Dan zit ik lekker in een warme bus, terwijl jij in een sloot ligtquote:Op woensdag 9 november 2005 23:31 schreef yup het volgende:
[..]
WAcht jij maar wanneer het gaat sneeuwen, ga je elke dag dromen dat je een BMW had![]()
Nog meer Brabo'squote:Op woensdag 9 november 2005 23:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Gawaine is een Motor-Forummer uit het Den Bosch topic.Maar het registreren ging volgens mij niet zo snel op Fok
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dan zit ik lekker in een warme bus, gore klote bus die helemaal propvol zit, terwijl jij in een sloot ligt![]()
lekker dwarsgaat met je bimmah
Je kan een kenteken ook op dezelfde type/kleur auto neerpleurenquote:Op woensdag 9 november 2005 23:31 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Mja, als je platen jat van een andere auto zijn die geregistreerd, dus normaal gezien kun je
aan een kenteken zien of iemand is verzekerd, en of de APK eropzit etc.
Trouwens met verlopen APK rondrijden is ook redelijk lomp, aangezien je 2 maanden vantevoren
van je dealert een herinnering krijgt.
Mijn probleem is denk ik dat ik altijd alles netjes op orde heb en betaal, ik zie nu dat je daar geen
hol mee opschiet....![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:32 schreef Makster het volgende:
[..]
Nog meer Brabo's![]()
![]()
Het wordt nog gezellig hier![]()
Ja, als je op leeftijd bent bijna evenveel als een jongere die zijn motortje WA+diefstal wil hebbenquote:Op woensdag 9 november 2005 23:28 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Dat inenten zijn die sicko's die denken dat God/HareKrishna/WeetIkVeel hun kinderen beschermen,
maar met verzekeringen had ik daar nog nooit van gehoord, vandaar dat ik het een beetje raar vond.
Enne, AllRisk is inderdaad wel lekker ja, maarja, daar betaal je ook genoeg voor dan natuurlijk.
Ja dat bedoel ik.... maar diegene met diezelfde BMWquote:Op woensdag 9 november 2005 23:33 schreef yup het volgende:
[..]
Je kan een kenteken ook op dezelfde type/kleur auto neerpleuren![]()
jij hebt nog niks geleerd van die cursus uitstelgedrag hequote:Op woensdag 9 november 2005 23:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
We gaan niet dwingen hè, want dan wordt het zeker een nee![]()
(Jaja ik ken mezelf wel een klein beetje)
Straks wordt de macht nog overgenomen.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:32 schreef Makster het volgende:
Nog meer Brabo's![]()
![]()
Het wordt nog gezellig hier![]()
Dus toen was ik gelijk uitgelogd vandaag op mijn gebruikelijke account.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:29 schreef worldpimber het volgende:
Pepijn != Patrick Ok, ik had ook worldbeater in kunnen vullen, maar dat 281 geval weiger ik te gebruiken
Hehe, ik zit ook al een half uur in de vertrek-modus... Maargoed, mijn premie was toen ik begonquote:Op woensdag 9 november 2005 23:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, als je op leeftijd bent bijna evenveel als een jongere die zijn motortje WA+diefstal wil hebben
En gemoedsbezwaarden en ongelukken hebben alles te maken met het waarborgfonds Je kunt dus nog wel ergens je geld vandaan halen, tis misschien alleen lastiger
Jees, wilde hier een half uur geleden al even douchen gaan ze opeens interessant praten![]()
![]()
Nee inderdaad.. maar ik houd wel een mooi logboek bij van elke dag! Die van vandaag bijvoorbeeld is grotendeels geel!quote:Op woensdag 9 november 2005 23:35 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
jij hebt nog niks geleerd van die cursus uitstelgedrag he![]()
ik ga maar eens slapen, tegen de tijd dat ik een post heb gedaan staan er toch alweer 3 boven die ik nog niet had gezien
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rijdt er hier iemand Citroën? Tegen wie heeft hij het nouquote:Op woensdag 9 november 2005 23:36 schreef yup het volgende:
Oh ja fapcrum X liever een BMW in de sloot dan een uitelkaar gewaaide Citroen![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
RijdtReed er hier iemand Citroën? Tegen wie heeft hij het nou![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nee inderdaad.. maar ik houd wel een mooi logboek bij van elke dag! Die van vandaag bijvoorbeeld is grotendeels geel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wat is dat gele trouwens op je avatar? verlies je je rugzak ofzo![]()
![]()
Ik frutsel niet met vriendinnen.quote:
Nog even en jij reed een BMWquote:
Dat zijn vlammen! Das toch duidelijk? Of komen er geen vlammen uit jouw GSquote:Op woensdag 9 november 2005 23:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
wat is dat gele trouwens op je avatar? verlies je je rugzak ofzo![]()
![]()
Eh.. sinds wanneer noem je uitgaan/filmpje pakken met vrienden/vriendinnen daten?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik frutsel niet met vriendinnen.
Ik ben een van de weinige échte Brabo's daar, er zit ergveel import....quote:Op woensdag 9 november 2005 23:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Straks wordt de macht nog overgenomen.![]()
Maar daarvoor zaten ze "te zeiken" dat we te vaak in het bollentopic posten.![]()
Wel straks allemaal met een G gaan lullen op de kartmeeting.![]()
[..]
Dus toen was ik gelijk uitgelogd vandaag op mijn gebruikelijke account.![]()
Dan moet je toch iets aan de infrastructuur doen.. ik heb standaard koekjes en flessen fris/water naast de pc. Mis alleen een mini-koelkast met bierquote:Op woensdag 9 november 2005 23:41 schreef Worldbeater het volgende:
Ik was ook in vertrekmodus.![]()
Dan maar wat toastjes pakken, pinda's en wat drinken en doorfokken. (20 minuten geleden)
Mijn leven zal voorgoed veranderen!quote:Op woensdag 9 november 2005 23:43 schreef yup het volgende:
[..]
Als dat ding weg is zal ik officieel de kruistocht tegen Citroen beeindigen![]()
quote:
Beeeh standaardkoekjesquote:Op woensdag 9 november 2005 23:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
Dan moet je toch iets aan de infrastructuur doen.. ik heb standaard koekjes en flessen fris/water naast de pc. Mis alleen een mini-koelkast met bier![]()
[..]
Mijn leven zal voorgoed veranderen! [afbeelding]
![]()
Geen zin om alles in 1 post te proppenquote:Op woensdag 9 november 2005 23:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ze serveren niet à la carte, maar je reserveert een bepaald buffet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |