kan je wel een passantenheat meedraaien van 13,50.
Als er plek is op de baan, en je iemand "van buiten de groep" toelaat.

Misschien is er ook nog wat aanhang ofzo, of andere mensen die eerst willen testen of ze wel alles willen rijden.
  woensdag 9 november 2005 @ 23:22:54 #182
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_32133483
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:18 schreef PeerkeMikuni het volgende:

[..]

Ik snap niet helemaal waarom iemand met een bepaald geloof zichzelf niet zou willen/mogen verzekeren...
Waarom is dat dan een gewetensbezwaar??

Persoonlijk vindt ik dat iedereen zonder verzekering zijn auto/motor/brommer mag afleveren

En daarbij wil ik toevoegen dat ze eerst nog een paar beuken mogen krijgen voordat alles in beslag genomen wordt

Hmm, come to think of it de gixxer is ook niet verzekerd, maarja die rijdt dan ook weer niet

En nog ff, Phatzak.... Waarom heeft iedereen op je heldenlijst vna het Karten een nickname behalve die pimp uit Hoogvliet
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_32133494
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:19 schreef yup het volgende:

Oh ja, for youre information, zolang je geen klappers maakt is de pakkans bijna 0,000000%.

In 1 jaar heb ik 40.000 km gereden ofzo. En een paar keer aangehouden etc. maar niet een keer werd iets van de auto gecontroleerd of maar naar de papieren gevraagd

Soms denk ik waar the fuck zijn die gasten mee bezig, als jij iemand aanhoudt hoor je standaard naar zijn autopapieren te vragen
Ik ken toevallig een stel coppers, en normaliter trekken ze je kenteken na voordat je wordt aangehouden...
pi_32133499
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:19 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Nee dan 2, misschien 3. Maar het is heel twijfelachtig allemaal, weet ook niet of ik wel op die data kan eigenlijk (kan ik nu moeilijk zeggen). Duuuuuuus ik ben een twijfelgeval, mocht je willen reserveren of wat dan ook en ik kan het nog niet zeggen: dan wordt het een nee
  woensdag 9 november 2005 @ 23:24:03 #185
124095 Worldbeater
The naked biker!!
  woensdag 9 november 2005 @ 23:24:39 #186
17596 Makster
pi_32133559
En who the hell is Gawaine
pi_32133577
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:08 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Relaxter niet denk ik, bij die kartbaan kan je alvast wat sfeer proeven, of nog nagenieten.

Meestal zijn de restaurants bij de kartbanen profi en ruim genoeg.

Maar de Italiaan zou ik ook goed vinden hoor.
ik heb geen idee.. mijn herinneringen aan karten in huizen was dat het niet heel erg groot was daar... maar ja, wat zegt dat, is pas een jaar of 5 a 6 geleden gok ik?
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:10 schreef Makster het volgende:
[afbeelding]

Disclaimer:

Denk ik
jij kan ook niet binnen de lijntjes tekenen
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]

Dat is welke type maaltijd zeker?
nog zo eentje

word tijd voor tekenles ofzo
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:18 schreef Makster het volgende:

[..]

Zelfde eten

Wat is dat voor tent joh Bepaal toch zeker wel ff lekker zelf wat we eten of niet dan heh, ja toch
misschien dus wel een goeie reden om ergens ander te eten
  woensdag 9 november 2005 @ 23:25:23 #188
17596 Makster
pi_32133578
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:24 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Lekker carpoolen met jou dus.
Komt idd weer lekker uit ja

Je gaat maar lopen, is goed voor je
pi_32133581
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:24 schreef Makster het volgende:
Oja dat vroeg ik mij ook al eerder af
pi_32133587
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:18 schreef PeerkeMikuni het volgende:

[..]

Ik snap niet helemaal waarom iemand met een bepaald geloof zichzelf niet zou willen/mogen verzekeren... Waarom is dat dan een gewetensbezwaar??
Omdat het nu eenmaal mogelijk is op religieuze grond zoiets te weigeren, weigeren je kinderen in te enten (bible belt, rode hond, nieuws vandaag ) noemen ze ook een gewetensbezwaar en dat accepteert de overheid dan
quote:
Persoonlijk zou ik ook gewoon lekker All Risk verzekeren, heb je tenminste een nieuw brommertje als je die te pletter rijdt.
pi_32133661
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:19 schreef yup het volgende:

[..]

Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, maar het was zoals ik zei alleen op een 2takt (waar ik niet echt interesse in heb).

Bij een normale 4takt blijf ik met mijn fikken af van de begrenzing JUIST omdat ik weet waar ik mee bezig ben.

Maarja dat is wat ik denk
[..]

Ik heb ook gewetensbezwaren

Maar ik wist dat dus echt niet.

Alleen is onverzekerd rijden niet echt jofel.

Zelfs de kleinste schades kunnen zo over de 1000 euro heen lopen...
Tot dat je die klapper wel gaat maken en die zie je echt niet aankomen.
Zo ga nu echt slapie doen,Adios allemaal.
pi_32133700
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:25 schreef worldpimber het volgende:

Omdat het nu eenmaal mogelijk is op religieuze grond zoiets te weigeren, weigeren je kinderen in te enten (bible belt, rode hond, nieuws vandaag ) noemen ze ook een gewetensbezwaar en dat accepteert de overheid dan
[..]

Persoonlijk zou ik ook gewoon lekker All Risk verzekeren, heb je tenminste een nieuw brommertje als je die te pletter rijdt.
Dat inenten zijn die sicko's die denken dat God/HareKrishna/WeetIkVeel hun kinderen beschermen,
maar met verzekeringen had ik daar nog nooit van gehoord, vandaar dat ik het een beetje raar vond.

Enne, AllRisk is inderdaad wel lekker ja, maarja, daar betaal je ook genoeg voor dan natuurlijk.
pi_32133713
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:23 schreef PeerkeMikuni het volgende:

[..]

Ik ken toevallig een stel coppers, en normaliter trekken ze je kenteken na voordat je wordt aangehouden...
Je kenteken kan wel kloppen maar je kentekenbewijs/verzekeringsbewijs niet.

Verder is dat zeer normaal, sterker nog, plisie trekt gewoon willekeurig kentekens na hoor.

Maat was gepakt met paar dagen APK te laat, politie was achter hem gelijk laten stoppen en verteld dat APK was verlopen etc., dude was gewaarschuwd en heeft snel APK laten doen (was vergeten om te doen)...
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:27 schreef richardgie het volgende:

[..]

Tot dat je die klapper wel gaat maken en die zie je echt niet aankomen.
Zo ga nu echt slapie doen,Adios allemaal.
Ok daar heb je wel gelijk in, maar ik weet niet hoe het bij motoren zit:

Bij auto's heb ik in ieder geval nog nooit gehoord dat er auto's werden gecontroleerd, ook niet met dodelijke afloop!...

Ik zeg niet dat ik door dit zonder begrenzing ofzo ga rijden omdat ik toch niet gepakt kan worden, maar sommige mensen hebben veelste veel vertrouwen in Justitie/Politie... Echt de kans dat je voor zoeits gepakt word is echt klein, uiteraard heb ik het over auto. Met motoren kan het anders liggen.
pi_32133745
Yup moet nog veel leren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_32133763
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:24 schreef Makster het volgende:
Gawaine is een Motor-Forummer uit het Den Bosch topic. Maar het registreren ging volgens mij niet zo snel op Fok
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:22 schreef Makster het volgende:
En nog ff, Phatzak.... Waarom heeft iedereen op je heldenlijst vna het Karten een nickname behalve die pimp uit Hoogvliet
Phatzak?

Pepijn != Patrick Ok, ik had ook worldbeater in kunnen vullen, maar dat 281 geval weiger ik te gebruiken
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:23 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Nee dan 2, misschien 3. Maar het is heel twijfelachtig allemaal, weet ook niet of ik wel op die data kan eigenlijk (kan ik nu moeilijk zeggen). Duuuuuuus ik ben een twijfelgeval, mocht je willen reserveren of wat dan ook en ik kan het nog niet zeggen: dan wordt het een nee
Je komt gewoon, cool Want je mag ook rijden en waarschijnlijk zal je chick naar haar chickvriendinnen gaan en jij alleen rukkend achterblijven waarbij je in een dolle dwaze bui dent "hej laat ik 1heat gaan rijden in Harderwijk".

Trouwens, wordt je niet automatisch beboet als je onverzekerd een auto heb staan?
pi_32133829
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:29 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Je komt gewoon, cool Want je mag ook rijden en waarschijnlijk zal je chick naar haar chickvriendinnen gaan en jij alleen rukkend achterblijven waarbij je in een dolle dwaze bui dent "hej laat ik 1heat gaan rijden in Harderwijk".
We gaan niet dwingen hè, want dan wordt het zeker een nee

(Jaja ik ken mezelf wel een klein beetje )
pi_32133834
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
Yup moet nog veel leren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WAcht jij maar wanneer het gaat sneeuwen, ga je elke dag dromen dat je een BMW had
pi_32133859
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:28 schreef yup het volgende:

[..]

Je kenteken kan wel kloppen maar je kentekenbewijs/verzekeringsbewijs niet.

Verder is dat zeer normaal, sterker nog, plisie trekt gewoon willekeurig kentekens na hoor.

Maat was gepakt met paar dagen APK te laat, politie was achter hem gelijk laten stoppen en verteld dat APK was verlopen etc., dude was gewaarschuwd en heeft snel APK laten doen (was vergeten om te doen)...
Mja, als je platen jat van een andere auto zijn die geregistreerd, dus normaal gezien kun je
aan een kenteken zien of iemand is verzekerd, en of de APK eropzit etc.

Trouwens met verlopen APK rondrijden is ook redelijk lomp, aangezien je 2 maanden vantevoren
van je dealert een herinnering krijgt.

Mijn probleem is denk ik dat ik altijd alles netjes op orde heb en betaal, ik zie nu dat je daar geen
hol mee opschiet....
  woensdag 9 november 2005 @ 23:32:05 #199
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32133863
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:22 schreef Makster het volgende:
Hmm, come to think of it de gixxer is ook niet verzekerd, maarja die rijdt dan ook weer niet
En regel ook maar geen verzekering, want daarna betaal je zolang die op je naam staat.

De Fiero rijdt ook al 3 maanden niet, maar de verzekering zal dat dan niet boeien.
  woensdag 9 november 2005 @ 23:32:21 #200
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_32133876
Niet alleen Worldbeater staat er met gewone naam
probeer RB maar eens terug te vinden
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')