abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32130542
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:50 schreef yup het volgende:

[..]

Verder heb ik ontdekt dat 25kw officieel wel kan, maar dan moet je de uitvoer invoer truc doen. Het kost iets van 550 euronen, maar als je zo een ding voor 1000 euro kan vinden, dan betaal ik grag 550 euronen om het officieel op 25kw te krijgen (ik laat die begrenzing er gewoon uithalen hoor, ik ben niet gek een 250cc 2stroke op 25kw )
quote:
Ja ja je gaat zeggen ga eerst rijbewijs halen praat dan, maar ik heb vaak gelezen dat een hoogvermogende 2takt + begrenzing niet zo een fantastische combinatie is... Omdat het vaak op hoge toeren begrenst word, waar je vaak met een 2takt moet zijn om op te schieten (onderin bijna geen power)
Jij trekt de verkeerde conclusies

Feit: hoogvermogende 2takt + begrenzing = geen fantastische combinatie
Conclusie normaal mens: ik ga op zoek naar een ander model om te kopen
Conclusie yup: ik koop dat ding, laat 'm voor 550 euro begrenzen en ruk dan de begrenzing eruit

Heb maar meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om uit te zoeken hoe dat bij mijn Bandit zit Kwam een duidelijk plaatje tegen @ MF, dat vraagt er toch gewoon naar om eruit gehaald te worden

Maar kan me nog herinneren dat Riet dat volgens mij ook ooit wou doen, maar dat die carburateurs muurvast zaten oid Plus dat je waarschijnlijk ook opnieuw moet afstellen toch

i neer
pi_32130548
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:50 schreef yup het volgende:
Geef mij maar een wat lichtere brommer, ik moet er niet aan denken om zo een dikke BMW me box in te duwen
OPM is diegene met die dikke ZX7R, die weegt wel wat

Maar als je het over uit/invoeren hebt dan kun je elke motor legaal begrenzen. En vervolgens de begrenzing eruit plempen, want dat gaat toch schijtirriteren na een tijdje
pi_32130602
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:07 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]

Maar kan me nog herinneren dat Riet dat volgens mij ook ooit wou doen, maar dat die dingen muurvast zaten oid Plus dat je waarschijnlijk ook opnieuw moet afstellen toch

Die ring... wat zonde
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:53 schreef RB het volgende:
En karten
pi_32130686
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:05 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Ik heb je stiekem toch geel gemaakt op 4/12.

[afbeelding]
Updated
Waarom komen er zoveel mensen met de auto, dit is toch een motorclub

Plus dat je sowieso motorkleding nodig hebt voor het karten zelf, tochtochtochtoch??

i i echt neer
pi_32130727
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:11 schreef hicham het volgende:

[..]

Waarom komen er zoveel mensen met de auto, dit is toch een motorclub

Plus dat je sowieso motorkleding nodig hebt voor het karten zelf, tochtochtochtoch??

i i echt neer
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_32130801
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:11 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Correctie:
"De vader van Rebbel's kids wekt de indruk dat ie werkt
Wie, ik?

* Fulcrum_X download filmpje
pi_32130906
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:07 schreef hicham het volgende:

[..]

[..]

Jij trekt de verkeerde conclusies

Feit: hoogvermogende 2takt + begrenzing = geen fantastische combinatie
Conclusie normaal mens: ik ga op zoek naar een ander model om te kopen
Conclusie yup: ik koop dat ding, laat 'm voor 550 euro begrenzen en ruk dan de begrenzing eruit

Heb maar meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om uit te zoeken hoe dat bij mijn Bandit zit Kwam een duidelijk plaatje tegen @ MF, dat vraagt er toch gewoon naar om eruit gehaald te worden

[afbeelding]

Maar kan me nog herinneren dat Riet dat volgens mij ook ooit wou doen, maar dat die carburateurs muurvast zaten oid Plus dat je waarschijnlijk ook opnieuw moet afstellen toch

i neer
Hey niks mis met mijn conclusies

Maar voor 550 euro heb je op papier 25kw.

Moet jij je dit voorstellen.

Begrenst met uitdraai:

Enge politieman met snor op XT. Yuppie aangehouden, kijkt op papieren, geen 25kw, ik laat uitdraai zien, "nee jongeman, dat bewijst niks, er staat geen 25kw op de kenteken dus je begaat een strafbaar feit (zonder rijbewijs rijden)", stap maar van je brommer af en ga maar verder lopen + 200 euro gratis boete.

Begrenst op papier

Enge politieman met snor op XT. Yuppie aangehouden, kijkt op papieren + rijbewijs, officieel 25kw. "Hey mooie brommer hebbie daar", "ja zeker meneer, heb hem zelf op 25kw laten begrenzen ( )" "in ieder geval veilge reis en goeiedag verder"

Welke kies jij, op papier of met uitdraai
pi_32130933
Volgens mij kent dat ventje het gebied op zijn duimpje

Desalnietemin gaat ie best lekker door die bochtjes heen.. heeft wel veel grondspeling zo'n dingetje
  woensdag 9 november 2005 @ 22:21:18 #134
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32131017
Ik heb net een motor gekocht.

189 euro incl. verzendkosten.

quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:18 schreef yup het volgende:
Klopt, ik kies voor het geld.

Heb je dat topic van BasE al gezien@MF?
pi_32131064
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:14 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Wie, ik?
Neuh, dat niet hoor.....

maar ik hou de oudste nog wel ff binnen, is een meissie en niet veel jonger dan jij
*I'll do what I want, cuz I can*
pi_32131111
Zo een ding wou ik serieus ook, maar boeken door Sloterdijk is nu taboe (heel gebied verboden voor crossers) dus helaas

En andere plekken zijn te ver, Sloterdijk was zo lekker dichtbij, effe dat ding in je bagage neerplempen, Sloterdijk boeken, parkeren in Spaarnwoude en crossen maar.

Maar nee het is nu verboden
pi_32131209
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:21 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb net een motor gekocht. [afbeelding]

189 euro incl. verzendkosten.

[afbeelding]
[..]
Sicko.. maar wel leuk
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:22 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Neuh, dat niet hoor.....

maar ik hou de oudste nog wel ff binnen, is een meissie en niet veel jonger dan jij
Fotoooooooo

Moet wel een prachtige dochter zijn. Hoe oud is ze? Houdt ze van motoren?

Ik ben een hele goede, eerlijke en trouwe jongen. Dat weet je toch? De ideale schoonzoon
  woensdag 9 november 2005 @ 22:27:13 #138
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32131265
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
Neuh, dat niet hoor.....

Fathers, do not lock up your daughters, better lock up your wife.

Songtekstje van 1 van mijn favo '80's bands.
  woensdag 9 november 2005 @ 22:29:42 #139
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32131365
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:23 schreef yup het volgende:
Zo een ding wou ik serieus ook, maar boeken door Sloterdijk is nu taboe (heel gebied verboden voor crossers) dus helaas

En andere plekken zijn te ver, Sloterdijk was zo lekker dichtbij, effe dat ding in je bagage neerplempen, Sloterdijk boeken, parkeren in Spaarnwoude en crossen maar.

Maar nee het is nu verboden
Deeez voor de kleine Patrick281 alias Wordbeater a.k.a. Popein a.k.a Pepijn.
pi_32131474
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:27 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Fathers, do not lock up your daughters, better lock up your wife.

Songtekstje van 1 van mijn favo '80's bands.
I'm Nobody's wife , so I won't be locked up

songtekst van 1 van mijn favo artieste
  woensdag 9 november 2005 @ 22:35:42 #141
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32131580
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:32 schreef FemaleRebbel het volgende:
I'm Nobody's wife , so I won't be locked up

songtekst van 1 van mijn favo artieste
Commerciele rotzooi.

En hoezo sta je in Ahoy, ik dacht dat ze voor Frans Bauer allemaal stoeltjes neerzetten?
pi_32131616
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
Fotoooooooo

Moet wel een prachtige dochter zijn. Hoe oud is ze? Houdt ze van motoren?

Ik ben een hele goede, eerlijke en trouwe jongen. Dat weet je toch? De ideale schoonzoon
Blond lang haar, blauwe ogen, houdt niet van motoren, 10, de rest van je post wil en kan ik wel beamen....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 9 november 2005 @ 22:37:34 #143
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32131682
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:36 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Blond lang haar, blauwe ogen, houdt niet van motoren, 10, de rest van je post wil en kan ik wel beamen....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry Rebbel maar dan heb je pech, ze is te jong voor me

En iets jonger dan mij???
pi_32131725
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:35 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Commerciele rotzooi.

En hoezo sta je in Ahoy, ik dacht dat ze voor Frans Bauer allemaal stoeltjes neerzetten?
Voor wat jij noemt commerciele rotzooi, maar ze is ZO goed

ehhh, FB,
  woensdag 9 november 2005 @ 22:39:45 #146
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32131763
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:18 schreef yup het volgende:

[..]

Hey niks mis met mijn conclusies

Maar voor 550 euro heb je op papier 25kw.

Moet jij je dit voorstellen.

Begrenst met uitdraai:

Enge politieman met snor op XT. Yuppie aangehouden, kijkt op papieren, geen 25kw, ik laat uitdraai zien, "nee jongeman, dat bewijst niks, er staat geen 25kw op de kenteken dus je begaat een strafbaar feit (zonder rijbewijs rijden)", stap maar van je brommer af en ga maar verder lopen + 200 euro gratis boete.

Begrenst op papier

Enge politieman met snor op XT. Yuppie aangehouden, kijkt op papieren + rijbewijs, officieel 25kw. "Hey mooie brommer hebbie daar", "ja zeker meneer, heb hem zelf op 25kw laten begrenzen ( )" "in ieder geval veilge reis en goeiedag verder"

Tot dat Yuppie een aanrijding gaat veroorzaken waarbij blijvende invaliditeit ontstaat,en Yuppie de rest van z'n leven kan blijven betalen.Of totdat Yuppie er een van richardgie plat rijdt,dan hoeft yuppie nooit meet te betalen,want dan is Yuppie z'n kop een meter van z'n romp gescheiden.M.a.w.ga zo door!helemaal top.
Hou je dus gewoon aan de regels,gaat het langst goed.
pi_32131857
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:39 schreef richardgie het volgende:

[..]

Tot dat Yuppie een aanrijding gaat veroorzaken waarbij blijvende invaliditeit ontstaat,en Yuppie de rest van z'n leven kan blijven betalen.Of totdat Yuppie er een van richardgie plat rijdt,dan hoeft yuppie nooit meet te betalen,want dan is Yuppie z'n kop een meter van z'n romp gescheiden.M.a.w.ga zo door!helemaal top.
Hou je dus gewoon aan de regels,gaat het langst goed.
Mijne is netjes 25kw op kenteken
SPOILER
pi_32131906
Ga
pi_32131934
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:43 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ga
Ciao mams
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: