Lisette de Boer.... maar als er voor jou maar één Lisetje is,quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:51 schreef Svensational het volgende:
Dat zeg ik, die zit in Spanje..
Ze liepen elkaar weer 'heel toevallig' voor de voeten in de Rozenboom, waren verrast en blij elkaar te zien.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
hebben die elkaar gezien? geinig... hebben ze fijn herinneringen opgehaald?!
leuke combi, die twee...quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:55 schreef BVO het volgende:
Ze liepen elkaar weer 'heel toevallig' voor de voeten in de Rozenboom, waren verrast en blij elkaar te zien..
Ach, als Bold-kijker ben ik wel wat gewendquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:24 schreef amaranta het volgende:
nee, kap dan gewoon met de serie...
alle dooien komen terug..
FRITS was duidelijk DOOD!
Arnie is arnie niet....ze hebben zeker geen verhaallijn meer.....
tgaat echt nergens over
Daar erger ik me dus ook mateloos aan... brooke zou volgens mijn berekeningen al voorbij de 80 moeten zijn...om maar niet te spreken over stephaniequote:Op vrijdag 11 november 2005 14:27 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ach, als Bold-kijker ben ik wel wat gewend
Ze heeft wel het leukste gezichtje van de tweequote:Op vrijdag 11 november 2005 13:41 schreef babette21 het volgende:
Had het gisteren opgenomen, maar laatste minuten ontbraken weer eens...
hoe liep het af!? Iets met Harmsen begrijp is?
[ik was die man alweer vergeten... wat een edelfigurant is dat geworden zeg]
en mocht Miss Dekker nog even theatraal komen doen in de laatste minuten?
want die is ook 'n beetje voor spek en bonen over komen vliegen.....
trouwens, die Florien is dus echt de nieuwe Kim he....
tuinbroek, opstandig, milieuactivist en zogenaamd 'het lelijke eendje'
moet je ziet hoeveel fans ze straks heeft
Over leeftijden moet je in een soap vooral niet na gaan denken, want daar klopt helemaal niks van.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:50 schreef lady-wrb het volgende:
ik zit me de laatste tijd suf te piekeren of de leeftijden van de kinderen van frits kloppen. maar ik kom dr niet uit.
wie kan dr wat zinnigs over zeggen?
Die Faye lijkt inderdaad veel ouder dan 12... het duurde immers nog 6 jaar voordat ze volwassen zou zijn, en volwaasen ben je als je 18 bent...quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:58 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Over leeftijden moet je in een soap vooral niet na gaan denken, want daar klopt helemaal niks van.
Ik zie het verschil niet zo... meerderjarig is voor mij gewoon volwassen, je bent in ieder geval geen kind meerquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:19 schreef BVO het volgende:
Volwassen ben je als je 21 bent, op je 18e ben je meerderjarig.
Laura natuurlijk..quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:31 schreef pberends het volgende:
Robert gaat Linda mond op mond beademing geven, en wordt door iemand betrapt.
Dat het zo een miepje is die altijd haar zin kreegquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:36 schreef BVO het volgende:
Wat zei Janine over Linda???
Richard is weer weg, sinds de veiling. Over de date is met geen woord meer gesproken...quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:42 schreef Dizer het volgende:
1. Waar is Richard Kraajcheck (sp?) en hoe was zijn date met Nina?
...dit terwijl Ludo het geld uiteraard toch betaald heeft... alles voor z'n prinsesjequote:2. Wat heeft Ludo met Nina gedaan over die CreditCard?
ze heeft gesolliciteerd bij Nick, die niets wist van de geschiedenis tussen Dian en Ludo.quote:3. Hoezo werkt Dian opeens voor Ludo?
Jaquote:4. Is Laura nou de manager van de Rosenboom? Zo nee, wie dan? En wie is nu de eigenaar van de Rosenboom? Is dat Ludo?
Dank jequote:Op vrijdag 11 november 2005 20:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
Richard is weer weg, sinds de veiling. Over de date is met geen woord meer gesproken...
[..]
...dit terwijl Ludo het geld uiteraard toch betaald heeft... alles voor z'n prinsesje
[..]
ze heeft gesolliciteerd bij Nick, die niets wist van de geschiedenis tussen Dian en Ludo.
Nick heeft Ludo daarna weten te overtuigen om Dian een kans te geven.
[..]
Ja
Als alle twaaljarige er zo uitzagen dan was het een mooie wereldquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die Faye lijkt inderdaad veel ouder dan 12... het duurde immers nog 6 jaar voordat ze volwassen zou zijn, en volwaasen ben je als je 18 bent...
Dat vond ik ook een beetje vreemd.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:33 schreef babette21 het volgende:
nou moe, wat liep Janine nou vals te doen over Linda?!
Het zal toch wel besmettelijk zijn?!quote:Linda zal trouwens wel één of andere tropische ziekte hebben ofzo,
... vol pedofielenquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als alle twaaljarige er zo uitzagen dan was het een mooie wereld![]()
ze is gebrainwashed door Laura....quote:
in dat geval mag ze het even aan dhr. Sanders overdragenquote:Het zal toch wel besmettelijk zijn?!![]()
voor straks....quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:31 schreef Wup het volgende:
lieve Babette.....
hier een klein dankje
GTST, december 1990, Linda, Rien, Jeanette @ Stenders [/url]
lang leve de goudgravertjesquote:
joh ik had haar niet eens herkend!quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:51 schreef Wup het volgende:
gespeeld door Linda de Wolf
yep, ik ben te lui om de andere versie van haar te zoeken in GTST, maar ze is wel een tijdje gebleven in GTST al werd haar rol steeds kleiner en minder grappig, daarom ging ze in ONM maar iets nuttigs doen natuurlijk:)quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:55 schreef babette21 het volgende:
joh ik had haar niet eens herkend!
zij speelde 6 jaar later in ONM als Els van Garderen [moordenares van Rutger Helligers]
gefeliciteerd, je bent de eerstequote:Op zaterdag 12 november 2005 00:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vond vanavond een mooie aflevering![]()
ik zie liever Fay en Florien, dan Ludo & Janine en/of Sjors & Bingquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:37 schreef Neuralnet het volgende:
Fay en Florien waren er niet. Daarom vonden jullie het niks.
Jou fan Babette van Veen was er veel te zien vanavond.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
gefeliciteerd, je bent de eerste
Van Veen is fan van míj?!?! hoe stoer....quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Jou fan Babette van Veen was er veel te zien vanavond.
* Wup tekent protest aanquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:50 schreef babette21 het volgende:
Van Veen is fan van míj?!?! hoe stoer....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |