En JP en Esmee ookquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:29 schreef DeTolk het volgende:
Daan en Tara worden een stelletje denk ik
Kan je toch welquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:48 schreef pberends het volgende:
[..]
En JP en Esmee ook.
Jammer dat Ilyas geen negert is, dan zou je het meteen kunnen zien bij de geboorte als Iris bevalt.
Klopt. Ik heb de escalatie van de bruiloft ook gemist overigens.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:13 schreef LeefbaarFok het volgende:
Was het niet spannend vandaag?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Meldpunt voor grote aantallen dode vogels
Die gaan het nog druk krijgen.![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:52 schreef DeTolk het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd vanavond?
quote:Daan vraagt de hulp van Junior en Joseff voor in de keuken. Ze willen beide graag meehelpen. Volgens Daan is Junior een goede voor in de keuken. Omdat Junior Daan heeft geholpen is hij niet naar school geweest. Joyce wordt door de school gebeld. Ze spoort Junior meteen op en treft hem vechtend aan in Dok. Ze heeft het helemaal gehad met haar neefje.
Annemarie is aangenomen als student-decaan in het Azb door Joyce. Esmee is hier minder blij mee. Ze wil niet dat haar moeder bij haar en haar vader komt wonen. Dat is Annemarie ook helemaal niet van plan. Ze zegt haar dat ze gewoon in Rotterdam blijft wonen, maar wel in Amsterdam komt werken.
Iris weet niet wat ze moet doen. Moet ze een abortus laten plegen? Moet ze Ilyas de waarheid vertellen? Ook Tonnie weet het allemaal niet meer. Hij houdt nog steeds van Elif, maar toch moet hij getuige bij haar huwelijk. Als Elif en Ilyas elkaar het Ja-woord geven kijken Iris en Tonnie allebei niet echt vrolijk...
2 zielen 1 gedachtequote:
Nee, hij had een zeer merkwaardige stem...quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Ben ik de enige die die ambtenaar maar een rare vogel vond?
Ik heb 'm al keilangquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Ah. De invasie van de AHX avatars. Timo20, Svensational. Bijna iedereen heeft ze nu.
oeps ik vergeet mn heldin helemaal... maar ik ben weer een traumatische ervaring rijker aan het wordenquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:57 schreef babette21 het volgende:
ps. we moeten de memorial van La Claire niet vergeten, die's een jaar geleden ter aarde gegaan...
Ik heb maar 'n klein stukje van de bruiloft gezien, maar er klopte natuurlijk geen hout vanquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Ben ik de enige die die ambtenaar maar een rare vogel vond?
ach, de 12de is pas net begonnen....quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:20 schreef Wup het volgende:
oeps ik vergeet mn heldin helemaal...
tja sinds Samen voor BB zit zie ik het helaas regelmatigquote:maar ik ben weer een traumatische ervaring rijker aan het worden
het Samen drama is bijna compleet
ik zag Herman Boerman ook al en Pimmetje V doet de regie:(
tijdelijk... net als Robert de la Hayequote:Op zaterdag 12 november 2005 00:27 schreef Wup het volgende:
btw: is Nikkie Plessen uit ONM?
Tijdelijk ja, ze zat met opnames van K&Cquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:27 schreef Wup het volgende:
btw: is Nikkie Plessen uit ONM?
plofkop was toch allang ontslagen?quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:29 schreef babette21 het volgende:
tijdelijk... net als Robert de la Haye
Lizzy is bij mams op bezoek in Rusland & Niels hangt de held uit in Afrika...
...waar hij tussen de negers een klein, blank mannetje aantreft die zich daar verstopt heeft,
in afwachting op de dag dat hij veilig terug kan keren en wraak kan nemen op die moralistische zoon van 'm... gnagna
En zijn halfzus- en broer zijn ondertussen dood gegaan, maar dat kon hem niets schelenquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:29 schreef babette21 het volgende:
Niels hangt de held uit in Afrika...
hé amateur, Renée is z'n nichtje!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:31 schreef Svensational het volgende:
En zijn halfzus- en broer zijn ondertussen dood gegaan, maar dat kon hem niets schelen.
ze zeggen 't... ze hadden misschien nog 'n paar weken op de plank liggenquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:31 schreef Wup het volgende:
plofkop was toch allang ontslagen?
In GTST wordt het ook dagelijks omgegooid, ik hou het allemaal niet meer bij...quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
hé amateur, Renée is z'n nichtje!!!
maar je hebt gelijk, en Niels natuurlijk ook...
voor zo'n dooie rooie zou ik ook niet terugkomen
hm we hebben 't hier pas 80x geroepen, dus de verwarring is ook wel logischquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:41 schreef Svensational het volgende:
In GTST wordt het ook dagelijks omgegooid, ik hou het allemaal niet meer bij...
Ach, het wordt vast ooit nog wel z'n halfzus.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm we hebben 't hier pas 80x geroepen, dus de verwarring is ook wel logisch
oke, what the hack, 't is je vergeven![]()
Wupquote:Op donderdag 11 november 2004 11:57 schreef Wup het volgende:
[..]
Hai Sven,
ondanks je valse gejuich om de dood van La Claire mis ik je toch wel,
gelukkig neemt Babette je nieuwsdienst tijdelijk waar....
maar ik zie niemand meer om het grondig mee oneens te zijn:)
heb je het gevierd daar!?quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:51 schreef Svensational het volgende:
Toen zat ik in Oz. Ik was echt blij
!
VB was te Nederlands imhoquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb je het gevierd daar!?![]()
metVictoria Bitter
???? [oeh de heimweeeeeeeeeee]
lullig wel, ik heb de ogen uit m'n kop zitten janken....![]()
heeft ook 3 weken geduurd.......quote:Op donderdag 11 november 2004 16:50 schreef Wup het volgende:
na de begrafenis komt hier dagelijks een Claire shot ....
Wat een hel was dat he.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
heeft ook 3 weken geduurd.......
Als het kan wel, maar dat wordt de laatste tijd steeds minder. En nu het ONM-verleden in een rap tempo aan het verdwijnen is, vind ik het ook een stuk minder leuk. (Renee, Victor, Lisette, Bettina weg. Gyman heet ineens Juniorquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:58 schreef Wup het volgende:
ja geef ons heden mocht niet meer ofzo?
kijk jij nog ONM Sven?
naast VB was 't vooralquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:54 schreef Svensational het volgende:
VB was te Nederlands imhoIk zat aan de [afbeelding]
!
viel me wel 'n beetje tegen dat je naar dat gemekker ging luisteren hoorquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:58 schreef Wup het volgende:
ja geef ons heden mocht niet meer ofzo?
neehoor, ik vind het niet leuk om mensen opzettelijk te irriterenquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:04 schreef babette21 het volgende:
viel me wel 'n beetje tegen dat je naar dat gemekker ging luisteren hoor
ik had je stoerder ingeschat
Tooheys ken ik alleen van de reclames die overigens erg leuk warenquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
naast VB was 't vooral [afbeelding] en [afbeelding]
Ik dronk eigenlijk helemaal nooit wijn...quote:wijn was idd óf rood óf wit en niks er tussenin... en altijd in 'n doos
Nachtelijke sessiesquote:god wat gaan we weer heerlijk off-topic... net als vroeger![]()
nee da's niet lief idd... maar volgens mij viel dat allemaal wel mee hoorquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:07 schreef Wup het volgende:
neehoor, ik vind het niet leuk om mensen opzettelijk te irriteren
ZZM.... hmmm als in?? Zeer Zeer Moeilijk? Moedeloos? Misselijk?????quote:bovendien was ik toen volgens mij een beetje ZZM... [ zoekt excuus om toch maar iets stoers te behouden...]
ahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |